ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

ما پلیس رو دوست داریم.

1390/6/31 12:57
نویسنده : مامان
4,038 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش سر چهارراه پشت چراغ قرمز بودیم که یک ماشین پلیس کنارمون نگه داشت.تو شیشه رو دادی پایین،برای آقا پلیسه دست تکون دادی، سلام کردی و گفتی منم لباس پلیسی دارم.www.smilehaa.org

 منظورت هم  از لباس پلیسی لباسهای تو این عکسه:        نکته سنج مامان

چون این تی شرت سفیده میشه توجیه کرد که پیراهن پلیسیه.ولی شلوار پلیس کجا و این شورت خوشکل کجا؟www.smilehaa.org

یکی از شلوارکهای بابایی رو هم میگی شلوار پلیسی بابا و هروقت اونو میپوشه اصرار داری که شلوار پلیسی تو رو هم پات کنم. www.smilehaa.org           

من هم که گیج شده بودم و سر در نیاوردمwww.smilehaa.org این دوتا رو کنار هم گذاشتم و بهت گفتم چرا به اینا میگی شلوار پلیسی؟تو هم مارکهای هر دوتا رو نشون دادی و گفتی نگاه پلیسیهwww.smilehaa.org

 الهی مامان فدای تو بشه که هزار ماشالله اینقدر دقت داری.www.smilehaa.org

مارک شلوارک بابایی مثل آرم پلیس ناجاست.www.smilehaa.org

             

 

مارک شورت خودت هم شبیه آرم بالاست و هم شبیه آرم رو ماشین پلیست www.smilehaa.org

            

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

مامان ریحانه
31 شهریور 90 0:41
مامان امیر علی
31 شهریور 90 9:05
سلام عزیزم ممنونم از راهنماییت اما کاش توضیحات که نوشتم را کامل می خوندی .همانطور که نوشتم هدف رفتن در سن 11 سالگی به دانشگاه نیست بلکه ما نیاز مغز در حال رشد آنها را که به شدت فعال هست را تامین می کنیم و یک بازی هدف مند که هوش آنها را تقویت می کند .امیر علی را من به مرکز استعداد یابی بردم و از من خواستند به دلیل علاقه زیاد به یاد گیری این اموزش را بدم انها اصرار داشتند که هوش بالایی دارد و اگر استفاده نشود خیلی ضرر می کند .یعد از تحقیق زیاد خواستم این بازی را مثل یه سرگرمی ادامه بدم اگه ساعتی نخوام این بازی را بکنم خودش اصرار داردکه حتما این بازی را بکند.می بینم که دایم از من سوال می کند و می خواهد یاد بگیرد مصل هم سن و سالهاش رفتار نمی کند .من هم اینطور شد که ادامه دادم .ولی توضیحات را بخون متوجه می شی .
مامان امیر علی
31 شهریور 90 9:11
من از سه ماه قبل از حاملگی تمام کارهای لازم را برای هوش جنین کردم و طبق کتاب ریحانه بهشتی حامله شدم و در ان زمان هم باز برای هوش مواد خوراکی لازم را خوردم و از 3 ماهگی کتابهای هوش را باهاش کار کردم و همین شد که از 10 ماهگی مثل بچه 5 ساله به دو زبان فارسی و انگلیسی داره خرف می زنه .و 2 سالگی هم بردم استعداد یابی و انها اصرار داشتند که این اموزش را مثل بازی باهاش شروع کنم .حداقل اینکه مدیونش نیستم و هر کاری لازم بود را واسش انجام دادم .چون نیاز شدیدی به یاد گیری داره .حودش بیشتر می خواد تا ما . دستت درد نکنه از اینکه منو راهنمایی کردی باز هم تحقیق می کنم .ماهان جون را ببوس
خاله ندا
31 شهریور 90 9:31
عزیزمممممممممم. الهی خاله قربونت بره که اینقدر حواست جمع هست
مامان آناهل
31 شهریور 90 10:03
مامانی آخه چرا فکر میکنی این لباساش پلیسی نیست؟ پلیسهای هندی دقیقا لباس سفید و شلوارک میپوشند دیگه
zainab
31 شهریور 90 10:56
سلام
اجازه هست لینکتون کنم؟
اخه وبتون خیلی قشنگه
خدانگهدار


