ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

پسر هنرمند من

1390/8/18 23:19
نویسنده : مامان
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیباترین!

پسر گلم نمیدونم وقتی انشاءالله بزرگ شده ای و این پست رو میخونی دست تقدیر و روزگار تو رو به کجا و چکاری کشونده.امیدوارم بهترینها نصیبت شده باشه که شایسته بهترینهایی عزیز من.www.smilehaa.org

واقعیتش استعداد خوبی برای نقاشی داری ولی علاقه خیر.من همه سعیمو میکنم که اگه بشه این علاقه و انگیزه رو در تو بوجود بیارم.نمیدونم موفق میشم یا نه؟تا مصلحت خدا چی باشه؟

 خودم خاطره بدی از بچگی تو این مورد دارم.www.smilehaa.orgاز وقتی خیلی کوچیک بودم به نقاشی خیلی علاقه داشتم.رو کاغذ،رو خاک و شن وحتی گاهی تو هوا نقاشی میکشیدم.تا اینکه کلاس دوم ابتدایی برای نقاشی ثلث اول یه خانمی توی نقاشیم کشیده بودم که پایین دامنش یه کم کج شده بود.وقتی معلممون میخواست نمره بده جلوی همه منو صدا زد و با تمسخر گفت:این زنه داره میرقصه؟(و اون موقع هم که رقص رو با کفر یکی  میدونستن).همه بچه ها زدن زیر خنده و من خیلی خجالت کشیدمwww.smilehaa.orgو همین مساله باعث شد من اعتماد به نفسم تو نقاشی رو از دست بدم.موقعی که راهنمایی بودیم یه معلم هنر با ذوق داشتیم که زیاد مسابقه نقاشی میذاشت.باورت نمیشه اگر بگم من برای همه مسابقه ها نقاشی میکشیدم ولی به معلم نشون نمیدادم.با وجود اینکه اغلب نقاشی من از اونی که برنده میشد بهتر بود.ولی....www.smilehaa.org

حتی یکبار که یادم رفته بود نقاشی رو از دفترم جدا کنم وقتی معلم داشت ردیفهای جلویی رو نگاه میکرد من نقاشی رو از دفترم جدا کردم و تو کفشم قایمش کردم.www.smilehaa.orgموضوعش هم در مورد حضرت علی (ع) بود.و من بدون اینکه نقاشی فرشچیان رو دیده باشم چیزی شبیه اون رو کشیده بودم.یعنی حضرت علی رو از پشت سر کشیده بودم و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) رو روی دوتا زانو.

حالا بهتره از خاطرات مامان بگذریم و به تو برسیم.چند وقت پیش یه تخته وایت برد آهنربایی برات خریدم‌.تا حدود یک هفته خوب سرگرمت میکرد ولی بعدش کنار گذاشتیش.اینم یه نمونه هنرنمایی با اون تخته.www.smilehaa.org

ماهان هنر

یه مدت هم به گچ علاقه پیدا کردی که من هم میز کامپیوتر رو در اختیارت گذاشتم.www.smilehaa.org

پیکاسو جونم

چند شب پیش هم رفته بودیم غرفه هایی که به مناسبت عید تا عید توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود.یکی از غرفه ها هم غرفه نقاشی بود.اولش اصلا راضی نشدی نقاشی بکشی.ولی وقتی نمایش شروع شد چون تو از اون عروسکهای بزرگ خوشت نمیومد،یه نگاهی به پاستلها انداختی و با حواس نیمه جمع نقاشی کشیدی.www.smilehaa.org(یه نی نی کنارمون بود که بیشتر حواست به اون بود.)خانمی که مسؤول غرفه بود نذاشت نقاشیت رو بیارم و فقط تونستم یه عکس ازش بندازم که متاسفانه کیفیت چندانی نداره.www.smilehaa.org

 

میگن والدین میخوان عقده های گمشده خودشون رو تو بچه هاشون پیدا کنن.www.smilehaa.orgو منم بر همین اساس چون نمیخوام بهت ظلم بشه اصلا در مورد نقاشی بهت اصرار نمیکنم.ولی تلاشم رو میکنم و سعی میکنم شرایط رو تا اونجایی که برام مقدوره برات مهیا کنم.بقیه راه دیگه با خودته عزیزم.www.smilehaa.org

