ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

پسر هنرمند من!

1390/12/15 15:28
نویسنده : مامان
4,833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترین هنرمند!

  فدای تو گل پسری با ذوق برم که هزار هنر داری(البته بزرگترین هنرت اینه که پسر منی-یه کم خودمو تحویل بگیرم -)ولی از شوخی گذشته نقاشیت که بد نیست(حیف که علاقه نداری) شعر و قصه گفتنت هم که منو کشته(هر چند بعضی شعرا مفهوم دارند و بعضیاشون فقط قافیه سازی هستن مث:آنِ مینا مونونا    نانه بینا بٔنانا)مجسمه سازیت هم حرفه ایه.بعضی وقتا یه دونه بیسکوییت رو که میخوای بخوری ده بیستا شکل با گاز زدن ازش در میاری تا تموم بشه.از خونه و قایق و هواپیما گرفته تا ابر و ستاره و کرم.

  موسیقیت هم جالبه.بعضی وقتا یه میله یا بطری دست میگیری و چند تا وسیله رو انتخاب میکنی و با یه ریتم خاص بهشون ضربه میزنی و میگی مامان گوش کن !من دارم آهنگ میزنم.بعضی وقتا هم پشت یه بطری آب یا بشقاب یا حتی پشت یه جعبه دستمال کاغذی ضرب میزنی.

  رقصت هم بدک نیست.البته تو این زمینه خیلی کمرویی میکنی و فقط جلوی خودمون هنرنمایی میکنی.

  عکاسیت هم که دیگه نگو و نپرس.دوربین رو همیشه دم دستت میذارم.اگه حوصله کنی گاهی یه سوژه گیر میاری و همینجوری ازش عکس میندازی.اصلا قصد ندارم بهت کادر بندی و نورپردازی و ... رو یاد بدم.آخه اونوقت ممکنه خلاقیت و موضوع فدای دانسته هات بشه.

  خلاصه اینکه معدن هنری عزیز دلم.از خدایی که تو رو به من و این استعدادها رو به تو داده تشکر میکنم و ازش میخوام به من قدرت و دانش این رو بده که بتونم استعدادهای تو رو در راه درست پرورش بدم.آمین.

  چندتا از عکسایی که هنر خودته رو برات یادگاری میذارم.

ماهان اند هنر خودت گلی پسرم.

فدای اون پاها که تو کادره.بقیه رو ادامه مطلب ببین.

                               

سلام عزیزترین هنرمند!

  فدای تو گل پسری با ذوق برم که هزار هنر داری(البته بزرگترین هنرت اینه که پسر منی-یه کم خودمو تحویل بگیرم -)ولی از شوخی گذشته نقاشیت که بد نیست(حیف که علاقه نداری) شعر و قصه گفتنت هم که منو کشته(هر چند بعضی شعرا مفهوم دارند و بعضیاشون فقط قافیه سازی هستن مث:آنِ مینا مونونا    نانه بینا بٔنانا)مجسمه سازیت هم حرفه ایه.بعضی وقتا یه دونه بیسکوییت رو که میخوای بخوری ده بیستا شکل با گاز زدن ازش در میاری تا تموم بشه.از خونه و قایق و هواپیما گرفته تا ابر و ستاره و کرم.

  موسیقیت هم جالبه.بعضی وقتا یه میله یا بطری دست میگیری و چند تا وسیله رو انتخاب میکنی و با یه ریتم خاص بهشون ضربه میزنی و میگی مامان گوش کن !من دارم آهنگ میزنم.بعضی وقتا هم پشت یه بطری آب یا بشقاب یا حتی پشت یه جعبه دستمال کاغذی ضرب میزنی.

  رقصت هم بدک نیست.البته تو این زمینه خیلی کمرویی میکنی و فقط جلوی خودمون هنرنمایی میکنی.

  عکاسیت هم که دیگه نگو و نپرس.دوربین رو همیشه دم دستت میذارم.اگه حوصله کنی گاهی یه سوژه گیر میاری و همینجوری ازش عکس میندازی.اصلا قصد ندارم بهت کادر بندی و نورپردازی و ... رو یاد بدم.آخه اونوقت ممکنه خلاقیت و موضوع فدای دانسته هات بشه.

