ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

هوراااااااااااا

1390/7/25 16:19
نویسنده : مامان
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من!www.smilehaa.org

گل پسر قند عسل مامانی!دیروز اولین جایزه دوران تحصیلت رو گرفتی.نه از این جایزه ها که مامان و بابا میخرن و میبرنا.از اون جایزه واقعیا.خانم مربی مهد بهت داده.یه دونه برچسب کیتی.زیبادلیلشو پرسیدم گفتی "چون من بلند شدم، بهم جایزه داد.خانممون به اونایی که نیشیده بودن(=نشسته بودن) جایزه نداد."زیبا

مبارکت باشه مامان جون.ایشالله بزرگترین جایزه رو از خود خدا بگیری.آمین.

عاشقتم فراوون.دوست دارم هوارتا.زیبا

 

    زیبازیبازیبازیبازیبازیبازیبا

شب هم به افتخارت رفتیم کنار دریا زیباو یه کباب خوشمزه برامون درست کردی.(عاشق باد زدن کبابی).دستت درد نکنه نفسم.

همه وجودم

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

مامان ثنا و ثمین
25 مهر 90 15:51
اولین جایزه مبارکت باشه گل پسری در ضمن ممنونم از راهنمائیتون
مریم
25 مهر 90 15:54
سلام
اخرش نگفتین معلم چی هستین


گفتم که ریاضی
مامان ثنا و ثمین
25 مهر 90 15:54
یه خصوصی
مامان نسترن
25 مهر 90 16:02
آفرین گل پسر.همیشه موفق باشی عزیزم
مریم
25 مهر 90 16:03
بابای منم معلم ریاضی بازنشستست
مامان مهنا
25 مهر 90 16:33
سلام افرین پسر قندعسل
آرتین خان
25 مهر 90 17:21
خوب پدر و پسر کادو به جیب زدن ها پس مامانی چی! ببوس ماهان جون منو
مامان سانای
25 مهر 90 17:33
مبارک باشه عزیزم
مامان نیایش
25 مهر 90 18:13
ماشا الله به این پسر باهوش و زرنگ آفرین مبارکت باشه ان شا الله همیشه جایزه بگیری و خدا برای مامان و بابا حفظت کنه همیشه
مامان ریحانا
25 مهر 90 18:47
سلام مبارکه اولین جایزه ات ماهانی ایشالا همیشه موفق باشی
مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:55
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکت باشه عزیزم
مامان آريا
26 مهر 90 9:14
اولين جايزت مبارك عزيز دلم اميدوارم هميشه موفق باشي خوشگل خاله به به اون كباب خوردن داره ها
مامان آريا
26 مهر 90 9:15
ماماني در مورد آريا مرسي از راهنمايي ولي منم خودم روي تب خيلي حساسم براي همين هيچ وقت شوخيش نمي گرم آريا هم بردم دكتر براش آزمايش كامل نوشته منتظر جوابشيم خيلي ممنون كه به فكرمون بودي و راهنماييم كردي دوستون داريم
فهیمه مامان پرهام
26 مهر 90 12:43
_____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~- .*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~- *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸. آفرین به ماهان جون زبر و زرنگم
زهره مامان هلیا
26 مهر 90 13:46
به به شازده کوچولو مبارکه به بچه با ادب باید دنیا رو داد
مامان آناهل
27 مهر 90 8:57
هوراااااااااااااا آفرین ماهان جون. مبارکه. کباب هم نوش جان ماهان و مامان و بابا
کاکل زری یا ناز پری
27 مهر 90 10:47
مبارکه عزیزممممممممممممم به به چه پسری مثل دسته گل می مونه. دلم براتون تنگ شده بود خیلی کم پیدایینا
مادر کوثر
27 مهر 90 11:28
آفریییییییییین ماهان جونمو ببوس به ما هم سر بزن عزیزم
خاله ندا
27 مهر 90 17:09
ای جانم !!! مبارک باشه خاله جون . ایشالا که همیشه موفق باشی عزیزم راستی این کباب خوردن داره ها..... دلم برات شده اندازه یه دونه نقطه . دوست دارم خیلی زیاد
مامان امیرعلی
27 مهر 90 19:01
موفق باشی همیشه خاله جون.راسی شکلکای پستتو از کجا میاری خیلی خوشگلن؟
مامانی طاها
27 مهر 90 20:09
مبارکت باشه جایزه واقعی موفقیتت در تمام مراحل زندگی آرزوی ماست
آترين
28 مهر 90 13:24
سلام ماهان جون چند وقتي خبر نگرفته بودم چطوري ؟ماشينات چطورن؟
شهرزاد مامان حسین
28 مهر 90 15:58
به به جایزه. چقدر مزه داره.
شمال زندگی می کنید درسته؟


