ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

♫♬♪♩♪

1391/10/27 3:48
نویسنده : مامان
2,370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر هنرمندم!

   کلبه کوچک خاطراتت حسابی خاک گرفته از بس سر نزدم.دلیلش هم نه کمبود وقت است ـ که اینروزها تا بخواهی وقت دارم ـ و نه کیبورد خراب ـ که دیگر به آن عادت کرده ام‌ ـ .

   دلیل این همه نبودن ها و ننوشتن ها نفس و عزیز جونمه.خود خودت.تویی که این روزها هم کودکی بازیگوش هستی و هم بزرگمردی عاقل. عجب عالمی داره چهارسالگی. همونطور که مشغول بازیهای کودکانه ات هستی پیشنهادهایی میدی که احساس میکنم اگر ده روز دیگر هم فکر میکردم به ذهنم نمی رسید. ویا حرفهایی میزنی که مامان رو به فکر میبره که ماهان دیگه کودک نیست.و در همین حال دست به اقدامی میزنی که نشون میده پسر من فقط یک کودک چهار ساله است.نمیدونم خودم هم گیج شده ام.دنیایی داریم این روزها با هم. منطقی کودکانه و برهانهایی فیلسوفانه.

  حس و حالی این روزهای ما قابل بیان نیستند.اصلا در حواس چندگانه نمیگنجند که بتوان گفت و نوشت.آنی هستند.لحظه ایست که میگذره با حسی ماندگار.الان که میخوام بنویسم چیزی در ذهنم برای بیان نیست.اما شیرینی و شاید حس مبهم آن لحظات تمام وجودم رو میگیره.همین رو بپذیر از من.ان شاءالله روزی پدر میشی و فرزندت چهارساله میشه، میفهمی چی میگم.

در حاشیه:

   ترم اول بلز رو با موفقیت پشت سر گذاشتی.بسیار عالی بودی(هزار ماشاالله).از همون جلسه اول مربیت رو شگفت زده کردی.دیروز بعد از ظهر میخواستم استراحت کنم که صدای ظریف و دلنشینی رو از پشت سرم شنیدم.بر گشتم دیدم با کشهای نازک بند لباست مشغول هنرنمایی هستی.یاد ساز دوران بچگیم افتادم.یه در شیشه مربا که دایی اطرافش رو سوراخ ریز کرده بود و کشهای ماسوره رو از اون سوراخها رد کرده بود.روی گوشمون میذاشتیم و آرام با ناخن، تارهای کشی را نوازش می کردیم.چه صدایی هم داشت.

   امروز هم روی وایت برد کوچک مغناطیسی که داری، پنج خط حامل رو کشیده بودی و نت هم مینوشتی.وای که چه لذتی بردم از دیدنش.اما حیف که یکی از لذتهایی که این وایت برد برات داره پاک کردن سریع با تیغه مغناطیسیشه.

   این هفته ترم دوم شروع شده.با اشتیاق میری کلاس و با وجود اینکه میدونی چه روزهایی کلاس داری باز هم هر روز از من میپرسی امروز کلاس بلز دارم؟

   خدای مهربونم ممنونم بابت لطفت و ازت میخوام این اشتیاق و استعداد رو همچنان در وجود پسرم زنده نگه داری.میدونم که تو عطا کردی و پرورشش با ماست.پس ازت میخوام به من و باباش هم دانش و توان مضاعف بدی.آمین.

 

عکس زیر مال یک سال و چند ماهگیته.کیفیت عکس پایینه ولی با حال و هوای این روزای ما تناسب داره.