  خلاصه اینکه معدن هنری عزیز دلم.از خدایی که تو رو به من و این استعدادها رو به تو داده تشکر میکنم و ازش میخوام به من قدرت و دانش این رو بده که بتونم استعدادهای تو رو در راه درست پرورش بدم.آمین.

  چندتا از عکسایی که هنر خودته رو برات یادگاری میذارم.

ماهان اند هنر خودت گلی پسرم.

فدای اون پاها که تو کادره..

 عکس پایینی رو یه روز بارونی از داخل ماشین گرفتی و باعث شد منم این مدل عکاسی رو یاد بگیرم.(قبلش به ذهن خودم نرسیده بود)

آنسوی شیشه ها

خدایا جوانه امیدم رو به خودت میسپارم از تندباد حوادث

ای جونم با این سوژه

 

از قاشق غذا هم غافل نشدی.

نوش جون!!!

فدای اون چشات

 

و در آخر هم عکس محو مامانی.من که خودم خیلی این عکس رو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (63)

مامان زهره
15 اسفند 90 15:32
خدائیش هنرمنده. خیلی خوب عکس گرفته.اگه بلد نیست کارهای دیگه بکنه عوضش عکاسه


سلام.ممنون.خیلی کارا بلده
مامان سانای
15 اسفند 90 15:36
نقاشی هاشو قبلادیدم جالن .ولی هنر عکاسی ماهان جون بی نظیره وضوح عکسها رو می بینی چه با مهارت و بدون لرزش دست عکس گرفته .
از طرفی همیشه قهرمان هم میشه.
ماشالله از هر انگشتش صد تا هنر می باره
حالا راستی به کی رفته شما یا آقای همسر؟


خواهر جون.معلومه دیگه.
مامان علی
15 اسفند 90 15:51
سلام ما رو هم به این پسر هنرمندت برسون. واقعا هنر نزد ماهانی ما است و بس!!!بابا صاحب سبکه واسه خودش این پسر!چقدر قشنگ زیبایی کامل بی‌اهمیت‌ترین اجزاء دنیای اطرافش رو نشون داده با هنرش و یه درس هم به من که با نگاهی متفاوت و دقیق‌تر به دنیای پیرامونمونم نگاه کنم(قاشق غذا !!!) عکس اول هنریه و گلای کاغذی...و عکس آخری همون چشمهایی که حرفها داشت واسه گفتن...


سلام خاله جون.یه عالمه عکس هست .اینجا چندتاشون رو گذاشتم.اگه همشو ببینی چی میگی.یه عالمه سوژه ناب!!!!
مامان علی
15 اسفند 90 15:53
راستی این محو کردن پس زمینه رو خودش یاد گرفته و رعایت کرده توی عکس؟ میشه مدل دوربینت رو بگی دوستم آخه می خوام یه دوربین بخرم که کار باهاش برای من که مبتدیم راحت باشه. شما خودت دوره عکاسی رفتی؟


سلام.دوربین ما اصلا حرفه ای نیست.یه دوربین دیجیتال خونگی معمولیه.CANON SX 200 IS
این مدل رو بهت پیشنهاد نمیدم.البته ناشکری هم نمیکنم.کار راه اندازه.
عکسا هم بدون هیچ دخالتی کار خودشه.
منم نه هیچ دوره ای ندیدم.وتا قبل از این دوربین اصلا دوربین نداشتم.(به جز گوشی موبایلم )
مامان علی
15 اسفند 90 16:23
ممنون گلم . من یه دوربین sony فیلمبرداری دارم که البته عکاسی هم هست و مثلا 12MG(همین دوربینی که عکسا رو باهاش میگیرم) ولی قصد دارم واسه عید یه دوربین نسبتا حرفه ای بخرم. بین Canon , Nicon موندم. ولی من هنوز عاشق دوربین های آنالوگم . ممنون از راهنماییت


مبارکتون باشه.از صاحب فن بپرسید.من اگه الان میخواستم بخرم Nicon انتخاب میکردم.
مامان علی
15 اسفند 90 16:24
مامانی دلت میاد همه عکساشو نذاری من یکی که منتظرم. احتمالا قصد دل آب کنی که نداری
یه بوس دیگه واسه این پسر هنرمند اینبار کشدااااااااااار


