ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

☀ ◕‿◕ ☀

1390/7/22 21:27
نویسنده : مامان
2,252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه وجودم.

خوشمزه ترینم بعضی وقتا یه کارایی میکنی که فقط باید تو رو خورد:

   دیروز موقع ناهار داشتی بازی خودت رو میکردی، گفتم میای پیش مامان بشینی تا ناهار بهش بچسبه. تو هم بدو اومدی و با تلاش پهلوت رو به پهلوی من چسبوندی و گفتی مامان اینجوری ؟؟

  عصر هم محدثه (دوستت) میخواست بره کلاس نقاشی وبه پیشنهاد مامانش ما هم باهاش رفتیم. ولی خانم مربی گفت ماهان کوچیکه و تو هم حاضر نشدی بمونی. من هم اصلا قصدش رو نداشتم که بذارمت کلاس نقاشی و فقط رفته بودم کارشو ببینم. بنابراین اصرار نکردم .

بیرون که اومدیم به شوخی بهت گفتم مامانی تو نرفتی کلاس،حالا بیسواد نمونی. گفتی نه من سواد دارم. من هم پلاک یه ماشینو نشونت دادم و گفتم حالا که سواد داری اینو بخون. یه نگاهی بهش انداختی وگفتی نوشته پرچم.

                            

                                              جیجرتو عزیز باسوادم.

منم ماشین بعدی رو نشونت دادم و گفتم نه مامان پرچم رو نخون. حالا این چی نوشته؟ تو هم فورا جواب دادی نوشته سمند.

  من که از این بازی خوشم اومده بود ماشین بعدی که ٤٠٥ بود و میدونستم گفتنش برات سخته رو بهت نشون دادم و گفتم این یکی پشتش چی نوشته؟ بیدرنگ جواب دادی: نوشته "مث ماشین بابای محدثه." من که دیگه تسلیم شدم و گفتم آفرین. پسر من چون مهد میره باسواده. ولی صد حیف که ردیف ماشینای پارک شده تموم شد. چون من خیلی خوشم اومده بود و دلم میخواست ادامه بدیم.

 

     زیبا

 

پ.ن:چهار شنبه شب به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و روز جهانی کودک جشنی توی شهرک بود که عموهای فیتیله ای مهمون جشن بودن.ما هم رفتیم اونجا و به تو حسابی خوش گذشت.

                           ایشالله که همیشه شاد باشی بهونه زنده بودنم.آمین.

     عموهای فیتیله ای

   ترنم،هدیه،ماهان         دست بزنم من شادی کنم من ......

          

 

              فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز            

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

فهیمه مامان پرهام
22 مهر 90 7:48
الهی فداشششششششششششش خیلی جیگمله ها ماهان باهوشمو ببوس راستی من برای اون پست رمزدارت مسافرت بودیمو نخوندم خانومی
مامان اسراواسما
22 مهر 90 8:08
سلام عزیزم!امیدوارم همیشه شاهد موفقیتهای گل پسرت باشیخدا برات حفظش کنه
مامان سام
22 مهر 90 8:44
بازي جالبي بود ايشالا هميشه با ماهان جون خوش باشي .
مامان حسین
22 مهر 90 10:39
سلام عزیزم افرین پسر باسواد گل گلاب...ایشاله همه ما شاهد موفقیتهای پی در پی شما بچه های گلمون باشیممممم
نی نی توپولی
22 مهر 90 13:17
سلام خاله جون خوفی ذوق کردم وقتی ماهان خاله همه این پلاکهای ماشینا رو خوند الهی ناز بشی...
مامان کوثر
22 مهر 90 13:19
سلام ممنون اومدی پیشمون خیلی پسر بامزه ای دارین البته خیلی زرنگ و باهوشه خیلی از جواب دادن هاش خوشم اومد ماشاالله به پسر باسوادمون بازم پیشمون بیاین
مامان آناهل
22 مهر 90 16:48
آفرین به این پسر باسواد و باهوش . ایشالا همیشه شاد وخندون باشی.
مامان ریحانا
22 مهر 90 17:10
خیلی با حال بود کلی خندیدم وقتی داشتم اسم ماشینارو میخوندم آفرین پسر باهوش
مریم
22 مهر 90 18:18
دیگه والا انقدر مادرو پسر زرنگن که دیگه بابا دست شیطونو.........
مامان سانای
22 مهر 90 23:56
ماشالله به این گل پسر .من شما رو لینک می کنم شما هم ما رو لینک کنید
مامان ثنا و ثمین
23 مهر 90 10:31
واییییییییی.جیگرتو بخولم پسملی.چقدر تو بانمکیراستی میشه به منم بگید چکار موکونید که این پیوندها و موضوعات بالا میرن و پائین میان؟!
فهیمه مامان پرهام
23 مهر 90 13:38
عکس پروفایلشو تازه گذاشتی یا من حواس پرتم؟ اما به هر حال خیلی ماهه


تازه عوض شده.ممنون از دقتتون.
مامان پریسا
23 مهر 90 14:27
آفرین به این پسر با هوش. همیشه خوش باشید گلم.
مریم
23 مهر 90 14:45
واااااااااای که مادرو پسریکی از یکی گل تر........ به مام سربزن گلم
شهرزاد مامان حسین
23 مهر 90 17:42
ای جونم عزیزم. خیلی دوست دارم کاراشو. من شما رو لینک کردم
خاله ندا
23 مهر 90 18:17
فدای این پسر باهوش بشم همیشه به شادی عزیز دلم
مامانی طاها
23 مهر 90 19:17
ای جااااااااااانم که اینقدر باهوشی و باسواد هم که شدی راستی مامانی منم رمز ندارم که اون پستو بخونم به منم میدی
مامان بردیا
24 مهر 90 11:32
سلام عزیزم .ماشالا به این پسر باهوش مامانی..... اگر موافق هستید لینکتون کنم.....
مامان آريا
24 مهر 90 12:10
خاله قربون پسر باسوادم برم من كه به هيچ عنوان كم نيورده و همه پلاكاي ماشينارو خونده آفرين
مامان ثنا و ثمین
24 مهر 90 17:29
سلام.مرسیکه بهمون سر میزنینمیشه منو راهنمائی کنین که چطور این لینک دوستان رو میشه متحرک کرد؟!


سلام.خواهش میکنم.با کمال میل.
عمو عدالت
24 مهر 90 19:41
مامان ارشیا
25 مهر 90 14:42
مریم
25 مهر 90 15:08
ممنونم اینقدر به فکرمی ولی دوستای ماهانی زرنگ تر ازاین حرفان!
مریم
25 مهر 90 15:09
سلام
معلم چه درسی هستی عزیزم؟؟؟؟/


ریاضی
مادر کوثر
27 مهر 90 11:28
مامان نسترن
28 مهر 90 18:22
آفرین به گل پسری. الهی همیشه سالمو شاداب باشی عزیزم
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 90 15:10
ماشاالله به ماهانی باهوشم برای روز جهانی کودک فیتیله ها اومدن اهواز ولی متاسفانه اینقدر برنامه بی نظم و بد بود که ما قبل از اومدن فیتیله ها برگشتیم خونه
ماهان
5 آبان 90 20:17
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی جالب و زیبا بود