نه جنوبیم.
مامان اسراواسما
28 مهر 90 17:57
سلام عزیزم خسته نباشی!جایزه گل پسری مبارکش باشهدخترای منم کارشناس شدن
سید امیرعباس بابا
28 مهر 90 19:57
سلام ماهان جوووووون... خوبی؟؟؟ بیا یه سر بهم بزن ببین از ساعت اول زندگی تا حالا چه تغییراتی کردم منتظرتم زودی بیا...باشه؟؟؟
مریم
29 مهر 90 9:17
سلام صبح جمعتون به خیر به ماهم سری بزنید راستی به وب عروسکم هم سری بزنین ادرسشhttp://222222.niniweblog.com/ خیلی خیلی ممنون می شم به حسنی نظرم بدین
مریم
29 مهر 90 9:32
سلام عزیزم چجوی جلوی ادرست شکل ماشین گذاشتی؟؟؟
مامان ارشیا
29 مهر 90 13:05
افرین صد افرین هزارو سیصد افرین
مبينا و مل مل
29 مهر 90 15:08
آپم
مامان پریسا
30 مهر 90 11:05
مبارکه آقا ماهان. ایشاا... جایزه دانشگاه رفتنتو بگیری.
دایی سامان
30 مهر 90 11:17
چند وقته نیومدم کلی عقب موندم!!! مبارک باااااااااشه!!من تو طوله(درست نوشتم؟)تحصیلم.دایی انقد بی نظم بودم همش از این کادوهایی که مامانم میورد گیرم اومد!تو دلم مونده بود که یکبارم جایزه واقعی بگیرم
دایی سامان
30 مهر 90 11:27
راستی جمعه چرا نیومدی با بابایی؟؟ اواتار وبلاگت خیلی توپ شدهاعوضش نکن حالا حالاها فعلا....
kosar-kimia
30 مهر 90 13:53
آفرین آقا پسر زرنگ اولین جایزت مبارک خانمِ مامانِ ماهاناسمتون رو نمیدونمکامنترو که خوندم دیدم معلم ریاضی هستین خوش بحال شاگرداتون که معلم به این مهربونی دارن منم عاشق ریاضیم یعنی دوس دارم کل هفته رو ریاضی داشته باشیم الانم که دبیرستانم فیزیک هم همینطور دوستش دارم دوس دارم فقط ریاضی باشه بدون زبان و فارسی و معارف که واقعا حال آدمو بهم میزنن یه سوال: شما معلم سختگیری هستین؟بچه ها دوستتون دارن؟ کلک های یه معلم ریاضی چیه؟
مامان علی خوشتیپ
30 مهر 90 15:07
هوررااااااااااااااااااااا.آفریننننننننننننننننننن به ماهان باهوشم ایشاالله جایزه شاگرد اولیت ایشالله جایزه نفر اول کنکوریت ایشالله جایزه برنده شدنت تو بانک ایشالله هر چی جایزه دیگس منم کباب ماهانی میخواممممممممممم راستی مامانی منم یه موقعی معلم ریاضی بودما منم عاشق ریاضیم.
kosar-kimia
30 مهر 90 15:47
خب منم اگه شاگردتون بودم دوستتون داشتم یعنی شما کلک نمیدونید چیه دیگهباور کردم نمیدونم که هر درسی برا خودشیعنی برای معلمای خودش یه راز و رمز هایی داره که بیچاره ما دانش اموزا ازش بی خبریم راستی تا حالا فک کردین که یکی از شاگرداتون بیاد و وبلاگتون رو بخونه؟ من اگه جای شاگرداتون بودم خیلی دوس داشتم اگه معلمم وبلاگ داره برم و بخونمش بهشون گفتین تاحالا؟ آها...بعدشم اینکه امکان داره معلما هم از شاگرداشون خجالت بکشن؟ جواب سوالامو بدیدا ممنون...بوس بای
مامان حسنی
30 مهر 90 18:55
سلام جایزه ات مبارک باشه ماهان جون قندعسل به به به به کباب کناردریا دلم اب شد هم کباب می خوام هم دریا
مامان ال آی
1 آبان 90 0:09
عزیزم جایزه ات مبارک باشه آفرین به این پسر فعال
مامان گیسو
1 آبان 90 2:57
امیدوارم همیشه موفق باشی عزیز خاله بوسسسسسسس
بابایی ماهان عشق ماشین
1 آبان 90 15:18
آفرین گل پسرم.همیشه موفق باشی عزیزم
مامان پارسا
3 آبان 90 20:51
انشالا که همیشه برترین باشی