         پا تو کفش بزرگترا

شب سردی ست و هوا منتظر باران است وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من ماه پیشانی  من دلبر بارانی من۰۰۰۰۰

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مادر کوثر
27 دی 91 8:54
ماشالله آفریییییییییین به این مرد چهارساله همیشه موفق و سربلند باشی گل پسر کوثر هم گاهی یه کارایی میکنه که حس میکنم خیلی بزرگ شده ولی گاهی هم شدیدا میره تو عالم خیلی کودکانه
مادر کوثر
27 دی 91 8:55
ماهان جون 4 سال و 4 ماهشه و کوثر جون من سه سال و سه ماهشه چه تقارن بامزه ای!
مامان متین وکسرا
27 دی 91 12:11
آفریننننننننننن به شازده ماهان گل مامانی ماهان جون و کجا میبری برای بلز؟
الی مامان
28 دی 91 10:23
شیر مرد مامان بلیط افتخاری اولین کنسرتت به ما هم می رسه؟؟؟؟؟؟؟/
مریم--------❤
28 دی 91 20:59
سلام عزیزم خوبی؟اتفاقا منتظرت بودم بیای ولی حیف کارنامه رو هنوز نگرفتم منتظر باش اولین نفر شمایی که خبرش بهت میرسه عزیزم در رابطه با بخشنامه هم من قبول دارم آخه شاید خیلی از خانواده ها وقعا قبول نداشته باشن بچه هاشون در چنین فضایی باشنپس هر کس خواست باید تو خونه خودش استفاده کنه مث ماهان کوچولوی خودموندر ضمن ممکنه این چیزا حس چشم و هم چشمی رو هم بوجود بیاره بین بچ هها که یکی پول داره بخره یکی نه اما تصویر من اصلا عکسی نبود. دوما اونا اگر خیلی بفکر مردمن فعلا یه چیزای خیلی مهم تری وجود داره که باید اصلاح بشه
مریم--------❤
28 دی 91 21:06
سلام
به به ماهانی کوچولو بقول الی مامان بلیط کنسرتت هم به ما میرسه
ایشالله بیا تهران پیش خودمون بزن این بلز و که ما ببینیم توی برج میلادمن خودم مجوز هم میگیرم
حیف که پارتی ندارم خاله واسه همین احتمالا دیر بشه دیگه
چه عکسای خوشگلی
تو اون اولیه کتونیش خیلی خوشگله ها


ممنون خاله.کفشای بابامو پوشیده بودم.

مریم--------❤
29 دی 91 0:47
میگم اخه بچه گونه نیست


خیلی شیک بود.تازه کفش ایمنی بود.الان دیگه از اینا گیر نمیاد.بابام مجبوره از همین کاتر پیلار زشتا بپوشه.
مامان پریسا
30 دی 91 0:51
سلام ماهانی عزیزم. ماشالله به گل پسرم که این همه اقا شده و مامانی در فهمیدنش مونده ایشالله همیشه سلامت باشی هنر مند کوچولوی منننن
مامان اميرحسين
30 دی 91 13:11
عزيزم ايشالا هميشه موفق باشه گل پسر موسيقي خيلي براي روح و روان بچه ها خوبه و چه بهتر اينكه علاقه داشته باشن
مامان کوثری
30 دی 91 19:11
سلام به شما دوست عزیز با طراحی تقویم کودک همراه با عکس کودک دلبندتون در خدمت شما هستیم تنوع طرح های ما رو حتما ببینید همه جوره در خدمت شماییم از طراحی و حتی چاپ http://temparti.blogfa.com/
مامان رومینا
1 بهمن 91 0:36
ایول به بزرگ مرد کوچک ماواقعا دیدن هنر و هوش و استعداد بچه ما پدر مادرا رو چقدر ذوق زده میکنه.ایشالا که همیشه تندرست و موفق باشه.
مامان حسني
1 بهمن 91 12:34
سلام به نوازنده دوست دوست داشتني ومامان گلش به به چه كيفي داره وقتي به نواختن تو گوش بدم خوش به حال مامان جان يه جايي خوندم بلز خيلي خوبه براي تقويت رياضي بچه ها افرين مليحه جان
مامان پارسا
2 بهمن 91 10:00
عزیزم موسیقی برای روح و روان بچه ها خیلی خوبه پارسای من 3 سال و 9 ماهشه خیلی دوست دارم بزارمش کلاس موسیقی ولی گفتم تا 4 سالش تموم بشه صبر کنم
عموی محیط بان
3 بهمن 91 3:36
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمونه اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظش کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید سلام ویژه به ماهان عزیز و بابایی و مامانی عزیزش که اولین کسایی بودن کمکم کردن منتظرتونم
محبوبه مامان الینا
3 بهمن 91 7:46
آفرین به ماهان باهوش و هنرمند مامان مهربون حستو تو مقدمه بسیار زیبا نوشتی واقعا همینطوره آنی و لحظه ای و غیرقابل بیان اما پابرجا
مامی امیرحسین(فاطمه)
3 بهمن 91 13:45
آفرین به این بزرگمرد کوچک...کاش یه عکس از نواختن بلز هم میذاشتی.منم این ساز رو دوست دارم.یه اسباب بازیشو برای امیر خریدیم که دوروزه ترتیب خراب کردنشو داد!
مریم--------❤
3 بهمن 91 14:24
سلااااااام دیروز نمره ریاضیمو خانوم گفت 20 شدممممممم نمیدونم دیگه کی قراره کارنامه رو بدن
zizigo0ol0
3 بهمن 91 23:04
akhi azizam che bozorg shode mashala
یک عدد مامان
4 بهمن 91 10:07
مامان آريا
4 بهمن 91 13:15
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°
مریم--------❤
5 بهمن 91 23:29
سلاااااااااااام
مرسی مامان ماهان جون
خیلی خوشگل بوددددددددددددد
اما یادت رفت که تولد من فردا بودهنمیدونم چرا همه فکر کردن پریروز بوده