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:برای دیدن بقیه نقاشیهای ماهان میتوانید صفحه نقاشیها(قسمت صفحات جداگانه) رو ببینید و یا اینجا کلیک کنید.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان آرمان
18 آبان 90 23:43
سلام به شما خوبان. بچه ها همه نقاشی را خیلی دوست دارن ولی هرچی بزرگتر میشن و تواناییهاشون بیشتر میشه علایقشون آشکار میشه خیلی برات ناراحت شدم که معلمت با کارش باعث سرکوبی علاقت شده و ای کاش مامان مهربون شما که علاقه داری از حالا دوباره شروع کنی که اگه پشتش را بگیری موفق میشی. امیدوارم ماهان گل هم علاقش و استعدادش مشخص بشه و مطمءن هستم با مامانی به درک و آگاهی شما حتما در کارش موفق میشه.
مامان ریحانا
19 آبان 90 0:25
نقاشیت قشنگ بود ماهان گلی
مامانی طاها
19 آبان 90 2:22
مامانی به نظر من تو هر کاری که مصر بشیم بدتر میشه بزار خودش به سمتش بره و امیدوارم که موفق بشه الانم نقاشیهاش خوبه نسبت به سنش


اتفاقا به همین علت اصرار نمیکنم.ولی سعی میکنم شرایطش جور باشه.
مریم
19 آبان 90 10:50
عزیزم مثل همیشه نقاششیش عالی بود همیشه هم تشویقش کن عزیزی البته می دونم نیازی به حرف منم نیست
مامان امیر علی
19 آبان 90 11:13
sسلام عزیزم مرسی از نظرات قشنگت و محبتت به ما .افرین به این گل پسر ماشاله خیلی قشنگ و زیبا نقاشی می کشی افرین .و ادامه بده هنرمند کوچولو .راستی عزیزم چه معلم بی ذوقی داشتی می بینی چقدر معلمها می تونند روی بچه ها تاثیر بزارن .همیشه یادمون می مونه .در مورد بچه هایمون باید استعداد یابی بشن بعد روی اون استعداد کار بشه همانطور که خودت گفتی ما نباید در مورد علایق و خواسته هامون پافشاری کنیم .اما باید راه را نشان بدیم و تلاش کنیم .امیدوارم پسر گلت هم موفق ترین مرد اینده بشه .
مامان فهیمه
19 آبان 90 18:25
نقاشی هاتو بخورم عزیزم خیلی ناز کشیدی آخه تو این همه استعدادو از کجا آوردی مامانی به پسر منم یاد میدی؟
مامان ثنا و ثمین
19 آبان 90 23:33
سلام عزیزم.من علاقه ی زیادی به نقاشی دارم و مثل شما از بچگی روی همه چیز استعدادم رو نشون میدادم.ثنا هم به من رفته.میگم شاید ماهان هم از شما استعدادش رو به ارث برده.خیلی خوبه که به فکر تقویتش تو این زمینه هستین
خاله ندا
20 آبان 90 13:47
وای الهی فدات بشم عزیزم من مرده ماشین کشیدنتم . همه نقاشیات خوشکلن خاله جون
الهام مامان رامیلا
20 آبان 90 19:12
سلام به پسر هنرمند آفرین به گلم ماهان جان قالب وبت چه خوشگل شده مبارکه انشالله در آینده هر کاره ای که دوست داشتی بشی
مامان پارسا
20 آبان 90 23:47
سلام میگم مامانی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست هااااااااااااا ماشالا به این گل پسر هنرمند انیدوارم همیشه استعدادو پشت کارو علاقش در رسیدن به هدفی همراهیش کنن
مامان کوثر
21 آبان 90 8:41
سلام خوفین
من نقاشی های ماهان جون رو دیدم به نظر من واقعا استعداد داره و احتمالا از ما به ارث برده کافیه ما شما همه چیز رو براش فراهم کنید بچه ها خودشون شکوفا میشن خیلی از نوابغ حتی فضای برای پیشرفت نداشتن ولی پیشرفت کردن چه برسه کوچولوی شما فقط سعی کنید بلای شما سرش در نیاد
یه عالمه بوس واسه نقاش کوچولومون


