ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

کوروش حالا کجاست؟

1390/9/24 3:17
نویسنده : مامان
3,931 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترین فصل تاریخ زندگی من!

  پسر عزیزم!نمیدونی که مامان چقدر عاشق گشت و گذار و مسافرته ولی مدت زیادیه که فرصت نشده یه مسافرت حسابی بریم.آخرین مسافرتمون ماه عسل من و بابایی بود.(خیلی وقته نه؟؟!!)همین موضوع باعث شده یه عذاب وجدان شدید به خاطر تو داشته باشم.www.smilehaa.orgهرچند ما تقریبا هر دو هفته یه بار فاصله بین دو استان رو میریم و برمیگردیم ولی فقط خستگی راه رو داریم.در ظلمات شب میریم و در تاریکی دو شب بعدش برمیگردیم.www.smilehaa.orgلطفی که داره دیدار فامیله.

  ازت میخوام ببخشی مامان و بابایی رو به خاطر این کوتاهی.یه کم دیگه تحمل کن ایشالله همه چی درست میشه.www.smilehaa.org

  این هفته که رفتیم سراغ مامان بزرگا یه فرصت دوساعته پیش اومد و تو رو برای اولین بار بردیم تخت جمشید.www.smilehaa.org بابا زنگ زد و گفت کلاسش تشکیل نمیشه.آماده بشین تا بریم بیرون.اولش چون ذهنیتی از تخت جمشید نداشتی و هم اینکه داشتی سی دی ماشینها رو که خاله سمیه بهت دادن نگاه میکردی مخالفت کردی.ولی وقتی فیلمت تموم شد گفتی بریم.منم یه کمی درمورد کورش کبیر برات توضیح دادم و راه افتادیم.

  ابتدای ورود بدو بدو میکردی و این همه عظمت برات مفهوم زیادی نداشت ولی وقتی برات سنگ نگاره ها رو توضیح دادم توجهت جلب شد.www.smilehaa.org

                  پسر آریایی من

                  ای ایران ای خاک پر هنر !

  تو این عکس به عظمت اینجا اعتراف کردی:"مامان چقدر اینجا بزرگه."www.smilehaa.org

                  پسر آریایی من.

 واین صحنه بود که سر تعظیم فرو آوردی و اعتراف کردی.بعد هم از من پرسیدی مامان کوروش حالا کجاست؟www.smilehaa.org

                 یاد باد آن روزگاران یاد باد.

ولی چون از ظهر گذشته بود کم کم خواب اومد سراغت.www.smilehaa.orgما هم بازدید رو نیمه کاره رها کردیم تا خسته نشی.رو دوش بابایی خوابیدی و اومدیم پایین. www.smilehaa.org

                 لا لا لالایی

موقع خروج دیدیم یه خانم مسن هم مثل تو خسته شده ولی دلش نیومده بازدیدش رو نیمه کاره بذاره.عشق هم عشقای قدیمی.www.smilehaa.org

     عاشقانه

     هنر نزد ایرانیان است

    

 

 

   

یه تعداد عکس هم توی ادامه مطلبه که دلم نیومد نذارم.دیدنش خالی از لطف نیست.پیشنهاد میدم حتما یه نگاه بندازین.

 

سلام بهترین فصل تاریخ زندگی من!

  پسر عزیزم!نمیدونی که مامان چقدر عاشق گشت و گذار و مسافرته ولی مدت زیادیه که فرصت نشده یه مسافرت حسابی بریم.آخرین مسافرتمون ماه عسل من و بابایی بود.(خیلی وقته نه؟؟!!)همین موضوع باعث شده یه عذاب وجدان شدید به خاطر تو داشته باشم.www.smilehaa.orgهرچند ما تقریبا هر دو هفته یه بار فاصله بین دو استان رو میریم و برمیگردیم ولی فقط خستگی راه رو داریم.در ظلمات شب میریم و در تاریکی دو شب بعدش برمیگردیم.www.smilehaa.orgلطفی که داره دیدار فامیله.

