ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

دل این فرشته ی مهربون

1390/5/7 3:04
نویسنده : مامان
2,132 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و بابا به دلایلی ازدست هم ناراحت شدیم .تو اون موقع خواب بودی.وقتی بیدار شدی دیدی ما باهم سرسنگین رفتار میکنیم.پیشنهاد دادی بیاین همدیگه رو بوس کنیم(بعضی وقتا ما تو رو وسط میذاریم و از دوطرف بهت حمله کرده و بوس بارونت میکنیم.تو هم صورتای ما رو به هم میچسبونی و ما رو یه بوس مشترک میکنی.که امروز منظورت همین کار بود)ولی فایده نداشت.

بعدش گفتی بیاین بریم بیرون بگردیم تا دلمون نسوزه.(=دلمون نگیره)بابا که داشت مسابقه فوتبال رو نگاه میکرد و من هم نماز رو بهونه کردم.تو هم چند دقیقه ای بی خیال شدی.

الهی مامان بمیره برای اون دلت.رفتی پیش بابا و گفتی چرا با مامان دوست نیستی؟بعدش اومدی به من گفتی چرا بابا باهات دوست نیست؟منم بغلت کردم و گفتم الهی قربونت برم.تو نگران نباش ما با هم دوستیم.ولی توهمش به این فکربودی که یه کاری کنی.چه مامان و بابای بدی و چه فرشته مهربونی.

شروع کردم نماز خوندن و بابا صدات زد بیا بازی.ازت پرسید چه بازی کنیم؟توهم گفتی قطار بازی.چند دور که زدی نماز من تموم شد.به بابا گفتی مامانو سوار کنیم.تو پشت لباس بابا رو گرفته بودی و من پشت لباس تو رو گرفتم.نیم دوری که زدیم تو از وسط رفتی کنار.مامان فدای اون دل مهربون و اون نقشه هات بشه که مامان و بابا رو آشتی دادی.بابا و مامان خودخواه هم که انگار منتظر جرقه ای بودن ریختن رو سرت و بوسه بارونت کردن.

حالا مامان و بابای پشیمون از صمیم قلب ازت معذرت میخوان که امروزت رو اینجوری رقم زدن.خیلی دوست داریم و بهت افتخار میکنیم و به خاطر وجود تو بلند بلند فریاد میزنیم و خدارو شکر میگیم.

خدایا کمک کن که دیگه هیچوقت از این مشکلات پیش نیاد.نه به خاطر ما واسه دل این فرشته ی مهربون که به ما امانت دادی.الهی آمین.

                عاشقانه دوست داریم پسرم

                                           

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

سمیه: مامان مسیح
7 مرداد 90 4:41
سلام عزیزم...خوبی ؟ خوشی ؟ الهی من قربون اوندل نازت برم عزیزم...فدای تو پسر مهربون بشم من... آفرین ...همیشه مراقب بابا و مامان باش..نزار دلشون بسوزه ( بگیره) افرین پسر فهمیده
سيدمهدي
7 مرداد 90 6:24
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي
مامان آنیسا
7 مرداد 90 11:25
سلام
امیدوارم دیگه دل این فرشته مهربونو نشکنی
انشاا... همیشه سه نفری در کنار هم شاد باشین وسلامت
بووووووووووووووووس برای ماهان گلم
مامان آنیسا
7 مرداد 90 11:29
سلام عزیزم شرمنده اگه اسم پسر گلتو اشتباه نوشتم با یکی از وبلاگهای دیگه اشتباه شده بود ماهان جونو ببوس
مامان ماهان
7 مرداد 90 12:18
سلام عزیزم ممنونم که برای پدر و مادرم دعا کردی منم برای پدر و مادرت دعا کردم الهی با انبیا محشور بشن آمین
مامان ماهان
7 مرداد 90 12:19
الهی من قربون دل نازک و مهربونش برم آفرین که هوای مامان و بابا رو داری الهی همیشه شاد باشین
ya30
7 مرداد 90 14:24
merccccccccccccccccc
vali khili khobe az matalebeton 2 ja negah dari mikonin chon man 1 bar hame matalebam parid vali shans avordam ghablan zakhirason karde bodam badam sitay ghaleb weblog ziad daram baziashonam zadan ghaleb baraye kodakan albate nadidameshon age doost dashtin adresesho beheton midam
agaram doost dashtin tabadol link konim khili khoshhal misham


