ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

خونه ی خاله

1390/4/25 15:13
نویسنده : مامان
4,254 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهی بود که خاله ندا رو ندیده بودیم.روز چهارشنبه رفتیم خونشون و دو روز اونجا بودیم.خیلی خوب بود.

خاله ندا دوتا کتاب واست گرفته بود و یه سری برچسب ماشین.(بازیگرهای فیلم ماشینها)

همین که برچسبا رو دیدی امونشون ندادی و همه رو جدا کردی.تو این دو روز هرجای خونه خاله ندا رو نگاه میکردی برچسبا رو میدیدی:رو آینه.رو دیوار.رو مبل و میز.توی دستشویی. وسط رختخواب.کف پا.توی موها.......فکر کنم خاله ندا هنوز داره خونشو تمیز میکنه.

راستی اینو هم بگم که با خاله ندا کارت دعوت تولدت رو به شکل ماشین طراحی کردیم.بعدا توی یه پست که مخصوص تولدته عکسشو میذارم.

                            ماهان عشق ماشین

دلت میخواست بازم بمونیم ولی بابا کار داشت و ما باید برمی گشتیم.به عشق دریا راضی شدی.غروب هم ساحل خلیج فارس بودیم.

 

 ماهان دریا ماهان و بابا ماهان خلیجی 

 

وقتی هم آخر شب رسیدیم خونه.بدو رفتی وضو گرفتی گفتی نمازمو نخوندم.الهی من فدات بشم.مامان التماس دعا داره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

محمد گیان
25 تیر 90 13:51
سلام ماهان جون خوبی ساحل خوش گذشت


سلام.بله .ممنون.جای شما سبز.
بابایی
25 تیر 90 14:01
امیدوارم همیشه خوشحال باشی وشاد
مامان ماهان
25 تیر 90 14:10
به به همیشه گشت و گذار باشه الهی چه برچسبای خوشگلی دست خاله ندا درد نکنه نمازت قبول باشه ماهان جونم
منم مامانم
25 تیر 90 15:17
الهی.جه خاله خوبی. راستی عکس پایین سمت راست اینقدر خورشیدش درخشانه که مث حالت واقعی چشم رو میسوزونه.
مجتبی
25 تیر 90 15:47
سلام ماهان جون خوشحال می شم باهات دوست شم. اگه دوس داشتی منو لینک کن. منم لینکت می کنم. راستی دوچرخه قشنگی داری. مراقب خودت باش.
مامان شازده کوچولو
25 تیر 90 16:03
سلام عزیزم محمدرضای من 4 تا دندون جلوش شکسته من و باباش که خیلی حرص میزنیم ، حتما یه عکس ازش میگذارم ببینید.
مامان آرمان
25 تیر 90 17:36
سلام.رسیدن بخیر .همیشه خونه خاله خیلی خوش میگذره. عکسهای غروبتون هم بسیار زیبا شده. همیشه شاد باشی.
نانی
25 تیر 90 17:51
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین. راستی به پیشنهاد شما عکس مانی رو برای مسابقه گذاشتم. ممنون
مامان كيارش
25 تیر 90 19:00
نمازت قبول باشه عزيزم.هميشه به سفر. واقعا غروب درياي جنوب يه چيز ديگه است .يه آرامش خاصي داره.عكس قشنگي گذاشتيد.اميدوارم دلتون هميشه سرشار از آرامش باشه.
مامان پارسا جون
26 تیر 90 1:04
خیلی جیگری ماهان جونه عشق ماشین
فهیمه مامان پرهام
26 تیر 90 10:01
به به چه پسر با ایمانی چه عکسائی
خوش به حالتون منم دریا می خوام
راستی شما از کدوم شهر هستین؟



ماشیرازی هستیم ولی فعلا ساکن جنوبیم.
هلیا
26 تیر 90 15:51
سلام
ماهان کجایی دلم تنگ شده