ممنون شمالطف دارین.با کمال میل.
مامان آرین
31 شهریور 90 11:23
مامانی سلام خیلی ممنون که به پست نظر خواهیمون اومدی ولی چرا نظر خودتو ننوشتی برامون ؟
ستايش وسامان
31 شهریور 90 12:01
سلام مامان ماهان...
من وهمسرم تازه سه روزه زندگی مشترکمونو شروع کردیم خوشحال میشم اگه به ماهم سر بزنید....

من نی نی خیلی دوست دارم
خوش به حالت چه پسر مهربوني داري
مينا
31 شهریور 90 12:05
سلام چه پسري داري خدا برات نگهش داره.... به منم سر ميزني مامان ماهان.....
ستايش وسامان
31 شهریور 90 14:07
سلام مامان ماهان منشمارو به اسم همون مامان ماهان لينك كردم.... شماهم مارو به اسم هترين عشق لينك كنيد...
مرد باران
31 شهریور 90 19:55
همیشه فکر می کنیم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم ولی در حقیقت چون به خدا نمیرسیم گرفتاریم خوب خیلی جالب بود ای کاش منم یه روزی به این لذت برسم خیلی دوست دارم بار مسولیت زندگی رو به دوشم بگیرم اما حیف دختر خوب دوروورم کم نمیتونم انتخابشون کنم میترسم درکنارشون کم بیارم
مامان آترینا
31 شهریور 90 21:13
الهی قربونت برم آقا تو چقده عسلی
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 2:15
وااااای...چقده و حواست جمع هست خاله... افرین گل پسر با هوش و نااااز دوست داری بزرگ شدی پلیس بشی ؟ راستی خاله ....ما هم اپیم
مریم
1 مهر 90 13:03
ماهانی مثل همیشهههههههههه گل کاشتی هولااااااااااااا
مامان نفس طلایی
1 مهر 90 14:33
افرین به این همه دقت
ستايش وسامان
1 مهر 90 18:34
سلام مامانه ماهان ماهان جونو از طرف من ببوس... من آپم تشريف بياريد ممنونم...
مامان حسین
1 مهر 90 20:45
باریکلا به پسر با دقت
محيا كوچولو
2 مهر 90 10:45
چه پسر نازي
مامان علیرضا
2 مهر 90 17:37
واقعا دقت بچه ها به ریزه کاریها خیره کنندست من اوایل حیرون مونده بودم که پسرم چه جوری نوع ماشینا رو تشخیص میده بعد فهمیدم که کاملا علاکت ماشینها رو تشخیص میده و با نگاه کردن به آرم روی قالپاق اونها رو شناسایی میکنه. امیدوارم بتونیم اینهمه استعداد رو به خوبی شکوفا کنیم. موفق باشی مامانی
ya30
2 مهر 90 19:37
elahiiiiiii azizam bacvhe be mamanesh rafte bahoshe shoma khili golin khiliiiiiiiiii ba vojode mamani mesle shomaha ghol midam dar ayande mahan azon pesaray mishe ke az hame nazar 20 inaro vaghan az tahe delam migam khili vaghta yekio nemishnasi tanha shenakhtet dahade nazaray tarafeto upay webeshe vali ba on vojod khili shakhsiate ghashngi azon taraf miad to zehn adam shoma azon adamay upam
مامان نريمان
2 مهر 90 20:12
سلام به ماهان جون و مامان گلش شرمنده ام كه دير خدمت ميرسم ماشاا... چه نگاه تيز وزيركي داره ماهان عزيزمون پسر گلمون رو ببوسيد
مامان نازترین نینی دنیا
3 مهر 90 1:52
قربون ماهان کوچولو باهوش برم الهی. خدا نگرش داره واستون.
مامانی طاها
3 مهر 90 10:33
واقعا که این وروجکها خیلی زرنگ هستن و همه چی رو خوب درک میکنن و باریکلا به این گل پسر باهوش