سلام مامانی.ممنون که اومدین.ولی چرا وب کوثر جون رو حذف کردین؟؟؟دلمون تنگ میشه.
مامان آريا
21 آبان 90 13:08
آفرين به پسر خوشمل هنرمندم نقاشيات خيلي خوشگلن عزيزم ماماني حيف كه به حرف يه معلم كوته فكر از اين هنري كه بهش علاقه داشتي خودتو محروم كردي
مریم
21 آبان 90 17:21
اخه عزیزم وب شما اینقدر قشنگه جایی واسه ی نظر نمیمونه که! دارین می ترکونین خودتو ماهانی ها شوخی کردم عزیزی بیا پیش ما نظرکه هم بده
مریم
21 آبان 90 19:31
عزیزم می ترکونین شوخی نبود اشتباه گفتم
كاكل زري يا نازپري
21 آبان 90 19:56
آفرين به تو كه سه سالته و اين قدر قشمگ ميكشي عزيزممممممم . واقعا" يك معلم نقش مهمي تو شكوفا كردن استعداد بچه ها داره بچه ها تا يه سني معلم رو خدا ميدونن به اميد موفقيت ماهان جان
شهرزاد مامان حسین
21 آبان 90 22:13
ناراحت نباش خانومی. منم خیلی بچگی دوست داشتم برم کلاس نقاشی که البته اون موقع ها خیلی خانواده ها تو بند این چیزا نبودن. و کلا چیزی به نام کشف و شکوفایی استعدادهای ما وجود نداشت. از دین نقاشی ها پسرک گل خیلی لذت بردم. متاسفانه حسین هم نقاشی ش خوبه ولی از کلاس نقاشی بیزار بود. بالاخره درش آوردم امیدوارم ماهان عزیز یه روز یه نقاش خوب بشه.
مامان آريا
22 آبان 90 10:29
مرسي از دلداريت خدا پدرتم بيامرزه واقعا"‌خيلي سخته وقتي كه احتاج بهش داري و دوست داري وقتي صداش مي كني جوابتو بده هيچ صدايي نشنوي و فقط فقط بتوني يه سنگ سردو لمس كني وقتي شديد احتياج به نوازش پدرانش داري و دلت شونه هاي محكم و استوارشو مي خواد فقط و فقط يك تكه عكس روبروت باشه ....
مامان آريا
22 آبان 90 10:30
در ضمن عزيزم من از دست دوستان خوبي مثل شما هيچ وقت ناراحت نمي شم يه عكس ديگه از چهره آريا گذاشتم
مامان بردیا
22 آبان 90 11:38
نقاشی های خیلی نازی کشیدی امیدوارم همیشه موفق باشی
مامان پریاگلی
22 آبان 90 11:56
ایول من که چشمم آب نمی خوره پریا به سن تو که رسید بتونه خط راست بکشه
مامان رهام
22 آبان 90 13:15
آفرين به ماهان ،پيكاسو كوچولوي آينده
کوثر آبجی کیمیا
22 آبان 90 16:17
سلام خاله..........شکلک آیکون تو یه سایت دیگه ای سراغ ندارید؟مال اینا خیلی بدن منم یکی گذاشتم اما اگه سایت دیگه سراغ داشتین حتما بگید.........میسی
مامان آناهل
22 آبان 90 16:23
سلام ماهان عزیز . وااااااااقعا قشنگ کشیدی همه نقاشیهاتو. آخه با وجود اون دایی شما که نقاش حرفه ای هستند هنر ماهان و مامانش هم چیز دور از ذهنی نیست. مامانی شما هم شروع کن به کشیدن . اینطوری ماهان هم فکر نمیکنه کار بیهوده ای میکنه
معصومه مامان سهند
22 آبان 90 17:35
سلام دوست عزیزم با پست تولد دوسالگی سهند به روز شدم تشریف بیارید خوشحال میشم آفرین عشق خاله با این نقاشی های قشنگت امیدوارم یه جوری مامانت رو به آرزوهای قشنگش برسونی ولی مامان ماهان جون حیف که همه ما از مدرسه رفتنمون خاطرات بدی داریم. ای کاش که اینطور نبود
مامان سانای
22 آبان 90 19:51
آفرین وماشالله به این گل پسر .از نوشته هات خیلی خوشم می یاد دلنشینن .البته که ماهان جان از خودت همه خوبیها رو به ارث برده . من هم نقاشی های سانای رو گذاشتم بیاین ببینید
