ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

باغبان کوچک

1390/11/10 19:42
نویسنده : مامان
2,781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درخت زندگی ما!

 ماهان عزیزم خیلی وقت بود که دلم میخواست یه مقدار حبوبات بدم بکاری ولی تنبلی میکردم. تازگیها هم که بهونه پیدا کرده بودم و میگفتم ایشالله سبزه عید.

 چند روز پیش همینطور که با دوستات بازی میکردین یه عالمه اسباب بازی ریخته بودین تو کیف مهدت.ریز و درشت. آخر شب که میخواستم کیفتو مرتب کنم مجبور شدم برگردونمش تا همه چی بیرون بریزه که متوجه چندتا دونه له شده ی لوبیا شدم.من هر شب کیفت رو چک میکنم.ولی اینا نمیدونم کجا قایم شده بودن که ندیده بودمشون.خودت هم یادت رفته بود بهم بگی.

  خانم مهرانپور(مربی مهدت) این لوبیاها رو بهتون داده بودن که بکارین.تا دیدیشون گفتی وااای مامان بیا اینا رو بکاریم.رفتیم تو آشپزخونه ریختیم تو آب.وقتی خیالت راحت شد و رفتی اتاقت چندتا لوبیای سالم هم اضافشون کردم.فردا شبش هم یه ظرف کوچولو رو پرازخاک کردیم و کاشتیمشون.هر روز هم داری بهشون آب میدی و کلی چیز یاد گرفتی.دست خانم مهرانپور درد نکنه.

 روزی چند بار بهشون سر میزنی و منو هم صدا میکنی بیا ببین چقدر بزرگ شده.کلی هم برای دوستات کلاس گذاشتی با این درختات(خودت اعتقاد داری اینا درختن و بزرگ میشن تا سقف خونمون)

                      سبز باشی پسرم.

                        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مهسا
10 بهمن 90 19:47
سلام خوبين ني ني نازتون خوبه؟ من بلدم پوستر درست كنم اگه دوست داشتين بهم سر بزنين قيمت توافقي خيلي هم ارزون حساب ميكم نمونه كارهامو هم ميتونين ببينين راستي پوستر هايي كه ميسازم خيلي با كيفيت هستن و ميتونيد بديد واستون چاپ كنن به هرحال اگه نخواستين هم حتما بياين پيشم خيلي مواظب نيني خوشملتون باشين
كاكل زري يا نازپري
10 بهمن 90 20:12
آخيييييييي عزيزمممممممممممممم چه خوشكل شدنننننننن تازه قالب جديد وبت مباركا باش ه ه ه هه
مامان اميرحسين
10 بهمن 90 20:35
يه وقت نشه قضيه جك و لوبياي سحرآميزلوبياها برن تا بالا بالاها و بشه ماهان و لوبياي سحر آميز
مامان ماهان
10 بهمن 90 21:11
فکر کنم این میشه داستان ماهان و اوبیای سحر آمیز ماهان جون مواظب آقا غوله باش
مامان ریحانا
10 بهمن 90 21:16
ای باغبان کوچک ای بلا ای ماهان تو الان جکی اونم لوبیای سحر آمیز
مامان علی
11 بهمن 90 8:26
ماهان نشون میدی که اهل شهر گل و بلبلی آفرین به اینهمه احساس و لطافتی که می دونم از مامان خوبت به ارث بردی. درخت زندگیت پر ثمر باد ماهان اگه لوبیات سحر آمیزه خبرمون کنیا
مامان آريا
11 بهمن 90 8:29
عزيزم قربونه باغبون كوچولوي خودم برم با اين درخت خوشگلش ماماني از راهنمايي هاي خوبت هم ممنون از الان دارم اقدام مي كنم تا شروع كنم مرسي گفتم دكور اتاقشو عوض كنم و كارمونو شروع كنيم
بابای مهتا
11 بهمن 90 8:32
سلام خیلی ممنونم که قابل دونستید وبه وبلاگ زیبای خفته در خاک من هم سری زدید ایشالا که شما همیشه شاد و سربلند وپیروز باشید واقعاً ابراز محبت های عزیزانی چون شما باعث تسکین آلام من و مامان مهتا جون میشه باز هم از شما ممنونم.
مامان زهره
11 بهمن 90 9:31
سلام خانوم معلم حلا من وقت سرخاروندن نداشتم شما چی؟نمی گی دل به دل راه داره؟چرا نیومدی به ما سربزنی؟خانوم معلم من باهاتون قهرم بااجازه!


شرمنده ام.سرعت نتمون خیلی پایین اومده حوصله آدمو سر میبره.همین الان اومدم.
مامان زهره
11 بهمن 90 9:32
آفرین به ماهان باغبان! انشاء الله گل لبخند همیشه در وجودت جوانه بزنه!
مامان سانای
11 بهمن 90 10:10
خسته نباشی باغبان کوچولو
مریم
11 بهمن 90 16:26
واقعا اسم ماهان برازندشه
بابایی ماهان عشق ماشین
11 بهمن 90 16:46
سلام من هر وقت به وبلاگت سر میزنم دوست دارم از در پند واندرز وارد شوم حالا هم میخواهم به پسر گلم بگویم که هر چیز با تربیت درست ونگهداری خوب میتواند نتیجه خوب بدهد.
مامان ماهان
11 بهمن 90 18:07
به به چه بابای خوبی که تو وب ماهان جون نظر میده الهی که همیشه سایه اش بر سرتون باشه
ya30
11 بهمن 90 19:37
akhi azizam on up paeen ghashng tar bod eshgholane bod
مامان علی
11 بهمن 90 22:56
سلام مامان ماهانی . چرا نظر منو تایید نمی کنی هم این پست هم پست قبلییییییی