خاله جون خیلی زیاده.مامانم یه فولدر جداگونه واسه عکسایی که من گرفتم گذاشته.
مامان ثنا و ثمین
15 اسفند 90 16:29
قلفون این پسر هنرمند بشم همه ی کارهاش منو یاد ثنا میندازه حتی مدلهای عکس گرفتنش.منم وسوسه شدم یه پست از عکسهائی که ثنا گرفته بزارم
مادر کوثر و علی
15 اسفند 90 16:30
سلام ماشالله به این هنرمند عزیز و کوچولوووووووووو عکسا عالی بودن
مامان علی
15 اسفند 90 16:31
پس عکاسی توی ذاتته آخه حرفه ای عکس می گیری. پسر به مامانش میره دیگه




دایی سامان
15 اسفند 90 18:46
از قدیم گفتن پسر حلال زاده به داییش میبره


دقیقا.
دایی سامان
15 اسفند 90 18:51
راستی مامانیش داشتیم شنبه ای فیلم جشن تولد سال 77 که گرفتیم رو نگاه میکردم
همه به اتفاق به شباهت منو ماهان هم نظر بودیم
باورت نمیشه خیلی از رفتاراش و حتا قیافه صورتم تو اون سالها مث الان ماهانه.
حتما حتما یبار بیا نگاش کن.


همین عشق ماشین بودنش هم ثابت میکنه.
کاش اون شب که خونتون بودیم دیده بودمش.خیلی دلم میخواد ببینمش.ایشالله عید که اومدیم.
اگه رو سی دی بود هفته دیگه میتونستی بیاریش ها.
دایی سامان
15 اسفند 90 18:53
راستی برا مک کوینش باتری خرید؟؟

میگم بیا آشپزی هم یادش بده هنراش تکمیل شه


سلام.آره.تخم مرغ بلده بشکنه
خاله ندا
15 اسفند 90 19:49
وای مردم !!! ماشااله به این همه هنر مرده سوژهات هستم خاله جون ، عالی هستن . مخصوصا اون جوونه قرمز برگا عشق منی!!


سلاااااااام خاله.ممنون.من به خودت بردم هنرمندما
بابت قالب نوروزی هم ممنون.خیلی زحمت کشیدین.
مامان علی
15 اسفند 90 21:12
قالب جدید مبارک خیلیییییییییییییییی خوشگله خیلی . هرروزت نوروز مامانی خوش سلیقه هنرمند . یه جوری خیلی خاصی!!! می دونستی؟


سلام.ممنونم.هر روز شما هم نوروز.
کلا تغییر قالب هنر خاله نداست.هم اهل هنره.هم اهل علمه .هم اهل دله.ما فقط تشکر میکنیم.
اون قسمت آخر هم چه جوری؟؟؟

مامان نیایش
15 اسفند 90 23:17
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عالیه خیلی عالی ما شا الله پسر هنرمند ما شا الله عزیزم همه عکسهات عالی بود مخصوصا آخری
الهه مامان ماهان
15 اسفند 90 23:27
سلام عزیزم مرسی منم لینکت کردم یعنی میشه ماهان منم انقدر هنرمند بشه من که خیلی هولم. روی پسملی رد خیلیییییییییییییییی ببوسسسسسسسسسسسس
مامان اميرحسين
16 اسفند 90 0:32
وي ميرحسين منم همينطوره از همه چيز عكس ميگيره
مامان آرمیتا
16 اسفند 90 2:12
سلام عزیزم چقدر شازده هنرمنده خدا حفظش کنه خیلی عکسهای هنری بودند آپم عزیزم با تولد دخملم
مامان سانای
16 اسفند 90 8:36
راست می گی خواهر به خودت رفته البته خودت علاوه براینکه هنرمندی خوش سلیقه هم هستی از طراحی وب زیبای مامان جون معلومه .
قالب جدید مبارک
سال نو پیشاپیش مبارک


