ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

باز آمد....

1390/7/6 14:44
نویسنده : مامان
1,987 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین.

باز هم مهرماه شد و مامانی از شما دور شد.www.smilehaa.org

این چندسال همیشه مهرماه با دلهره شروع شده.اولین ماه مهر فقط 19 روز داشتی که مامان تنهات گذاشت و رفت مدرسه.اصلا نپرس از حال مامان که چی کشید و صد البته بدتر از مامان خود تو.خدا میدونه چی تو دل تو گذشت.آخه تو اون سن صد در صد به مامان وابسته بودی.www.smilehaa.org

                       همه وجودمی

 

مهرماه یکسالگیت همزمان شد با اسباب کشی ناگهانی.و مشخصه که عادت کردن به یک محل زندگی جدید برای یک بچه یکساله سخت و زمان بره.www.smilehaa.orgهر چند که خدا رو شکر سال خوبی رو سپری کردیم.

                     نفسمی

 

وقتی دوساله شدی،نه تنها خونه که شهر و استان هم تغییر کرد.دور از همه فامیل.اونایی که این دو سال زحمت نگهداری از تو رو کشیده بودن.

من بودم و تو و بابایی و یک شهر غریب.www.smilehaa.org

مجبور بودم مهد ثبت نامت کنم.هرچند که روز اول با شوق رفتی و دلت هم نمیخواست بیای خونه.ولی متاسفانه از هنر مربیها و مدیریت مهد کار به جایی کشید که از روز دوم به بعد وضعیت وخیم و وخیمتر شد.حتی شبها کابوس میدیدی و همونطور که خواب بودی با جیغ و چهار دست و پا از رختخواب فرار میکردی.

ما هم عطای مهد رو به لقایش بخشیدیم و به فکر پرستار افتادیم که متاسفانه تو این شهر به سختی پیدا میشه.www.smilehaa.orgخدا رو شکر بعد از سفارش به دوستان و همکاران بابایی و کلی جستجو "خاله ایران" شدن پرستار شما.الحق والانصاف که در حقت مادری کردن. من هم روز آخری که اومدن ازشون خواستم که اگر دوست داشتن سال بعد هم بیان و خاله هم که راضی بودن قبول کردن.

                     شیشه عمرمی

 

اما انگار این دلهره های مهرماه نمیخواد دست از سر ما برداره.www.smilehaa.org

چند روز مونده به مهر یه روز خاله ایران زنگ زدن تا برای یه مسافرت 20 روزه زیارتی از من اجازه بگیرن.منم خیلی خوشحال شدم و بهشون گفتم اصلا لازم نبوده زنگ بزنید و اجازه بگیرید.همین الان برید ثبت نام کنید.

حالا تا اول آبان خاله ایران نیستن.یه روز هم بردمت مدرسه ولی اینقدر شیطنت کردی و حواس بچه ها رو پرت کردی که همه وجودم شد "عذاب وجدان". www.smilehaa.org

بنابراین راهی نمیمونه جز مهد.اینجا هم فقط یک مهد داره.ولی خدا رو شکر امسال دو شعبه شد و کلاسهای رده سنی تو توی ساختمون حدید که خیلی به ما نزدیکه تشکیل میشه.چند روز پیش که رفتم اسمت رو بنویسم دیدم کادرش هم عوض شده و پارسالیها نیستن.مثل اینکه  همه خونواده ها اعتراض کرده بودن.امروز بعدازظهر هم برای پرداخت شهریه رفتم و تو هم خیلی از محیطش خوشت اومد و میخواستی بمونی.هر چی بهت گفتم بریم خونه فردا صبح میایم قبول نکردی.من هم از خدا خواسته یه دو ساعتی همونجا موندم.البته چون بچه های همسایه رو دیدی دلت گرم بود.

