ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

کاربرگهای مهد

1390/8/5 17:33
نویسنده : مامان
6,544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم.

هر روز وقتی ازت میپرسیدم تو مهد چی یاد گرفتی؟میگفتی هیچی یاد نگرفتمwww.smilehaa.org

منم چون شنیده بودم که نباید به اصرار پرسید ادامه نمیدادم. یکبار هم که از هلیا(دختر همسایه) پرسیدم گفت شعر یاد گرفتم:گفتم آفرین بخون:شروع کرد:"همه چی آرومه     تو به من.........."ما هم که مستفیض شدیم و کلا بیخیال مساله.www.smilehaa.org

یه دفترچه یادداشت هم تو کیفته که مربیتون فقط یه بار زحمت کشیدن و توش یادداشت گذاشتن و خدا رو شکر تمام اون مطالب رو از قبل هم میدونستی.

تا اینکه دیروز که خودم خونه بودم و اومدم مهد دنبالت دم در بهت گفتم ببر دفترچه رو بده خانمتون تا توش یادداشت بذاره که تو رفتی و با چندتا برگه برگشتی.تو فاصله ای که داشتیم میرفتیم سوار ماشین بشیم یه نگاه بهشون انداختم دیدم کاربرگهای مهر و آبانه.گفتم ازت بپرسم ببینم میدونی؟www.smilehaa.org

ـادیسون کیه؟   ـبرق رو اختراع کرده.

منو بگی همچین شنگول شدم.مونده بودم که تو معنی "اختراع"رو میفهمی یا نه؟برگه رو تو کیف گذاشتم و رفتیم فروشگاه خرید.وقتی هم اومدیم خونه دیگه فرصت نداشتم ببینم.

تا امروز صبح موقعی که داشتی خاله شادونه رو نگاه میکردی یه دفعه یادم افتاد.رفتم برگه رو آوردم. سوالای مربوط به اطلاعات عمومی رو خوب جواب میدادی چون زیادی آسون بودن. سوالای مشاغل و ایران شناسی رو هم همینطور. کلمه خوانی رو هم خودم عمدا ازت نپرسیدم ولی سوالای شخصیت رو خیلی بامزه جواب میدادی:www.smilehaa.org

حافظ کیه:تو شیرازمونه.          چکار میکنه:مث باباها که میرن سر کاره،شعر میگه.

امام رضا:تو مشهده

حسین فهمیده کیه:حسین فهمیده کیفمو کشید پاره شد.www.smilehaa.org

مامانی هیجانزده هم که نذاشت کارتون تو تموم بشه همینجوری ازت سوال میکرد و تو هم چشم به تلویزیون جواب میدادی.گفتم مامان به من نگاه کن.روت به طرف من ولی چشمات به تلویزیون بود.گفتی مامان چشمام خودش اینجوری میشه اونجا رو نگاه میکنه.

چندتا حیوون اهلی رو بگو:مث اونایی که میخوریم.تو غذامونه.

چندتا حیوون وحشی رو بگو:میگو بوی ماهی میده ولی باید بخوریمش.

ولی آشپزی رو خوب فول بودی شکمو.www.smilehaa.orgگفتم چطور شیر کاکائو درست میکنیم؟گفتی من بلدم اول شیرو میریزیم.بعد اونو که گذاشتی اونجا(اشاره به پودر کاکائو) شکر هم توش میریزیم.هم میزنیم هم میزنیم.(این یکی که عملی بوده رو خوب یادگرفته بودی.بقیه رو ظاهرا یه جور دیگه آموزشتون دادن.)

بعدش هم که قربون چشای بادومی برم شیرکاکائو درخواست کردی و درس خوندن تعطیل.اینقدر هم برای شیرکاکائو عجله داشتی که نذاشتی درست همش بزنم.یه کمی خوردی گفتی شکرش خوب حل نشده

 

                تو عزیزترین عزیزی واسه من.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                           

عکس کاربرگهای مهر و آبان رو تو ادامه مطلب میذارم ببینیwww.smilehaa.org

سلام نازنینم.

هر روز وقتی ازت میپرسیدم تو مهد چی یاد گرفتی؟میگفتی هیچی یاد نگرفتمwww.smilehaa.org

منم چون شنیده بودم که نباید به اصرار پرسید ادامه نمیدادم. یکبار هم که از هلیا(دختر همسایه) پرسیدم گفت شعر یاد گرفتم:گفتم آفرین بخون:شروع کرد:"همه چی آرومه     تو به من.........."ما هم که مستفیض شدیم و کلا بیخیال مساله.www.smilehaa.org

یه دفترچه یادداشت هم تو کیفته که مربیتون فقط یه بار زحمت کشیدن و توش یادداشت گذاشتن و خدا رو شکر تمام اون مطالب رو از قبل هم میدونستی.

