ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

من دیگه از حموم بدم نمیاد

1390/4/21 22:17
نویسنده : مامان
3,269 بازدید
اشتراک گذاری

چند مدت پیش پستی داشتیم که دراون از بد حمومی تو نوشته بودم.تعدادی از خاله های مجازی مهربون هم تجربه هاشون رو گفتن که همینجا از همشون تشکر میکنم.

اغلب پیشنهادها به نحوی اجرا شده بود مث بردن اسباب بازی یا خوراکی یا جایزه به داخل حمام.که نتیجه نداده بود.

امروز بعداز ناهار داشتیم ماشین بازی میکردیم .من پلیس پودم و ماشینم کثیف شده بود و تصمیم گرفتم ببرمش کارواش.این کارو توی حموم کردم.تو در حمام ایستادی و با خنده به من نگاه کردی.یادم به پیشنهاد مامان آناهل افتاد.(استفاده از کامیون)

گفتم بیا بازی کارواش.من ماشین بزرگ رو استخر میکنم و ماشینها رو توش میشورم.وقتی داشتم کامیون رو آب میکردم و ماشینها رو توش میذاشتم اومدی داخل و کم کم بازی شروع شد.چند دقیقه ای بازی کردی که یه دفعه سرت رفت زیر آب و موهات خیس شد.با ترس یه نگاه به من انداختی و من الکی قهقهه زدم:"وای چه خنده دار"قهقهه.تو که عکس العمل منو دیدی دوباره اینکارو تکرار کردی و ترست ریخت. منم همینکارو کردم.خیلی خوشت اومده بود.پیشنهاد دادم که توی کامیون بشینی..........بعد دوش رو باز کردیم و بارون بارون.................

 حدود نیم ساعتی آب بازی کردی و کاملا خودت رو شستی.البته با لباس.حاضر نبودی لباستو دربیاری.منم اصرارت نکردم تا لذت ببری.بعد از نیم ساعت راضی شدی که لباساتو دربیارم و نزدیک نیم ساعت دیگه بازی کردیم.تو هم برای اولین بار با لذت از شامپو و صابون و.... استفاده میکردی و به من گفتی مامان من بزرگ شدم خودم حموم میکنم.

واااااااااای که چقدر این حموم به هردومون چسبید.ولی حالا یه مشکل جدید پیش اومده:حاضر نیستی از حموم بیای بیرون!حتی وقتی حوله تنت کردم هم باز برگشتی و چند دقیقه دیگه تو حموم بازی کردی.

آخر سر هم که با هزار مکافات بیرون اومدی یه پتو انداختی پشت کامیون روی ماشینها تا سردشون نشه.ماچ

   ماهان جون         ماهان جون

   ماهان جون

   ماهان جون          ماهان جون

                          

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

منتظران لبخند خدا
21 تیر 90 18:26
سلام. قهرمانی ماهان عشقیتون مبارک و البته به شما هم تبریک میگم بابت غلبه بر دیو حمام ترسی ماهان! شما قهرمانید! زنده باشی و قهرمان.


سلام.ممنون.
مامان طاها
21 تیر 90 19:59
سلام عزیزم وب جالبی داری با اجازه لینکتون کردم راستی طاهای من هم از حموم بدش میاد و اینقدر گریه میکنه تا در بیاد از حموم


سلام.چرا آدرس نذاشتین منم لینکتون کنم؟
داي ممد
21 تیر 90 21:38
كو لباست
داييييييييييييييي



مامان آرمان
21 تیر 90 23:47
سلام وای چقدر عالی شد که مامان مهربون تونست یه راه خوب پیدا کنه و شما از حموم لذت ببری و راحت هم حموم کنی.
حالا هر روز به مامان میگی بریم کارواش.
خیلی از موفقیت مامان خوشحال شدم که این قدر با هوشیاری یه راه حل پیدا کرده.
پس یه آفرین به شما و یه آفرین به مامان.


سلام.ممنون خاله جون.
سمانه عمه مهدیار
22 تیر 90 11:14
سلام ، چقدر خوب که مشکل حموم رفتن ماهان جون حل شد ، ایده خیلی جالبی به ذهنتون رسیده با اجازه من لینکت کردم عزیزم آخه وبتون خیلی جالبه


سلام.ممنون عمه.


کاکل زری یا ناز پری
22 تیر 90 11:29
آخی قربونش آفرین گل پسر حالا منم برات می خونم گل در امد از حموم بلبل در امد از حموم
خاله ندا
22 تیر 90 12:36
هوراااااا .... وای کاملا مشخصه که داره کیف میکنه .
مامان کیارش
22 تیر 90 16:45
چه پسر بانمکی .خیلی خوشم از قسمت آخرش اومد که پتو انداخته رو ماشین. خوشحالم که دیگه ماهان جون حموم رو دوست داره.
دايي سامان
22 تیر 90 20:46
موفقيت شما ماماني ماهان رو پس از تلاش هايه فراوان و شكست هاي پياپي تبريك عرض مي نمايم!