هخیس(اینم امضا هلیا البته الکترونیکی

کل متن هم به کمک مامانی و با انگشتش نوشت



سلام هلیا.منم دلم واست تنگ شده.کی میای خونمون؟
mamane heliya
26 تیر 90 16:01
mahan jon heliya ham ye khaleye mehrabon mesle khaleye shoma dare.ghadre khaleye mehrabonet ro bedon
الهام مامان رامیلا
26 تیر 90 16:05
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ سلام دوست خوب پسر ما خیلی نازه خدا حفظش کنه عیدتون مبارک دوست داشتید به ما هم سر بزنید بایییییییییییییییییییییییی
مامه
26 تیر 90 18:33
سلام ماهان ومامان{ابجی}وبلاگت خیلی نازه هم نویسندش هم قهرمان این خاطرات تا پست های جدیدتری
بای


سلام مامه جون.من دیگه بزرگ شدم بهت میگم خاله.
مامان محمد عرفان
26 تیر 90 18:43
مامان ریحانه
26 تیر 90 20:16
سلام خدا حفظش کنه واستون مرسی که به وب ما سر زدید اگه تمایل به تبادل لینکید بهم خبر بدید
مامان طاها
26 تیر 90 20:49
همیشه به تفریح خداکنه که همیشه همینطوری شاد باشین راستی خواهر من هم خونشون دزفوله

به سلامتی.البته خونه خاله ماهان تا دزفول خیلی فاصله داره.
خاله ندا
26 تیر 90 22:44
دیشب موقع جارو کردن اتاق یکی از برچسبات رو دیدم خاله جون کلی دلم برات تنگ شد . همیشه شاد و خندون باشی عزیزم
مامان نسترن
27 تیر 90 8:31
سلام پسر ناز نازی. پیشاپیش تولدت مبارک. منتظر کارت تولدتم . البته عکسشو ببینم.
خاله تیبا
27 تیر 90 9:40
سلام مامان ماهان. بعد از اینکه این وبلاگ رو دیدم خیلی دلم میخواد ماهان جون رو ببینم.
راستی عکسای غروبی که گرفتین خیلی قشنگه.مخصوصا وسطی.
همیشه شاد باشین.


سلام.ممنون.ماهم خیلی دلمون واسه شما و خونواده تنگ شده.
مامان آريا
27 تیر 90 14:12
چه برچسباي خوشگلي دست خاله ندا درد نكنه كه برات خريدتشون البته دستش بازم درد نكنه كه همشونو از روي در و ديوار جمع كرده ساحل بهت خوش گذشت عزيزم هميشه به گردش باشي گلم التماس دعا نماز اول وقت بهترين چيزه خاله قربون پسر نماز خونش بشه
مبین فرفری
27 تیر 90 19:18
سلام عکسهای بینه نوشتهاتونو چجوری میندازید .مرسی


سلام.از زیباساز وبلاگ استفاده میکنم.هرکدوم رو که خواستم روش راست کلیک کرده کپی میکنم و جایی که بخوام میچسبونم(paste)
MOBIN
28 تیر 90 4:33
سلام مرسی از راهنمایتون
بردیا
28 تیر 90 12:04
سلام ماهان جون خوشحالم شما هم هستید بوس بوس
سحر
28 تیر 90 12:15
سلام
چه وروجکیه

به ما سر بزن

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
بوس


ATeNa
28 تیر 90 12:41
سلام عزیزم
نی نی نازی داری
به وبلاگ من سر بزن اگه خوشت اومد و مايل به تبادل لينک بودي من رو به اسم : پسمله فینگیلی لينک کن بعد به من از توي قسمت نظرات وبلاگم خبر بده ، لينک سايتتو بزار و بگو به چه اسمي لينکت کنم
از آشناييت خوشحال شدم
منتظرتم
فعلا باباي


