ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

خیلی گلی

1390/4/8 10:57
نویسنده : مامان
1,406 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم خیلی وقته که توی مرتب کردن خونه کمکم میکنی.مثلا اسباب بازیهاتو جمع میکنی و میذاری توی اتاقت.یا توی پهن و جمع کردن سفره کمک میکنی.ولی دیروز کمکهات اساسی بود.

تازه از مسافرت برگشته بودیم و حسابی کار داشتم.علاوه بر اون وبلاگت رو هم میخواستم آپ کنم.کامپیوتر توی اتاق تو هست.تا داشتم وبلاگت رو آپ میکردم تو تمام وسایل کف اتاقت رو جمع کردی و چیدی توی کمد.کف اتاق تقریبا جا نداشت:ماشین ومداد و ماژیک و دفتر و کیف و هواپیما و موتور و دوچرخه و توپ و ........... (چون اینا رو با خودمون نبرده بودیم تا رسیدیم خونه با هیجان رفته بودی سراغ کمد و همه رو درآورده بودی) 

حالا کاری به توی کمد نداریم که چه شکلی شد .ولی اتاقت واقعا مرتب شد.انگار که یه آدم بزرگ اینکارو کرده باشه.

 

تازه همینجا تموم نمیشه.تا من داشتم ظرفا رو میشستم تو پذیرایی رو هم کاملا مرتب کردی.در حدی که هیچ وسیله اضافی اونجا نبود و لازم نبود من کاری کنم.

خیلی ازت ممنونم.شب قبلش ٢ساعت بیشتر نخوابیده بودم و با کمک تو بعداز ظهر به راحتی استراحت کردم.به قول خودت "ماشالا بزرگ شدی دیگه."

                               خیلی دوستت دارم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسنی
8 تیر 90 20:43
آفرین به اقا ماهان خان گلکه اینقدرمهربونه خداحفظش کنه
مامان آناهل
9 تیر 90 0:44
آفرین به این گل پسر. به قول خودش ماشاالله بزرگ شده.
مامان ماهان
9 تیر 90 1:15
آفرین به ماهان جون که اینقدر گله
مامان کیارش
9 تیر 90 10:58
ماشااله به این پسر که به مامانش کمک می کنه.خدا نگهدارش باشه
خاله ندا
9 تیر 90 20:21
فدات بشم من . مامانی چشم و دلت روشن خدا حفظش کنه
shima
11 تیر 90 17:16
چه پسر ناز و گلی
مامان سانای
13 تیر 90 23:55
چه پسر خوبی