ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

تو یار مهربانی

1391/8/24 21:19
نویسنده : مامان
2,121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینتر از عسل!

   مامان به فدای تو پسر مهربان و هنرمند و فهمیده.اصلا مامان به فدای همه بچه ها که اینقدر دلشون پاکه. ماهان عزیزم وجودت چنان آرامشی بهم میده که تا قبل از مامان شدن هیچ وقت تجربه نکرده بودم حتی توی شیرینترین لحظات زندگیم.اصلا این آرامش از یه جنس دیگه س.با وجود اینکه مشغله ذهنیم خیلی بیشتر از قبله و آشوب و گاهی اضطرابهای مادرانه ای تو دلمه که میزانش اصلا قابل مقایسه با قبل نیست اما آرامشم هم قابل مقایسه با قبل نیست.

 پسرم ممنونم که هستی.

خدایا خیلی متشکرم.آرامشم را در پناه خودت حفظ کن.و به من هم توان جبران لطف بودنش رو بده.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

   بعد از ظهری داشتیم تلویزیون میدیدیم .شبکه دو قسمتی از رزمایش نیروهای مسلح رو نشون داد که در حال تیراندازی با هواپیماهای جنگی بودند.سریع دستت رو روی چشم من گذاشتی و گفتی مامان نگاه نکن.اینا برای تو خوب نیست.

  صد حیف که دیدن این تصاویر برای مامان عادی شده (هر چند که اگر عادی هم نبود کار چندانی از دستم برنمی آمد)حداقل کاری که از دستم برمیاد اینه که دعا کنم زمانی که انشاءالله تو به سن من رسیدی صلح و آرامش همه دنیا رو گرفته باشه و جنگ و خونریزی رو فقط تو داستانهای تاریخی و موزه ها ببینید.آمین.

  خدایا کمکم کن که فقط دعا گو نباشم و بتونم حداقل به سهم خودم به فرزندم بفهمونم قباحت این اعمال رو.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

  این هفته خاله سفیده(=سپیده:مربی مهدتون)به مناسبت هفته کتابخوانی ازتون خواسته بود که یه کتاب با موضوع آزاد درست کنید.واینجوری شد که تو نویسنده شدی و اولین کتابت رو چاپ کردی.چشمککتاب فصلها.

  به جز بریدن اون شکوفه های صورتی همش کار خودته.حتی صحافی.از خود راضی

  آخر هنریا عزیزم.

                      

                      

                      

                                             پاییزی قشنگتر از این من ندیدم.قلب

 

                      

   

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

کوثر ابجی کیمیا
24 آبان 91 21:18
سلام خالههههه جون........مرسی سرزدین بهمون خاله .....ببخشید من وبلاگ کیمیا رو فعلا تعطیلش کردم برا همین به لینکاش سر نمیزنم، ولی مرسی که شما به بیادمون بودین........ماهان گلو از طرف من ببوسین.........میدوستیمتونX
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 91 21:49
خيلييييييييييي قشنگه كتابت عزيزم...تو هم هنرمندي هم باهوش و هم باذوق من اولين خريدار كتابت ميشم
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 91 21:50
براي قسمت دوم من هم آمين ميگم
فهیمه
25 آبان 91 0:21
ای جانم با اون کتاب درست کردنت ماهان جون باهوش و هنرمندم انشالا که همیشه تو صلح و صفا زندگی کنه و مزه ی اون روزا رو درک نکنه
عطیه
25 آبان 91 11:40
سلام ای جووووونم چه کتابه نازی یه پاهنرمندیابراخودتمامانش به خاطرداشتن یه همچین پسرباهوش وهنرمندی بهتون تبریک می گم
مــــــــردبارانــــــــــ
25 آبان 91 20:44
سلام خاله خوبین شما تواین هوای سرد که رشت داره زیر اب میره شهر شما چطوریه؟ حال جوجوکوچولوتون چطوره داره نقاشی روخب یاد میگیره هااااا هواستون باشه مریض نشه انشاالله..موفق باشه توزندگی ممنون که بهم سر زدین تابعد یاعلی بای
مریم--------❤
25 آبان 91 22:26
وقتی مامانی به این خوبی گلی هست معلومه ماهانی هم همینجوری میشه دیگه آفرین پیکاسو شدیا شیطون
مریم--------❤
25 آبان 91 22:26
ای بابا حالا من شوخی کردم منظورم اینه که خیلی زیاد بود
مامان ثنا و ثمین
25 آبان 91 22:53
ماشاله.چه پسر هنرمندی
مامان ماهان
26 آبان 91 16:42
به به چه کتاب ناززززززززززززززززززززززی آفرین به ماهان جون خیلی هنرمندی گلمممممممممممممممم
شایسته
26 آبان 91 17:14
سلام مامان عزیز
من خیلی خیلی به کمکتون نیاز دارم...
من برای پایان نامه ام یه پرسشنامه درباره خواب بچه ها دارم که مامانایی که کوچولوی 4تا6 ساله دارن باید تکمیلش کنن. فکر کردم توی محیط مجازی حتما کسایی هستن که بهم کمک کنن
قول میدم که کمتر از 5 دقیقه زمان می گیره و خیلی هم ساده است.
از محبتتون ممنونم و دعاتون می کنم.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dEdlZVJTRXh5bjloajJSMm9aSTBNUmc6MQ