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:22
خورشيد شکفته در غدير است علي باران بهار در کوير است علي بر مسند عاشقي شهي بي همتاست بر ملک محمدي امير است علي عیدتان مبارک
مامان آريا
23 آبان 90 14:57
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ عيدتون مبارك
مامان پارسا
23 آبان 90 15:51
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک
مامان بیتا
23 آبان 90 16:04
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد عیدغدیر خم مبارک
مامان بیتا
23 آبان 90 16:05
دوستان عزیز سلام من و بابای بیتا منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان
مامان کیارش
23 آبان 90 17:18
سلام کیارش هم یه مدتی به نقاشی علاقه داشت جوری که برای سرکوب نشدن علاقه اش من بهش اجازه دادم رو بعضی دیوارها با مدادنقاشی بکشه یا براش رنگ انگشتی خریدم و کاشی های آشپزخونه رو رنگ می کرد ولی الان اصلا نقاشی دوست نداره خلاصه بچه ها مدام در حال تغییرن . در ضمن ماهان جون نسبت به سنش نقاشی های قشنگی کشیده .آفرین به این پسر باهوش
مریم
23 آبان 90 17:37
علی ان شیر خدا شاه عرب الفتی داشت میان دل شب عیدتون مبارک مریم گلی
الهام مامان رامیلا
23 آبان 90 19:20
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله صد بار اگر کعبه ترک بردارد عیدتون مبارک عزیزم
مامان علي خوشتيپ
24 آبان 90 1:00
نام علي : عدالت — راه علي : سعادت — عشق علي : شهادت — ذکر علي : عبادت — عيد علي : مبارک قربون پسر هنرمند بشم سر فرصت ميام از گالريت ديدن ميكنم بوووووووووووووووووووووووووس
زهره مامان هلیا
24 آبان 90 10:53
ماهانی عیدت مبارک خیلی عالی کشیدی
مامانی طاها
24 آبان 90 13:09
نخواهم گل که گل بي اعتبار است تمام عمر گل فصل بهار است تو را خواهم من از گلهاي عالم که عطر تو هميشه ماندگار است شبی در محفلی ذکر علی بود ، شنیدم عاشقی مستانه فرمود ، اگر آتش به زیر پوست داری ، نسوزی گر علی را دوست داری . عید غدیر خم بر شما مبارک
مامان آرمان
24 آبان 90 13:54
جلوه‏گر شد بار دیگر طور سینا در غدیر ریخت از خم ولایت مى به مینا در غدیر **** رودها با یكدگر پیوست كم‏كم سیل شد موج مى‏زد سیل مردم مثل دریا در غدیر **** بر سر دست نبى هر كس على را دید گفت آفتاب و ماه زیبا بود زیبا در غدیر **** عید غدیر بر شما مبارک
دخترک
25 آبان 90 15:45
پسمل هنرمندو ببوسید
مامان حسنی
25 آبان 90 23:03
سلام برپیکاسوی کوچولو امیدوارم توهررشته ای که دوست داری موفق باشی
مامان ماهان
28 آبان 90 17:03
بابا یه پا هنرمندیاااااااااااااا چقدر با استعداده این پسمل ما خدا حفظش کنه با کاردستیهات و نقاشیهات یه نمایشگاه میتونی راه بندازی الهی همیشه موفق باشی
سارا
6 آذر 90 4:01
عزیزم خیلی خوب نقاشی کردی ادامه بده موفق میشیمن ادرس وبلاگت رو سیو میکنم تا همیشه بیام بهت سر بزنم...خوشحال میشم اگه منو یه دوست بدونی...راستی من عاقش نی نی کوچولوم


ممنون خاله جون.کاش آدرسی بود که منم به شما سر بزنم.