ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

قلبم با باطری کار میکنه.

1390/6/24 18:54
نویسنده : مامان
2,248 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشه مامان دورت بگردم.امروز یه لحظه قلبمو از کار انداختی.

سر سفره ناهار بودیم و مشغول خوردن.بی هیچ مقدمه ای به چشمام نگاه کردی و گفتی تو مامان خوبی هستی.

الهی قربون اون دل مهربونت برم.نمیدونی چه حالی شدم.یه لحظه بال در آوردم  و تا سقف آسمون پرواز کردم.بغض کرده بودم و اشک تو چشام جمع شده بود میخواستم بزنم زیر گریه ولی خودمو کنترل کردم .منم نگات کردم و گفتم تو هم بهترین پسر دنیایی

               

                      خیلی خیلی خیلی .............. دوست دارم.

                                     

 

     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز               

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

مامان ریحانه
24 شهریور 90 19:13
نظر خصوصی
فهیمه مامان پرهام
24 شهریور 90 19:16
سلام عزیزم چه جالب امروز پرهامم به من یه ابراز عشقی کرد که نگو، بعدا" توی پستام می نویسم. امیدوارم ماهان همیشه بهت عشق بورزه پست زیبائی بود، راستی پست هندونه ای منو هم یه سر بزن، آخه اون موقع با هم آشنا نبودیم دیدنش خالی از لطف نیست توی اردیبهشت ماهه
مامان ریحانه
24 شهریور 90 19:34
سلام آدرسشو برات گذاشتم اما خصوصی چک پلیز
فهیمه مامان پرهام
24 شهریور 90 20:14
1: سلام مهربونم 2: من متاسفانه برعکس علائقم حسابداری خوندم و تازه می فهمم که چه اشتباهی کردم که علاقه م به هنر و صنایع دستی رو نادیده گرفتم (بیماری واگیردار جامعه ما) اما الان دارم با تذهیب در انجمن خوش نویسان جبران می کنم 3: فکر نمی کنم لایق اینهمه لطف شما باشم ولی به هر حال ممنونم 4: رنگ عکس و لباسای پرهام یادتون رفت 5: اتفاقا" من وب شما رو خیلی دوست دارم، غیر از ظاهر باطنش هم زیباست 6: باور کن یادم نیست از کجا کپی کردم دوستان دیگه م هم پرسیدن اما من همون لحظه کپی کردم و وبش رو بستم، شرمنده ام 7: از توی وبم کپی کن عزیزم
ریحانه
24 شهریور 90 20:35
به به چه پسملی قدر شناسی. خوش بحالت مامانش. آفرین ماهان جون. بازم از این حرفا بزن.
بهارک
24 شهریور 90 22:23
سلام خانومي به وب ما سر زديد.. براي قالب عكسهاي گل پسرتو برام ايميل بزن و بگيد چه طرحايي خوشتون مياد..و اگه قالبي ديديد خوشتون اومده بگيد طرح اون براتون كار كنم..
مامان سام
24 شهریور 90 22:31
مرسي عزيزم كه به وب سام سرزدي. انشاالله هميشه با ماهان جون شاد باشي
فهیمه مامان پرهام
25 شهریور 90 2:39
خیلی زیباست خوشم اومد راستی استاد کدومه خانومی، من تازه کارم و با پرهام هم سرعت مورچه ای دارم توی پیشرفت
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 2:46
وااااااای چه پسر مهربووونی.... ماشالله ماهان جون....چقدر با محبتی خاله آفرین که قدر مامان خوبتو میدونی ما هم اپیم خاله...سر بزن
مریم
25 شهریور 90 10:08
سلام مامان ماهان جونی حالتون خوب هست اگه میشه منو هم لینک کنید
خاله ندا
25 شهریور 90 17:57
الهی قربون ماهان فهمیده ام دوستون دارم یه عالمه
الهام مامان رامیلا
25 شهریور 90 22:53
....♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ انشالله همیشه باهم خوش باشید سالروز عشقتون رو هم تبریک میگم
مریم
25 شهریور 90 23:23
سلام خوبی
مریم
25 شهریور 90 23:26
سلام مامان ماهان گلی منو لینک نمی کنی
مامان آرمان
26 شهریور 90 0:06
صد آفرین به این پسر با محبت که قدر مامانه مهربونشو با این سن کم میدونه.
مامان حسنی
26 شهریور 90 0:40
الهی خدا این مادرو پسرمهربون برای هم نگه داره
ya30
26 شهریور 90 7:41
elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii che eshgholane
che jaleb salgarde ezdevaje shoma ba mama v baqbay man to ye rooze