سلام.ممنون شما لطف دارین ولی قالب رو خاله ندا لطف کردن.
سال نوی شما هم مبارک.
مامان زهره
16 اسفند 90 9:50
مثل اینکه داری صفحه وبت را تغییر می دی.مبارک باشه. دیروز داشتم می رفتم یعنی دیر رسیدی وگرنه با تو هم دوئل می کردم
مامان رهام
16 اسفند 90 10:26
الهي.... پسرمون هنرمنده.....
مامان حسني
16 اسفند 90 12:48
سلــــام ازنوع هنرمندانه اش
اي جانم چقدرهنرازانگشتاي كوچولوش ميريزه
عكسا كه خيلي خوب وقشنگن
ماهان جونم تو بزرگ بشي چي ميشي قربونت برم




مریم -----------♥
16 اسفند 90 14:05
مریم -----------♥
16 اسفند 90 14:09
قربون عکساش برم اخر عکاسیه
راستی عزیزم حدیث گفت دوربینش چنده؟



یادم نمیاد.
مامان زهره
16 اسفند 90 14:32
سلام گلم . آفرین به چی ؟!
ژله و پاستیل یه خوراکیه تفننیه. الکی خرید می کنهو فقط مزمزه می کنه. مثل تخم مرغ شانسی فقط به خاطر اسباب بازی کوچیکش می خره.ممنون از اینکه یاد آوری کردی.



آفرین به مامانی که وقت میذاره برای سپهر حتی تو محل کار.
مامان امیرعلی
16 اسفند 90 14:59
بابا هنرمند.لذت ببردیم
مریم -----------♥
16 اسفند 90 15:02
سلام عزیزم
من پنجشنبه میرم بوشهر
واسه همین عید رو از الان بهت تبریک میگم
ماهانی رو ببوس عیدت مبارک
اینم عیدی
http://cache2.artprintimages.com/p/LRG/8/881/HSYJ000Z/money.jpg


سلام عزیزم.بابا دست و دل باز.تو دیگه کی هستی.حالا من با این همه خوشبختی چکار کنم.
عیدت هم پیشاپیش مبارک.بوشهر خوش بگذره.اگه اومدیم اونورا از طریق وبت خبرت میکنم.
مامان زهره
16 اسفند 90 15:04
ای بابا من همیشه وبم را در محل کار آپ م یکنم.


اینو که میدونستم.منظورم وقت گذاشتن برای گردش و...
مامان ماهان
16 اسفند 90 16:30
اولا قالب جدید مبارکه حسابی ما رو بردی به حال و هوای عید دوما بهت تبریک میگم به خاطر داشتن پسر به این هنرمندی سوما معلومه دیگه هنرمندیش به مامانی رفته آفرین عکسها فوالعاده بود ماهان جووووووووووووووووووووون
مریم -----------♥
16 اسفند 90 16:39
عزیزم نگران نباش این خوشبختی از دنیای مجازی تجاوز نمیکنه بیرون نمیره
داي ممد
16 اسفند 90 23:02
داي اي بابا پس كو عكس من.یك دونه هنري از من بگير


حتما
مامان امیر علی
16 اسفند 90 23:38
سلام خانمی تبریک می گم به خاطر داشتن چنین پسر هنرمندی با این سوژهای خلاقانه ای که عکاسی کرده مخصوصا باران در ماشین .خیلی عالی هستند .ایشاله همیشه موفق باشه .ماهان جون بوس پسر گلم .از خدا می خوام موفق ترین ها باشی
مامان امیر علی
16 اسفند 90 23:39
نقاشیهاشم خیلی خوبن .سعی کن استعداد هاشو با علاقه هایش را کشف کنید و در همون مسیر رشدش بدین .ما هم آپیم با چند تا پست .بیاین خوشحال می شیم نظرات قشنگتون را ببینیم .بوس
مامان ماهان نفسی
16 اسفند 90 23:41
سلام عزیزم
بابا یه پا هنرمندی کی میره این همه راهو
خیلی در زمینه عکاسی عالی بودی مطمئن باش اگه ادامه بدی 100درصد موفق میشی قربون قیافت برم دوستتتتتتدارم
مامان خانم وقتی اپ میشی خبر کن