برای دایی سامان متاسفم که شکستهاش همچنان ادامه دارد.ناامید نشو شاید یه روزی نفر قبل از آخر بشی.
مامان پارساجونی
23 تیر 90 0:02
سلام خیلی خوشحالم که موفق شدین.جالب بود
مامان ماهان
23 تیر 90 0:31
موفقیت بزرگ شمارو تبریک میگم آفرین به ماهان جون
آرتین خان
23 تیر 90 6:28
آفرین مامانی ترفند خوبی به کار بردی
مبین فرفری
23 تیر 90 20:18
سلام میشه منو راهنمای کنی که چطوری مثل شما عکس متحیر کار کنم ممنون میشم
مانی
24 تیر 90 6:54
سلام خاله من مانی هستم. به وب من سربزن.اگه خواستید اسم وب من رو جز دوستان ماهان بیار.مرسی1


با کمال میل.
سعید ترشیزی
24 تیر 90 9:34
سلام ممنون ... لطف دارید شما بله این اسم اصلیه منه ... یکم فکر کنید شاید اسمم رو یه جای دیگه مثلا تو اخبار بعنوان قاتل فراری شنیده باشید !!!
ازطرف فائز
24 تیر 90 10:52
سلام ماهان عزیز
حالاکه تو عاشق ماشین هستی امیدوارم بزرگ که شدی یک مهندس خوش ذوق بشوی وبتوانی بهترین ماشین رابسازی که برای انسانهاضررنداشته باشه.


ممنون.ایشالا.
فائز جون آدرس نذاشتی؟
مامان فرشته
24 تیر 90 12:53
سلام مامان مهربون و صبور یعنی ماهان جون اینهمه ماشین دوست داره که حتی اسم وبشم عاشق ماشینه و به خاطر ماشین حموم هم می ره ؟ آخی نازییییییییییییی خدا حفظش کنه بوسسسسس
پسر گل مامان و بابا
24 تیر 90 13:51
خدا براتون حفظش کن ایشالا دومادش کنید
مامان طاها
24 تیر 90 21:10
وای یادم رفته بود اینم آدرس خوشحال میشم سر بزنی
مامان حسنی
25 تیر 90 0:40
سلام عافیت باشه ماهان جونم
افرین به مامان گلت که اینقدر ابتکاربه خرج داده دستش درد نکنه


سلام.ممنون.
مامان آناهل
25 تیر 90 2:32
خدا رو شکر.
مامان نسترن
25 تیر 90 9:06
سلام خانومی. ممنونم به من سر زدی. منم با اجازت لینکت می کنم. درضمن آفرین به پسر گل ما که آب بازی توی حمام رو دوست داشته
مامان ماهان
25 تیر 90 9:10
مهرانه مامان مهرسا
25 تیر 90 9:59
سلام مامان باهوش با اين ترفند باحالتون خوشگل پسر زياد تو حموم نمون تا دستات پير نشه گلكم


سلام.ممنون.
فهیمه مامان پرهام
25 تیر 90 11:37
همه می گویند برای ظهورش صلوات کاش این جمعه بگویند به یمن حضورش صلوات ........... ............ عیدتون مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
فهیمه مامان پرهام
25 تیر 90 11:40
خیلی با مزه بود حموم با کامیون ببوسینش
مامان آريا
25 تیر 90 13:26
سلام عزيز خاله آفرين كه از حموم ديگه نمي ترسي پسرم بزرگ شده
ماماني فكر خوبي بود منم يه بار روي آريا امتحان كنم ببينم ترسش مي ريزه يا نه من هميشه اسباب بازي هاشو باهاش مي برم اين سري بايد امتحان شمارو انجام بدم آخه آريا موقع شستن فقط گريه مي كنه


مامان آريا
25 تیر 90 13:27
عكسات خيلي ناز بودن با اجازه ماماني من اون عكس لختيتو روي ماشين براي خودم ذخيره كردم
بوسسسسسسسسسس


اگر فقط ذخیره کنید اشکال نداره.
مامان محمد عرفان
25 تیر 90 15:22
مبارکه ماهان جون و مامانیش،چه کامیون خوشچل و بزرگی من هم میخوام برا مملی از اینا بخرم ولی بابا سجاد مملی میگه زود
هلیا
26 تیر 90 15:53
از طرف هلیاهو و و و و)


سلام .تو هلیای دایی شهرام هستی؟
نی نی توپولی
28 تیر 90 3:09
وای چه پسر خوبی
مادر کوثر
28 تیر 90 16:01
آفرین پسر خوووووووووووووب
روژین
30 تیر 90 20:20
سلام از من پرسیدین چند سالمه من 11سالمه وخیلی دوست دارمباشما دوسست بشم
haleh & termeh
8 مرداد 90 13:08
صحت آبگرم چه حوله خوشگل و خوشرنگی
آترين
27 مرداد 90 10:16
ماهان جون من لينكت كردم لطفا توام منو به دوستات اضافه كن


انجام شد دوست عزیز.
مامان زهره
15 اسفند 90 9:48
الهی پس اینگونه بود که ترس از پسر گلمان ریخت. تجربه قشنگی بود
fb
30 مرداد 92 17:42
سلام داشتم دنبال تم مک کوئین میگشتم که به اینجا رسیدم. خیلی خوشگل بود کاراتون. راستِی می خواستم بپرسم اون شکلاتایی که به شکل ماشین بود. خودتون درست کرده بودین یا خریده بودین؟


خریده بودم عزیزم.
مامان سيد محمد سپهر
30 مهر 92 10:19
دوست داري بدوني سيد كوچولو امسال روز عيد غدير چي هديه مي ده؟به روزيم
بانو
19 اسفند 92 17:46
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir