ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

پاییز و ماهان! از هردوتون معذرت میخوام.

1390/6/16 10:20
نویسنده : مامان
1,724 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی!یه وقتا مامان عاشق فصل پاییز بود و از دیدن این همه رنگ و نقش دیگه رو زمین راه نمیرفت تو آسمونا سیر میکرد.ولی حالا چند سالیه که با اومدن فصل پاییز دیگه اونقدرا خوشحال نمیشه.آخه باز دوباره مجبوره تو رو بذاره و بره سرکار.

                          

نمیدونی چه عذاب وجدانی دارم.همیشه فکر میکنم وقتی بزرگ بشی چه حسی داری از اینکه مامانت شاغل بوده؟خوشحالی و مفتخر یا ناراحت و معترض؟آخه هر دو مدلش رو دیدم.

امیدوارم منو درک کنی.نمیدونی وقتی ازت دورم و بهت فکر میکنم قلبم میخواد از سینه بزنه بیرون پر بکشه و بیاد پیش تو.برای منم خیلی سخته مث تو.

                   happy-autumn-to-you.gif

 

                                     هم از تو معذرت میخوام و هم از پاییز.

                         فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

نرجس
16 شهریور 90 10:25
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!
مامان علی خوشتیپ
16 شهریور 90 10:29
سلام آی که دست رو دل من گذاشتی... باز خوبه تابستون کنار کوچولوتون هستید.چون فکر کنم معلم باشید.ما کارمندا چی بگیم... ولی مطمئن باش بهتون افتخار می کنه
مهرانه مامان مهرسا
16 شهریور 90 12:02
خانوم معلم اي كاش منم معلم بودم لطف كرديد پيشم اومديد ايشالا اين دفعه با پسرتون بريد ماسوله پيش ما هم بياين منتظريما
مامان نسترن
16 شهریور 90 13:27
خانومی گل نگران نباش. من کوچیک که بودم اصلا دلم نمی خواست مامانم بره سرکار. دوست داشتم از مدرسه که میام خونه مامانم خونه باشه. اما بزرگتر که شدم به مامانم افتخار می کردم.و به همه می گفتم مامانم معلمه
مامان آرمان
16 شهریور 90 13:49
سلام .خوبین؟ با کادوهای تولد چطوره گل پسرمون.بازی میکنی خاله؟ من هم 1 هفته ای هست آرمان را مهد گذاشتم تا عادت کنه چون از مهر باید برم سر کار. کار بیرون یک نوع اعتماد به نفس هستش برای مادر و البته سختی خودش را هم داره ولی حتما ماهان جون درک میکنه
کوثر آبجی کیمیا
16 شهریور 90 13:55
ماهانی گلم بــــــــوس
نانی
16 شهریور 90 16:54
سلام عزیزم . کاملا درک میکنم . مثل اینکه شما فرهنگی هستی. باز خوش به حالتون تابستون رو کاملا پیش ماهان جون هستی. من که همیشه از ساعت 8 تا 3 باید سرکار باشم. ایشااله موفق باشید
مامان ماهان
16 شهریور 90 17:25
نگران نباش خانمی روزگار همینه دیگه آنقدر گرفتاری زیاده که دوتایی هم کار میکنیم بازم یه پامون میلنگه خدا بزرگههههههههههههههههههههه
ya30
16 شهریور 90 19:25
naaaaaaa mamane moalem khili poz dare asan bacheha eshgheshon ine began mamanam shaghele tahsil kardas to madrese vaghti migan shoghle pedar onay ke mamanashon shaghele hamash migan shoghle madaram neporsin rasti bebakhshid vali shoma chand saletone
آرتین خان
17 شهریور 90 0:25
عزیزم درکت میکنم اما وقتی مجبوری چاره دیگه ای نیست عادت میکنه ماهان جون اما دلتنگیت رو زیبا به قلم آوردی آفرین
مامان پارسا
17 شهریور 90 3:48
شما با این همه مهربانی و حس مادری قوی مگه میشه بهتون افتخار نکنه،این همه تلاشتون مطمئنن برای آینده ی ماهان جان و حتماًپسری که مادری به این خوبی داره راه ورسم قدر شناسی رو هم بخوبی یاد میگیره


