ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

ای شیطون!

1390/4/19 13:49
نویسنده : مامان
2,072 بازدید
اشتراک گذاری

قبلش:

دیشب همه مداد رنگیهات رو ریختی کف اتاق.استفاده هم نکردی. بعد رفتی سراغ بابات و خواستی که باهات ماشین بازی کنه.زبابایی گفت اول باید مدادها رو جمع کنی.گفتی مامان جمع میکنه.من گفتم خودت باید اینکارو کنی.بابایی هم گفت شرطش اینه که خودت جمع کنی.حسابی با هم چونه زدین تا بالاخره قرار شد با هم جمع کنیم.

منم تو اتاقت بودم .اومدی تو اتاق بعد یه دفعه دستت رو گذاشتی پشت سرت و گفتی زسرم.........سرم........... یه کمی ترسیدم و ازت پرسیدم چی شده؟سرت درد میکنه؟ گفتی نه.سرم میگه تو جمع کن.منم گفتم بابایی گفته اگه من تنهایی جمع کنم باهات بازی نمیکنه.

دیشب که بازی رو از دست دادی.مدادها هنوز کف اتاقن و تو هم غرق در خواب ناز.زتا ببینم وقتی بیدار بشی چی میشه؟سوال

 

بعدش:

ساعت ٩ از خواب بیدار شدی.صبحونه خوردی و مدتی بازی کردی و چند تا اسباب بازی هم به مدادرنگیها اضاف شد.زکف اتاقت حسابی شلوغ شد.ازت خواستم جمعشون کنی ولی اینکارو نکردی.حتی به صورت بازی گفتم بیا مسابقه بدیم.من آشپزخونه رو مرتب میکنم تو هم اتاقتو.ببین کی برنده میشه.خوشت اومد و دویدی طرف اتاقت ولی ظرف چند ثانیه برگشتی و اتاقو جمع نکردی.

بی خیال شدم.Shukhi.Com رفتم یه سری به غذا بزنم.چشمم افتاد به جعبه شکلات یه دونه برداشتم و خوردم .Shukhi.Comبدو اومدی و گفتی منم میخوام.گفتم :من چون اتاقم مرتبه میتونم شکلات بخورم ولی اتاق تو نامرتبه .بدو رفتی اتاقت رو مرتب کردی و تمام مدادا و اسباب بازیا رو جمع کردی.منو صدا کردی :بیا ببین.

بالاخره اتاقتو به خاطر یه شکلات مرتب کردی ولی فکر نکن بتونی از این به بعد  برای مرتب کردن اتاق از من باج یگیری ها.دفعه دیگه از این خبرا نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان آريا
19 تیر 90 9:58
اي جانم با اين كلك زدنش قربونش برم
ولي ماهاني ماماني هنوز گول نخورده عزيزم
آخرش كي برنده شد


ادامشو بعدا که بیدار شد نوشتم.شماندیده بودین.
مامان آريا
19 تیر 90 10:37
مرسي كه به ما سر زدين من با افتخار لينكتون كردم ماهان گلم و ببوس
خاله ندا
19 تیر 90 21:12
ای جان !!! آخرش که به خوشی تموم شد امیدوارم همیشه پایان خوش داشته باشه
مبین فرفری
19 تیر 90 22:21
زرنگ دوست دارم بوس بوس
مامان ماهان
19 تیر 90 23:56
ماهان جونم زرنگیا آفرین الهی تو تمام زمینه ها زرنگ باشی عزیزم
*********
20 تیر 90 0:11
خیلی ببخشید می خواستم بدونم چه جوری ساعت گذاشتید


