ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

پیکاسو

1390/5/9 18:48
نویسنده : مامان
2,038 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش روی بادکنک خرگوشی که مامان بزرگ برات آورده بود هنرنمایی کردی.اول صورتشو کشیدی و بعد پشتش(یا به قول خودت بومش) رو برگردوندی و براش دم گذاشتی.

این اولین بار بود که صورت رو اینقدر واضح می کشیدی پیکاسوی عزیز،داوینچی ناناز،کمال الملک جیگر،ماهان اٍند هنر.

ماهان پیکاسوماهان پیکاسو

امشب شب اول ماه رمضونه.امیدوارم اون تغییری رو که دلم میخواد خدا تو این ماه بهم عنایت کنه.آمین.

خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،

                تو ای والاترین مهمان دنیایم،

بدان آغوش من باز است،

شروع کن!

      یک قدم با تو،تمام گامهای مانده اش با من.....

 

خدا جونم برای همین یه قدم اول به ما کمک کن .islamic

                                                                  دوست داریم خدا جون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مهنوش
9 مرداد 90 21:28
سلام دوست خوبم ممنونم از دعای زیبایت.. ماهان کوچولو رو میبوسم
مامان اسراواسما
9 مرداد 90 22:20
سلام مامانی !ممنون که به ما سر زدین براماهان
مامان علي
9 مرداد 90 22:26
آفرين ماهان جون. توي لحظات نورانيتون ما رو فراموش نكنيد
عمو عدالت
9 مرداد 90 23:42
عمو به منم میگفتن شجریان دوم ؛اما کلاس آواز نفرستادنم.حواست باشه از همین حالا اصولی برو کلاس نذار استعدادات نهفته بمونه


ممنون عمو.ولی به نظر من اونا اشتباه میکردن.باید به شجریان میگفتن عمو عدالت دوم.
مهرانه مامان مهرسا
10 مرداد 90 8:56
سلام پيكاسو
mamani va babayi
10 مرداد 90 9:17
سلام . همه وبتو خوندم براي خودت و خانوادت تو اين ماه عزيز بهترين ها رو آرزو ميكنم...التماس دعا


مامان ماهان عسلي
10 مرداد 90 10:38
سلام به ماهان پيكاسو و مامانش/اميدوارم كه هميشه شاد و سلامت باشيد منم از آشنايي با شما خوشحالم راستي شما هم جنوب زندگي مي كنيد؟ ما كيش هستيم


سلام خاله جون.ممنون که اومدین.بله ما به خاطر شغل بابایی فعلا جنوبیم.
محمد گیان
10 مرداد 90 10:44
سلام خاله خوبی عشق ماشین چطوره خوبه
نماز و روزه ات قبل باشه


سلام.ممنون.
الهام مامان رامیلا
10 مرداد 90 11:37
جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد . .
مامان زهرا نازنازی
10 مرداد 90 11:46
آفرین به نقاش کوچولوی عزیزم نماز و روزه هاتون پیشاپیش قبول
کاکل زری یا ناز پری
10 مرداد 90 11:46
سلام ماهانی خوبی نازم؟ واقعا" اثر خودته.؟آفرین منم فرا رسیدن ماه رمضونو بهشما تبریک می گم انشاالله خدا بهتون توفیق بده همه روزه هاتون بگیرین. ممنوم که همیشه به من سر میزنی دوست جون راستی من 25 سالمه
مادر سامان
10 مرداد 90 11:59
سلام نقاشی خیلی نازی کشیده . آفرین به ابن گل پسر .
یک عدد مامان
10 مرداد 90 12:02
الانه این نگاه ِ مهربون ِ نقاشی شده روی بادکنک منو مجذوب خودش کرده .... بسیار زیباست خدا جونی حفظش کنه ماهان جیگملی رو واسه مامان بابای ِ خوبش سالم و شاد باشین
سمانه عمه مهدیار
10 مرداد 90 13:44
سلام به ماهان جون و مامانیش ایول ماهان جون چه ناز کشیدی خاله امیدوارم این ماه پر از خیر و برکت براتون باشه التماس دعا
فهیمه مامان پرهام
10 مرداد 90 15:40
سلام عزیزم پست های این مدت که نبودم رو خوندم و نهایت لذت رو خصوصا" از پست قبلی بردم پسر خیلی خیلی نازی دارین دارم عاشق این ماهان جون میشم در ضمن قضیه لینکها اینه که قالب وبلاگم پریده بود و قالب جدیدی که گذاشتم کد "گوگل ریدر" رو نداره و باید دوباره بذارمش تو قالبم به همین دلیل تمام لینکهای جدید و دوستان جدیدم توی این لینکها نیستند چون همه دوستان جدید رو توی گوگل ریدر اَد کرده بودم بازم ببخشین ولی فقط فرصت نکردم درستش کنم
مامان طاها
10 مرداد 90 16:10
وای خاله چقدر قشنگ کشیدی واقعا تو سن خودت پیکاسویی حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک
سمیه: مامان مسیح
10 مرداد 90 18:12
قربون این ماهان جون هنرمند بشم من...ناااازی چه خوشگل کشیده.... معلومه بزرگ بشه نقاشیش عالی میشه افرین ماهان جون
خاله سودی
10 مرداد 90 19:00
سلام وای چه جوجه شیطونی داری عسیسم ماهان میخواد شوماخر بشه یا نمایشگاه ماشین بزاره؟
ماهانو ببوس
من خاله ریحانه ام


