ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

ذوق زده ایم.

1391/11/25 12:56
نویسنده : مامان
2,430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم!

  فدای تو پسر ورزشکارم بشم که الان سه روزه دوچرخه رو بدون چرخهای کمکی سوار میشی.اینقدر هم ذوق داری که روزی سه ـ چهار ساعت دوچرخه سواری میکنی.خودم هم کمتر از تو ذوق زده نیستم.دلم میخواست همون روز بیام و ثبتش کنم ولی خوب فرصت نشد.اشکال نداره ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست.

  یه کار بامزه ای هم که این روزها مشغولش هستی راز گفتن و رازشنیدنه.از همه چی میتونی یه راز بسازی و اصرار داری که به کسی نگم.حتی وقتی فقط خودمون دوتایی خونه ایم خیلی یواش یه راز رو در گوش من میگی: "مامان میخوام یه راز و بهت بگم.به کسی نگیا.بیا بریم غذا رو دوتایی هم بزنیم." الان عذاب وجدان گرفتم که این رازت رو گفتم.افسوس

  داشتم یه سرو سامونی به گوشیم میدادم چشمم افتادبه یه سری سوالات که قبلا پرسیده بودی و توی گوشیم ثبتشون کرده بودم:

ـ چرا خدا یکیه؟

ـ عمر از کجا میاد؟چرا بعضیا عمرشون تموم میشه؟

ـ ماه چه جوری ساخته شده؟از چی ساخته شده؟

ـ نی نی چه جوری میره تو شکم مامانا؟

ـ  پس چرا بعضیا که ازدواج کردن نی نی ندارن؟

 هزارماشالله

نفسسسسسسسسسسسسسس

                                       خدا نگهدارت عزیزم.

                        فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (2)

نظرات (65)

FARIBA
26 بهمن 91 3:47
سلام دوست عزیزم پسر من توی مسابقه زیباترین نی نی شرکت کرده. از شما دوست خوبم تقاضا دارم کد 507 رو به ایمیل زیر ارسال کنید gerafist.yang23@yahoo.com تا پسرم رای بیشتری بیاره. برای دیدن عکس پسرم در بین کاندیدا به سایت زیر برید http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php پسرم:محمد حسین زیبایی با شماره کد 507 از لطف شما بینهایت سپاسگذارم.لطفا بعد از رای دادن بهم خبر بدید. مهلت ارسال رای تا 28 بهمن MOVAFEGHE TABADOLE LINK HASTID???
محبوبه مامان الینا
26 بهمن 91 8:22
آفرین پسر ناز دوچرخه سوار مامانی چرا راز پسرمون رو برملا کردی احتمالا ماهان در آینده فیلسوف بزرگی میشهآخه سوالاتش خیلی عمق داره
lمامان پسرخاله
26 بهمن 91 8:46
ااافرین خاله جون ماشااله امیدوارم به همین زودی خاله مدالتم ببینیم.


سلام خاله.ممنونم ازتون.برای عید پسرخاله دوچرخه بخرین باشه خاله.

مریم--------❤
26 بهمن 91 14:05
میبینم که تند تند آپ میشین
سوالای ماهان هم که کلا تموم بشو نیستهمشونم مث خودش شیرینن
عکسا خیلی عالی هستن
حیاط خودتونه؟


ممنونم عزیزم.بله.اما با سه همسایه دیگه مشترکه.
مریم--------❤
26 بهمن 91 14:06
zizigo0ol0
26 بهمن 91 20:18
salaaaaaaaaaaaaaaaam vayyyyyyyyyyy delam koliiiii baraton tyang shode kochik bodam in soal ke nini chetor miad to shekam mamanaro az mamanam porsidam bad goft ghors mikhoran!!!!ta hamin chandsal pish dargire in javab bodam akhe in ghorsa chie yani adam ta ezdevaj nakone in ghorsa bi asare!mage bade ezdevaj chi mishe in ghorsa asar mikone!!zamanay ghadim ke ghorse ina naboe chetori bache dar mishodan bad koli fek kardam goftam hatman khoda adamo hvaro afaride in ghorsaram ba ona afaride in ghorsa shode elham bakhshe daneshmandan ke inhame ghors sakhtan!!!!
zizigo0ol0
26 بهمن 91 20:18
vvayyyyyyyy cheghad harfidama
مونا مامان رادین
27 بهمن 91 0:34
دوست خوبم کامنتای من رو دریافت کردی ؟
مامان پریسا
27 بهمن 91 21:13
سلام عزیزم. مبارک باشه چه دوچرخه ی خوشکلی داری.

قربون پسر باهوش با این سوالات

مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 15:01
سلام آفرین به آقا ماهان.دیگه مردی شدی واسه خودتا...علی ما که هنوز نمیتونه این کاررو بکنهالبته دوچرخشو نداره ای جانم..قربون اون رازهای مهمت بشم چه کار خوبی کردی که سئوالاتشو توی گوشی نوشتی.ماشاالله داره ماهان جونم
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 15:04
اونی که گفتم شبیه همیم از ته دل گفتم...هر چی مینویسید توی وبتون انگار حرفای منه.هر ایده ای دارید منم تو ذهنم بوده ذائقمونم که مثل همه
احساست به پسرت.آینده ای که براش تصور میکنی.انرژیهات و ...خیلی چیزهای دیگه رو حس میکنم خیلی شبیه همیم ولی بازهم میگم(بدون تعارف) شما درجتون خیلی بالاتره و کلا عاقلانه تر برخورد میکنید


جوابتو خواهر جون تو وبت میدم.ولی الان که خودمو اندازه گرفتم یه چندمتری اصاف کردم.یه همچین آدم عاقلی هستم من.
مامان علی خوشتیپ
28 بهمن 91 15:07
خصوصیتونم چک کنید
رژیار
28 بهمن 91 15:17
وقتی مامان این همه عمیق و باربک بین باشه از پسر انتظاری جز این نمیشه داشت.
مامان جان سلام. پس کی ماهان رو میاری خونه خاله اش ؟