عزیزم دلم میخواد کمکتون کنم.اتفاقا برای خودم هم جالبه.ولی لینکی که گذاشتین ایراد داره.


امروز درست شد و انجامش دادم.
zizigo0ol0
26 آبان 91 20:03
akhi aziz delam khili ghashng bod bakhtako kamel kardam dg tashrif biarin
مادر کوثر
26 آبان 91 22:18
آفریییییییییییییییییییین
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:21
به به ماهان نویسنده میشود چه پاییز دل انگیزی قربون اون حس مردونگیت که دست میذاری رو چشای مامان تا صحنه های خشن نبینه
محبوبه مامان الینا
27 آبان 91 8:23
پیرو مطلبت پیرامون دنیای بدون جنگ : رویای ما اینه:دنیای بی کینه دنیای بی کینه، رویای ما اینه... دنیایی که موشک نمیسازه موشک روی خواب کودک نمیندازه...
zizigo0ol0
27 آبان 91 14:40
daghighan ama khob hichio ghabol nemikone nemidonam chetori bayad halish konam!
مريم مامان ماهان
28 آبان 91 7:23
چه كتاب خوشگلي درست كرده و موضوع خوبي هم انتخاب كرده خوشحالم كه اومديد و هستيد
مامان رها
28 آبان 91 8:01
ماشالله به این پسری گل گلاب تا حالا این جور نقاشی با سلیقه ای از یه بچه ندیده بودم خیای محشر بود من همشون رو قاب می کردم و براش نگه می داشتم خیلی زیباست