فردا اولین روز توی شیفت خودته.هیچ کدوم از بچه های همسایه هم نیستن.خدا کنه مشکلی پیش نیاد.آمین.www.smilehaa.org

                        بهترینی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان آترینا
6 مهر 90 5:37
واقعا ماهان جون من حال شما رو درک میکنم آخه مامان من هم معلم بود ار همه بدترش وقتیه که مدرسه ای شدم و شیفت مخالف مادرم، دیگه بجز شبا همدیگه رو نمیدیدیم
معين
6 مهر 90 7:34
سلام ماهان ، من دو سالمه ، خدارو شكر كن كه مامانت از اول مهر به بعد ميره سركار ، آخه مامان من هميشه از صبح ساعت شش و ربع تا ساعت پنج بعدازظهر مي ره سركار و جز تعطيلات رسمي ديگه پيشم نيست، خلاصه خيلي برام سخته ولي ما بايد قوي باشيم و به مشكلات مامان و بابامون مشكل جديدتر اضافه نكنيم .
زهره مامان هلیا
6 مهر 90 8:12
سلام ماهان جان ایشالله این یک ماه بهت خوش بگذره مامانی ممنون به ما سرزدین سال تحصیلی خوبی داشته باشین با اجازتون من شمارو لینک کردم اگه خواستین شما هم مارو لینک کنین
مامان آريا
6 مهر 90 8:32
عزيزم چقدر دردسر كشيدي اول هر سال تحصيلي ان شاالله كه ماهاني به مهد علاقه نشون مي ده و ديگه امسال اذيت نمي شي و با خيال راحت به كارت مي پردازي و البته اميدوارم مربي هاي ماهان جون خوب باشن بوس براي ماهان خاله
مامان ریحانا
6 مهر 90 10:48
سلام ایشالا که این بار مثه سری قبل نشه براتون و به ماهان عشق ماشین خاله توی مهد خیلی خیلی خوش بگذره و همگی راضی باشید یه بار دیگه سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک میگم
مدرسه ی مامان ها
6 مهر 90 12:59
آخه!!! خیلی برای ماهان آرزوی موفقیت داریم و از خدا می خوایم که بهترین شرایط رو جلوی پای ماهانِ عزیزمون و مامان خوبش بذاره , و به ماهان خیلی خوش بگذره. و ان شاءالله که مشکلی پیش نیاد. راستی سال تحصیلی جدید رو بهتون تبریک می گیم.
مدرسه ی مامان ها
6 مهر 90 12:59
نظر خصوصی
مامان آرمان
6 مهر 90 14:58
سلام عزیزان. انشاا.........همه چیز به خوبی و سلامتی جلو بره و اون پرستار مهربون خاله ایران هم از زیارت بیاد و خیال مامان را هم راحت کنه. راستی ممنون از راهنماییتون و دلداری که به ما دادی.امیدوارم همه این فرشته ها در هرجا که هستن در پناه خدا باشند
مدرسه ی مامان ها
6 مهر 90 14:58
نظر خصوصی
مامان مهدیار
6 مهر 90 17:31
خوب می فهمم!
مریم
6 مهر 90 17:34
سلام ماهانی! اشکالی نداره راستی مامانش معلم چیه دبستان یاراهنمایی ؟معلم په درسیه؟؟
خاله ندا
6 مهر 90 17:42
الهی خاله فدات بشه . امیدوارم که همه چیز خوب و عالی پیش بره و ایران خانم هم زود برگردن . مامان جون امیدوارم که تو هم موفق باشی
monib
6 مهر 90 20:44
زائری دل شکسته ام / آه معصومه جان سلام دل به مهر تو بسته ام / بانوی مهربان سلام ای ضریحت حریم مهر / یاد سبزت شمیم دل نام پاکت نسیم مهر / رحمت اسمان سلام روی تو قبلگاه دل / لطف تو شمع راه دل آستانت پناه دل / ای دل بی دلان سلام هرکه یکسردلش شکست / از طبیبان نظر گسست آمد رشته بر تو بست / ای امید جهان سلام هم شفا هم شفاعتی / هم دعا هم اجابتی هم ولا هم ولایتی / ای زمین را آمان سلام آنکه مهرتوبرگرفت / ورغمت شور شر گرفت بیکران زیرپرگرفت / بر تو تا بیکران سلام تولد حضرت معصومه ( سلام الله عليها ) مبارك باد