مامان آريا
3 مهر 90 11:10
آفرين به پسر باهوشم پليس كوچولو ولي خودمونيما مارك پليس ناجا روي شلوار بابايي
الهام مامان رامیلا
3 مهر 90 14:32
دوست های واقعی مثل صبح میمونن نمیشه تموم روز داشتشون ولی مطمئنی که فردا،هفته ی بعد،ماه بعد،سال بعد..... تا ابد هستند
مامان آرمان
3 مهر 90 14:36
سلام گلم. آفرین به این پسر باهوش. ذهن این بچه ها اینقدر بازه که به همه چیز توجه دارن و خوب درک میکنن و ما بزرگترها را در تعجب میذارن. اولین روز مهد قبلی ارمان بهش یک سنجاق سینه دادن از همون روز تا آلان هر وقت اون را میبینه میگه این مثل ماله پلیسهاست که من اصلا سر در نمی آوردم یعنی چی؟ دوستت دارم ماهانه گل و باهوش.
مامان پارسا
3 مهر 90 15:00
آفرین به ماهان خان باهوش و نکته سنج که انقدر بادقت به همه چی نگاه میکنه و ماشالا به این حافظه ی قوی و قدرت تطبیق بالا
مامان نسترن
3 مهر 90 15:26
سلام ماهانی. پسر منم شده همیار پلیس کوچیک. مثل شما
آرتین خان
3 مهر 90 19:38
جیگرشو قربون استدلال این گل پسر
ثمين
4 مهر 90 10:10
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس ماهان نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!
مدرسه ی مامان ها
4 مهر 90 14:38
سلام مامان مهربون آفرین به این دقت!! واقعا ریزبینانه به لباسش نگاه کرده. راستی شما توی ماه گذشته هم جزو مامان های فعال مدرسه بودین و بهتون از این بابت تبریک میگیم. امیدواریم که در کارنامه ی الهی به عنوان بهترین مادرها شناخته بشین و امتیازاتتون نزد خداوند روز به روز بالاتر بره.
مادر کوثر
4 مهر 90 15:09
آفرین به این پسر باهوش و عشق ماشین ببوسش http://widenet.ir/
عمه ی امیرحسین
4 مهر 90 22:50
شهرزاد ، مامان نگار
5 مهر 90 8:32
به به عجب پسري
مهرانه مامان مهرسا
5 مهر 90 9:21
سلام آقا پليسه باهوش
عمو عدالت
5 مهر 90 9:45
مامان حسني
5 مهر 90 10:55
سلام افرين به دقت گل پسر خوشگل ولي راستش من هم دروهله اول تواين شباهت عجيب درموندم چه كاركنم خاله جونم ادم وقتي بزرگ ميشه خيلي دقتش كم ميشه
مامان شایان و داداشی
5 مهر 90 11:00
سلام مامانی عزیز شما به یک جشن تولد صمیمانه دعوتید ، حضور شما مثل چلچراغی روشن می شود و جمع ما را گرمتر می کند .
مامان ریحانا
5 مهر 90 18:57
خصوصی
نی نی توپولی
5 مهر 90 22:43
بابا دقت خاله جون اگه همه مثل شما از این دقت نظر برخوردار بودند چی میشد پس
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 0:18
با اجازه لينكت كردم
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 2:38
چه پسر کلی چه پردازش قشنگی توی ذهنش از لباس پلیس داشته و به لباسای دیگه ربطش داده
مامان ماهان
8 مهر 90 9:39
آفرین به ماهان جون باهوش و بادقت
مامان ماهان
8 مهر 90 9:42
سلام چند تا سوال داشتم
اولا اینکه نوشته آخر پستات رو خودتون طراحی کردین
دوما پستی که عنوانش 1111 بو رو خودتون به صورت قلب نوشتین خیلی خوشگل شده موقع تایپ کردن به این صورت در آوردین یا نه ؟؟
ممنونممممممممممم


سلام.جوابها رو براتون نوشتم.