ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

آرزوی کودکی مامان

1390/7/18 16:30
نویسنده : مامان
1,788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم !

پسر گلم!این روزا برای رفتن به مهد ایراد چندانی نمیگیری.البته سختیش فقط سه روز بود.بعد از اون تو پسر نازنینم ساکت بودی.که به نظر من مادر این سکوتت از رضایت نیست،دلت اهل شکایت نیست.leila-diyako

فدات بشم که شرایط مامان رو درک و تحمل میکنی.من که حسابی شرمنده ام.leila-diyako

این هفته یه مهمون هم داریم.مامان بزرگ اومدن اینجا پیش تو که مجبور نباشی صبح زود بری مهد.البته چون هفته دیگه هم پرستارت نمیاد و مامان بزرگ هم باید برگردن، ازشون خواستم این هفته تو رو مهد بذارن که هفته بعد مشکلمون کمتر باشه.ولی فقط روزی 2 ساعت مهد میری.

دیروز جلسه اولیاء و مربیان مهد بود.من هم رفتم و کلی حرف زدم و خودمو خالی کردم.چندتا پیشنهاد هم دادم که با استقبال مواجه شدleila-diyakoامیدوارم عملی بشه.

وقتی بچه بودم خیلی دلم میخواست که بابا یا مامان من هم عضو انجمن اولیاء و مربیان باشن ولی با توجه به شرایط اون موقع هیچوقت این اتفاق نیفتاد.ولی دیروز من با خوشحالی و افتخار عضو انجمن اولیاء و مربیان مهد شدم.اینجوری یه کمی دستم باز تره و حداقل اجازه دارم هروقت که خواستم از اون در شیشه ای مهد وارد محیط داخل بشم.leila-diyakoخدا کنه بتونم کار مفیدی برای تو و بقیه دوستات انجام بدم.آمین.

 

        فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان ماهان
18 مهر 90 16:44
ماهان جونم خوشحالم که کم کم داری به مهد عادت میکنی راستی روزت مبارکه عزیز دلم خدا مادر بزرگت رو بران نگهداره عزیزم
فهیمه مامان پرهام
18 مهر 90 17:16
امیدوارم ماهان جونم خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو می کنی عادت کنه و بهش خوش بگذره حرص نخور عزیزم
کوثر آبجی کیمیا
18 مهر 90 18:48
مهدشون و مربیاش ????؟[]