با اسم یا30 جون لینک شدین.
الهام مامان رامیلا
7 مرداد 90 16:47
دیگه نبینم این پسر ما رو اذیت کنی ها خودم دعواتون میکنم . سلام عزیزم همه ما مشکل داریم ولی واقعا تقصیر این فرشته های کوچولو چیه خدا کنه همه ی مامان و باباها با هم خوب باشند و هیچ وقت دعوا نکنن ماهان من رو ببوس .
مامان ریحانه
7 مرداد 90 16:59
سلام خدا ماهانو براتون نگه داره چه پسر خوبی چقدر هوای مامانو باباشو داره
آرتین خان
7 مرداد 90 18:22
ماشالا ماهان جون خیلی باهوشه ببوسش عزیزم
ya30
7 مرداد 90 23:24
akhiiiiiii shoma moalemin? mamane manam moaleme bahle dg onrooz be in dalil majbor shodam onjori beram chon khone khalam bodam shomam link shodinnnnnnnn
مامان کیارش
8 مرداد 90 0:51
الهی فداش بشم با این دل مهربونش .
سيدمهدي
8 مرداد 90 6:57
سلام. خواهر گلم اولا ازتون بي اندازه ممنونم كه تشربف آورديد . دوما بازم از اين كه مطالب وب رو خونديد . بازم ممنونم . من وبلاگ شما اومدم . و از صفحه اول تا نصفه وبلاگتون رو خونم كه فقط بدونم چرا ماهان جان وبلاگش اسمش عشق ماشينه . شما اگر دو خط از مطلب ماه اول فروردين رو مطالعه مي كرديد من توضيح داده بودم . بابت رمز هم مايل بوديد بگگگيد براتون بفرستم اما از اول نخونيد نميتونيد با مطالب ارتباط برقرار كنيد زنده باشيد ماهان عزيز رو هم ببوس
مامان پریا
8 مرداد 90 10:07
ایییییییییییییییییییی شیطون ، عجب نقشه ای خیلی خوشم اومد ، اگه ترشی نخوری یه چیزی می شی یادم باشه برای دخترم روت حساب کنم ( به کسی نگو دوست داری دومادم بشی )
مامان رها
8 مرداد 90 11:32
وای چه پسر مهربونی الهی فدای اون قلب گنجشکی مهربونت بشم من
سمانه عمه مهدیار
8 مرداد 90 11:43
سلام آخیییییییی قربونش برم چه پسر گل و مهربونیه ماهان جون . خدا واستون حفظش کنه
کوثر
8 مرداد 90 11:57
ATeNa
8 مرداد 90 13:10
مرسی عزیزممممم عکسای ماهان رو زودتر بزار دلمون تنگ شد مامانی
ATeNa
8 مرداد 90 13:25
ایشاااالله به دردت بخوره وب شکلک هام . ممنونم عزیزم لطف داری . جیگمله خاله رو بوووووسشششش
سمیه: مامان مسیح
8 مرداد 90 13:50
عزیزم یه پیغام خصوصی داری... در مورد همون چیزی که خواسته بودی
محمد گیان
8 مرداد 90 14:30
سلام الهی قربون اون قلب پاکت برم من آفرین خاله تورو خدا مواظبش باشین این خوشگل پسرتونو
مامان آرمان
8 مرداد 90 14:39
سلام.بچه ها دلهای پاک و معصومی دارن که واقعا ما بزرگترها وقتی این کارهای بیریاشون رو میبینیم از خودمون شرمنده میشیم.دست این پسر کوچیک با قلب بزرگش که اینقدر خوب و صاف و ساده قضایا رو مبینه و در تلاش برای ایجاد عشق و دوستی هستش درد نکنه .از طرف ما هم یه بوس خوشگل کنید.
مامان نسترن
8 مرداد 90 17:11
سلام خانومی. الهی بمیرم واسه دل نازک این پسر گل. واقعا بچه ها همه چی رو می فهمن. به خاطر اونام که شده باید حتی مواقع بحث ودعوا ظاهرمونو حفظ کنیم
ندا
8 مرداد 90 18:33
الهي خاله قربون اون دل مهربونت بره .
بابا
8 مرداد 90 21:34
الهی فدای بابای گلم بشم که ما را آشتی دادی.من هم از تو پسر گلم معذرت میخوام.
مامان ریحانه
9 مرداد 90 1:04
نظر خصوصی چک پلیز
مهرانه مامان مهرسا
9 مرداد 90 10:36
قربون دل مهربون ماهان ما كه چند روز پيش با هم بحث كرده بوديم خواهرم فهميد چون صبحش مهرسا تو خواب حرف مي زده خوشحال باشين دعوا نكنين
مدرسه ی مامان ها
9 مرداد 90 12:37
سلام مامان مهربون
آفررین به این فکر! مرحبا ماهان جونم
ان شاءالله که همیشه کانون خونتون گرم و همراه با دوستی باشه، همیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشه
تبریک میگم، شما بعنوان مامان فعال مدرسه شناخته شدید و اسم شما در تابلو اعلانات مدرسه قرار گرفت.
ان شاءالله که باز ما رو از حضور گرمتون و نظرات سازنده اتان بهره مند سازید.