شما لطف دارین.
ya30
17 شهریور 90 9:12
bebakhshid khanom moalem naaaaaaaa shoma taze avale javonitone in dore zamone yeki 30 saleshe migan bachas
مامان آناهل
17 شهریور 90 10:43
به قول دکتر جوکار کیفیت رابطه خیلی مهمتر از کمیتشه !!! نگران نباش مامانی.
فهیمه مامان پرهام
17 شهریور 90 16:35
✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ܓ✿ اما شما که خیلی مامان خوبی هستی پس نگران نباش بهت افتخار می کنه
یک عدد مامان
17 شهریور 90 16:58
حساس نشو مامانی . طرز فکر بچه ها با ما بزرگترا خیلی فرق داره . حتما ماهان بزرگ بشه به مامان پرتلاش و مهربونش افتخار میکنه اینا واسه آقا ماهان
مامان پریسا
17 شهریور 90 17:26
سلام گلم. خودتو ناراحت نکن ایشاا... با مامان خوبی که ماهان جان داره . حتما بهت افتخار میکنه
termeh & haleh
17 شهریور 90 17:43
سلام دوست خوبم مرسی از پیامت و نمیدونم چرا پست قبلیم قسمت نظراتش غیر فعاله خوب من خیلی وارد نیستم و نمیدونم با چه شیرین کاری این اتفاق افتاده خیلی نگران این قضیه نباش -فکر میکنم بچه های این نسل دوست دارن مادرهاشون یک مامان معمولی نباشه و فعال و قوی و متفاوت باشه من خودم همیهش به مامانم اعتراض میکردم که چرا کارشو به خاطر بزرگ کردن من ول کرده این هم میگذره و پسرت هم میدونه به خاطر خیلی چیزها باید کار کرد و فعال بود
فهیمه مامان پرهام
18 شهریور 90 10:03
سلام
یه سوال : توی بخش مدیریت وبلاگا در بلاگفا یه گزینه ای هست با نام "دوستان وبلاگ" که لینک های بلاگفائی رو وارد لیستش می کنی و بدون نیاز به گوگل ریدر برات با توجه به تاریخ بروز رسانی نشونشون میده، حالا می خوام بدونم نی نی وبلاگ هم همچین قابلیتی رو داره و اگه بله توی کدوم قسمته و با چه اسمیه؟؟
ممنون

اتفاقا منم دنبالش بودم.قصد داشتم یه تلگراف به مدیریت بزنم وقت نکردم.شما میتونین همین سوال رو از مدیریت بپرسین.

فهیمه مامان پرهام
18 شهریور 90 10:05
اگه بتونین زودتر بهم جواب بدین ممنون میشم، راستش دیگه نه وقت و نه حوصله شو دارم بیشتر از این دنبالش بگردم
فهیمه مامان پرهام
18 شهریور 90 10:27
مرررررررررررررررررررررررررررررر30
مامانی طاها
18 شهریور 90 16:49
مامانی نگران نباش به نظر من هر چی بزرگتر میشن بچه ها مستقل باشن بهتره آخه طاها خیلی به من وابسته شده و من هم که دیگه سرکار نمیرم
ترمه و مامانش
18 شهریور 90 19:23
mer30 az rahnamiit
مامان آريا
19 شهریور 90 14:26
عزيزم من اين حستو درك مي كنم خيلي سخته ولي خوشبحالت تو باز سه ماه تابستون پيش ماهان گلي هستي ولي من ناراحت نباش بچه ها مارو درك مي كنن
مامان ال آی
19 شهریور 90 14:27
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگم سر میزنی ممنونم. دوری از بچه ها واسه مامان ها سخته 1ساعتش سخته چه برسه به نصف روز.
بابایی ماهان
20 شهریور 90 14:26
اول از کلیه زحمت شما تشکر میکنم چون واقعا در مدتی که تعطیلی از خودت برای ماهان سنگ تموم میگذاری ودوم من هم مثل بقیه فکر میکنم ماهان هم وقتی که بزرگ شه قدر زحمات شما را میدونه وبه شما افتخار میکنه و من در اینجا دست تمام مادرهای زحمت کش را میبوسم و به آنها خسته نباشی میگم.


بابا جون عاشقتیم.
مادر کوثر
20 شهریور 90 15:55
آخییییییییییییی الهیییییییییی
telepathy
20 شهریور 90 18:57
سلام وب خوبی دارید تبریک میگم با یه سوال آپم اگه میشه جواب بدید اگه میشه با اسم وبم لینک کنید ممنون
خاله ندا
21 شهریور 90 23:41
ماهان الان هم به داشتن چنين ماماني افتخار ميكنه . من مطمئنم بزرگ هم كه شد خيلي خيلي بيشتر بهت افتخار ميكنه
مامان محمد عرفان
24 شهریور 90 12:05
سلام نگید تو رو خدا دلم میگیره آخه دارم برمیگردم سر کارم،یعنی مملی هم ناراحت میشه
مامان یاسمن الیسا
20 فروردین 91 23:53
خانم معلم عزیز مرسی از نظری که توی وب الیسا جون گذاشتید. من خودمو دلداری می دهم که بعدها دخترم مامان شاغل را به مامان خانه دار ترجیح می ده. امیدوارم ماهان عزیزم هم به مادری چون شما افتخار کنه.