ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

پهلوان باش.

1390/11/16 18:52
نویسنده : مامان
2,093 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسر ورزشکارم !

   فدای تو گل پسر بشم که خیلی به ورزش علاقه داری.از موقعی که خیلی کوچولو بودی و سینه خیز میرفتی عاشق توپ بودی .یه توپ رو برمیداشتی و مدتها باهاش مشغول بودی.هی پرت میکردی و سینه خیز دنبالش میرفتی.اولین کلمه ای هم که به زبون آوردی نه مامان بود و نه بابا بلکه "بوپ" بود.به عشق توپ هم راه افتادی.موقعی که یک ساله بودی ما همسایه عمو شجاع بودیم .عصرا که عمو از اداره میومدن اول تو رو صدا میزدن و تو که تا اونموقع روز ٤ دست و پا میرفتی تا صدای عمو شجاع رو میشنیدی میدونستی الان با توپ میان داخل .بلند میشدی و چند قدم میرفتی و زیر توپ شوت میکردی. 

  چند ماه بعدش هم  یه بسته توپهای رنگی رو برات گرفتم و به عشق توپها خیلی زود وقتی فقط یکسال و نیمه بودی رنگها رو یاد گرفتی .راحت جداشون میکردی و اسمهاشون رو هم میدونستی.

  رکاب زدن دوچرخه رو هم زود یادگرفتی.اولش با سه چرخه ای که خاله ندا بهت هدیه داده بودن شروع کردی و نوروز پارسال هم بابایی یه دو چرخه واست عیدی گرفتن و خدا رو شکر که قهرمان هم شدی. 

  خدا کنه این علاقه همچنان باقی بمونه و مث مامان و بابا تنبل نشی.ایشالله خدا عمری بده پهلوونیت رو ببینم.قهرمانی مهم نیست.

   دیشب هم اولین جلسه کلاس اسکیت رو رفتی.خیلی خوب بود.موقعی که برمیگشتیم بابایی با خوشحالی تو ماشین میخوند:عزیز بابایی کیه؟خوشکل بابایی کیه؟ناناز بابایی کیه؟....و منتظر بود که مثل سابق تو هم بلند بگی"من".منتها این دفعه جوابی ندادی و چند بار که بابایی پرسید آخرش سری تکون دادی و گفتی" بابایی با روغن قاطی کرده(آب روغن قاطی کرده.)"سعی کردم جلوی خندم رو بگیرم و بخوام که از بابات معذرت خواهی کنی که دیدم بابایی منفجر شد و منم نتونستم خودمو کنترل کنم.اینم از اثرات سوء انیمیشن مک کوئینه.

 الان هم با بابایی رفتین جلسه دوم کلاس.دلم برات تنگ شده ورزشکار کوچولو.

             و خداوند نگاهبانت باد.

                        فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مامان ماهان
16 بهمن 90 19:48
به به چه ورزشکار خوش تیپی بابا یه امضاء هم به ما بده چه فیگوری هم گرفته هزارررررررررررررماشاالله اسکیت ها هم مبارکه
مامان حسین
16 بهمن 90 19:49
سلام به ماهان ورزشکار پهلوون
راستی اسکیت براش زود نیست.اخه حسین هم اسکیت میخوادما میگیم زوده.البته من خیلی دلم میخواد یاد بگیره اخه خیلی بازی مفرحیه


سلام.شهرک ما تعداد بچه های کوچولوش خیلی بیشتر از بچه های نوجوان و بالاتره.به همین علت کلاسهایی رو میذارن که بیشتر مناسب سنشون باشه.ماهان که خدا رو شکر راه افتاده.
بابای ملیسا
16 بهمن 90 23:46
ضمن سلام مجدد . خیلی خوشحال میشم اگر با تشریف فرمایی خودتون من و ملیسا جان رو خوشحال و با نوشتن یک یادگاری ، مسرور و شادمان کنید. منتظرتون هستیم .
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 1:56
قربون این گل پسر ورزشکار ای بلبل زبون طفلی بابایی چه جوابی گرفته
سمانه مامان پارسا جون
17 بهمن 90 1:58
راستی عزیزم میخواستم بدونم این امضای قشنگی که آخر هر پستت داری، کد عکسش رو دقیقا باید کجا قرار داد؟ممنون میشم راهنماییم کنی


