ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

تو بارانی...

1390/6/22 23:16
نویسنده : مامان
2,402 بازدید
اشتراک گذاری

                                             Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

                      Love Glitter, Scraps, Graphics and comments                                                        Love Glitter, Scraps, Graphics and comments

                 Love Glitter, Scraps, Graphics and comments     together foreverLove Glitter, Scraps, Graphics and comments

 

                                                            

  مهربان ترینم! با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم 

                                        همسر عزیزم سالروز عهد و پیمان جاویدانمان مبارک . . .

   

                                                      animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم 

                         Orkut Scraps - Love
      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

مامانی طاها
22 شهریور 90 23:28
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان ریحانه
23 شهریور 90 3:24
سلام بیدارم عزیزم چه کاره خوبی کردی عکس معرفی وبتو عوض کردی سالگرد به هم رسیدنتون مبارک
بردیا
23 شهریور 90 5:11
سلام.ماان بزرگ بردیا که از اول مخالف اوردن پرستار بود ومیخواست که کامل پیش بردیا بمونه .راستی پیوندتون رو تبریک میگم ما هم 15 شهریور بودیم
فهیمه مامان پرهام
23 شهریور 90 6:22
جاااااااااااااااااااااان ؟ حالا واسه چی بود اینهمه علامت سوال و تعجب؟ یه لحظه به خودم شک کردما ! فکر کردم منظورت اینه که اشتباه می کنم اما به هر حال دوباره بهتون تبریک میگم عزیزم و براتون آرزوی خوشبختی جادودانی می کنم ......................
مامان رهام
23 شهریور 90 7:49
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان آترینا
23 شهریور 90 10:15
سلام مامان و بابای مهربون سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله همیشه خوشبخت و پاینده باشین یک سبد گل مریم تقدیم به شما
kosar-kimia
23 شهریور 90 11:26
سالگرد ازدواجتون مبارک
مدرسه ی مامان ها
23 شهریور 90 12:03
سلام مامان عزیز یه نظر خصوصی دارید
مدرسه ی مامان ها
23 شهریور 90 12:04
سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه ان شاالله که سال های سال در کنار هم زندگی خوبی داشته باشید و کانون خانواده تون روز به روز گرم تر و پر مهرتر بشه
بابای مهرسا
23 شهریور 90 13:06
سلام.به صورت خصوصی جواب دادم.اونجا ببینید
مادر کوثر
23 شهریور 90 14:34
سلام سلام مبارکه. انشالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید عزیزم.
مادر کوثر
23 شهریور 90 14:36
مرسی که شبکه گسترده رو لینک کردی و سر میزنی عزیزم اونجا هم دیگه خبری از ماجراهای کوثر جون نیست. فقط مطالب جالب و خوندنی میذارم. اگه دوست داشتی بخونشون و نظری هم درباره سایت داشتی بهم بگو.مثلا چه بخشهای دیگه ای بهش اضافه کنم.البته دارم هر روز روش کار میکنم. بازم ممنون
kosar-kimia
23 شهریور 90 17:03
نه درسته ببینید تو پست ها یه جایی نوشتم برید عکسها اینجاست اونجا که نوشتم اینجاست روی اینجا کلیک میکنید و بعد رمز رو میدید و عکسو میبینید ممکنه زبون نوشتاریتون فارسی باشه یا انگلیسی نشه منم همین مشکل رو دارم براهمین بهتره یه جایی که میبینید انگیلیسیه یا فارسی رمز رو بنویسید بعد از رو اون کپی کنید اینطوری جواب میده. فعلا بای
داي ممد
23 شهریور 90 17:40
مبارك مبارك
فهیمه مامان پرهام
23 شهریور 90 19:12
ممنون که بهم سر میزنی همیشه با دیدن کامنتات خیلی خوشحال میشم
مامان ماهان
24 شهریور 90 0:34
سالگرد ازدواجتون مبارکههههههههههه الهی سالهای سال کنار هم باشین
مامان ماهان
24 شهریور 90 0:36
یه سوال داشتم من کد آیکونهای برای وبلاگ و گرفتم ولی هر چی میزارم نمیاد تو نوار بالای وبم میشه بگی دقیقا کجای قالب بزارم ممنونم
یه سوال دیگه ای آیکونهایی که استفاده میکنی از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم


به روی چشم.
مامان احسان
24 شهریور 90 10:32
سالگرد ازدواجتون مبارک
مامان محمد عرفان
24 شهریور 90 12:08
مبارک باشه ایشالا در کنار هم 120سال سلامت و خوشحال باشیآخه ما هم شهریور ملوسی کردیم
مامان آرمان
24 شهریور 90 13:59
سلام عزیزان. تبریک به مناسبت سالگرد ازدواجتون با تاخیر.ببخشید. با آرزوی عشقی عمیق برایتان.
خاله ندا
25 شهریور 90 17:52
سالگرد ازدواجتون مبارک از خدا میخوام همیشه خوشبخت و شاد باشید
مامان آريا
27 شهریور 90 12:37
سلام ببخشيد تاخير دارم ولي سالگرد ازدواجتون مبارك اميدوارم ساليان سال در كنار هم خوشبخت باشين
مامان آناهل
27 شهریور 90 20:15
از وب آناهل یه فال حافظ براتون گرفتم . اول نیت کن بعد بخون: رونق عهد شبابست دگر بستان را میرسد مژده گل بلبل خوش الحان را ای صبا گر بجوانان چمن بازرسی خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را . . ترسم این قوم که بر دُرد کشان میخندند در سر کار خرابات کنند ایمان را
مامان زهره
3 اسفند 90 8:11
یادم باشه حتما اون روز من هم سالگرد پیوند جاودانه اتان را تبریک بگم. خصوصی