سلام رژیار جون.خیلی خوشحالم که اومدین این خونه مجازی.مث همیشه به من لطف دارین.ممنونم عزیزم.
والله چی بگم ما هر سری فقط وقت داشتیم از تهران رد بشیم.ببخشید عزیزم.شما تشریف بیارید.
مامان علي خوشتيپ
28 بهمن 91 20:24
هي واي من يادم نبود نظراتت مستقيم ثبت ميشه.اگه خواستي و دوست نداشتي كسي بخونه بعد حذفش كن ،هرچند چيز خاصي ننوشتم
مامان علي خوشتيپ
28 بهمن 91 20:27
راستي لازم به ذكره صداي من اصلاااااااا خوب نيست.ولي ميگن موقع داستان خوندن اداهايي كه درميارم داستان رو جذاب ميكنه.نميدونم چجوري اونو تو صدام نشون بدم
الی
28 بهمن 91 23:52
سلام عزیزم. ماشالا ماهی جون واسه خودش مردی شده. چقدر آرامش داره وبت. آدرست سیو سیستم قبلی بود. خوشحالم که دوباره مهمونتم.
مامان آريا
29 بهمن 91 8:14
سلام عزيزم خيلي دلم براتون تنگ شده بود مي بوسمتون خصوصي
مامان کوروش
29 بهمن 91 10:02
سلام عزیزم چه گل پسره نازی داری خدا حفظش کنهمن اونجا حرف دلم رو زدم مثلا اون روانشناسه و نباید اینجوری راحت و بی احساس از سر این مسئله بگذره خیلی ناراحت شدم وای که چه درد بزرگیه که بچه ات نتونه ببینه گفتنش اسونه کامنتش واسه منم اومد منتها نمیدونم باید چه جوری این کار رو انجام بدم اگه میدونی به منم بگید ممنون میشم
ماما ن نیایش
29 بهمن 91 17:04
الهی من فدات شم شیرینم ما شا لله به تو که دوچرخه سوواری میکنی به تنهایی آفرین قربون اون دل کوچیک و راز دارت مامانی نگرا نباش ما هم رازت رو به کسی نمیگیم
مامان نیایش
29 بهمن 91 17:10
ایده ی ایجاد کتاب صوتی برا یکودکان نابینا هم خیلی عالیه من که فکرمی کنم کار هر کسی نباشه و تن و لحن صدا شاید مهم باشه ولی واقعا از ته قلب آرزوی موفقیت دارم براشون و برای شما هم
مادر(رادین و راستین)
29 بهمن 91 18:27
سلام امیدوارم خوب و خوش باشید پست های عقب افتاده امو خوندم ... روزهای شیرینی داشتید ... خداروشکر عکس دریا می بینم عذاب وجدان می گیرم هنوز نتونستم رادین رو ببرم دریا ببینم ... آفرین به شما ... همیشه به گشت و گذار از پروژه چه خبر ... پست ها رو خوندم دیدم خبری نیست........ موفق باشی
قاسمی راد
30 بهمن 91 0:01
سلام خوبید ؟ ممنون از حضور سبزتون باعث افتخار شدید و به بنده لطف داشتید ... وبلاگ بسیار زیبا و پر احساسی دارید و بهترین ها رو برای شما و پسر گلتون و خونوادتون آرزو میکنم ... برای پیش دبستانی هم چشم مطلب میزارم سر فرصا بازم تشریف بیارید ...
مامان حسني
30 بهمن 91 8:00
سلاممممممممم خصوصي دارين
مامان حسني
30 بهمن 91 8:05
قربون ورزشكارم بشم من واقعا جواب اين سوالارا چه جوري ميدي من درجوابش مي مونم خوصا اين مدت سيل سوال درمورد ني ني داشتم وبعضياش را نمي دونم چي جواب بدم ماهان جون گل را ببوسششششششششش
مامان حسني
30 بهمن 91 11:35
مليحه جان خصوصي داري
مامان ثنا و ثمین
2 اسفند 91 7:45
سلام عزیزم. آفرین به این پسملی ورزشکار امان از این سوالهای بچه ها
مامان دینا
2 اسفند 91 10:09
سلام دوست عزیز تازه با وب شما آشنا شدم پستاتون خوندنیه خوشم اومد با اجازه لینکتون کردم
یاسی
4 اسفند 91 18:46
با اسم خودم بلینکین دیگه واقعا برام مهم نیست ÷یدا کنه نکنه اتفاقای که نباید افتاد.......
الی مامان
5 اسفند 91 8:34
آفرین پسر گلم .... سوالاتو سخت تر سخت تر کن ...مامان میتونه جواب بده من می دونم اصلا ملاحظه نکن گل گلدون
مامان پریسا
5 اسفند 91 10:40
ممنون عزیزم
مامان سونیا
5 اسفند 91 15:16
افرین به این گل پسر باهوش و زیرک ماشاالله که انقدر عاقل و فهمیده ای عزیم
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 17:26
ماهان جون خیلی باهوشه هزار ماشاا... روی ماهشو ببوس خانوم
دایی سامان
8 اسفند 91 10:37
اوه اوه!! ایول داییی!! فقط مامانش خیلی حواستون بهش باشه من که تازه چرخ سواری یاد گرفته بودم همیشه سر آرنج و زانو و چونم زحمی پخمی بود
مادر(رادین و راستین)
10 اسفند 91 1:47
ماشالله چه عکس های بامزه و قشنگی انگار بهاره ........ چه سرسبزه ....... ماهان جونم هم از فرصت استفاده کرده مشغول دوچرخه سواریه......... روزهای خوشتون پایدار
سمانه مامان پارسا جون
10 اسفند 91 12:27
واست خصوصی میزارم دوست گلم. مرسی از محبتت.
مریم--------❤
11 اسفند 91 19:49
گفتم همیشه خبرا رو زودت از همه به شما میگم حالا الان وقت ندارم باید برممنتظر باش
مامان نیایش
12 اسفند 91 10:20