سلام. ممنون از لطف شما.
معصومه مامان سهند
9 مرداد 90 14:04
سلام عزیزم آفرین به این پسر باهوش و ناز و خواستنی. مامانی مرسی که به ما سر زدید با اجازتون لینکتون می کنم. راستی راجع به خواب و ماجرای بچه های ایتام. کاری رو که فرمودید من انجام میدم.ولی باز هم ممنونم از محبتت و ممنونم از هشدارت. باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید


سلام عزیزم.شما هم لینک شدین.

نی نی توپولی
9 مرداد 90 17:00
سلام خاله چی شده .........آهان مامانی وبابایی با هم....عیب نداره پیش میاد ......ولی تو پسر باهوشی هستی ...دیدی چه جوری دست تو دستشون کردی ...آفریییییییییین
mamane amir ali
9 مرداد 90 17:22
salammmmmmmmmm.naziiiiiiiiiiii che pesareh mehraboni.akheh ma adam bozorgha badim ke delayeh shomaharo narahat mikonim.
ei babayeh bad.mamana naz ziad daran.baba ha baiad nazeh maro bekeshan vaseh in aslan khalgh shodan.


مامان حسني
11 مرداد 90 9:12
سلام قربون ماهان خان دل نازك ومهربون برم الهي خدا هميشه حفظش كنه وهميشه همين جورمهربون باشه
مامان آريا
12 مرداد 90 13:59
خاله قربون دل مهربون و كوچولوت برم ماماني از اين مشكلات توي زندگي زناشويي پيش مي ياد ولي سعي كنيد نزاريد ماهان جوني متوجه بشه جلوي اون با هم قهر نكنيد
........................
14 مرداد 90 15:58
چقدر این عکس قشنگه.
مامان پارسا
17 مرداد 90 16:37
خیلی خیلی کیف کردم وقتی نوشتتوخوندم،خاله قربون این پسمل مهربون و باوفا بره ،دورش بگردم که انقدر با محبت مامانی خیلی هوای این آقا ماهان حساس ما رو داشته باشین لطفاً