ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

ღ 1111 ღ

1390/6/28 0:31
نویسنده : مامان
2,292 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عزیزترین نعمت روی زمین.

 

                                 امـــروز                                 تـــــوی

                        تقـــویم دل من یه روز          قشنگِ بخصوصه،هرچند

                  از روزی که تو وارد زندگی مامان و بابا شدی هر روزش یه روز

         قشـنگ بــخصوص بوده.اماامروز حداقل یه کوچولو ویژه تره.امروز١١١١

      روزه که من یه مادرم.١١١١روزه که  عشق یه معنای دیگه برام داره.و١١١١

     روزه که من یه آدم دیگه شدم.از اون روزی که خدایکی ازفرشته هاش رو از

      آسمون به زمین فرستاد ، مامان رو از زمین به آسمون برد . وقتی تو به من

      نگاه میکنی و میگی"مامان"بهشت زیر پامه.همینجا توی همین دنیا. فرشته

       من! ببخش مامان رو اگر توی این ١١١١ روز یه وقتایی داد زد و دلت رو درد

          آورد.ببخش مامان رو اگر یه وقتا ناخواسته مامان بده بوده. تمام دنیای

             من و بابا ! همیشه وقتی چیزی رو از خدا خواستم،بهترش رو بهم

                  داده ولی وقتی تو رو ازش خواستم بهترینش رو بهم داد تو

                     بهترین،زیباترین و بزرگترین نعمت خدایی تو خونه ی ما    

                         یه عالمه رویای شیرین برات دارم.امیدوارم ببینم

                             اون روزا رو.این دنیا باشم یا جای دیگه مهم

                                  نیست.فقط دلم میخواد به اونجایی  

                                         که شایستگیش رو داری

                                             داری برسی.برات

                                                دعامی کنم

                                                     از  ته      

                                                      دل                

 

        همه وجودمی.

 

 

                     

                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان نفس طلایی
28 شهریور 90 1:09
این روز عزیز رو به مامان گلی چون شما تبریک میگم
مامان آناهل
28 شهریور 90 1:58
ایشالا 1111111111111111 روز دیگه به عشق زنده باشید. __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$
مريم مامان ماهان
28 شهریور 90 7:29
خيلي قشنگ و با احساس نوشتي عزيزم. منم اين روز رو به شما تبريك مي گم و براي ماهان دوست داشتني بهترينها رو آرزو دارم
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 7:59
سلام به مامان گل و گل پسرش.چقدر قشنگ نوشته بودی من که تحت تاثیر قرار گرفتم....
مامان ریحانه
28 شهریور 90 9:39
ای وای چه حساب شده تبریک میگم این روزو ایشالا که همیشه در کنار هم شاد و برقرار باشید
نی نی توپولی
28 شهریور 90 13:06
1111روز است که حس قشنگ مادرانه رو تبریک میگم به امید1111pتون
مامان آريا
28 شهریور 90 13:07
عزيزم خيلي قشنگ نوشته بودي خدا فرشته كوچولوتو برات نگه داره بوس براي عشق خاله ماهان جون
مامان گیسو
28 شهریور 90 14:18
سلام گلم ان شاا... سایت سال های سال بالای سر پسر گلت باشه بوسسسسسسس
ya30
28 شهریور 90 14:57
vayyyyyy ke cheghad ghashng minvisin man harbar web shomaro mikhonam delam bache mikhad
محمد گیان
28 شهریور 90 15:05
سلام خاله خوبی ماهان جون چطوره خوبه خاله مرسی که به ما سر میزنی لطف داری شما ممنون راستی خاله فیلمها مشکلی نداره
مامان ریحانه
28 شهریور 90 16:46
چه خبر از اون آدرسی که بهتون دادم تونستید رابطه برقرار کنید ؟


یه سر زدم.ممنون.
خاله ندا
28 شهریور 90 18:32
وای خدا جون . یعنی الان منم 1111 روزه که خاله یه فرشته ناز مهربونمX ؟؟ خدا جون متشکرمX . از خدا میخوام که مامان جون خاطرات 1111111111111111111111111111 روزگیت رو برامون بنویسه . انشاءاله :