از سایتهایی که کد ساعت فلش دارند استفاده کردم.شما اگر روی همین عبارت که بالای ساعته کلیک کنید میتونید وارد سایتش بشین.
مامان کورش
20 تیر 90 0:13
وای چقدر ماهان جون بانمکه انشاالله خدا بهتون ببخشدش
malusak
20 تیر 90 2:03
سلام عزیزم چه بچه ی نازی داری ماشاالله مایل به تبادل لینک با وبلاگتم اگه موافقی آدرس منو با اسم ♥ ملوسک لیدی ♥ لینک کن www.malusak-lady.blogveb.com بعد بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم موفق باشی
نی نی توپولی
20 تیر 90 2:19
سلام مامان ماهان جون مرحبا به شما من که همیشه تسلیم میشم و خودم اتاقشو مرتب میکنم ولی محمد جواد دوست داره همه اسباب بازیهاش ولو باشه ...
مامان مسیح
20 تیر 90 4:17
اااای جونم....الهی....عجب وروجک با نمکیه... خدااااااا عزیز خاله...پسر خوبی باش واتاقتو خودت بدون اذیت کردن مامانی تمیز کن... آفرین عزیزم
مهرانه مامان مهرسا
20 تیر 90 8:13
سلام عزيزم مدل دوربينم ، كانن 550D هست
مامان مهنا
20 تیر 90 9:16
سلام چه جیگر تخثی بلاخره از خر شیطون اومد پایین...مر30 از اومدنت دوباره بیا
مامان حسني
20 تیر 90 9:21
سلام برماهان جون مامان گل وپرحوصله اش چقدرخنديدم ازاينكه به مامانش كلك ميزنه اين شيطون بانمك خاله قربونش بشم
مامان آريا
20 تیر 90 9:54
اي شيطون ولي ماهاني به خاطر يه شكلات نمي ارزيد اونهمه اتاقو جمع كني ها آفرين پسر گل و حرف گوش كنم بوس براي ماهاني خاله عزيز دلم
کاکل زری یا ناز پری
20 تیر 90 10:12
ماهانی قربونت برم این قدر شکلات دوس داری خاله؟؟ خوب مامانی کمکش کنین دوتایی جمع کنین ماهانی خسته میشه


باشه خاله.به شرطی که خودش هم کمک کنه.
نی نی توپولی
20 تیر 90 11:17
مامان ماهان جون کتاب کلیدهای رفتار با کودک 3 ساله .دکتر سوزان ای. گاتلیب مترجم زهرا جعفری- انتشارات صابرین.


ممنون خاله.


فهیمه مامان پرهام
20 تیر 90 15:05
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی
اما اینهمه راه اومدین برای مسابقه مونم نظر می دادین
بازم پیشمون بیاین،خوشحال میشم دوستی داشته باشم که پسرش هم سن و سال پرهاممه
با افتخار لینکتون می کنم


پیداش نکردم خاله جون.
منم لینکتون کردم.






محمد گیان
20 تیر 90 15:09
سلام ای جانم خیلی زرنگی ماهان جان بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان محمد عرفان
20 تیر 90 15:32
لینکیدیمت گلم
فهیمه مامان پرهام
20 تیر 90 15:50
عزیزم مسابقه توی پست "پرهام و سرگرمی" هستش و در مورد لینک :من همون لحظه لینک کردم اما چون توی "گوگل ریدر" ثبت می کنم یه کمی طول می کشه تا توی نت نشون بده
mamane amir ali
20 تیر 90 17:28
afarin.ghahreman.che pesari darim ma .boosssssssssssssssssssssssssss mersi az nazaratetoon.mersi ba ma sar mizanid.
مامان کیارش
21 تیر 90 1:22
کیارش هم همینجوریه.اتاقش رو به هم میرسزه وجمع نمی کنه.هر بار با هزار تا ترفندو فیلم سینمایی بازی کردن اتاقشو جمع می کنیم اونم با هم.بچه ها اینجورین.البته بچه های این نسل خیلی باهوشتر از نسل گذشته ان و مثل بچگی های ما دیگه گول نمی خورن.
بابای زهرا کوچولو
21 تیر 90 9:14
_$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$?تشکر از شما که به زهرا کوچولو سر میزنید
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$


´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
ممنون که به ماهان سرزدین
مامان آريا
21 تیر 90 11:47
سلام عزيز دل خاله ماهان خوشگلم دوستتون داريم عزيزم
زیبا
21 تیر 90 11:59
سلام .
برای کی می خوایین ؟


سلام.مردادماه.
مامان آزاده
21 تیر 90 12:51
سلام
ناز بشه ماهانی
پسر شیرینی داری
ممنون به ما سر زدین
حتما برای عکس های اتاقش خبرتون می کنم


مامان آوين
21 تیر 90 13:47
عزيزم ماهان جان شما يه نقاش ماهر مي شي .
مامان احسان
21 تیر 90 16:03
من لینکتون کردم
nazanin
23 تیر 90 4:25
اگر از شخصی انتظار برخوردی خاص داری، با او آنگونه که دوست داری، برخورد کن. کودک یا بزرگسال فرقی نمی کند، انسان ها عاشق برخورد صحیح هستند و به طرز شگفت انگیزی در مقابل این برخورد، پاسخ می دهند. فراموش نکن سه جمله «دوستت دارم»، «متأسفم» و «می توانم کمکت کنم» را در واژگان روزمره خود قرار دهی.