ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

برگشتیم خونه

1390/4/7 10:41
نویسنده : مامان
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه.ما بعد از دو هفته برگشتیم خونه.

ماهان جونم به تو که خوش گذشت.هرچند که دلت برای خونه هم تنگ شده بود ولی به همه سر زدیم.بیشتر فامیل رو دیدیم.من و تو که هر روز خونه یکی از فامیلا بودیم و بابایی هم که مشغول درس خوندن.

اینم عکس تو توی دانشگاه باباست:

                             وای که هیچ جای دنیا خونه خود آدم نمیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهرانه مامان مهرسا
7 تیر 90 9:22
سلام هميشه به گردش و خوشي


سلام.ممنون.
محمد گیان
7 تیر 90 10:11
سلام رسیدن بخیر خوش گذشت
ماهان جون خوبی

رمز 1391



سلام.ممنون .جای شما سبز.
کاکل زری یا ناز پری
7 تیر 90 10:59
سلام عزیز دلم تو عکست چه ژستی گرفتی. همیشه بهت خوش بگذره. راستی اهل کجایین؟ من لینکتون می کنم.


سلام.شیراز.ممنون .منم لینکتون میکنم.

دایی بهرام...بابای ائلشن
7 تیر 90 11:20
سلام
امیدوارم که همیشه سایتون بالای سر ماهان عزیز باشه.
راستی بهش بگین که یه دایی بهرام هم داره که تو گوشه ای از این دنیا همیشه خوشحالی خوشبختیش رو میخواد.
درباره سوالتون:
سِئویم sevim یعنی دوست داشتنی ترین
و ائلشنelshan یعنی شور و شادی و شعف ایل و خاندان
این دو اسم هر دو ترکی هستند.
دنیا به کام هر سه تون باشه.
دوستدار شما دایی کوچه ماهان خان:
دایی بهرام


سلام.ممنون دایی جون.منم لینکتون میکنم.دفتر خاطرات منم سمت چپ وبلاگه.

مامان حسني
7 تیر 90 11:26
سلام خداراشكربه خوبي وخوشي برگشتين دلمون براتون تنگ شده بود كي بشه ماهان خان بره دانشگاه


منم دلم برای دوستام تنگ شده بود.


مامان علیرضا
7 تیر 90 11:48
سلام انشالله یه روزی عکس دانشجویی خودشو بزاری. راستی علیرضای منم بدجووووووری عشق ماشینه
مدرسه مامان ها
7 تیر 90 12:16
سلام مامان مهربون. خداوند فرزند نازنینتون رو براتون حفظ کنه. مدرسه مامان ها منتظر نظرات مفید شماست.
مامان ماهان
9 تیر 90 1:10
سلام گلم ررسیدن بخیر خوشحالم که بهتون خوش گذشته
خاله ندا
9 تیر 90 20:18
رسیدن بخیر همیشه به خوشی و سفر عزیزم
مامان ماني
14 تیر 90 18:38
سلام مامان ماهان جون..خوشحال ميشيم با هم دوست باشيم ..اين وبلاگ تازه مانيه..مي توني به اون يكي وبمون سر بزني تا اين تكميل بشه...اسمش هست ....ماني هلوي مامان و بابا...