سلام.ممنون خاله جون.
خواهرجون وقت نمیکنم متاسفانه.
مامان ریحانا
17 اسفند 90 0:45
سلام ای جونم ای هنرمند ای پسر شیرازی تو که اینهمه هنر به خرج دادی خب عکسه مامانی رو شفاف میگرفتی
عکسا خیلی قشنگ بودن مخصوصا عکس اولی بسی لذت بردیم
قالبتون هم خیلی قشنگه




بابای دوقلوها
17 اسفند 90 6:35
سلام مرد هنرمند

واقعا عکسها کار خود ماهان جون بود؟؟؟؟؟؟ خداییش اون عکس گل و عکس روز بارونی خیلی زیبا و حرفه ای گرفته شده بود. من که لذت بردم از دیدنش.


عکسا بدون هیچ دخالتی کار خودشه.حیف که باید حجمشون رو کم میکردم وگرنه کیفیتشون خیلی بهتر از اینیه که الان میبینین.
پرنیا جون و مامانش
17 اسفند 90 9:46
ماشالله به این گل پسر هنرمندمون. افرین با این همه استعداد خاله جون


سلام خاله جون.ممنون از تعریفتون.کاش آدرس گذاشته بودین.پرنیای عزیز رو ببوسید.
مامان امیر علی
17 اسفند 90 9:57
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمتون و نظرات مفیدتون .قالب نو هم مبارک .در مورد مطلب نوشته شده توضیح داده شده جنبه طنز داره .از یه مجله مربوط به سپاه نوشته شده .اما حق با شماست.
ولی از طرفی ما ایرانیها بچه ها رو خیلی وابسته می کنیم و به اصطلاحی دوستی خاله خرسه های زیادی داریم که این واقعا غلطه چون الان داریم پسرهای امروز رو می بینیم یا حتی دخترهایمان را که حتی توان زندگی کردن را بدون خانواده هایشان ندارند و فرسنگها دور از فرهنگ خودشون دارن زندگی می کنند و قتی توی خیابون می رم و انها را می بینم با خودم می گم این پسر چطور می خواد پدر یا همسر فردا باشه یا این دختر لوس و وابسته شدید به مادر چطور می خواد مادر فرداها باشه با این همه سختی که پیش رو دارند واقعا برای فردای این بچه ها می ترسم واقعا نمی دونیم اینها چه عاقبتی خواهند داشت برای همین باید کمی مستقل تر و محکم تر بار بیان تا فردا بتونن خوب زندگی کنند .بیشتر مفهوم و هدف من این بود بازم ممنون از نظراتت .از بازیهای مفیدت هم ممنون امتحان می کنم ببینم امیر علی از پسش بر می یاد .


نمیشه جمع بست.همه ایرانیها این طور نیستند.من روزانه با یه عالمه از همین بچه های ایرانی سروکار دارم و خوشبختانه خوباشون خیلی بیشتر از لوساشون هستند.
از طرفی پسر لوس و دختر نازنازی یه زندگی تشکیل میدن چون هردو مث همند زبون هم رو میفهمن
مامان حسني
17 اسفند 90 10:22
سلام
به به چه قالب خوشگلي روحيه ادم عوض ميشه
دست مامان جون با سليقه دردنكنه
پس بگو ماهان خان به كي رفته اينقدر هنرمند شده
ژنتيكيه ديگه