  ازت میخوام ببخشی مامان و بابایی رو به خاطر این کوتاهی.یه کم دیگه تحمل کن ایشالله همه چی درست میشه.www.smilehaa.org

  این هفته که رفتیم سراغ مامان بزرگا یه فرصت دوساعته پیش اومد و تو رو برای اولین بار بردیم تخت جمشید.www.smilehaa.org بابا زنگ زد و گفت کلاسش تشکیل نمیشه.آماده بشین تا بریم بیرون.اولش چون ذهنیتی از تخت جمشید نداشتی و هم اینکه داشتی سی دی ماشینها رو که خاله سمیه بهت دادن نگاه میکردی مخالفت کردی.ولی وقتی فیلمت تموم شد گفتی بریم.منم یه کمی درمورد کورش کبیر برات توضیح دادم و راه افتادیم.

  ابتدای ورود بدو بدو میکردی و این همه عظمت برات مفهوم زیادی نداشت ولی وقتی برات سنگ نگاره ها رو توضیح دادم توجهت جلب شد.www.smilehaa.org

                  پسر آریایی من

                  ای ایران ای خاک پر هنر !

  تو این عکس به عظمت اینجا اعتراف کردی:"مامان چقدر اینجا بزرگه."www.smilehaa.org

                  پسر آریایی من.

 واین صحنه بود که سر تعظیم فرو آوردی و اعتراف کردی.بعد هم از من پرسیدی مامان کوروش حالا کجاست؟www.smilehaa.org

                 یاد باد آن روزگاران یاد باد.

ولی چون از ظهر گذشته بود کم کم خواب اومد سراغت.www.smilehaa.orgما هم بازدید رو نیمه کاره رها کردیم تا خسته نشی.رو دوش بابایی خوابیدی و اومدیم پایین. www.smilehaa.org

                 لا لا لالایی

موقع خروج دیدیم یه خانم مسن هم مثل تو خسته شده ولی دلش نیومده بازدیدش رو نیمه کاره بذاره.عشق هم عشقای قدیمی.www.smilehaa.org

     عاشقانه

     هنر نزد ایرانیان است

    

 

            

            

             

 

              

               خدا حافظ ای .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان رضا جونی
24 آذر 90 12:11
سلام
از توی این پستتون متوجه شدم شما هم مثل ما توی شهر خودتون زندگی نمی کنید و پسر خوشگلتون رو توی غربت بزرگ می کنید
خوشحالم که بالاخره تونستم یکی مثل خودمون رو توی نی نی وبلاگ پیدا کنم
چون دوست دارم بقیه پستا تون رو بخونم با اجازه لینکتون می کنم.....


سلام.ممنون مامان رضاجونی.لطفا اگر باز تشریف آوردین حتما آدرس هم بذارین تا ما هم بیایم دیدنتون.
زهرا
24 آذر 90 12:13
سلام، بعد ازدواج مردها میشن زن ذلیل و زن ها میشن شوهرذلیل(میدونی که!) اینه که 89/99% مسافرتها خلاصه میشن تو دیدن فامیل سوال هایی که برای ماهان خان پیش میاد خیلی بامزست. مثل خودش
مامان علي
24 آذر 90 13:54
عكسا عالي بودن . مامان جون نگران نباش ماهان خودش درك مي كنه به شرطي كه پاداش اين صبور بودنشو بدي زود زود
مریم
24 آذر 90 16:36
ببخشین چت خراب شد


خواهش میکنم.ولی مث بعضی سریالها لحظه حساس خراب شد.نفهمیدم به چی میخواستی اعتراف کنی.
مامان ریحانا
24 آذر 90 18:22
سلام چه کاره خوبی کردید که ماهان رو بردید منم ریحانه بزرگ شد حتما حتما به جاهای تاریخی میخوام ببرم تا از گذشتگانمون مطلعش کنم عکسا خیلی قشنگ بودن دستتون درد نکنه
داي ممد
24 آذر 90 18:35
ماهان داي ديدار تخت جمشيد بخير رفتي پاتوق داي(تخت جمشيد)ديدي خوب بود


عالی بود.
مامان آناهل
24 آذر 90 22:33
1-مامان ماهان عکاسیتون خیییییییییییییلی پیشرفت کرده. هر بار عکسا حرفه ای تر میشن .
2- راستی نگفتی کوروش حالا کجاست ؟
جواب بچه رو چی دادی؟


