ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

معرفی کتاب

1390/3/18 14:35
نویسنده : مامان
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانا.چه اونایی که مامان شدن و چه اونایی که قراره ایشالا یه وقتی مامان بشن.

این پست واسه اینه که از تجربیات همدیگه استفاده کنیم.موضوع هم که مشخصه:از یه کوله بار کتاب نی نی شما کدوماش به نظرتون بهتر بوده و چرا؟اگه خیلی ازش راضی هستین انتشاراتش رو هم بگین ممنون میشم.(نه اینکه بخوام تبلیغ کنم.واسه اینکه بتونیم تهیه کنیم)میخوایم از تجربیات همدیگه استفاده کنبم .یکی از هدفهای نی نی وبلاگ هم همینه.

ماهان یه سری کتاب داستانهای معروف داره(مثل بز زنگوله پا و کدو قلقلی و.........)

یه سری هم کتابهای رنگ آمیزی و آموزشی.

که تا اینجا رو همه میدونیم و معمولا سلیقه ای خریداری میشه.

منظور من دسته سومه.کتابهای شعر و قصه متفرقه که یه عالمه رو هر کدوم خریدیم.

از بین دسته سوم کتابای ماهان دو سری واقعا عالین.

١_سری کتابهای قصه های مزرعه:این کتابهاکه ١٢ تا هستن(ما فقط ٧ تاشو داریم)علاوه بر اینکه  یه داستان خوب دارن,دقت بچه ها رو هم بالا میبرن.چون یه اردک زرد کوچولو هست که تو تموم صفحاتش باید دنبالش گشت.هرچند که برای گروه سنی "ب" هست ولی ماهان از دوسالگی به دقت داستانش رو گوش میکرد و زودتر از باباش اردک رو پیدا میکرد. این کتابا مال انتشارات قدیانی_واحد کودکان_هست.البته روش نوشته کتابهای بنفشه.که فکر کنم اسم واحد کودکان باشه.

٢_ترانه های می می نی و مامانی:که فکر میکنم ٦ تا باشه (ما٣تاشو داریم)و روش نوشته کمک به حل مشکلات رفتاری کودک.شعرهای ساده ای داره که با ٢ بار خوندن بچه ها تقریبا حفظشون میشه.خیلی هم آموزنده هست.

مال گروههای سنی"الف"و "ب" هست.واحد کودک نشر افق(کتابهای فندق)

خوشحال میشم شما هم تجربیات خودتون رو برام بذارین تا همه استفاده کنیم.

              کیفی پر از کتاب

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان ماهان
18 خرداد 90 18:19
ممنونم عزیزم خیلی لطف داری چه پسر نازی داری منم شما رو لینک کردم
مدرسه ی مامان ها
19 خرداد 90 13:14
سلام ممنون که به مدرسه ی مامان ها اومدید شما رو به مامان های مدرسه مون اضافه کردیم
samy&amy
20 خرداد 90 12:30
خاله ندا
20 خرداد 90 16:32









مامان محمدجوادگل
17 تیر 90 15:40
سلام مامان ماهان ممنون كه به ما سر مي زنيد پسر ماهتون رو هم ببوسيد
مامان آناهل
14 بهمن 90 10:47
کتابای خوب آناهل از کتابهای انتشارات ندای شریف ( دو کتاب در یک کتاب ) خوب بود . مثل نی نی کوچولو بیچاره مریض شده دوباره . یا نی نی میون هفته هنوز حموم نرفته . ولی کتابی که میخوام اصلا نخرین کتابهای مثلثی شکلی هست از انتشارات خانه ادبیات . مثل کتاب وقتی بابا کوچک بود خیلی مرتب و منظم بود . آخه متن میگه بابا وسیله هاش رو مرتب میکرد ولی عکسها یزرگی داره که بابا ی کوچولو داره همه جا رو خراب میکنه ، کتاباشو پاره میکنه و ... .من میخواستم درستش کنم .ولی آناهل فهمید مجبور شدم راستش رو بهش بگم .