ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

باز این چه شورش است که در خلق عالم است؟

1390/9/20 17:19
نویسنده : مامان
2,529 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام شیرینترینم!

  عزاداریهای چند روز اول ماه محرم رو فقط از تلویزیون دیدی.به همین خاطر هم از من میخواستی برات پرچم سیاه بخرم. من هم قول دادم رفتیم خونه مامان بزرگ برات بخرم.

  شب هشتم به سمت شیراز حرکت کردیم.وقتی به شیراز رسیدیم و هیئتهای عزاداری رو از نزدیک دیدی خیلی دلت خواست که همراهیشون کنی.منم فرداش برات طبل و زنجیر و پرچم سیاه رو که قول داده بودم خریدم.

   تا حدی که سنت اجازه میداد تو رو با حوادث روز عاشورا و تاسوعا آشنا کردم.اینقدر پاک و معصومانه این قضایا رو تعریف میکردی که وقتی از زبون تو میشنیدم اشکم در میومد.

  ظهر روز عاشورا که از مراسم برگشتیم با زن عمو لیلا داشتین مراسمی رو که بطور مستقیم از تلویزیون پخش میشد میدیدین. با معصومیت کودکانه ای برای زن عمو توضیح میدادی که "ابوالفضل رفت برای بچه ها آب بیاره. خودش تشنه ش بود آب نخورد تا برای بچه ها بیاره. یزید بدجنس بهش شلیک کرد." زن عمو اشکش سرازیر شد. پرسیدی مامان چرا زن عمو گریه میکنه؟ گفتم چون امام حسین مظلوم بود. گفتی چی؟ گفتم چون به امام حسین ظلم شده بود. باز هم متوجه نشدی و گفتی چی؟ گفتم کسایی بودن که امام حسین رو اذیت کرده بودن. بلافاصله گفتی اگر کسی منو اذیت کنه میتونم گریه کنم؟

 یا حسین

یا حسین.قبول باشه

یا علمدار کربلایا حسین

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

سمانه مامان پارسا جون
20 آذر 90 17:06
عزاداریهاتون قبول عزیزم بوس واسه ماهان جون
الهام مامان رامیلا
20 آذر 90 17:15
طبلش رو نگاه کن وایییییییییییییییی خیلی بهت می یاد
یک عدد مامان
20 آذر 90 17:21
خدا گل پسر شما رو هم حفظ کنه ، عزاداریهاتون قبول ، ما کاشان هستیم
خاله ندا
20 آذر 90 18:54
الهی من قربون اون دل مهربون و پاکت بشم . من فدای تو عذادار کوچولو
کوثر آبجی کیمیا
20 آذر 90 21:16
قربون طبل زدنت بلم من کوشولو!!!!!!!!! سلام خاله خوبین؟ خیای عکسا ناز بودن
مامانی شیما وحدیث
21 آذر 90 0:44
ماهان جونم پسر مهربونم امیدوارم زیرسایه ی اهل بیت موفق باشی
مامان لیلا
21 آذر 90 9:43
عزاداریهاتون قبول التماس دعا.
مريم مامان ماهان
21 آذر 90 11:22
عزاداريهاتون قبول باشه عزيزم چه طبل قشنگي داري خاله جون
مامان آريا
21 آذر 90 11:32
قربون اون دل مهربونت برم خاله ابوالفضل نگهدارت باشه عزيزم عزاداريتم قبول گلم
مامان آناهل
21 آذر 90 11:57
فدات بشم ماهان . خدا نکنه کسی تو رو اذیت کنه . با مننننننننن طرفه
amirmohamad_asra
21 آذر 90 12:05
سلام و تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون وبلاگ امیرمحمد واسرا کوچولو بروز شد خوشحال میشم با حضورتون وبلاگ این دو شکلات رو منور کنید
معصومه مامان سهند
21 آذر 90 13:42
ای خدای مهربونممممممممممم دستهای جدا شده ی ابالفضل رو حامی این کوچولوی نازمون کن که توی سه سالگی داره برای ابالفضل روضه میخونهههههههههه
مامان آرمان
21 آذر 90 14:32
سلام. امام حسین پشتیبانش باشه.
مریم مامان ماهان
21 آذر 90 14:52
والا قضیه میگو خوردن ماهان این جوری بود که توی مهدکودک یکی از دوستاش نهارش میگو بوده و به ماهان هم میده و از اونجا ماهان از میگو خوشش میاد و دائم توی خونه می گفت مامان میگو واسم بخر ( آخه نه من میگو دوست دارم نه باباش و هیچوقت نمی خریم و اصلاْ بلد هم نبودم درست کنم ) خلاصه اینکه مامانم واسش میگو خرید و گفت که چه جوری درست کنم .
اول میگو رو توی آرد گندم می زنم بعد توی تخم مرغ و بعد توی آرد سوخاری ( به آرد سوخاری یه خورده ادویه و نمک می زنم ) بعد توی روغن سرخ می کنم واسش
امید وارم مورد استفاده باشه عزیزم
واسه حلوا یه دستور از اینترنت گرفتم و درست می کنم فردا میارم اینجا واست دستورشو می نویسم دستور خوبیه همه چیزش به اندازش


ممنون از لطفتون.
مامان پریسا
21 آذر 90 16:00
قربون این عزادار کوچولو با این قلب پاکش. مرسی گلم که به فکرمون هستی.
ATeNa
21 آذر 90 21:45
ای جانمممممممم فداش بشم من . چشم خاله جونم . زودتر پستونکم رو ول می کنم ( اگه بتونم ) بالشتش رو هم از لایکو گرفتم عزیزم
مامان علی
21 آذر 90 23:47
فدای تو پسر مهربون بشم. عزاداریت قبول آقا ماهان
زهرا
22 آذر 90 7:12
عزاداریت قبول گل پسری!
مامان ماهان
22 آذر 90 8:25
چه طبل خوششگلی داری عزیزم عزاداریهاتون قبول باشه یه بوس خوشگل برای ماهان جون و مامان مهربونش
نی نی توپولی
22 آذر 90 17:16
عزاداریتون قبول باشه... قربون اون معصومیتت برم
مامان اسرا واسما
23 آذر 90 9:27
عزاداریهاتون قبول باشه.
مامان سپنتا
23 آذر 90 9:43
عزاداریتون قبول خدا پشت وپناهت باشه عزیز دل خاله
سید امیرعباس بابا
23 آذر 90 13:25
سلام دوست جونم بدو بیا وبلاگم یه مسابقه راه انداختم توش شرکت کن جایزه هم داره البته شاید کم باشه ولی برا شیرینی مسابقه هستش ایشالا که شرکت کنی منتظرتم دوستت دارم سید امیر عباس بابا
مامان آرین
23 آذر 90 17:19
قربون اون دل مهربونت برم خاله .نه یاد بگیر که هیچ وقت اجازه ندی کسی بهت ظلم کنه
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 9:11
عزاداريتون قبول باشه