واقعیتش رو گفتم.
خاله ندا
24 آذر 90 22:56
سلام عزیزم همیشه به گردش . مامان جون مرسی که ماهان رو بردی تخت جمشید مطمئنم بزرگتر که شد ازت ممنون میشه که از بچگی اون رو با فرهنگ و تاریخ آشنا کردی

عکسا هم واقعا خوشکل بودن . ( من مرده عشق تو عکسم


منم همینطور.
مامان ماهان
24 آذر 90 23:51
همیشه به گردش خانمی عکسا عالی بود واقعا عشقم عشقهای قدیمی قربونت خیلی قشنگ نوشتی
مامان سانای
24 آذر 90 23:57
همیشه به سفر اون هم سفر به اماکن تاریخی
مامان آرمان
25 آذر 90 10:14
سلام. بازم عکسات مثل همیشه غالی و قشنگ بود. خیلی خوبه بچه ها را برد به این مکانهای تاریخی.کار خیلی خوبی کردید. تخت جمشید از نظر ما بزرگا خیلی بزرگه چه برسه به این کوچولوها. راستی اون عکس خانمه که رو پای شوهرش خوابیده واقعا جالب بود. یک خصوصی دارید.
مامان آرمان
25 آذر 90 10:20
راستی سرعت لود شدن صفحتون خیلی خوب شده.چکار کردی؟


ما که کاری نکردیم.احتمالا اینترنت شما سرعتش بالا رفته.
زهره مامان هلیا
25 آذر 90 12:13
ماهان جان همیشه به گردش وشادی ایشالله بزرگ بشی تو مامان وبابا رو ببری برا گردش
مامان ریحانا
25 آذر 90 12:16
سلام من یادم میآد براتون رمزو گذاشتم خصوصیتونو چک کردید؟
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 15:38
سلام دوست خوبم آفرين كه از الان ماهان جونو با تاريخ ايران آشنا ميكني علي منم كورش كبير رو خوب ميشناسه.با همه واقعيتاش ميگم از فيلم علي ديدن نميكنيد؟اگه خوشتون اومد بهمون راي بديد.كدمون150
مامان علي خوشتيپ
25 آذر 90 15:39
يادم رفت بگم عكسا خيلي قشنگ و هنرمندانن ماهان جونم هم خيلي با هوشه.مطمئنم آينده درخشاني داره.اينو قبلا هم گفتما
مامان فهیمه
25 آذر 90 16:54
سلام مامان ماهان جون. عکسهاتون خیلی قشنگه کد من در مسابقه جشنواره نی نی وبلاگ 139 لطفا نگاه کنید اگر دوست داشتید رای بدید
مریم
25 آذر 90 19:06
ایشالا دفعه ی بعد اعتراف میشهشاید خصوصی گفتم برات
مریم
25 آذر 90 19:07
قالب جدید مبارک... شیطونـ بلا..... پیش ما که نمیای تو اخه..
مامان آناهل
25 آذر 90 19:28
اووووووووووه مبارک .خیلی بامزه شده این ماشینا . اون قبلی اونقدر صورتش خالی و سفید بود که همیشه دلم میخواست یه چشم چشم دو ابروی خندون براش بکشم .
دختر عمو پوآرو برا نظرتون جواب گذاشتم .


خاله ندا هنرمنده دیگه.
مامان ریحانا
25 آذر 90 23:34
پنج شاخه گل شقايق برات ميفرستم از امروز
هر روز يکي از اونارو بردار وقتي تموم شد بدون که من اولين کسي بودم ک گفتم يلدات مبارک



ممنون عزیزم.
مامان سانای
26 آذر 90 8:58
راستی قالب جدید مبارک
من تعجب می کنم شما چرا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت نکردید چون طبق شناختم از شما با استعداد وخوش ذوق وخوش سلیقه ای


ممنون از لطفتون.واقعیتش حسش نبود.قالب وبلاگ هم زحمت خاله جون ماهانه.
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 9:14
سلام عكساش خيلي قشنگ بود ما هم دلمون هوس كرد دوباره بريم تخت جمشيد
مامان امیر علی
26 آذر 90 9:41
وای من تا حالا اینجا را ندیدم .از بس که منتخبهای ملت ما به فکر هستی ایران هستند همه چی داره می ره توی موزه های بیگانه ها وای دستشون درد نکنه بیچاره کوروش جان .الان این منظره ها رو می بینه چقدر داره حرص می خوره .این همه وقتشونو گذاشتن روی گرفتن این جوونای بیچاره یکم وقت می زاشتند با اون ماشیناشون این دزدها رو می گرفتن بد نبود .
مامان امیر علی
26 آذر 90 9:42
راستی از شهر شما تا ماهشهر چقدر راهه ؟ می شه اومد ؟ اگه اومدم ماهشهر پیش دختر خالم اگه بشه دوست دارم یه سر بیام پیش ماهان جون و شما ؟


