ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

.......♥.......

1390/5/1 13:05
نویسنده : مامان
1,709 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش مامان بزرگ یه ساعت سوپرمن واست خریده بود.دیروز که دیدیش از من خواستی ببندم روی دستت. بعد با خوشحالی به بابا گفتی:"مث تو شدم.ساعت دارم."گفتم پس من چی؟کو ساعت من؟تو هم جواب دادی"تو هنوز کوچیکی مامان.هروقت مث من و بابا بزرگ شدی واست یه ساعت دخترونه میخرم."

به هر که هم میرسیدی ساعت رو نشون میدادی.صبح که با دوستات بازی میکردی دیدم یه ساعت بزرگ رو دست هرکدومشون بسته شده.ظاهرا ساعت جنابعالی کار دست مامانا داده بود.

قربون دستت مرد کوچک        جیجری

           

مدتیه که تو این شهریم ولی اطرافشو ندیدیم.عصری تصمیم گرفتیم یه دور اطراف شهر بزنیم.اینجا غروبش خیلی قشنگه.چه کنار دریا باشی.چه تو نخلستان چه کنار کوه وچه تو خونه.غروبش واقعا دیدنیه.تو هم عینک بابا رو گذاشتی رو چشمت تا نگاه کنی.(البته بر عکس)

غروب

از غروب لذت ببر عزیزم

                مواظب اون چشمای خوشکلت باش نفس مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

نسترن
1 مرداد 90 13:13
وای چه پسر خوشتیپی.ساعتتو به منم میدی خاله جون؟! ماهان خشکل منو ببوس مامانش...... مرسی که اومدین پیشم بازم بیایینا!خوشحالم میکنید.بوووووووووووووووس
کاکل زری یا ناز پری
1 مرداد 90 13:18
اخی دیگه کم کم داره برا خودش مردی میشه . خوبی مهندس؟ عینکت چقدر بهت میاد راستی کدوم شهر زندگی می کنید؟

ما شیرازی هستیم ولی الان به خاطر شغل بابا جون جم زندگی میکنیم.
مامان آبتین
1 مرداد 90 14:03
وااااااااااااای چه تیپی خاله قربونت بره عزیزم آره عزیزم خداکنه تابستون یه کم دیرتر تموم بشه چون آبتین جون خیلی به من وابسته شده
کوثر
1 مرداد 90 15:33
سلام مامان ماهانی چه ساعت خوکشلی داره این پسرکوچولوی نانازی اگه باتبادل لینک موافقد بهم بگید قربونتون بوس بای (نمیدونم نی نی وبلاگ چرا شکلک خداحافظی نداره!!!) الان دیگه بااای بااااای
داي ممد
1 مرداد 90 18:04
ندا
1 مرداد 90 18:55
من قربون اون دست كوچولوت بشم با اون ساعت خوشكلت X: . من مرده عينكتم خاله جون ميدي منم باهاش عكس بگيرم
مامان آناهل
1 مرداد 90 19:39
مامان ماهان اگه آناهل میتونست این پست رو بخونه حتما میگفت: غذا بخور بره تو شکمت بزرگ بشی (ماهان برات ساعت بخره)
نازنین نرگس نفس مامان
2 مرداد 90 0:40
سلام ماهان جون و مامان مهربون ممنون که به ما سر زدید و تبریک گفتید روی ماه ماهان رو ببوس و جای ما هم از دریا لذت ببرید خوش باشید
مامان طاها
2 مرداد 90 1:19
خاله میشه بگی ساعت چنده؟ باریکلا گل پسر با نمک


ساعت 25 و 73دقیقه هست ولی ارزونترشم داریم.

سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 2:02
مرسی از تبریکاتتون.پسر نازت رو ببوس لینکتون کردم
مامان مسیح
2 مرداد 90 4:24
$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° سلام عزیزم.... خوبی ؟ ما آپیم...خوشحال میشم ...بیایی پیشمون. ماهان جونو با اون ساعت و عینک نازش ببوس.
مامان حسني
2 مرداد 90 10:15
چقدرعينك بهت مياد خاله جون ژست گرفتنت هم كه ديگه حرف نداره
مامان نسترن
2 مرداد 90 10:31
مبارکه پسر خوب. خوشبحالت چه ساعت قشنگی
مامان رها
2 مرداد 90 11:10
سلام خاله جون ساعت نو مبارک جیگرم عزیزم با اجازه لینکتون میکنم
مامان آريا
2 مرداد 90 12:14
چه ساعت خوشگلي دست مامان جون درد نكنه ماماني بهونه نگير ديه بزرگ شدي ماهان جونم برات دخملونشو مي خره عكسات خيلي ناز و خوشگل بودن خاله قربونت برم
مامانی حنانه
2 مرداد 90 13:07
سلام عزیزم. ممنون بابت پیام تبریکت. ماهان نازت رو ببوس
کوثر
2 مرداد 90 14:35
سلام ممنون که اومدین دوست عزیز من رفتم لینکتون کنم ... شما هم اگه خواستید لینکم کنید
سمانه عمه مهدیار
2 مرداد 90 14:36
ساعت سوپرمن مبارک باشه ماهان جون ماشالا چقدر شیرین زبونی خاله
محمد گیان
2 مرداد 90 15:50
سلام به خاله و ماهان عشق ماشین ماشالله چه خوش تیپ شده پسر گلت خدا حفظش کنه برات
سارا
2 مرداد 90 15:52
سلام عزیزمممممممممممم خوبی؟وای پسر منم عاشق مک کوئینه و کلا ماشیتهاست اون کتاب برچسب دار چه چیز جالبی بوده دست خاله جونی درد نکنه
مامان کیارش
2 مرداد 90 15:55
ساعت خوشگلت مبارک عزیزم.
کاکل زری یا ناز پری
2 مرداد 90 18:20
وای من عاشق شیراز و شیرازی ها هستم واقعا" مردمان خوبی داره خوشحالم که اینجا با شما دوست عزیز آشنا شدم


ممنون دوست عزیز.شما لطف دارین.منم از دوستی با شماخوشحالم.
مامان زهرا نازنازی
3 مرداد 90 9:30
مامان زهرا نازنازی
3 مرداد 90 9:30
پیام خصوصی دارید
مامان آريا
3 مرداد 90 10:33
بوس براي عزيز و خوشگل خودم
ATeNa
3 مرداد 90 17:08
اره واقعاااا خاله جججججووووووووووون
نی نی توپولی
3 مرداد 90 17:10
سلام ماهان جون چه ساعت خوشگلی داری حق با شماست چه غروب زیبایی
مامان رامیلا
4 مرداد 90 12:42
سلام ماهان جون ساعتت مبارک وای چه پسری با اون عینک خیلی خوشتیپی بابا عزیزکم خوش باشی .
مامان ماهان
4 مرداد 90 15:26
به به چه ساعت خوشگلی مبارکههههههههههههههههههه دوست خوبم ممنونم که به من دلداری دادی
سارا
5 مرداد 90 9:49
سلام گلم خوبی؟وای چه تولد هیجان انگیزی بشه خوش به حالت ماهان جونم مرسی مامانی گلش از توجهت
نرگس
6 مرداد 90 12:51
سلام مامان ماهان. مليحه جون ما كه از اول هم تو رو مامان صدا مي كرديم. اينقدر كه مهربون و دل گنده بودي. لينك وبلاگتو از روي وبلاگ زهره پيدا كردم. روي ماه ماهانتو از طرف من ببوس. ماشالا واسه خودش مردي شده از آخرين باري كه ديدمش. مثل آناهل كه شبيه مامانش شده ماهان هم كاملا شبيه تو شده. خيلي دوستون دارم


سلااااااااااااااام.وای نرگس جون چقدر خوشحال شدم که اومدی این کلبه حقیرانه مجازی.عزیزم اینقدر دلم گرفته بود که نگو.لبخندو بهم برگردوندی.
مامان طاها
6 مرداد 90 19:42
خاله جونی سلام من با عکسهای جدیدم آپم بدو بیا تا جا نموندی
مامان پریا
8 مرداد 90 10:24
عجب عینکییییییییییییی خیلی خفنه
مبین فرفری
9 مرداد 90 2:56
سلام چه ساعت قشنگی داری مواظبش باش. ماهان جان کجا بودی کمرنگ شدی؟