دست خاله جون هنرمند درد نکنه.ژنش از اونطرف فعاله.
مامان آريا
17 اسفند 90 10:53
خاله قربونت برم الهي كه اينقدر هنرمندي عزيزم عكساتم معركه بودن گلم
مامان علی
17 اسفند 90 14:41
یه جوووووووری!!! مث همون "یه چیزی" که نتونستی واژه ای رو براش پیدا کنی که بتونی حق مطلب رو ادا کنی یه جوری ذهنت واگراست . اکثر آدمای دورو ور یجورایی تفکر هم گرایی دارن نقطه آخر ذهنشون رو میشه خوند یه جور یکنواخت که ذهن آدم رو درگیر نمی کنن . ساده بگم متفاوتی از نوع خوبش ،اصل، اورجینال
مامان علی
17 اسفند 90 14:50
آفرین به خاله ندای هنرمند. تبریک ویژه به تو دوست خوبم برای داشتن چنین نعمتهایی پسر و خواهر هنرمند. جمعتون جمعه. آفرین به خدای خوبم برای خلق چنین آثاری: یجوری حس می کنم خاله ندا ی هنرمند اهل دل عالم ، توی دنیای تجرد به سر می بره و احتمالا شاید حالا حالا ها هم قصد دیگه نداشته باشه. مث خواهر من که با همه کمالات، زیبایی، هنر و اندیشه باز و خواهان های زیاد فعلا دوست داره تنها باشه . معمولا این تیپ آدمها تنهاییشون رو بیشتر دوست دارن نمی دونم چرا!!! با همه عشقی که می تونن بورزن به همه کائنات انگار که آفریده شدن که عشق بورزن ولی نمی دونم در نهانخانه ذهنشون چی میگذره. اینا رو گفتم چون دارم تحقیق می کنم و از طریق استقرا به یه نتایجی هم رسیدم. اگه دوست داشتی این نظر رو تایید نکن. سلام من رو به خاله ندا برسون
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
17 اسفند 90 17:50
آفرین به پسر هنر مند کوچویو خدا رو شکر ... مامانی درست گفتی
مامان هستی
17 اسفند 90 19:34
ای....جان. خاله قربونش بره.هنرمنده برا خودش.آینده درخشانی داره
مامانی وروجک
18 اسفند 90 0:15
عکاس باشی چه عکسای جالبی انداختی بابا تویه پا هنرمندی که!


سلام خاله.ممنون.چرا وبتون اینجوری شده.نمیشه اومد.احتمالا دارین یه تغییراتی میدین!!!
مامان آناهل
18 اسفند 90 7:27
به به از هر انگشتش سه تا هنر میریزه . شد چندتا؟
نینای نای نای نینای نای . ماهان فهمیدی چی گفتم ؟گفتم این همه هنر داری ماشالله چرا پیش ما رو نمیکنی.

راستی بهتر شدی ؟


نه.از هر انگشتم هزارتا هنر میریزه.بیاین ببینین.
آره خدارو شکر خوب شدم.
ya30
18 اسفند 90 13:07
silaaaaaaaaaaaaaam khobin mahan khobe bekhoda har upi ke mikonama koli ax mikham bezaram vali vase upidanesh tanbalim migire
مریم -----------♥
18 اسفند 90 14:11
وای عزیزم یه انرژی غیر قابل توصیف دارم که فکر کردم فقط و فقط به تو بگم و اینجا توی وبلاگ ماهانی این لحظه یادگاری بمونه الان ساعت 14 ما ساعت 16 پرواز داریم وای!من بعد 6 ماه میتونم روز ماه ژاله یکتا کاملیا نیلوفر محمدعلی و مامان و بابا هاشون و ببینم
جونمی جوووووووووووووووووووووون!!!!!
وقتی رسیدم لب تاب داداشم رو میگیرم و سریع همه چیز رو اول از همه واسه شما تعریف میکنم و خبر رسیدنم رو میدم
وای مامانی چی بگم؟؟این حس قشنگ و چجوری بروز کنم؟فکر کنم دیگه دارم چرت و پرت میگم
بوووووووووووووووووووووووووس


واااااااااااااای ایشالله به سلامتی.اینقدر با احساس قشنگی گفتی که به منم منتقل شد این حست.بیصبرانه منتظر پست بعدی هستم.بوووووووووووووووووووووووووس
یک عدد مامان
18 اسفند 90 16:21
آفرین به این گل پسر هنرمند با مامانمهربونو پرحوصله اش
دایی سامان
18 اسفند 90 17:33
.