نیک آهنگ
19 مهر 90 2:09
سلام مامان ماهان . پسر خوشگلی داری.من دبیر ادبیات تو دبیرستان غیرانتفاعی بودم.شاگردام الان سال سوم دانشگاهن.دلم براشون خیلی تنگ شده.خودم 28 سالمه و با شاگردام همیشه مثل دوست بودیم.اما امسال بخاطر نیک اهنگ دوست داشتنی ام قید مدرسه را زدم تا سال بعد ببینم چه پیش می آید.
مامان آناهل
19 مهر 90 7:03
آزی مامان آرتینا
19 مهر 90 12:40
آره منم دلم میخواست بابا و مامانم عضو انجمن باشن. وقتی عزیز دلم بره مدرسه منم همین کارو میکنم. موفق باشی
بارمان و برسام و مامي
19 مهر 90 12:58
سلام واقعا" چه آرزوي با حالي منم دقيقا همين آرزو رو داشتم ولي خوب الانم اينقدر گرفتارم كه نميتونم براي پسرام عضو بشم باور ميكني اصلا نفهميدم كي جلسه بوده پس هواي پسر ما روهم داشته باشين
مریم
19 مهر 90 15:08
مگمی شه ماهانی کاربد کنه ماهانی اخه
فهیمه مامان پرهام
19 مهر 90 16:19
ممنون عزیزم. انشااله زودتر جور میشه و یه مسافرت توپ میرین
مامان آرمان
19 مهر 90 21:23
سلام. خوشحالم که ماهان جون با شرایط خوب به مهد میره. خیلیییییییییییی کاره خوبی کردی که عضو شدی چون همون اتفاقات خوب که میخواهی براشون باشه اتفاق میوفته و حرفت خوب هم پیش میره و تازه هوای ماهان را هم بهتر دارن. فقط یک نصیحت که برای خودت از بین مادرها یار هم بگیر که مخالف یک موقع پیدا نکنی که اگه پیدا هم بشه زورت بچربه. امیدوارم موفق بشی.
مامان سام
20 مهر 90 0:27
ان شاالله شما بتونيد براي ماهان آرزوي كودكيه خودتون رو برآورده كنين.شما خيلي مامانه فعالي هستين
مامان رهام
20 مهر 90 9:10
مادر کوثر
20 مهر 90 10:49
بابایی
20 مهر 90 13:40
من هم به هر دوی شما افتخار میکنم ومیدونم که ماهان هم وقتی بزرگ شد قدرشناس این زحمت شما است به امید اینکه ماهان موجب افتخار باباومامان وکشورش بشه.من یقیین دارم این اتفاق خواهد افتاد.
نی نی توپولی
20 مهر 90 13:45
افرین به پسز خوبم که با مهد خو گرفته...دست مامانی هم درد نکنه که به فکر شما ونی نی های دیگه هست
مامان امیر علی
20 مهر 90 15:23
نازی پسرم باید بره مهد اما واسه خودشم خوبه .افرین به این مامان اینده نگر و دانا . منم از نصیحتهای شما استفاده کردم و نمی زارمش مهد .اما دوست داشتم به سن کلاس رفتن برسه اما هنوز یک سال مانده .
مامان نريمان
20 مهر 90 21:08
سلام شرمنده كه به خاطر مشغله كاري دير به دير ميام سراغتون چه كار خوبي كردين عضو انجمن شدين اينطوريي بيشتر ميشه رو شرايط و رفتارهاي مهد نظارت داشت اميدوارم ماهان جان لحظات شاد و سرخوشي رو تو مهد داشته باشه تا شما هم از نگراني در بياين عكسهاي پستهاي قبلب رو هم ديدم چقدر بامزه است اين گل پسر
زهره مامان هلیا
20 مهر 90 22:38
آفرین به گل پسر اجتماعی
مامان پارسا
21 مهر 90 4:52
سلام خوشحالم که با اومدن مامان بزرگ ماهان عزیز حداقل ساعتهای کمتری رو تو مهد میمونه و خوشحالتر از بابت اینکه جواز عبور از در شیشه ای مهد رو پیدا کردی منم مثل شما همیشه دوست داشتم مامانم جزو اولیا مربیان باشه ولی افسوس.............. برای ماهان عزیزم
فهیمه مامان پرهام
21 مهر 90 8:29
مرسی عزیزم، انشااله یه بار مزه ش رو می چشی. دلم برات تنگ شده، آخه حضورت یه کمی کمرنگ تر شده.شایدم دلم برا چت روم ِ وبلاگی مون تنگ شده مدرسه چطوره؟ ماهانمو ببوس
آرتین خان
21 مهر 90 9:30
چه آرزوی بامزه ای داشتی مامانی ماهان جون ماشالا هر روز بانمک تر از دیروز میشه ببوسش عسل خاله رو
مامان علي خوشتيپ
21 مهر 90 9:38
آفرين به ماهان جونم كه شرايط مامانشو درك ميكنه. ماماني مطمئن باش از اين بهتر هم ميشه.پنجشنبه ها كه خونه هستم علي خودش بيدارم ميكنه و ميگه مامان منو ببر مهددر صورتيكه وقتي كوچيك بود يه وقتايي پيش مادر بزرگش نمي خواست بمونه. خيلي كار خوبي كردي عضو انجمن شدي .خوشم مياد سياستات عين خودمه
فهیمه مامان پرهام
21 مهر 90 12:32
کاملا" درک می کنم
مامان اسراواسما
21 مهر 90 14:55
سلام مامانی مهربون !خسته نباشی من و دخترامم هر صبح موقع رفتن به مدرسه ماجراها داریم .زیاد خودتو ناراحت نکن .با خوندن پست «باز آمد»خیلی دلم گرفت براتون آرزوی موفقیت وسلامتی دارم
شهرزاد مامان حسین
21 مهر 90 15:16
آفرین به همه این بچه های گل که با بابا مامان همکاری می کنن تا ائنام به کاراشون برسن. این پسری هم خیلی گله
مامان اسراواسما
21 مهر 90 17:02
سلام عزیزم با اجازه لینکتون میکنم
ماری
21 مهر 90 23:18
سلام خسته نباشی ماهان جون ماشالا خیلی باهوشن راستش یه درخواستی داشتم اگه امکانش هست چند تا عکس ازکوچولوتون بزارم تو البوم عکس بچه های باهوش و زرنگ اگه بیای وبلاگم متوجه میشی امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم و کوچولوتون هم بتونه تو وبلاگم دوستای خوبی پیدا بکنه حتما سر بزنیا منتظرم روش فرستادن عکس رو تو وبلاگ توضیح دادم اگه من رو لینک کنی ممنون میشم
مامان امیر علی
22 مهر 90 1:16
مرسی عزیزم از اینکه منو قابل دونستی واسم تعریف کردی مرسی بوس
مبينا و ململ
22 مهر 90 15:01
سلام خاله جونيم ممنون كه به وبم اومدين لطفا نظرتونو درمورد مل مل هم بگيد به ادرس وبلاگ هايي كه گذاشتمم بريد
مامانی طاها
23 مهر 90 19:14
کار خوبی کردین که عضو انجمن شدین
مامان آريا
24 مهر 90 12:12
اي مامان شيطون فقط براي عبور از در شيشه اي عضو انجمن شدي اميدوارم با وجود شما ماماناي دلسوز مهدكودكا روز بروز بهتر بشن و براي جذب بچه ها تلاش بيشتري كنن