من هم همین قصد رو داشتم.بهترین تابلو خونمون میشه.ولی فعلا که مهد نگه داشته کتاب رو.
مادر کوثر
29 آبان 91 15:22
سلام سلام بروزییییمممممممممممم
بهشاد(مادر رادین و راستین)
30 آبان 91 1:07
سلام من هم زیباترین تصویری که از پاییز دیدم همینه. ماشالله به ماهان جون
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 14:26
سلام خوابم مي اومد اما تو......ديشب كه من خوابيدم خواب......منتظرم.
مادر کوثر
1 آذر 91 13:36
سلام دوستم کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟ تشریف بیارید منتظریم
مامان سيد محمد سپهر
1 آذر 91 14:36
سلام عزيزم خيلي كتاب قشنگي شده.دست دوتاتون درد نكنه....................ماهم به روزيم............
مامانی وروجک
2 آذر 91 20:11
سلام عزیزم.بخاطرداشتن این ارامش بهت تبریک میگم چون خیلی ارزشمنده.چقده قشنگه این اثر هنری ماهان جون افرین پسر!
zizigo0ol0
3 آذر 91 11:53
UPДм ___ UPДм _____ UPДм ________ UPДм ____________ UPДм ________________ UPДм ____________________ UPДм ________________________ UPДм ____________________________ UPДм ____________________________ UPДм ________________________ UPДм ____________________ UPДм ________________ UPДм ____________ UPДм ________ UPДм _____ UPДм ___ UPДм __ UPДм __ UPДм ___ UPДм _____ UPДм ________ UPДм ____________ UPДм ________________ UPДм ____________________ UPДм ________________________ UPДм
آذر
5 آذر 91 9:08
آفرین ماهان جونم .خیلی نقاشی های قشنگی کشیدی.بهت تبریک می گم
کاکل زری یا ناز پری
5 آذر 91 14:52
عزیزمممممممممم انشاالله زندگیتون همیشه مملو از آرامش و شادی باشه عجب ابتکاری زده این خاله سفیده آفریییییین گل پسر با ذوق و استعداد
مادر کوثر
6 آذر 91 12:39
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
6 آذر 91 13:11
آمین عزیزم خیلی مهربانانه و مادرانه بود پاییزش واقعا حرف نداشت آفرسن گل پسری هنرمند ایشاا... همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه
مامان سيد محمد سپهر
6 آذر 91 14:23
سلام دوستم .سيد محمد سپهر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 51 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به پسرم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
mamani
6 آذر 91 14:55
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
عموی محیط بان
7 آذر 91 14:00
سلام و با آرزوی سلامتی برای نی نی تون با پست جدید منتظرحضور گرم شمائیم.
zizigo0ol0
7 آذر 91 14:13
………@.@@ ……@..-...•..@ ……@....ﮞ...@ ….…\———————————————————————/ ……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/ ....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! / …\——————————————————————————/ منتظرمااااااااااااا ....……___ ..___\ ][ /__ (_ ___׀׀_ __) ...Ŏ…..… Ŏ ._________________ |..ШШШШШШШШ.......| |....| |.........| |.....| |__|__|_____|__| __̠| ..... ŎŎ………. ŎŎ
مامان النا و الیکا
7 آذر 91 16:42
آفرین به ماهان هنرمند
مامان سيد محمد سپهر
8 آذر 91 10:16
سلام دوستم با دومطلب به روزيم .....منتظر ديدگاهايتان هستم
مامان رها
9 آذر 91 8:21
سلام رها جونم با محرم و روزگارش منتطر نطرای گرمتون است
مریم--------❤
9 آذر 91 11:41
آپ کردم خوشحال میشم بیای
مامان پریسا
9 آذر 91 16:43
قربون دل مهربون این کوچولو ها برم وای عزیزم چه کتاب قشنگی درست کرده افرین ماهان جون
مامان صبا
10 آذر 91 13:29
قربون اون دستای کوچولوت که این نقاشیهارو کشیدن عزیزم...
مامان رومینا
10 آذر 91 13:39
ماهان خوب هوای مامانشو داره هاچه پسر هنرمندی.
مادر کوثر
11 آذر 91 13:33
بروز شدیم
مامان رهام
12 آذر 91 10:54
پسر هنرمند و باهوشی داری.خدا حفظش کنه
مامان رومینا
12 آذر 91 23:11
سلام.اگه لطف کنید به رومینای من که تو مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدید ممنون میشم اینم لینک مسابقه ستhttp://ninimod.niniweblog.com/کد رومینا0021هست.رای گیری تا روز 5شنبه ست.ممنون
شهرزاد مامان نگار
13 آذر 91 20:48
سلام چه پسر هنرمندی هزار ماشا...
مادر کوثر
15 آذر 91 8:27
سلام سلام خوبین؟ خیلی وقته نیومدین دلمون برای نظرات خوشگلتون تنگ شده
مامان متین وکسرا
15 آذر 91 14:30
کاردستیهات عالین ماهان جون کم رنگ شدین خانمی ؟ ایشالا همیشه سلامت باشید
مریم--------❤
15 آذر 91 15:59
سلام گلممممممممممممم کارنامه پاییز رو گرفتم همه ر 20 شدم جز ادبیات19عربی19/5املا19تاریخ 19 ریاضی هم 20!بالاترین نمره کلاس
مریم--------❤
15 آذر 91 16:00
مامان ریحان عسلی
15 آذر 91 18:31
سلام آفرین به پسر هنرمند
مامان آناهل
15 دی 91 23:32
اوووووه محشر شده . ببخشید میتونم پیش خرید کنم