سلام.چیزایی رو که درمورد کوه پردیس بود قبلا هم تو سایتهای دیگه خونده بودم اما همشون اغراقه.تو قشنگی این کوه شکی نیست اما این موارد رو الکی نوشتن .خود مردم اینجا از این قضیه غلو کردن درمورد کوه پردیس(یا به زبان محلی:پدری)خوششون نمیاد.
نمونه بارز اینکه همون خرمای نامبرده(خاصه)فراوون یافت میشه(من قبلا رطبش رو براتون آوردم)ولی نویسنده گفته ما که یک دونش رو هم ندیدیم.عسلی هم که گفته که قبلا تو منطقه عسلویه فراوون بوده اما الان کمتره.این کوه هم توی همون منطقه بوده خوب معلومه که عسل داشته.
منظره کوه رو که یادته؟؟خیلی خوشکله.چشمگیر و اساسی دلربا و همین هم باعث این شایعات شده.
این عکس رو ببینی یادت میاد.
http://bupatogh.persiangig.com/image/bushehr/2.jpg

الهه مامان ماهان
18 اسفند 90 23:59
سلام مامان ماهانی چقدر صفحه وبت قشنگ شده بوی عید میده؟ عیدتون مبارکککککککککککککککککککک


سلام.ممنون.عید شما هم مبارکککککککککککککککککککک
دایی سامان
19 اسفند 90 1:02
اها پس اینه!!

مرسی که جواب دادی


خواهش میکنم.ممنون بابت لینک دانلودت.
دایی سامان
19 اسفند 90 1:11
اره یبار دیگه خوندمش غلو کرده یجوری انگار افسانس
مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 9:14
سلام سلام خوب هستین؟ پیش ما هم بیاین
مامان آريا
20 اسفند 90 11:31
.....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you
ماماني
20 اسفند 90 11:52
بنام خدا سلام عزيز برا وروجكت اسفند دود كن واسه اين هنرمندي
شبنم
20 اسفند 90 13:00
ماشالله به عكاسي گل پسرت... واقعا زيباست... سال جديد رو پيشاپيش تبريك ميگم. اميدوارم روزهاي خوشي رو در كنار همديگه داشته باشين.


سلام.ممنون عزیزم.ایشالله شما هم سال خوبی رو پیش رو داشته باشین.
مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 14:15
سلام عزیزم
ممنون از حضورت
قالب وبلاگت خیلی خوشگله

من متولد شیراز هستم گلم


جالب شد.
قالب وب هم قابلی نداره.
مامان زهره
20 اسفند 90 14:21
سلام عزیز دلم ما هم همیشه به شما سر می زنیم. مهم لینک کردن نیست مهم دوستی که خداراشکر ما با هم دوستیم. ولی با افتخار لینکتون کردم.


سلام مهربون.آره همینطوره
مادر کوثر و علی
20 اسفند 90 14:23
ببخشید شما قالب وبلاگ رو از ایران اسکین گرفتین؟
پس چطور برای نی نی وبلاگ جواب میده؟

من کدشو برا بلاگفا میگیرم اما برای وبلاگم جواب نمیده

فکر میکنم یه نفر این قالب رو برای شما ویرایش کرده درسته؟

عموی کوثر جون فعلا در دسترس نیست وگرنه خیلی دوست دارم قالب رو عوض کنم

سلام.آره خاله ندا زحمتش رو کشیدن.
مامان علی خوشتیپ
20 اسفند 90 14:26
وااااااااای قالبتون خیلی خوشگلههههههه.منم میخواااااام
ماهان جونم که تکه ماشاالله.آفرین پسر باهوش.
البته علی منم عکسای خیلی قشنگی میگیره ها.همیشه میدم به اون ازم عکس بگیره.حیف که نمیشه تو وبش بذارم
اسپند یادتون نره لطفا


سلام.ممنون خاله.حالا که اینقدر از من تعریف کردین مجبورم قبول کنم معاون اول رییس جمهور بشم.چکار کنم.دل که نیست.
در ضمن تولدتون هم مبارک.تولد خاله جون هم مبارک.
قالب هم تقدیم به شما با عشق.
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 90 1:18
خیلی هنرمندی گل پسر
تو هم به مامانت رفتی ها


مامان نسترن
9 مهر 91 9:27
سلام مامان مهربون. ممنونم از راهنماییت. راستش با کلی تحقیقات به این نتیجه رسیدم که بهتره حداقل تا بعد از عید که پسرم سه سالش تموم میشه صبر کنم و بعد واسه کار اقدام کنم.بازهم ممنونم از اینکه تجربیاتتو در اختیارم گذاشتی