ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

لاک غلط گیر و تو....

1390/9/10 9:13
نویسنده : مامان
2,787 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرین ترین هنرمند!www.smilehaa.org

قبلا بهت گفته بودم که نقاشی کم میکشی ولی همون کمش رو هم عالی میکشی.www.smilehaa.orgچند روز پیش داشتم سوال امتحانی مینوشتم که لازم شد از لاک غلط گیر استفاده کنم.تو تا اونو دست من دیدی گفتی مامان میخوای لاک بزنی؟گفتم نه.اشتباه نوشتم میخوام روشو لاک بگیرم.با دقت به کار من نگاه کردی.www.smilehaa.orgبعد گفتی مامان کاغذ بده منم میخوام نقاشی اشتباهی بکشم.www.smilehaa.org

و این شد که این اثر هنری بی نظیر رو تحویل من دادی.www.smilehaa.orgیه خیابون شلوغ.

فدای هنرت

البته بعضی جاهاشو به عمد اشتباه میکشیدی تا با لاک غلط گیر پاکش کنی.www.smilehaa.orgجای شکرش باقیه که لاک تموم شده بود و به زور چند قطره آب که اضافش کردم کارمو راه انداختم.تو هم که دیدی خیلی پاک نمیکنه دست از سرش برداشتی.www.smilehaa.org

        

یه ماشین کشیدی و سرویس بابایی(اتوبوس).پنجره ماشین و یکی از چرخهای اتوبوس رو به قول خودت اشبباهی کشیدی تا پاکش کنی.www.smilehaa.org

       ماشین        اتوبوس

         

این هم یه چراغ راهنمای 4 تایی!!!! و آقای پلیس سبیلو.من که کشته مرده سبیل و کلاه کوچولوشم.www.smilehaa.org

      چراغ راهنمای 4تایی!!!!        پلیس سبیلو

        

عزیز مامان !خدا کنه نقش زندگیمون رو اشتباه نکشیم که با هیچ لاکی نمیشه پاکش کرد.آمین.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

کوثر آبجی کیمیا
10 آذر 90 12:30
سلام خاله خوبید؟ آخِـــی پلیسشو شبیه اون کارتونه بود که پسره نقاشیشو میکشید بعد میرفت توش پلیسه شبیه پلیس اون بود راستی خاله از جمله آخرتون خیلی خوشم اومد
مامان سپنتا
10 آذر 90 12:41
نقاشی اشتباه کشیدن سخت تر از کشیدن یه نقاشی واقعی.آفرین به پسر سورئالیست خودمون
مامان ماني
10 آذر 90 18:10
آفرين ماهان جون...چه پسر هنرمندي......مامان ماهان از طرف من ببوسش....با اجازه ت لينكت مي كنم.....
نارینه
10 آذر 90 20:14
منم هوس کردم نقاشیه اشتباهی بکشم !!!
خاله ندا
10 آذر 90 20:56
وای خدای من چه نقاشیه خوشکلی کشیدی خاله جون من قربون این همه هنر و استعداد تو بشم عسل
مادر سامان
10 آذر 90 21:25
افرین بر این پسر ناز و باهوش ما شالله چه گل پسری شده.
مامان علی
10 آذر 90 21:45
آفرین پسر هنرمند . پاینده باشی و سرزنده پسر زرنگ
مامان سام
10 آذر 90 23:21
واااااااااااي از دست اين ماهان شيطون خيلي باحال اشتباه كشيده نقاشيهاش رو
مامان آرمان
10 آذر 90 23:29
سلام. اولاین برای ماهان جون. دوم بازماین برای مامان مهربونش که مطالب را خیلی ساده و روان توضیح میده. دوستتون داریم.با عرض شرمندگی که مدتی بهتون سر نزدم.اطلاع بدم خیلی سرم شلوغه ولی همیشه به یادتونم.
کوثر آبجی کیمیا
11 آذر 90 0:14
خاله برای وب من باید تو پست دوم کامنت بدید پست اول، و بقیه پستها بجز پست جدیدی که میذارم "الان پست محرمه" همشون غیر فعالن یعنی غیر فعال نیستن فقط امکان نظر دهی وجود نداره اگه آپ کنم ، کامنتای محرم رو غیر فعال میکنم
مامان امیر علی
11 آذر 90 2:05
وای خانمی تبریک می گم افرین ماهان جون خیلی عالی نقاشی می کشه و خیلی پیشرفت کرده افرین .داری به ارزوت می رسی ها ایشاله همیشه موفق باشه این ماهان جون اسفند دود کن .ماشاله من عاشق پیشرفت این بچه هام ارزوم موفقیت بیشتر همه بچه هاست .بوس از لپ ماهان جون
دایی سامان
11 آذر 90 2:44
سلاااام من داگماس هستم!!
از ذلت نقاشی مزاحمتون میشم!!من عاشق چراغ راهنما و پلیس کشیدنم!!!


