ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

حافظ ٢

1391/9/15 23:30
نویسنده : مامان
2,198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم!

  از صبح دست و دلم به هیچ کاری نمیرفت.آخه چهارشنبه ها روز مخصوصی برای ما دوتاست.هردومون خونه ایم و خیلی از کارایی که دلمون میخواد رو انجام میدیم.اما امروز اینطور نبود مهد کودک میخواست شما رو ببره فرودگاه بازدید.بعد از اون هم برید باغ و ناهار هم همونجا باشید.دلم نیومد نفرستمت.تو رفتی و منم شدم مرغ سرکنده.هیچ کاری نکردم حتی تخت رو هم مرتب نکردم.شیطونه هم مرتب گولم میزد که پاشم بیام دنبالت.از بس دلم تنگ شده بود اومدم نی نی وبلاگ یه عالمه واست نوشتم اما کامپیوتر هم مث من قاطی کرد و همش پرید.دیگه طاقتم تموم شد ساعت ١ اومدم دنبالت.

   یه جایزه هم داده بودم مربیتون بهت بده با وجودی که اصلا ندیدیش نمیدونم از کجا دوزاریت افتاده بود که ازم پرسیدی مامان تو آوردی نه فرشته مهربون مگه نه؟

  یه غزل از حافظ رو خاله سفیده(=سپیده) بهتون یاد دادن که خیلی بامزه میخونیش:

نوبهار است در آن کوش که خوشکل(خوشدل) باشی     که بسی گل بدهد(بدمد)باز و نه در دل باشی(تو در گل باشی)

من نگویم که کنون با که نشین و چه بپوش             که تو خود دامی(دانی) اگر زیرک و عاقل باشی

چنگ در پرده همین میدهدت پند ولی                  بظت(وعظت) آنگاه کند سود که قابل باشی

در چمن هر ورقی دفتر خالی به در است(دفتر حالی دگرست)             حیف باشد که زکار همه غافل باشی

  البته تا همینجا رو یادتون دادن و وقتی من ادامه شو میخونم میگی من ٢ش رو خوندم.(آخه مگه سی دی هست که جنابعالی ٢ش رو خوندین خوشمزه من!ماچ)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

   رفته بودیم روضه.با بابات قسمت آقایون بودی.بعد که اومدین بیرون از من میپرسی مامان خ ام ن ه ای شما زن بود یا مرد؟میگم همون خ ا م ن ه ای شما صداش با بلندگو اینور هم میومد.بعدش ازت میپرسم روضه که خوندن تو چکار کردی:گفتی ما گریه کردیم.با اشاره جریان رو از بابات پرسیدم گفت همین که دید مردم گریه میکنند گفت بابا پاشو بریم خونه.

یا رب این نو گل خدان که سپردی به منش

میسپارم به تو از دست حسود چمنش

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

maman taha
15 آذر 91 18:18
slm gh pesr sheyton cheghad nazi shoa pishe maham bia khoshgel
مامانی وروجک
15 آذر 91 18:22
مامان ریحان عسلی
15 آذر 91 18:30
سلام
عزاداری هاتون قبول ای پسر شیطون حالا کادو چی دادی؟ بد عادت نشده ماهان جون ؟
<سلام.ممنون.از شما هم همینطور.
نه مامان جون.امسال اولین بار بود.حقش بود.
کارتهای حافظه.