الان جواب دادم.
مامان حسني
17 بهمن 90 8:19
اي جانم ماهان خان ورزشكارچقدر من هم خنديدم ازبلبل زبونيت
مامان رومینا
17 بهمن 90 9:37
آفرین به ماهان کوچولوی ورزشکار
داي ممد
17 بهمن 90 10:03
سلام داي چه كفش دار خوشكلي.چرا حالا همش ابي ست كردي قرمز قشنگ تر هستالبته داي پهلوني از من ارث بردي
مامان سانای
17 بهمن 90 11:21
آفرین پهلوان .امیدوارم مثلمسابقه دوچرخه سواری توی مسابقه اسکیت هم قهرمان بشی
مامان زهره
17 بهمن 90 12:21
موفق باشی قهرمان کوچولو. فعلا که محمد سپهر با شنا و اسب سواری شروع کرده ، بعدش با خدا
مامان زهره
17 بهمن 90 12:21
پهلوان هیچ موقع فراموش نکن بابا و مامان(ببخشین) مامان و بابا شما را به اینجا رسوندن
مادر کوثر و علی
17 بهمن 90 13:42


ماشالله ورزشکار کوچولوووووووووو


سلام.نمیدونی عزیزم چقدر از خوندن دوتا پست آخری وبتون انرزی گرفتم.خیلی خوشحالم که به خاطر کوثر اینقدر ایثار میکنی و روحیه ت رو حفظ کردی.
سفر خوش بگذره ایشالله.
مامان آرمان
17 بهمن 90 13:52
سلام. خوبید؟ دلم براتون تنگ شده بود که نمیتونستم بیام و مطالب زیباتون را بخونم. خدا را شکر که ماهان جونم با علاقه و با استعداد زیادش ورزشهای مفیدی را شروع کرده و انشاءا.... ادامشون بده تا حتما به سرانجام حداقل هم اگر نمیخواد به شکل حرفه ای پیش را بگیره حداقل برای خودش ادامشون بده و من امیدوارم با این همه پشتکار خودش و علاقه در کنارش و حمایتهای پدر و مادرش حتماااااااا موفق میشه
مامان آرمان
17 بهمن 90 13:56
اسکیتهات هم مبارک باشه خیلی خوشتیپیهااااااااااا. عجب ژستی ......امیدوارم موفق باشی فقط خیلی مواظب خودت باش.
سهیلا مامان درسا جون
17 بهمن 90 14:27
الهی قربونش برم که اینقده ورزشکاره بچه ام عکسای قهرمانی شم دیدم ماشاالله هم خوشگل و خوش تیپه هم نفر اوله - مبارکش باشه هوررررررررررررا
مبین فرفری
17 بهمن 90 15:42
سلام عزیزم خسته نباشی ورزشکار دوست داریم
مامانی شیما وحدیث
17 بهمن 90 16:42
ایول به پسر قهرمان و ورزشکار مامانی وبابایی ماهان جون ایشالا که موفق باشی عزیزم . شیما ی منم حسابی اسکیت بازشده وگفتم تابستون واسه حرکات حرفه ای ببرمش . البته الانم دوتاییشون میرن کلاس ژیمناستیک واین پنجشنبه مسابقه دارن . امیدوارم شما بچه ها به قول مامانی مث ما تنبل نباشید وتا آخر ورزشکار بمونید ماهم تولد داریم تونستی بیا
مامان علی
17 بهمن 90 23:00
عزززززیم چه ژست قشنگی گرفته پهلوان نامدار . ماهان الان فکر کنم با "انگیزه" بیشتری وارد مسابقات بشی خاله ما به تو افتخار می کنیم. راستی توی عکسای قهرمانیت هم جیگری بودیا علی هم یه دوچرخه قرمز داره که عموش واسه کادوی تولدش بهش داده.کی بشه که علی...


خاله جون تاپلک بزنی میبینی من و علی جون داریم مسابقه میدیم.
مامان علي خوشتيپ
18 بهمن 90 0:09
هزار ماشالله
هم ورزشكار .هم باهوش.هم مهربون و با احساس
هم نقاش...اسپند دود كنيد براش.
اي خدااااا يه دختر بهم نميدي...