سلام دایی کجایی؟
بیاین آخر هفته اینطرفا


سلام دایی.ممنون.منظورت وسط هفته س دیگه.(تاسوعا و عاشورا).ایشالله.
کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 90 10:02
اوخی عزیزممممممممممم چه نقاشی های قشنگی بچه ها همه ذهنیت هاشونو با کشیدن نقاشی رو می کنن چه جمله قشنگی پایان نوشتت نوشتی عزیزم
مامانی شیما وحدیث
11 آذر 90 14:22
سلام مامانی این آقا ماهان واقعا عشقه هاااااااااااا چه نقاشی های خوشکلی امان ازدست این بچه های شیطون که دست به هرکاری میزنیم باید خودشون هم اون کاررو تجربه کنن. مامانی دوست داشتی به ماهم سربزن
مریم
11 آذر 90 17:01
ماشالا پسملی.......
مامانی طاها
12 آذر 90 0:46
سلام مامانی وااااااااای چقدر پست جدید گذاشتی تو این مدت که ما نبودیم باریکلا مامانی حتما همشونو میخونم آفرین به گل پسر هنرمند که چه جالب نقاشی کشیده و جالبتر از اون اینه که بچه ها منتظرن ببینن که ما چه می کنیم تا انجام بدن
مامان آناهل
12 آذر 90 8:11
مامان آريا
12 آذر 90 15:33
آميـــــــــــــــــــــــــــــــن خاله قربونت برم با اين هنري كه خلق كردي معركه بود خاله
مامان سانای
12 آذر 90 15:56
آفرین پسر دوست داشتنی وهنرمند
دایی سامان
12 آذر 90 17:08
سلام مامانی ماهان.از مادر بزرگش شنیدم ماهان جون مث قدیم غذا نمی خوره.
اتفاقی این لینکو دیدم از این روش استفاده کن شاید جواب داد
http://sweetkids.niniweblog.com/post116.php





ممنون که به فکرشی.غذاش هم چندان بد نیست.البته وقتی سرما میخوره کم غذا میشه که اونم طبیعیه.
مامان حسنی
12 آذر 90 18:55
سلام برجناب ماهان پیکاسوی گل چه نقاشی خوشگلی خصوصا اقای پلیس راستی تولدحسنی گذشت زود بیاین
مامان رهام
13 آذر 90 9:15
و باز هم پيكاسوي كوچك ،ماهان خان
مامان احسان
13 آذر 90 15:14
تو فوق العاده ای همیشه یادت بمونه



سلام.ممنون پس کو آدرس؟؟؟
مامان آرمان
13 آذر 90 23:13
سلام. ما در ره عشق نقض پيمان نکنيم گر جان طلبد دريغ از جان نکنيم دنيا اگر از يزيد لبريز شود ما پشت به سالار شهيدان نکنيم این ایام را بهتون تسلیت میگیم.
مامان پریسا
14 آذر 90 12:25
آفرین به این پسر ناز و زرنگ. قربون اون دستای کوچولوی هنرمند.
مامان یسنا
15 آذر 90 0:23
سلام به ماهم سری بزنید سعی میکنم پشیمون نشید.
مامان ثنا و ثمین
15 آذر 90 2:14
افرین گل پسر
مامان حارث
15 آذر 90 15:32
ماشاالله خیلی باهوشه
yasi
15 آذر 90 20:32
salammmmmmmmmmmmmmmmmmm vay delam vasaton ye zareeeeeeeeeee shode mahano az jay man bebosin vay midonin ashegh zendegitonam vaghti neveshtehatono mikhonama enrji migiram hamechish ye halate ghashngi dare nemidonam chetori bayad tosif konam vali ham khodeton ham neveshtehaton enrji + darin rasti khonaton khili ghashngeha manam ke mohandes 1 bar miam naghshe khonatono migiram maketesho misazam
مامان ماهان
15 آذر 90 22:02
آفرین به گل پسر هنرمند کی نمایشگاه میزاری عزیزم چه پلیسهای خوشگلی هم کشیده
مامان امیر علی
16 آذر 90 13:08
سلام عزیزم خوبین ؟ چه خبر ؟ به ما هم سری بزنید ما اپیم ؟
مامان لیلا
16 آذر 90 20:11
سلام . ماشاالله گل پسر برای خودش هنرمندی.آفرین به این پسر با ذوق. دینا خانم ما هم چند تا نقاشی کشیده.بزودی یک پست از نقاشی هاش میزارم.
مامان احسان
17 آذر 90 12:04
عزیز دلم چه نقاشیهای قشنگی
ۀپم
زودی بیا


به کدوم آدرس؟؟؟؟
مامان حسین
17 آذر 90 18:08
سلام خیلی بامزه بود ماهان جون نقاشیت هم خوشگله
زهره مامان هلیا
17 آذر 90 22:22
وای چه اثر هنری زیبایی آفرین ماهان خان
فرزانه
19 آذر 90 9:27
سلام برام جالبه بود که ماهان هم نقاشی هاشو رنگ نکرده و به نظرم با خودکار و یا مداد کشیده ، محمد هم اکثرا مواقع با خودکار نقاشی میکشه به به دو تا کامیون نارنگی ..
مامان امیر علی
19 آذر 90 19:23
سلام کجایین پس کم پیدا شدین ؟
وجیهگل
20 آذر 90 16:49
سلام خیلی از خوندن مطالبتون لذت بردم خوشبحال فرزندتون که چنین قلم توانایی براش مینویسه!
نی نی توپولی
22 آذر 90 17:18
آخه پلیس رو نگاه با اون سیبیلاش
سارا
5 دی 90 0:18
سلااااااااااااااام دوست عزیزم خوبی؟ببخشید خیلی وقته سر نزدم خیلی درس دارم (البته بگم که رشته منم گرافیکه و 24 ساعته نقاشی های خوشکل میکشم) لبتابم رو هم فرمت کرده بودم برا همین ادرس وبلاگت رو گم کرده بودم...تا هفته بعد تعطیلم البته از دیروز تعطیلیم شروع شده...به خاطر کریسمسه...10 روز تعطیلم و انشالله هر روز میام بهت سر میزنم...خیلی دنبال وبلاگت گشتم...نقاشیات هم خیلی خوشکله عزیزم...دوستت دارم


سلام سارا جون.خیلی ممنون که به ما سر میزنین.حیف که آدرسی نیست که بتونیم بیایم پیشتون.خیلی دوستتون داریم.امیدوارم موفق باشین.
سارا
5 دی 90 0:19
راستی وبلاگت هم خیلی خوشکل شده


ممنون.