ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

آی عاشقتم...

1390/10/8 0:02
نویسنده : مامان
2,435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربانترینم !

  از روز یکشنبه آنفلوآنزای وحشتناکی اومد سراغم که همه سیستم بدنم رو به هم ریخت.www.smilehaa.orgظهر که از مدرسه اومدم خیلی حالم بد بود.پرسیدی چی شده؟گفتم مریضم.گفتی حالا من چکار کنم؟گفتم هیچی دارو میخورم خوب میشم.با قیافه حق به جانبی یه نگاه فیلسوفانه به من انداختی و گفتی:" آدم دارویی که دکتر ننویسیده نمیخوره.باید بری دکتر وقتی دارو نویسید اونوقت از داروخونه بگیری بخوری.مگه من وقتی مریض میشم همینجوری دارو میخورم؟نه نمیخورم.دکتر نویسید اونوقت میخورم."همچین از خجالت میخواستم آب بشم برم زیرزمین.www.smilehaa.orgاز طرفی هم ازاینکه پسری به این عاقلی دارم میخواستم پر دربیارم برم آسمون.www.smilehaa.orgاین شد که تعادل رو رعایت کردم همینجا رو زمین موندم.همون لحظه میخواستم بخورمت ولی حیف که مریض بودم و نمیخواستم بهت دست بزنم.از ترس اینکه مبادا تو یا بابایی گرفتار بشین همه جوانب ایمنی رو رعایت کردم.ماسک و دستکش و ضد عفونی ظروف و....www.smilehaa.org

 فکر کن سه روز نه بوست کردم و نه حتی بغلت کردم.داشتم دق میکردم.خیلی برام سخت بود ولی دوست نداشتم گرفتارش بشی.اینقدر ویروس وحشتناکی بود که حتی نمیتونستم سر پا بایستم.نزدیکم که میومدی مجبور بودم تذکر بدم.www.smilehaa.org

الهی فدات بشم که اینقدر مواظب من بودی.اجازه نمیدادی تنقلات بخورم.میگفتی سوپ بخور تا خوب بشی.من برات نگه میدارم بعدا بهت میدم.یه دونه چوب شور رو سه روز تحمل کردی و نخوردی تا من خوب بشم و بهم بدی.روزی چند بار از من میپرسیدی خوب شدی؟ اگه میگفتم نه،غصه میخوردی.اگه میگفتم آره میخواستی بپری تو بغلم.مونده بودم چکار کنم.بهت میگفتم بهتر شدم ولی باید یه کم دیگه صبر کنی تا بتونم بغلت کنم.

دیشب داشتی از ته دل و با غصه گریه میکردی.www.smilehaa.orgمیگفتی "من چکار کنم؟چکار کنم؟"پرسیدم چیو چکار کنی؟گفتی "تو مریضی من چکار کنم؟"بابایی هم همونموقع حموم بود که بیاد و نازت رو بکشه.منم که بنظرم میومد از شر ویروس راحت شدم و دوره دارو هم تموم شده بود با رعایت احتیاط از پشت بغلت کردم و سرت رو بوسیدم.انگار دنیا رو به هر دومون داده باشن.بعدش هم با هم ماشین بازی کردیم.

امروز هم که خدا رو شکر تعطیل بودم و با هم بودیم.حتی بعد از ظهر هم نخوابیدی.ساعت نه و نیم به زور آوردمت تو تخت.ولی به سرعت خوابت رفت.www.smilehaa.orgفدات بشم که همین الان داری تو خواب با صدا میخندی.همیشه بخند مهربونترینم.شیرینترینم.عزیزترینم.

 

 