خاله جون برای خودت هم دعا کردیا
بردیا
28 شهریور 90 20:35
1111 تا مبارک مامان ماهان
مریم
28 شهریور 90 22:35
ماهانی !! دوست داریم دوصت داریم دوصط داریم دوسط داریم
مامان ماهان
29 شهریور 90 0:33
بهترینها رو برات آرزو میکنم این روز بزرگ رو بهت تبریک میگم
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:30
سلام دوست جونم. خوشبحالت شما معلمی. من عاشق معلمیم اونم مقطع دبستان. اما الان دیگه خیلی اعصابشو ندارم.
محمد گیان
29 شهریور 90 11:28
سلام
طراحان
29 شهریور 90 19:46
با سلام و درود وب سایت گرافیک طراحان آماده طراحی قالب اختصاصی برای وبلاگ دلبند شماست . میتوانید با سفارش قالب و ارسال عکسهای دلبندتان، قالب اختصاصی و شیک داشته باشید. اولین سفارشها از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. گروه گرافیک طراحان ( www.Tarahaan.ir )
مامان ال آی
29 شهریور 90 20:19
عزیزم دیر رسیدم ولی تبریک میگم
مامان هستی
29 شهریور 90 22:36
مامانی.حتما شما مامان خوبی هستی واسه ماهان جون. خدا نگهتون داره.
مامان نريمان
29 شهریور 90 23:18
سلام ببخشيد كه من به خاطر مشغله زياد كم ميام پيشتون چقدر حس مادرانه داشت اين نوشته ياد خودم افتادم الهي هميشه سايه تون بالاي سر ماهان عزيزمون باشه
مامان پارسا
29 شهریور 90 23:41
عاشقانه هایتان مستدام
مامان کیارش
29 شهریور 90 23:55
ببخشید دیر اومدم .تولدت مبارک باشه ماهان جونم.همیشه از ایده هایی که برای نوشتن داری خوشم میاد.یه عکس قلب با نوشته ها .خیلی جالبه.موفق باشی دوست خوبم
مامان ریحانه
30 شهریور 90 2:27
خصوصی
مامان آريا
30 شهریور 90 8:47
عزيزم چقدر هم سختي كشيدي در مورد سي دي بهترين راه حل اينه كه خريدشو بزاري به عهده آقاي پدر چون خانوما توي خونه مشغله زياد دارن بچه داري و خونه داري و بعضي از خانومها هم كه شاغلم هستن ديگه نورعلي نور ولي آقايون نسبت به خانوما فكرشون يكم آزادتره
مامان پارسا جون
30 شهریور 90 11:17
چه روز شما جالبی تبریک میگم
زیتون
30 شهریور 90 11:45
مامان نفس طلایی
30 شهریور 90 11:48
مامان سید ابوالفضل
30 شهریور 90 13:53
سلااااااااااااام عزیز دلم خوبی منو ببخش اگه دیر به سوالت در مورد(FotoWorks XL) افکت گذاری روی عکس پاسخ میدم آخه سرم حسابی شلوغه گلم بعد از اینکه برنامه رو نصب کردی از پوشه patch فایل fotoworks.xl.10.1.3-patch.exe رو اجرا کن و روی patch کلیک کن تا برنامه رجیستر بشه. دیگه پسورد نمیخواد اگه بازم نشد برنامه رو از اول نصب کن. بوسسسسس
مامان ریحانه
30 شهریور 90 19:23
آخی چه ناز نگاه میکنه تو دوربین
مادر کوثر
4 مهر 90 15:10
چه خوشگل! آفرین منم تبریک میگم
t & h
6 مهر 90 23:06
عزیزم همه روزهاتون پر برکت باشه
زهرا از نی نی وبلاگ213
28 فروردین 91 13:04
سلام حال این روزای من عجیب بغض آلوده
هر لحظه بزرگ شدن بینظیرشو در درونم حس میکنم.......
چندتا از جمله هاتو یادداشت کردم خیلی قشنگ بود خیلی


سلام.خدا رو شکر.مبارکه.چه لحظات ناب شیرینی.برای منم خیلی جالبه احساستون.همیشه فکر میکردم آدم برای بچه دوم ممکنه این حس و حال رو نداشته باشه ولی حالا میبینم نه اینطور نیست.هر بچه ای حس خاص خودش رو داره.