سلام عزیزم.شرمنده ام که نظرات پر مهرتون رو دیر تایید کردم.آخه اول سعی میکنم به وبهایی که بهمون لطف داشتن سر بزنم و نظر بذارم بعد نظرشون رو تایید کنم.تا اگه یه دفعه کاری پیش اومد شرمنده نشم که بهشون عرض ادب نکردم.
سرعت اینتر نتمون خیلی پایین اومده.باورتون نمیشه بیشتر از 20 دقیقه طول کشید تا وب شما باز شدو قسمت نظرات اومد.
امروز عصر چند تا نظر رو که تایید کردم کاری پیش اومد و ادامش رو برای شب گذاشتم.بازم شرمنده.
آرتین خان
12 بهمن 90 0:15
سلام ماهان جونم ببخش با غیبتی طولانی رسیدم پیشت ایشالا درختتون همه خونتون رو پر کنه وای مامانی من که تا چند سال پیش هم عشق این لوبیا کاشتن رو داشتم (البته من کلا دیر بزرگ شدم!!)
خاله ندا
12 بهمن 90 0:30
من قربونت برم که اینقدر بزرگ شدی کلا من و مامان و خاله و دایی هم به کاشتن حبوبات علاقه زیادی داشتیم مامانی یادته زیر درخت نارنج ...؟ یادش بخیر


دقیقا خاله جون به عشق همون عدس و لوبیا و نخودی که زیر نارنج میکاشتیم دلم میخواست ماهان هم این تجربه رو داشته باشه.
یاد عدسای نمک زده ای که کاشتم و سبز نشد بخیر.
لوبیاهای دایی که به ثمر هم نشست.یادته؟
مامان حسني
12 بهمن 90 10:14
سلام ببخشيد كه با تاخيراومدم سرم شلوغ بود الهي هميشه دلتون سبزوخرم باشه باغبون كوچولو را هم ببوسش
دایی سامان
12 بهمن 90 15:23
اینجور که اینا قد کشیدن دو روز دیگه ماهان بایید بری ازش بالا چنگ طلایی و قاز تخم طلا بیاری مامانیش داستانه ماهان و لوبیایه سحر آمیزو براش تعریف کن
ثمین
12 بهمن 90 18:54
نوشين
12 بهمن 90 21:35
سلام دوست مهربونم... بابت همراهيت واقعا ممنونم... ايشالا بتونم جبران كنم... نتيجه تستو بعد از آمارگيري حتما ميذارم توي وبلاگم... فكر كنم بدردت بخوره براي انتخاب كتاب برا ماهان جون...
مامان نسترن
13 بهمن 90 18:32
گل پسر ناز الهی همیشه سبز و شاداب زندگی کنی. عمرت مثل گل نباشه
محمد جواد
13 بهمن 90 23:12
سلام درود به ماهان جون
مامان آناهل
14 بهمن 90 10:34
به به ماهان فکر کن اینا بشن درخت لوبیا . اوووووووه کلی لوبیا میدن . ما هم میام ازت میخریم . سحرآمیز هم نباشه میخریم . ولی با این تورم من قصد دارم پیش خرید کنم . میشه؟؟؟؟ راستی سرویس جدید مبارک . رنگش که شیکه .
مامان امیر علی
14 بهمن 90 17:43
bosssssssssssssssssssssssss
نسترن
14 بهمن 90 22:12
سلام... خیلی دوستتون دارم
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:16
مادر کوثر و علی
15 بهمن 90 8:16
سلام عزیزم پست ثابت وبلاگمو خوندی؟ حتما بخونش. ضرر نمیکنی.مطمئنم خوشت میاد راستی پست جدید گذاشتم، از نمایشگاه اسباب بازی. نظر یادت نره ها. مرسی
مامان زهره
15 بهمن 90 8:46
سلام به باغبون کوچیک
مامی امیرحسین
15 بهمن 90 11:11
آفرین ماهان جون ببینم لوبیاهات تا سرزمین غول ها رشد میکنن یا نه
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 11:40
سلام خانوم معلم خوبی؟ گل پسرمون خوبه؟ عجب گیاهی کاشته این گل پسر آفرین واقعا همه دوستهامون درست گفتنا شده لوبیای سحر آمیز
مامان آريا
15 بهمن 90 11:56
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # خبري ازتون نيست
مامان نیایش
15 بهمن 90 16:30
سلام عزیزم قربون این باغبان کوچولو بشم من الهی سام باشه همیشه آفرین گل پسری خیلی قشنگ شده لوبیات
مامان پریسا
15 بهمن 90 22:59
لوبیای سحر امیز به کجا رسیده ماهان جون.


به مهد کودک خاله جون.
مامان رهام
16 بهمن 90 7:51
آفرين به آقا كوچولو،باغبان بزرگ
مامان امیر علی
16 بهمن 90 16:33
ممنون به ما سر زدین کد جدید برای فینال را به زودی بهتون می دم دوست داشتین رای بدین ممنون دوست خوبم باغبان ما رو ببوس


حتما رای میدیم.کد رو فراموش نکنین.
مامان آرمان
17 بهمن 90 14:03
چه ایده خوبی آفرین به مربی ماهان جون و آفرین به مامان با حوصله اش من هم نزدیک عید که شد این آموزش را برای آرمانی انجام میدم ممنون از تجربه خوب و مفیدتون که ما هم به فکر افتادیم