سلام خانمی.قابلی نداشت.یادمون بود.خواستیم پیشاپیش تبریک بگیم.
مریم--------❤
8 بهمن 91 17:21
خصوصی داری
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:21
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام، بر پیروان راستین حق تهنیت باد.
فرزاد
9 بهمن 91 20:36
سلام خوبی ؟.یه وب دارم که دوست دارم دیگران هم یه سری بهش بزنن. اصلاعاتی در مورد اهنگ سازی و تنظیم. ساخت بنر رایگان و ساخت زنگ اس ام اس از آهنگ محبوب شما . کارایی هست که اگه خواستین میتونین روی ما حساب کنین. منتظر شما هستیم. دیدنش ضرر نداره . مرسی
مامان اسرا واسما
10 بهمن 91 8:59
دو چشمِ آمنه بر روی احمد / گره خورده دلش بر موی احمد گهی خندان گهی محو تماشا / چو می‌بیند خمِ ابروی احمد خجسته میلاد پیامبر اکرم مبارک باد
مامان ثنا و ثمین
12 بهمن 91 9:55
زنده باشی عزیزم ای بزرگ مرد کوچک با عکسهای جشن تولد ثمین آپم
زری مامان مهدیار
13 بهمن 91 19:28
آفرین بازم ماهان جون و کارهای باعث افتخارش
مادر کوثر
14 بهمن 91 9:09
مریم--------❤
14 بهمن 91 13:17
بهت قول دادم که اول از همه به شما معدلم و بگم 88/19 شاگزد اول مدرسمون شدماااااااااااااا
زيبا
14 بهمن 91 17:03
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 91 8:01
آفرین به ماهان باهوش و بااستعدادم.امیدوارم یه روزی توی اجرای کنسرتت شرکت کنم اونوقت با من و علی عکس میگیری که؟
مامان علی خوشتیپ
16 بهمن 91 8:03
مامان جونی ماهانی حس و حالت رو خیلی زیبا بیان کردی.من همینم نمیتونم بنویسم
مامان نازنین زهرا و یاسمین
2 اسفند 91 17:29
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
مامان امیر علی
1 تیر 92 18:04
ماشاله پسرم چقدر بزرگ شده خیلی دلم براتون تنگ شده بود پیش ما هم بیاین از نوشته ها و خاطراتت همچنان لذت می برم شاد و موفق باشی دوستم
مامان سحر
20 اسفند 92 11:51
دوستت دارم گلم فدات