سلام خاله ریحان عسلی.زبان آذری در چه مرحله ایه؟
خاله ندا
10 مرداد 90 19:14
الهی من قربونت برم خابه جون . دقیقا مثل خودم با استعدادی


مرسی خاله.خودمم همین فکرو میکنم.D



مامان محمد عرفان
10 مرداد 90 23:16
سلام پسر گلم آفرین حسابی هنرمند شدی ایشالا توی این ماه به همه آرزوهای قشنگتون برسید،التماس دعا
مامان نسترن
11 مرداد 90 1:09
سلام خانومی. از خدا می خوام توفیق به همه ما بده این ماه و همه ماه های سال زیبا زندگی کنیم
سمیه: مامان مسیح
11 مرداد 90 3:20
عزیزم...ما آپیم..خوشحال میشم تشریف بیارین
مامان حسني
11 مرداد 90 9:15
سلام برگل پسرهنرمند اميدوارم به حق اين ماه شريف وبه حق دلهاي پاك بچه ها همه به حاجتهاشون برسن التماس دعا
مامان حسین
11 مرداد 90 10:22
سلام خوبین افرین ماهان پیکاسو شما لینک شدید.
خاله تیبا
11 مرداد 90 11:41
سلام مامان ماهان.ایشالا چند سال دیگه به جای اینکه همه بگن طرف مثل پیکاسو نقاشی میکشه بگن مثل ماهان میکشه.
ایشالا همه ی ما اون تغییری رو که دلمون میخواد خدا بهمون عنایت کنه.
برای مامان ماهان که بچه اش هم مثل خودش ماهه.


سلام.ممنون.برای خاله تیبا.
مامان آناهل
11 مرداد 90 12:23
دعاتون قبول باشه . تو این ماه قشنگ برا ما هم دعا کنید.
تا این بادکنکه به قول آناهل نپوکیده بادش رو خالی کنیدو براش نگهش دارید. آخه من وقتی اولین دفتر نقاشیم که سالها برام نگه داشته بودن و کلی باهاش پز میدادم گم شد، کلی حالم گرفت.


ممنون مامان آناهل.چون با ماژیک روی باد کنک کشیده به مرور کمرنگ شده و رنگش تقریبا رفته.حالا منم عکسشو نگه داشتم.
بابایی
11 مرداد 90 16:30
از اینکه این نقاشی را به این زیبایی کشیدی به خودم می بالم وافتخار میکنم که این چنین هنری داری امیدوارم همیشه در زندگیت ذهن خلاقی داشته باشی.


ممنون بابایی.امیدوارم بتونم جبران زحماتت رو بکنم.
نی نی توپولی
12 مرداد 90 12:58
آفرین به این همه هنر واستعداد عال بود
مامان آريا
12 مرداد 90 13:56
آفرين ماهان خاله خيلي خوشگل بود ماماني اميدوارم نماز و روزه هاتون قبول درگاه الهي باشه و سر سفره افطار مارا هم فراموش نكنيد