با چهر تا پست جدید به روزیم
مامان سانای
12 اسفند 91 14:42
قالب جدید مبارک چقد قشنگه .پیشاپیش عیدتون مبارک
نرگس ولی
12 اسفند 91 17:17
سلام ملیحه جونم. خیلی خوبه که اینقدر به یادگیری ماهان اهمیت میدی. مطمئنم که اعتماد به نفس ماهان درحد تیم ملیه با این همه هنری که داره!:-)
مامان فتانه
12 اسفند 91 18:30
افرین به این پسر خوب که تونسته خودش دوچرخه برونهعزیزم پیش ما هم بیاین
مامانی درسا
13 اسفند 91 3:36
سلام مامان گل ....... هزار ماشاالله به این پسری گل گه اینقده خوشگل دوچرخه سواری میکنه ..... ما هم ذوقیدیم بخدا ........ وای خیلی خوشم اومد از این راز گفتنا ..... عزیزمی پسرم همیشه زنده و شاد وسلامت باشی
قاسمی راد
14 اسفند 91 14:09
سلام ممنون از حضور سبزتون ... و ممنون از نظر لطف شما ... اگه تمایل به یادگیری تولید محتوا دارید سعی کنید در کارگاه شرکت کنید ... همیشه تندرست و سلامت باشید ...
مامان علي خوشتيپ
15 اسفند 91 0:44
خصوصي
عموی محیط بان
15 اسفند 91 9:22
شعرمثل درخت است فعلن بگذارید درخت ها شعر شوند آنوقت مرا قطع کنید شعر مثل درخت است میدانم روزی آنقدر بزرگ می شوند شعرهایم تا من را از آن بیاویزند … روز درختکاری مبارک قالب جدیدتون هم مبارک
مامان رهام
15 اسفند 91 9:59
آفرین آقا پسر دوچرخه سوار خودمون...
مامان فتانه
15 اسفند 91 12:17
خانمی مرسی از اینکه به ما سر زدین ما شما رو با افتخار لینک کردیم
مامان سيد محمد سپهر
16 اسفند 91 8:16
سلام عزيز دلم دوچرخه سوار بزرگ و مرد آينده هميشه خوب باشي ما هم به روزيم
مامان متین وکسرا
16 اسفند 91 8:34
آفرین به آقا ماهان گل حیاطتون هم بسیاااااااااار زیباست
مریم--------❤
16 اسفند 91 15:59
سلام عزیزم خصوصی
مادر کوثر
20 اسفند 91 16:14
آفریییییییییییین ماشالله به این قند عسل
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
21 اسفند 91 2:10
سلام عزیزم مرسی که پیش ما اومدی خدا پسر قشنگتو نگه داره برات
مامان حسني
21 اسفند 91 8:02
سلام مليحه جانم ممنون ازلطفت وخصوصي دارين
مامان حسني
21 اسفند 91 14:50
همه پنجره ها ارزونی تو به جهانی خوب و دیدنی بیندیش مليحه جان خيلي ماهييييييييي دعامون كن
یاسی
21 اسفند 91 18:41
نظرم خصوصی اومد؟
آرمان وآرمین
21 اسفند 91 19:08
سلام نازی چه پسر ماهی دارید خدا حفظش کنه ما هم یک وبلاگ داریم با 2 تا پسر شیطون دوست داشتید به وبلاگ ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان آرمان
22 اسفند 91 23:30
سلام بعد از مدتها وبلاگتون درست و حسابی برام باز شد.امان از از این سرعتها واقعا شگفت زده شدم که یک پسر 4 ساله بتونه بدون چرخهای کمکی دوچرخه سواری کنه.مطمئا یکی از دلایلش وجود تمرکز فوق العاده در ماهان عزیز هستش.یادم میاد در پستی که متعلق به خیلی وقت پیش بود و ماهان در مسابقه دوچرخه برنده شده بود ...اون موقع هم از دوچرخه سواری یک پسر در اون سن اون هم با سرعت خیلی تعجب کرده بودم.این نشون دهنده استعداد خوب این پسر در زمینه ورزشه. چقدر قالب جدید زیبا شدهخودتون طراحی میکنید؟ با اینکه زوده ولی رسیدن بهار را پیشاپیش بهتون تبریک میگم. امیدوارم این روزهای پایانی با خوبی تموم بشه و سالی بهتر را آغاز کنید.
نیر
23 اسفند 91 10:51
سلام ممون که به وبلاگ فرشته های من سرزدین....و بازم ممنون از دعاهای قشنگتون...مواظب ماهان نازتون باشین...این راز نگه داشتن ماهان هم چیز خوبی...سوالات عمیقی هم میپرسه انشالله بزرگ شد دانشمند میشه...
مامان فتانه
23 اسفند 91 18:40
ما اومدیم با یک پست جدید
مادر کوثر
25 اسفند 91 21:21
سلام عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک با آخرین پست سال 91 به روزیم
مامان آناهل
19 فروردین 92 13:30
آفرین ماهان . ماشالله زود تونستی مستقل رانندگی کنی
خاله ندا
28 فروردین 92 9:49
وای عزیزم! تو یه ورزشکار واقعی هستی . عاشق پشتکارت هستم خاله جون امیدوارم همیشه موفق باشی
بارمان و برسام و مامی
9 خرداد 92 14:34
آفرین فهرمان کوچولو
مامان ملیسا
14 خرداد 92 13:16
سلام چه پسر نازی خدا حفظش کنه به منم سر بزنید
محمد
27 مهر 92 21:17
باسلام . شالهاي فوق العاده زيبا با طراحي منحصر به فرد براي ايام ولنتاين و شخصيت هاي كارتوني براي كودكان دلبندتان و ...... هديه اي مناسب براي كساني كه عاشقانه دوستشان داريد . به سايت ما سر بزنيد . http://redheart.hamvar.ir