مامان علیرضا
26 شهریور 90 12:49
واقعا احساسات بچه ها انقدر پاک و لطیفه که آدمو با ابرازش خلع سلاح میکنن
مامان رها
26 شهریور 90 13:11
سلام به به چه love ترکوندین واسه هم خدا سلامتتون بکنه
kosar-kimia
26 شهریور 90 14:26
خدا !!! چه پسر شیرین زبون مهربونی بابایی اومدن؟ بهترین پسر دنیا بوس ایشاللا همیشه باهم خوس باشید راستی مارو فراموش کردید؟
ya30
26 شهریور 90 14:39
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مهسا
26 شهریور 90 14:49
آره عزیزم لوگو درست میکنم
محمد گیان
26 شهریور 90 15:17
سلام به به ماشالله به این پسر قدر شناس ای ول ماهان جون
نی نی توپولی
26 شهریور 90 15:39
خوش به حال مامان ماهان که ماهانی اینقدر دوسش داره...
مامانی طاها
26 شهریور 90 17:27
ای جان واقعا که ذوق کردن داره و خستگی آدم در میره
مامان نسترن
27 شهریور 90 9:13
سلام ماهان جون. آفرین که قدر مامان گلتو میدونی. مامانی مهربون همیشه سالم باشی
مامان ریحانه
27 شهریور 90 11:27
خصوصی
مامان آريا
27 شهریور 90 12:32
بوس براي مهربون ترين مامان دنيا و بهترين پسر دنيا
مامان حسین
27 شهریور 90 12:46
سلام خانومی کلی کیف کردیا.افرین ماهان گل.
كاكل زري يا نازپري
27 شهریور 90 19:24
عزيز دلم ممنونم كه هميشه همراه من هستي نظر لطف شماست انشاالله يه روز ماهان جونو داماد كني
مامان آناهل
27 شهریور 90 20:06
ای بابا . آخه چرا با باطری . با همچین پسر گلی بگو با انرژی هسته ای . چه میدونم با موتور جت...
مامان گیسو
27 شهریور 90 21:09
سلام گلم خوبی ؟ الهی قربونت برممممممممم من عزیزم که اینهمه با محبتی خوش به حال مامان جونی بوسسسسسسسسس
مامان امیرعلی
28 شهریور 90 1:21
وای چه باحال.میشه پسر منم همین حرفو به من بگه؟
ترمه و مامانش
28 شهریور 90 2:22
غیر از این از پسر گلت انتظار داشتی البته از مامان خوب ، یک بچه خوب هم بوجود میاد خوب یکمی از اینهمه بزرگی شماست واسه هم همیشه باقی و پایدار باشید آمین
مامان ماهان
29 شهریور 90 0:32
آفرین به ماهان جون قدر شناس چقدر احساسات بچه ها پاک و لطیفه
مامان محمد عرفان
29 شهریور 90 11:19
سلام خوش به حالت من هم دلم غش میره واسه روزی که مملی زبون باز کنه و بگه ماماندیگه اگه بگه بهترینی که ...
مامان پارسا
29 شهریور 90 23:11
وااااااااااای که چه حظی بردی اون لحظه از شیرین زبونی شازدت