باعث افتخاره.قدمتون برچشم.
مامان حسني
26 آذر 90 11:00
به به مسافرت و تخت جمشيد خيلي خوبه كه بچه ها با تاريخ گذشته ايران اشنا بشن معلومه كه حسابي خوش گذشته راستي عكساتون خيلي قشنگن اوني كه درمورد عشقاي قديمي بودخيلي تفكربرانگيزه ايا هنوز هم اين عشقها يافت ميشه نمي دونم
مامان سپنتا
26 آذر 90 11:57
عکسای قشنگی گرفتین.
راستی قالب جدید مبارک.خوشگل شده
یه سوال...میشه بگین دوربینتون چیه؟؟؟


سلام عزیزم.ممنون که به ما سر زدین.
راستش دوربین ما یه دوربین دیجیتال canonمعمولی و خانگیه .حرفه ای نیست.
باورت میشه نمیدونم مدلش کجاش نوشته شده؟ولی روش این بزرگتر نوشته شده.
power shot sx 200 IS
مامان امیر علی
26 آذر 90 14:46
نزدیک ابادان هست چون ابادان هم می یام ؟ دقیقا کجاست جم بوشهر برای شرکت نفتی یا بود من 7 سال نفت و گاز پارس کار کردم حقوقشون رو از دفتر فاطمی تهران می دادیم .منم بخش خقوق بودم بیشترشون رو می شناسم نکنه شما را هم می شناسم اگه دوست داشتی و شرکت نفتی هستین فامل شوهرت چیه ؟


الان خدمت میرسم.

negin
26 آذر 90 17:05
سلام پست واقعا قشنگي بود . مخصوصا عكسهاي بسيار زيبايي بودند . من و نگين جون عاشق شيرازيم . با ديدن عكسهاي قشنگتون كلي خاطره توي ذهنم از تخت جمشيد و پاسارگاد زنده شد . مرسي دستتون درد نكنه . انشااله هميشه به گشت و گذار
الهام مامان رامیلا
26 آذر 90 19:57
زیبا بود این تاریخ ماست و این گذشته ما است نه اینهایی که الان هستند من خودمم تا حالا نرفتم ولی خیلی دوست دارم برم خیلی من عاشق زرتشت هستم اصلا اسم رامیلا رو به خاطر زرتشتی بودنش انتخاب کردیم عکسها هم خیلی قشنگ بود خوش بحالتونننننننننننننننننننننننننننن
مامانی طاها
27 آذر 90 2:26
به به عجب عکسهایی امیدوارم ما هم هر چه زودتر بریم تخت جمشید آخه ما هم خیلی وقته مثل شما مسافرت نرفتیم
مامان امیر علی
27 آذر 90 15:31
سلام عزیزم مرسی اما نگفتی شما شرکت نفتی نفت و گاز پارس هستین یا نه فامیلتون چیه من 7 سال بخش حقوق کار کردم و همه را از سال 79 تا 86 می شناسم
مامان امیر علی
27 آذر 90 15:35
خصوصی داری
مامان حسین
27 آذر 90 16:00
سلام سلام خوبین عکسهاتون خیلی قشنگ بودن...ممنون
محمد گیان
27 آذر 90 16:17
سلام مامان ماهان جون. عکسهاتون خیلی قشنگه وب زیبایی دارین
الهام مامان رامیلا
27 آذر 90 20:36
سلام عزیزم رامیلا یعنی خدای بزرگ راستی میدونی رابطه دوتا چشم چه جوریه؟ باهم پلک میزننن،باهم حرکت میکنند، باهم گریه میکنن، باهم میبینن وباهم میخوابن گرچه هرگز همدیگرو نمیبینن دوستی هم همین جوریه،زندگی بدون دوستی جهنمه این هفته،هفته ی بهترین دوسته. بهترین دوست توکیان؟ این رو برای همه ی دوستای خوبت بفرست حتی برای من؛البته اگه یکی ازاوناحساب میشم. ببین چندتا پس میگیری.اگه بیش از7تاگرفتی،پس واقعا محبوبی
مامان ثنا و ثمین
28 آذر 90 2:02
سلام عزیزم.انشااله همیشه به سفر.من عاشق تخت جمشیدم.از دیدن عکسها لذت بردم. دستت طلا
amirmohamad_asra
28 آذر 90 8:02
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*منتظره حضورتون هستیم
مامان آريا
28 آذر 90 10:50
اليهي قربونش برم با اون سر تعظيم پايين آوردنش همه عكسا خوشگلن واقعا" همه چي براي قديمش خوبه حتي عشقم عشقاي قديم مي گم حالا فهميدين كوروش كجا بود
پریاگلی
28 آذر 90 10:57





