مامان علي خوشتيپ
7 مهر 90 0:14
واي مامان خوب ماهان من دركت ميكنم اما نگران نباش خدا بزرگه .انشاالله امسال مهد ماهان عملكرد بهتري داشته باشه.براي ماهان و مامان مهربونش آرزوي موفقيت مي كنم
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 2:34
سلام ایشالا که ماهان جون توی مهد حسابی خوش بگذرونه و تجربه سال گذشته رو نداشته باشه شما هم استرستون کمتر بشه ممنون از ابراز محبتتون
مامان مهدیار
7 مهر 90 8:33
سلام مامان جون مهربون ماهانی آره منم معلم هستم نه دیگه مهد نگذاشتمش چون شبا همش با گریه از خواب بلند می شد و تا بغلش نمی کردیم آروم نمی گرفت. یه خانمرو پیدا کردم می برم خونشون آدم بدی نیست اما خونش خیلی کوچیکه انگاری بچه رو تو راهرو خونه نگه بدارن اونجوری هنوزم به هم عادت نکردن. هیچکی رو یزد ندارم البته مامانم امروز داره میاد پیشمون تا 1هفته
کاکل زری یا ناز پری
7 مهر 90 9:26
آخی ماهان عزیزم حتما" کلی استرس کشیده و هم چنین شما منم وقتی بچه بودم آخر های شهریور که می شد همیشه دلم می گرفت آخه مدرسه و معلم های اون موقع با الان کلی متفاوت بودند هنوز هم مثل همون موقع ها دلم تنگ میشه مامان مهربون اصلا" نگران نباش انشاالله همه چیز خوب پیش میره مطمئنا" شما از اون خانم معلم مهربونایی
مامان سانای
7 مهر 90 15:10
این مشکل همه شاغل هاست اشکال نداره درست می شه
مامان پریسا
7 مهر 90 16:23
وای این مامان های شاغل هم چقدر مشکل دارن!!!! ایشاا... همه چیز درست میشه. خسته نباشید. خوش به حال خودم که عطای کار رو به لقاش بخشیدم.
مامان آناهل
7 مهر 90 20:09
آمین
مامان آرمان
7 مهر 90 20:55
سلام گلم. اگه ماهان عزیز از اهنگ وبلاگ خوشش میاد شما هم همین آهنگ را روی وبتون بذارید تا ماهان جون هر وقت خواست گوش کنه و لذت ببره. دوستتون داریم.
مامان ماهان
8 مهر 90 9:36
سال تحصیلی جدید مبارکهههههههههه الهی که مشکلتون زود زود حل بشه
مامان حسنی
8 مهر 90 9:51
سلام چقدر ناراحت شدم که هرسال مهراینقدر سختی کشیدی ولی ازخدا میخوام امسال بهترین مهرماه را تجربه کنید وتاچشم به هم بذارید خاله ایران هم بیاد مطمئن باش خدا به خاطر دل پاکت کمک میکنه راستی مگه شش ماه مرخصی زایمان نداشتی؟


نه خواهر جون.اون موقع رسمی نشده بودم.
مامان امير علي
8 مهر 90 18:52
اخه نازي مبارك باشه خاله جون مهد رفتنت.ايشاله دانشگاه تهران بري .بوس
saeid
8 مهر 90 22:43
سلام خیلی زیبا و خوندنی بود مطلبت خوشحالم از اینکه تو جمع پدر ومادرهای خوبی مثل شما قرار دارم
نی نی توپولی
11 مهر 90 0:48
سلام چه دل پر دردی ..........
مامان نسترن
14 مهر 90 14:17
سلام دوست جونم. وای تو معلمی. من عاشق معلمیم اما نصیبم نشد. خوشبحالت. خسته ام نباشی