سلام.ایشالله که خدا بهتون دختر هم بده.ولی من ربطش رو به این پست نفهمیدم.IQ من پایینه.
ya30
18 بهمن 90 0:19
che jestiam gerefte hayvay man ye rooz bacham raft eskeyt dg maman babasho tahvil nemigire
خاله ندا
18 بهمن 90 0:28
قربونت برم عزیزم که کلاس میری، ماشاا... تو که خودت همون روز اول یاد گرفتی چه جوری ازش استفاده کنی من اگه بودم عمرا حتی یه بارم نمیتونستم روش وایستم امیدوارم همیشه شاد باشی پهلوان کوچولوی ما
مامان زهره
18 بهمن 90 9:40
پهلوان همیشه پهلوان .کفش جدید ورزشی مبارک
مامان آريا
18 بهمن 90 9:43
قربونه ورزشكار كوچولوم برم من خاله اميدوارم وقتي توي آينده يكي از پهلوانان يا قهرمانان به نام بشي گلم امان از اين اثرات كارتونا من كارتون بن تن آريا رو قطع كردم زدم توي كارتوناي ديگه يه بار براش كارتون ماشين آباد گرفتم تيكه كلامي كه ياد گرفته بود مگه كوري باباجون بود كلي روش كار كردم تا از سرش افتاد بوس براي عشقه خاله
مامان ثنا و ثمین
18 بهمن 90 10:50
خیلی خوبه.ایشااله که همیشه ورزش رو ادامه بدی پسمل قهرمان پهلوان خ داری
سمیه : مامان مسیح مقدس
18 بهمن 90 16:34
سلام عزیزم ...خوبین ؟ ماهان جون چطوره ..خوبه ؟ ماشالله میبینم چقده پیشرفت کرده....هزار آفرین به ماهان قهرمان خانومی ببخش که مدتی نتونستم بیام بهتون سر بزنم ...و ممنونم که شما بهمون سر زدین ماهان گل رو ببوس از طرفم
مامان زینب
18 بهمن 90 20:11
هزار ماشالا یعنی دیگه اینقد بزرگ شده که کلاس بره؟؟؟؟
مریم
18 بهمن 90 20:32
چه ژتی هم گرفتهتیپش مارو کشته افرین خوشگل پسر
مامان علی
18 بهمن 90 21:18
عزیزم من جواب خصوصیت روگذاشتم. نرسید؟ یا خصوصی جدید دارم؟آخه چک کردم چیزی نبود


عاجز بودم از پاسخگویی.حالا که دیگر ...
مامان پریسا
20 بهمن 90 0:25
پس باید اسم ماهان جونو بذاریم ماهان عشق ورزش یا توپ راستی چشمم خورد به کامننت مامان علی خوش تیپ و منظورشو فهمیدم
مامان آناهل
20 بهمن 90 16:48
بابا ورزشکار ، دلمون برات تنگ شده
بابا جلال
21 بهمن 90 9:17
سلام بر ماهان ووالدین مهربونش

من نظرم اینه ماهان هم باید پهلوون بشه هم کمی قلدر مثل خودمن هم در کمال ادب هستم هم بموقعش یک لات عربده کش نه اینکه لمپن باشم نه کلا باید نزاره کسی بهش زور بگه اگر چه ضرر کنه منم محمد حسینم را اینجور بار خواهم اورد تحصیلکرده و شجاع (قلدر)شاید به مزاج شما زنها خوب نباشه ولی برای زندگیش مفیده منم برای پسرتون ارزوی تندرستی دارم راستی رو مخش کار کنید استقلالی بشه

سلام بر بابابزرگ مهربون.
باعث افنخار من و ماهانه که از پندها و تجربیات شما استفاده کنیم.خیلی لطف کردین که به ما سرزدین و نصیحتمون کردین.خوش به حال محمد حسین جون که یه زمان بهترین لحظاتش خوندن خاطراتش و دل نوشته های شماست.مطمئنم یکی از با ارزشترین داراییهای زندگیش میشه.
مامان اميرحسين
21 بهمن 90 11:43
به به چه خوب حسابي ورزشكاره ماهان اسكيتهات مبارك ماهان كوچولو
نی نی تو پولی
22 بهمن 90 10:48
یه بوس ورزشکاری برا ماهان جون
مادر کوثر و علی
25 بهمن 90 9:23
مرسی عزیزم که همیشه به ما سر میزنید ممنون از لطف و نظرات خوشگلت
مامان سپنتا
27 بهمن 90 0:06
آخِــــــــــــــی نازی ورزشکار کوچولوی پهلوان و قهرمان