ok




مامان فرشته
28 تیر 90 13:03
سلام گلم خوبی ؟ خوش گذشت ؟ ان شاا... همیشه به شادی و تفریح ههههههه حتی کارت دعوت هاشم ماشینه قربونش برم دوست جونم 15 کیلو رو خوب اومدی کلی خندیدم بوسسسسسسس
مامان حسین
28 تیر 90 14:55
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی. ماهان جونو میبوسم.
مامان ال آی
28 تیر 90 21:08
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگم سر زدی ممنون
مامان ریحانه
29 تیر 90 0:26
سلام کد من 3 هستش اگه میشه به من رای بدید
آرتین خان
29 تیر 90 1:13
به به همیشه به گردش چه ساحل زیبایی و چه عکاس حرفه ای ای آفرین مامانی راستی توی مسابقه شگفت انگیز شرکت کردم و کدم 99 هست دوست داشتی خوشحال میشم بهم رای بدی
ATeNa
29 تیر 90 12:38
سلام عزیزمم . با همون اسمی که گفتی لینکت کردممممم
کاکل زری یا ناز پری
29 تیر 90 14:17
قربون شیطونی هات، چه خاله ندای مهربونی داری ها! به منم قرض میدی؟ راستی عزیز دلم این دفعه که خواستی باز نماز بخونی با همون دستای کوچولو برا منم کلی دعا کن فندق خاله


ممنون خاله.حتما.
مامان مسیح
29 تیر 90 17:13
سلام عزیزم...ممنونم... ماهان جون خوبه ؟ بوووووووس واسه ماهان جون... قالب وبلاگ رو از طریق ویرایش قلب عوض کردم عزیزم....یعنی عکسهاشو پیدا کردم و اینطوری با این عکسها جایگزین شد.. ی خورده کار داره...اما می ارزه
مدرسه ی مامان ها
29 تیر 90 21:34
سلام به امید خدا سلسله مباحثی رو پیرامون مهد کودک شروع کردیم خوشحال میشیم در نظر سنجی مدرسه ی مامان ها برای مهدکودک هم شرکت کنید. موفق باشید
مدرسه ی مامان ها
30 تیر 90 17:16
سلام
ممنون که این موضوع رو با ما در میون گذاشتید
قبل از هرچیز میشه بگید علت اینکه قصد دارید فرزندتون رو بذارید مهد چیه؟


سلام.ممنون که اهمیت دادین.من شاغلم.


خاله ندا
30 تیر 90 23:45
وای چه جیگر شده اینجا دست مامانی درد نکنه
نسترن
31 تیر 90 6:00
سلام ماهان خاله.خوبی فدات شم؟گفتم بیام حال خودتو مامان گلتو بپرسم. دوستتون دارم.بووووووووووووس
نسترن
31 تیر 90 16:36
سلام عزیز دل...مامان ماهان جون.ببخشید آخه اسم کوچیکتونو نمیدونم ممنونم منم باهاتون احساس صمیمیت و نزدیی میکنم. رمزو الان براتون خصوصی میذارم.برید توی آخرین نظرات خوانندگان. بووووووووووووووووس
مامان هانیه سادات
31 تیر 90 22:46
سلام. ممنون به کلبه درویشی ما سر زدی و سرافرازمون کردی. راستی ماهان جون خیییییییییییییییلی نازه.دوست دارم بخورمش. بوووووووووس واسه ماهان مومن و نمازخون.
فهیمه مامان پرهام
1 مرداد 90 0:53
عزیزم حتما" بر می گردم و با حوصله جوابتونو میدم، خواستم بدونی برام مهمه ولی فقط الان نمی تونم . ببخشید
الهام (مامان صدگل)
1 مرداد 90 8:27
ممنون عزيزم كه وب پسرم سرزديد وبلاگتون بي نظيره ماهان حون به جام ببوس
مامان حسني
1 مرداد 90 9:16
سلام هميشه به سفروتفريح وشادي باشين ماهان جون التماس دعا
مامان مانی هوای زندگی
13 مرداد 90 1:37
همیشه شاد باشی پسر خوب