ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

من از حموم بدم میاد

1390/4/11 19:45
نویسنده : مامان
2,077 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت8:15 صبح

دیشب که میخواستم ببرمت حموم گفتی صبح.امروز صبح ساعت 8 که بیدار شدی تا چشماتو وا کردی گفتی مامان بریم حمومShukhi.Com.احساس کردم 2تا تیزی تو سرم دراومد.(شاخهام بودن)Shukhi.Com

 آخه تو از حموم رفتن نفرت داری.به هر روشی هم متوسل شدم مشکل حل نشده.

 گفتم صبحونه بخوریم بعد بریم.گفتی نه بریم حموم .تموم موهام شاخ شد.گفتم باشه.رفتم وسایلتو آماده کنم برگشتم دیدم خوابی.احتمالا خواب دیده بودی.هنوزم خوابی.منتظرم بیدار بشی ببینم چی میشه؟

                                          

ساعت10:30 صبح

از خواب که بیدار شدی گفتم ماهان بریم حموم.گفتی داری شوخی میکنی مامان؟گفتم خودت گفتی. گفتی حالا صبحونه بخوریم.صبحونه رو که خوردی رفتی در حموم.با خوشحالی گفتی اول این دستمو در میارم.بعد اون دستمو.لباستو با خنده دراوردی.تموم تنم شاخ شد.

چشمت روز بد نبینه و گوشت نشنوه.همین که دمپایی حموم رو پوشیدی با آخرین قدرت جیغ میزدی"من حموم دوست ندارم"و تا لحظه ای که اومدیم بیرون همچنان ادامه داشت.

                                      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فاطمه
11 تیر 90 21:24
lمرسی که بهمون سرزدید مامان مهربون راستی ماهان چقدر نازه و بامزس

راستی میشه ماهانو تو لینکای مازی جون بزارم تا باهم دوست بشن.



سلام.بله با کمال میل
عمو عدالت
11 تیر 90 21:33
عمو ماهان من و بابایت از ساعت 8 صبح تا 5 عصر .دو سه مرتبه در روز به امر بابات تو ....در حال شنا کردن بودیم.


منم مخالف شنا نیستم.مخصوصا همونجا........
ولی حموم دوست ندارم.
مامان ماهان
12 تیر 90 0:57
ماهان جونم حموم خوبه عزیزم
برعکس ماهانه راستی گلم براش اسباب بازی ببر شاید نظرش عوض بشه


ممنونواز راهنماییتون.این کارو هم کردم.جواب نداده.


سمیرا مامان سپهر
12 تیر 90 10:07
خاله تیبای آناهل
12 تیر 90 11:46
وبلاگ قشنگیه.



ممنون.
مامان حسنی
12 تیر 90 11:52
سلام ماهان جون عزیزم اخه چرا خاله جون حموم که خیلی کیف میده به به میشی تمیزو خوشگلترمیشی
خاله ندا
12 تیر 90 13:16
مامان آناهل
12 تیر 90 15:27
میدونم خیلی راه ها رو امتحان کردی. تا حالا شده با یه ماشین مثل کمپرسی اسباب بازی آب حمل کنه؟ این آب اول از یه قابلمه تأمین بشه ... بعد از تشت یا لگن حمام که جاش تو حمامه . اما اولش کنار در و هی عقب ترو .....



پیشنهاد خوبیه.امتحان میکنم.ممنون.

مامان رهام خان
15 تیر 90 9:51
پسره من تا 10 ماهگي از حموم بدش ميومد ولي الان عاشقه حمومه ميره دم دره حموم،هي ميگه "حم بريم"
نی نی توپولی
15 تیر 90 10:50
سلام خاله جون
حموم که ترس نداره
مامان ماهان جون اگه روند آب بازی رو پیش بگیرید هر روز در حموم باز بذارید با لباس واسباب بازیهایش بره داخل حموم بازی کنه در آخر هم یه آبکشی مختصر داشته باشه میبینید این قضییه به مرور زمان حل شده ...به همین سادگی


در حموم رو که باز میذارم.چپ میره راست میاد میگه در حموم بازه. ببندش.
مامان آرمان
15 تیر 90 11:13
سلام .چه پسره شیطون و بلایی.برعکس پسره من عاشق حمومه چون تو حموم کلی آب بازی میکنه . وسایل مختلف بازی در حوم برای بازی داره و عشق اونا رو داره.من بسیار خوشحال شدم که به ما سر زدید و شما را با افتخار لینک کردم .به امید اینکه ماهان و آرمان دوستای خوبی برای هم بشن .
بابایی
16 تیر 90 14:00
واقعا خاطره قشنگی بود تا حالا شده شما خواب ببینی ولی به واقعیت بپیونده این از همان خوابه است .