خاله جون میشه خواهش کنم به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین
کد ما 162




سلام پریا جونم.شما یکی از رایهای من بودین عزیزم.حتما.
مامان کیارش
28 آذر 90 18:06
عکس های زیبایی بود امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره.
مامان علي خوشتيپ
28 آذر 90 20:41
قربونت بشم مامان مهربون ايشاالله بتونم براتون جبران كنم
مامان آرميتا
29 آذر 90 0:01
قالب نو مبارك خيلي زيبا بود عشق ماشين خيلي عكسهاي زيبايي هستند براي ما كه نرفتيم خيلي جالب بود . آپم عزيزم
آکام
29 آذر 90 12:05
سلام عکسهای بسیار زیبایی بود ما هم مثل شما مجبوریم تو غربت زندگی کنیم وهر چند گاهی که فرصتی پیش بیاد برای دیدن فامیل میریم کرمانشاه امیدواریم که بهتون خوش گذشته باشه
الهام مامان رامیلا
29 آذر 90 14:26
محفل آريائي تان طلائي ، دلهايتان دريائي شاديهايتان يلدائي ، پيشاپيش مبارک باد اين شب اهورائي . . .
سمانه مامان پارسا جون
29 آذر 90 17:12
بيا اي دل کمي وارونه گرديم براي هم بيا ديوونه گرديم شب يلدا شده نزديک اي دوست براي هم بيا هندونه گرديم یلداتون مبارک
دایی جون بنی
29 آذر 90 17:46
سلام وای چه پشت زمینه خوشکلی قربونه ماهانی برای لینک کردن اجازه لازم نیست باعث خوشحالی ما هستش .ممنون که به وبلاگ بنی سر زدید من هم وبلاگ ماهان رو لینک می کنم
مامان اسرا واسما
29 آذر 90 21:28
همیشه به سفروخوشی عزیزم
مامان اسرا واسما
29 آذر 90 21:29
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن راباید جشن گرفت یلدایتان مبارک@
مریم
29 آذر 90 21:55
رمز رو داری؟


نه
مامان پریسا
30 آذر 90 14:05
سلام خیلی قشنگ بودن. من هم وقتی بچه بودم رفتم تخت جمشید و عکسشو دارم خوش به حال ماهان جون.
راستی دخترم در جشنواره شرکت کرده. اگر یکی از رای های قشنگتونو به پریسا بدین خوشحال میشم.مرسی گلم.
کد من 143


ممنون که خبر دادین.
hadi
1 دی 90 10:36
سلام مامان ماهان ابجی چطوری اومدی اپ کردی اما برای من نظر نذاشتی باتشکر منتظر جواب سوال هایی که کردم هستم بای
سها
1 دی 90 11:36
مهم کنار هم بودنه... جاش مهم نیست... یلدا مبارک
مامان احسان
3 دی 90 16:33
امیدوارم همیشه ها همینجوری بهتون خوش بگذره گشت و گذار و در کنار هم بودن شادیهاتون پایدار آپم با کلی عکس
ya30
5 دی 90 14:27
salam akhi khoshbehaleton manam takhte jamshid mokhom inghad hamishe delam mikhast shirazi bodam
مهرانه مامان مهرسا
10 دی 90 9:21
سلام عكساتون خيلي قشنگ شده راستي حالتون خوب شده كه ايشالا