فهیمه
15 آذر 91 20:24
سلام عزیزم هنوز نخوندمت فعلا" اومدم عذرخواهی کنم که نبودم تا جواب کامنتت رو بدم وب الهه رو پیدا کردی عزیزم؟ حتما" متوجه هم شدی که توی مسابقه ماهان و پرهام توی یه گروه نبودن و نمیشد همزمان بهشون رای داد برای ماهانم:
مامان نسترن
16 آذر 91 9:02
سلام عزیزم. قبول باشه
مامی امیرحسین(فاطمه)
16 آذر 91 16:24
سلام دوست خوبم.دلم برات تنگ شده بود.ببخشید وظیفه از من بود زودتر بیام ولی میدونی که بچه ها تو این سن چقدر احتیاج به مراقبت دارن.ماشالا ماهان جونم واسه خودش مردی شده.خدا حفظش کنه.
زيبا
16 آذر 91 17:18
.آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ آپم و منتظر حضور گرمت خوشحال ميشم به ديدنم بياي
عطی
16 آذر 91 23:09
سلام اخی چقدشیرینه این وروجک کلی به شعرخوندش خندیدم ایشالاهمیشه سالم وسلامت باشی عزیزکم
مامان سانای
17 آذر 91 18:07
چه خوب .شعر حافظ را حفظ می کنی . بچه چی کار کنه آدم بزرگا توی روضه ها دردهای کهنه شون هم یادشون می افته .کار خوبی کرده گفته بیا بریم بیرون من کلا با بردن بچه ها به مراسم عزاداری مخالفم .
مامان نیایش
18 آذر 91 11:00
سلام به آقا ماهان گلم و مامان خوبش ممنونم که پیش ما اومدی دلمون تنگ شده بود براتون ما شاا لله چه قدر شیرینه این گل پسر از عسل هم شیرین تره خدا حفظش کنه واقعا به قول خودت امان از دست ما مامانا که نگرانی جزیی از ذات مادر بودنه انگار
بهشاد(مادر رادین و راستین)
18 آذر 91 14:38
سلام ماشالله به این پسر خوشگل ... ماهان جون یک سال از رادین من بزرگتره و من همیشه آینده ی رادین رو توی صورت ماهان جون می بینم. مامانی ... حالا از من غلط املایی می گیری ... انشالله خدا قسمتت کنه یه نی نی دیگه که شرایط منو درک کنی. ممنون که تذکر دادی درستش کردم. بوس برای خودت و ماهان جون
مامان ثنا و ثمین
18 آذر 91 15:21
عجب وابستگی شدیدی.جای شما بودم میخوابیدم
مریم--------❤
18 آذر 91 16:53
هوراااااااااااااااااااااااماهانی طلا حالا چرا نوشتین خ ا م ن ه ای مامانی ترسیدین ف ی ل ت ر ی ن گ تون کنننننننننننن خیلی دوستون دارم یاد یه شعر جالب افتادم سرت و بزار رو شونه هام خوابت بگیره جاخالی بدم بخوری زمین حالت بگیره بووووووووووووووووووووووس
زری مامان مهدیار
19 آذر 91 9:15
یعنی اگه حافظ می دونست این شعر رو ماهان جون به این خوشگلی می خونه به ماهان جون تقدیمش می کرد عزیزم دیگه هر وقت این شعر رو بشنوم یاد این گل پسر خوش زبونت می افتم خدا حفظش کنه
محبوبه مامان الینا
19 آذر 91 9:29
هاهاها خ ا م ن ه ای شما زن بوده مامانی؟ چقدر این بچه بانمک و خوردنیه
آرتین خان
19 آذر 91 10:38
ماشالا به این همه شیرین زبونی اون خوندن شعر حافظت منو کشته خاله جون و البته اون تیریپ نارنجی لب دریا و همچنین سوال کلاغه به خونش نرسید که واسه منم سواله اما واسه اینکه برای آرتین سوال نشه هیج وقت ته قصه ام نمیگمش
مامان سيد محمد سپهر
20 آذر 91 12:16
فكر كنم تولدتون باشه گلم نه ؟!
اول از همه تولدتون مباترك ببخش كه دير متوجه شدم قابل نداره اين چند شاخه گلبعد چه ماجراي جالبيه اين عم سي دي 2........
گل پسري قشنگ افتادن...بوس بوس بوس براي ماهان جون


سلام .خیر خانم تولد هیچکدوممون نیست ولی ممنون بابت گل و تبریک.
مادر کوثر
20 آذر 91 15:53
سهیلا مامان درسا جون
21 آذر 91 11:50
عزیزمه بچه ورژن 2 دیوان حافظ رو از کجا آورده منم میخوام شعرای حافظ 2 قشنگتره هی توش خوشگل موشگل داره
مادر کوثر
21 آذر 91 17:36
خصوصی
مامان نیایش
21 آذر 91 17:54
مریم--------❤
22 آذر 91 13:40
از این که گفتیم دست و دلم به کاری نمیرفت تعجب کردمبعد دوباره از این تعجب خودم متعجب شدم
بالاخره هر کسی یه بعضی وقتا حوصله نداره
اما........
اخه میدونی مامانی من از شما یه آدم کاملا به عیب و نقص توی ذهنم درست شده که هیچ وقت بی حوصله و یا نمیدونم ناراحت یا........بهر صورتا انگار همیشه یه آدم فعال و پر انرژی هست هیچ وقت بی کار نمیشینه
خیلی برام جالبه!!!!انگار ذهنم از شما یه ادم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب ساخته اصلا ادم که چه عرض کنم فرشته!!!!
خیلی دوست دارررررررمممممممممممممممممم