       www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان اسراواسما
8 دی 90 0:37
ایشالله که زود زود خوب میشین خانمیماهان جونو ببوس البته بعد اینکه کامل خوب شدی
خاله سودی
8 دی 90 0:40
سلام الهی عسیسم چه شیرین زبون عاقل ماشالا ایشالا که مامانش هرچه زودتر خوب بشه البته همونجور که خودش گفته تعادل برقرار کنه
مامان ریحانا
8 دی 90 1:42
خیلی سخته نازی ماهان الان بهترید ایشالا ؟
ATeNa
8 دی 90 2:35
ای جانممم . فدات بشم خاله جونم . خدا نکنه مریض بشی . مامانی مواظب پسمل خوشملت باش که زود زود خوب شه
مامان ماهان
8 دی 90 9:18
خدا بد نده عزیزن الهی که زود زود خوب بشی تا پرستار خوب و نازی مثل ماهان جون داری غم نداری که
مامان علي خوشتيپ
8 دی 90 9:26
الهي قربون اين پسر مهربون و خوش قلب و عاقل بشم اسپند دود كنيد براش ايشاالله كه هميشه سلامتي باشه
مریم -----------♥
8 دی 90 10:19
حسنی:ماهانی مامان رو کشتی تو اخه شیطون
مریم -----------♥
8 دی 90 10:19
ایشالا خوب شی عزیزم
مامان ریحانا
8 دی 90 11:42
خصوصی
مامان آناهل
8 دی 90 15:56
خدا رو شکر که خوب شدی . ایشالا بهترتر تر هم بشی .
مامان آرنیکا
8 دی 90 19:40
سلام مرسی که به ما سر زدی راستی رأی یادت نره کد 190
آرتین خان
8 دی 90 21:27
همیشه سلامت باشین ببوس ماهان جون رو که انقدر بلا شده
خاله ندا
9 دی 90 13:31
آخی !! به امید خدا که خوبه خوب بشی مامانی مهربون . من فدای این گل پسر مهربون بشم . تو مهربونی تکی به خدا
داي ممد
9 دی 90 16:29
مامان ماهان زود تر ايشا له خوب بشي اخر چوب شور بعد سه روز كي خورد
كتي
9 دی 90 17:10
سلام عزيزم ان شالله خيلي زود خوب بشيد بوس براي ماهان گلي
مامان رهام
10 دی 90 8:49
آخ اين پسمله چقدر شيرين زبونه
مامان آريا
10 دی 90 11:47
الهي الهي ماماني تورو خدا مواظب باش جيگرم سرما نخوره كه ويروسش ويروسه ها وقتي بياد حالا حالا ها از تنش در نمي ياد من كه آريا حسابي آب شد با اين دوره مريضيش خاله قربونت برم با اين دل مهربونت كه اينقدر به فكر مامان بودي و ازش پرستاري كردي
مامان آرمان
10 دی 90 13:36
سلام.
صد آفرین به این پسر خیلییییییییییییییییییی مهربون.
خیلی مهربونییییییییییییییییییییییی گلم.خ.شحالم که دوستی به مهربونی شما دارم.
خوشحالم که مامان مهربون هم بهتره و خوب شده.
بوسسسسسسسسسسس


منم خوشحالم که دوستی مث شما دارم.
مامان زهره
10 دی 90 15:22
سلام خانوم معلم. خوبین. خدارا شکر که بهترین. انشاءالله همیشه با گل پسر و بابایی خوش باشین
مامان آريا
10 دی 90 16:11
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


سلام خاله جون.من رای دادم.تا کی وقت داره؟براش تبلیغ میکنم.
مامان علی
10 دی 90 17:19
الهی من فدای این حس مسیولیت پذیریت بشم خاله. چقدتو آقایی. هرچه بیشتر ازت می شنوم بیشتر عاشقت میشم. همیشه تندرست باشی دوست گلم


ممنونم خاله.
سمانه مامان پارسا جون
10 دی 90 17:55
سلام خانومی خوبی؟ خدا بد نده الان بهتری؟ بوس واسه ماهان جون
مامان سانای
11 دی 90 14:23
وای خدا این عسل چقد مهربونه .من فکر می کردم دخترا اینطور احساسین ولی از وقتی که با ماهان جون آشنا شدم وکارهاشو دیدم نظرم به کلی راجع به شرینی پسر بچه ها عوض شده نازی ماهان جون
مامان سپنتا
11 دی 90 15:10
آفرین به ماهان گل که مواظب مامان مهربونت بودی
مامان گیسو
12 دی 90 2:08
سلام عزیزم
امیدوارم الان که این کامنتم رو می خونی خوب شده باشی
خدا این پسمل جیگرو برات حفظ کنه
بوسسسسسسس


سید امیرعباس بابا
12 دی 90 11:23
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟ عید ولادت امام موسی کاظم و کریسمس بهت مبارک باشه... اومدم بهت سر زدم واحوالت رو بپرسم و بهت بگم که یه سر به وبلاگم بزنی بابام کلی تحویلم گرفته منتظرتم دوستت دارم بووووووووووووووووووووس سید امیرعباس
مریم -----------♥
12 دی 90 15:55
سلام ببین این شکلکارو از کجا اوردی؟


سلام عزیزم.از سایتای مختلف میارم میتونی موس رو روشون نگه داری دیده میشه
مامان امیر علی
12 دی 90 16:48
ایشاله که خوب شده باشی خاله جون .ممنون از مامان گل به ما سر می زند و نظر قشنگ و پر از محبت می زارد .
مامان پریسا
13 دی 90 11:42
سلام گلم ایشالله که تا حالا خوب شده باشی. واقعا بیماری مادر خیلی سخته. هفته پیش من هم تجربشو داشتم.
مادر کوثر و علی
15 دی 90 18:56
عزیزممممممممممم چه عشق ساده و عمیق و دلچسبییییییییی قسمت چوب شورش خیلی بامزه بود
مامان حسني
20 دی 90 15:04
خداراشكر كه خدا بهتون يه پسرخيلي خيلي ماه ومهربون داره كه همه عاشقش هستن الهي خدا حفظش كنه
جهان
20 دی 90 16:09
وبلاگتون زیباست پر از عطر زندگیه مخصوصا قالبتون خیلی قشنگه امید که همیشه همه شاد و سالم باشند