ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

یه روز معمولی تو

1390/3/16 11:42
نویسنده : مامان
869 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب ناز بیدار میشی چندبار تو تخت وول میخوری بعد میگی سلام.بریم صبحونه بخوریم

تا من میرم صبحونه رو آماده کنم تو هم میری دستشویی   

 

بعدش میای باهم صبحونه میخوریم

 یه کمی ماشین بازی میکنی

یه کمی هم تلویزیون میبینی

بعد میری با دوستت محدثه بازیزیبا

دیگه کم کم موقع ناهاره

بعد هم چرت بعداز ظهر.چندتا کتاب با هم میخونیم  و .... خروپف

بعد از بیدار شدن کمی دوچرخه سواری میکنی

و بعدش هم که بابات از سر کار میاد و کمی با اون بازی میکنی.

بعضی وقتا هم با هم میریم بیرون.

یا با هم تلویزیون میبینیم.

یا سی دی ماشینها را برای بار هزارم میبینی.

جمعه عصرها هم که اجازه داری بازی ماشینها رو که برات نصب کردم انجام بدی. البته فقط جمعه ها.چون  اگه زیادی پشت کامپیوتر بشینی ضرر داره.                          

وعده شام هم که ٣تایی با همیم روخیلی دوست داری.

تو پهن و جمع کردن سفره هم کمک میکنی.

کمی ماشین بازی و پلیس بازی و  کتاب خوندن و

حالا دیگه موقع خوابه.

تا قصه هاپو کوچولو و بعد هم قصه خرگوشی رو نگم نمیخوابی

قصه هاپو همون کارای خودت از صبح تا شبهزیبا

و قصه خرگوشی هم داستان اون کاراییه که من دلم میخواد تو انجام بدی..

       زیبا 

 

   

                                    شب بخیر کوچولو

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

negin
16 خرداد 90 13:38
سلام وب قشنگي داريد. مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده
خاله ندا
16 خرداد 90 14:34
عزیزمی خاله قربونش بره . نگفتی که به اندازه یه گاراژ راستی راستی هم ماشین داره
رها(مامان سپهر)
16 خرداد 90 16:27
سلام مامانی خدا براتون نگهش داره این پسر گلم چند سالشه؟


پاسخ:2سال و نه ماه

e
16 خرداد 90 17:16
مامان زهره
26 دی 90 11:20
شب بخیر عزیزم. خواب بز ببینی و مامان بزی. شب بخیر گلم خواب یه عالمه پروانه ببینی و مامان گلی!


ممنونم خاله.