خوش به حال آدم توی ذهنت.من با اون خیلی فاصله دارم.خیییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی.
zizigo0ol0
24 آذر 91 4:16
akhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aziz delaaaaaaaaam are dg shoma az fereshte mehrabonam mehrabo tarid akhi azizam khob nabarinesh injor jahah upam
مادر کوثر
25 آذر 91 11:07
سلام ممنون از لطف و محبتتون امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان سيد محمد سپهر
25 آذر 91 13:40
سلام نمي خواستم فقط صحبت كرده باشم.نمي خواستم از خودم بگم مي خواستم از همه كساني كه خاطرشون برام هنوزم ارزش داره و هيچ وقت فراموششان نمي كنم گفته باشم منتظرم...
مامان ال آی
25 آذر 91 14:50
سلام ماهان جون ماشااله چقدر بزرگ شدی شاعر هم که شدی.
حسنی
25 آذر 91 15:07
من آپیدم!!
مامان حسني
27 آذر 91 8:47
سلام دوست گل خودم ببخش كه نبودم اومدم ووب زرا به روز كردم اي جانم چقدر خنديدم با اون قضيه حافظ و ...... ازطرف من ببوسش كه خيلي دلم براش تنگ شده بود
فهیمه
27 آذر 91 13:54
سلام عزیزم ببخش منو که مدتیه نیومدم پیشت خوبین؟ ماهان نازنینم چطوره؟ خیلی لذت می برم وقتی ازش می خونم و عکساشو می بینم
مامان سيد محمد سپهر
28 آذر 91 13:53
تو بگو من خوش شانسم يا گل پسري؟!
مامان ماهان
28 آذر 91 15:29
دلهايتان دريايي ؛ شاديهايتان يلدايي؛ پيشاپيش مبارك باد اين شب آريايي!!!
مامان ماهان
28 آذر 91 15:31
سلام دوست جونم خوبی گلممممممممممممممممممممم چه قدر باحال بود خ ا م ن ه ا ی ای ماهان با نمک دوست دارم بخورمت عزیزم مامانی ما رو با یه ماچ از لپهای ماهان جون مهمون کن مر300000000000000000
مریم--------❤
29 آذر 91 13:20
قيمت پماد سوختگي شب يلدا(چله)خيلي خيلي بالا ميره. اگه نگرفتي زود تر بخرش شايد هندوانه اي که گرفتي سفيد در بياد هااا اون وقت لازمت ميشه!!! ------------------ يلدا مبارک
مادر کوثر
29 آذر 91 16:00
سلام عزیزم دلمون برای حضورتون تنگ شده
zizigo0ol0
29 آذر 91 23:56
sahlam aziz delam
bebashkhid shoma baladin ba vord chetori adade kasri mishe nevesht


سلام.خوبی توی ورد قسمت Insert اون آخر سمت راست 2تا گزینه هست یکی Symbolکه کسر آماده داره و یکی هم که Equation که تو این قسمت اگه بزنی اون حالت کسری رو انتخاب میکنی و عددهایی که بخوای رو میزنی.
ببخشید دیر جواب دادم چند روز نبودم.
مامان علی خوشتیپ
30 آذر 91 11:07
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
مامان اسرا واسما
1 دی 91 2:26
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا/دلتون قد یه دریا /توی این شب های سرما/یادتون همیشه با ما شب یلدا مبارک
مادر کوثر
2 دی 91 8:23
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی سلام صبح زیبای زمستانیت بخیر با پست جشن و مهمانی تولد بروزیم
مادر کوثر
3 دی 91 9:33
سلام من بهتر از کیمیا را به شما میدهم تشریف بیارید
عطی
5 دی 91 2:18
مامانی دلتنگه ماهانی هستیما
محبوبه مامان الینا
5 دی 91 8:11
ااااااااای بابا هر روز سر میزنم خبری نیست در حال نگران شدن هستم؟!
مامان ریحان عسلی
5 دی 91 18:40
آپ لطفا
مامانی درسا
6 دی 91 3:05
الهی عزیزم ماهانی این چند وقته که بهت سر نزدم حسابی بزرگ شدی ....... دوست دارم با صدای خودت این غزلو بشنوم باید خیلی خوشگل بخونیش ......... عزیزمی
مادر کوثر
6 دی 91 15:03
zizigo0ol0
6 دی 91 20:02
salam kojaeiiiin delam baraton ye zarre shode
zizigo0ol0
6 دی 91 20:03
rasti babate on soalam ke javabamo dadin khili mamnon
مامان آرمان
6 دی 91 22:01
سلام چه شعر قشنگیه بلدی.افرین که یک بچه پیدا شد ه غیر از این شعرهای بچه گونه شعر بزرگ گونه هم بلد باشه.امیدوارم شعرهای بیشتری از حافظ را حفظ کنی و بخونی. دیگه مرد شدیهاااااا مامان مهربون ماهان عزیز به دلیل درگیریهای کاری و شخصی دیر به دیر بهتون سر میزنم ولی بهر حال سر میزنم و همیشه به یادتون هستم و فراموشتون نمیکنم.ممنون که همیشه ما را مورد لطف خودتون قرار میدید.
الی مامان
7 دی 91 9:38
سلام قند عسل خوش به حالت فرشته مهربون برات هدیه میاره حتما پسره خیلی خوبی هستی مامانی صدای غزل خونی شازده قشنگ رو ضبط کنید عزاداری هاتم قبول آقای چند وجهی کار درست مامانی ممنون از لطفت
فهیمه
7 دی 91 19:57
چرا من همش آپ می بینمت ولی وقتی میام اینجا خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟
خوبین؟ ماهان جون خوبه؟؟؟؟؟


سلام.ممنونم.ما خوبیم.ایشالله شما هم عالی باشید.
اومدم بنویسم کار پیش اومد ثبت موقت کردم شاید بخاطر اونه.
مامان علی
8 دی 91 0:11
وای وای جیگر این پسر خوشمزه رو، هزارهزارماشالا،همین الان براش زدم به تخته، الهی خاله فدات بشه. قربون نگاه کردن با انگیزه ت بــــــــــــــــــــرم من "خوشدل" من
مامان علی
8 دی 91 0:14
سلام عزیز دلم دارم از خجالت مي ميرم. چند روز قبل اينجا سر زدم و پستهایی که ازش جا موندم رو مي خوندم، اما نشد كامنت بذارم. يه دنيا شرمنده. خودت مي دوني كه ماهان عزيزم رو چقدر دوست دارم عاشق مهربونیتم و صفای دلت دوست
مریم--------❤
10 دی 91 11:18
هیچم فاطله نداریناگ هم داشته باشین هنوزم بهترینننننننننننننننننننننننننننننن
مامان آناهل
15 دی 91 23:28
یادم افتاد به اووولین باری که آناهل با عمو و مادر بزرگ راه افتادند و رفتند تفریح . انگار یه تکه از وجودم رو کنده بودند . به یکساعت نرسیده بود که با بابای آناهل راه افتادیم و وسط راه برگردوندیمش. الان که یادم افتاده خنده ام میگیره . ولی کلا اینجور بیرون رفتنها خیلی به بچه ها کمک میکنه . البته ماهان هم که زیاد اردو میره
negar
11 بهمن 91 10:22
salam mashala be in gol pesar cheghad dost dashtani o ba namake man bosheri hastam vali dar hale hazer bandar abas zendegi mikonam kheyli dost daram har roz biyam va be webe hamshahriyam sar bezanam age bazam weblogi az bosher hast lotf konin be mna moarefi konid mer30
مریم--------❤
11 اردیبهشت 92 13:51
مادر ای زیباترین گل باغ هستی روزت مبارک