تا اینکه دیروز که خودم خونه بودم و اومدم مهد دنبالت دم در بهت گفتم ببر دفترچه رو بده خانمتون تا توش یادداشت بذاره که تو رفتی و با چندتا برگه برگشتی.تو فاصله ای که داشتیم میرفتیم سوار ماشین بشیم یه نگاه بهشون انداختم دیدم کاربرگهای مهر و آبانه.گفتم ازت بپرسم ببینم میدونی؟www.smilehaa.org

ـادیسون کیه؟   ـبرق رو اختراع کرده.

منو بگی همچین شنگول شدم.مونده بودم که تو معنی "اختراع"رو میفهمی یا نه؟برگه رو تو کیف گذاشتم و رفتیم فروشگاه خرید.وقتی هم اومدیم خونه دیگه فرصت نداشتم ببینم.

تا امروز صبح موقعی که داشتی خاله شادونه رو نگاه میکردی یه دفعه یادم افتاد.رفتم برگه رو آوردم. سوالای مربوط به اطلاعات عمومی رو خوب جواب میدادی چون زیادی آسون بودن. سوالای مشاغل و ایران شناسی رو هم همینطور. کلمه خوانی رو هم خودم عمدا ازت نپرسیدم ولی سوالای شخصیت رو خیلی بامزه جواب میدادی:www.smilehaa.org

حافظ کیه:تو شیرازمونه.          چکار میکنه:مث باباها که میرن سر کاره،شعر میگه.

امام رضا:تو مشهده

حسین فهمیده کیه:حسین فهمیده کیفمو کشید پاره شد.www.smilehaa.org

مامانی هیجانزده هم که نذاشت کارتون تو تموم بشه همینجوری ازت سوال میکرد و تو هم چشم به تلویزیون جواب میدادی.گفتم مامان به من نگاه کن.روت به طرف من ولی چشمات به تلویزیون بود.گفتی مامان چشمام خودش اینجوری میشه اونجا رو نگاه میکنه.

چندتا حیوون اهلی رو بگو:مث اونایی که میخوریم.تو غذامونه.

چندتا حیوون وحشی رو بگو:میگو بوی ماهی میده ولی باید بخوریمش.

ولی آشپزی رو خوب فول بودی شکمو.www.smilehaa.orgگفتم چطور شیر کاکائو درست میکنیم؟گفتی من بلدم اول شیرو میریزیم.بعد اونو که گذاشتی اونجا(اشاره به پودر کاکائو) شکر هم توش میریزیم.هم میزنیم هم میزنیم.(این یکی که عملی بوده رو خوب یادگرفته بودی.بقیه رو ظاهرا یه جور دیگه آموزشتون دادن.)

بعدش هم که قربون چشای بادومی برم شیرکاکائو درخواست کردی و درس خوندن تعطیل.اینقدر هم برای شیرکاکائو عجله داشتی که نذاشتی درست همش بزنم.یه کمی خوردی گفتی شکرش خوب حل نشده

 

                تو عزیزترین عزیزی واسه من.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                           

کاربرگهای مهرماه:

کاربرگ مهرماه صفحه اول  

کاربرگ مهرماه صفحه دوم

       

کاربرگهای آبانماه

کاربرگ آبانماه ص 1  کاربرگ آبانماه ص2

    

اینم کاربرگ زبانه که البته هیچ کلمه ایش رو نمیدونی.چون فعلا ترجیح میدم ساعتهایی که زبان دارین مهد نری.(ظاهرا 1ساعت در هفته هست.هرچند که برنامه کلاسیتون چیز دیگه ای نوشته.)

کاربرگ زبان

      

حالا که عکس کاربرگها رو زدم بد نیست برنامه کلاسیت رو هم یادگاری داشته باشی.

                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (59)

مریم
5 آبان 90 17:15
سلام عزیزم عصر پاییزی تون به خیر!



سلام.عصر پاییزی و بارونی شما هم بخیر.
kosar-kimia
5 آبان 90 20:23
سلام خوبید؟ شبتون بخیر دیروقت اومدم ببخشید مزاحم شدم 1-واسه اون شعری که دختر همسایتون خوند....درحقیقت آهنگ!!!!!تعجب کردم............اما خداییش شعرخوبی بودا بچه ها سر حال میومدن 2-وای خدا قربون ماهانی رم که انقد باهوشه
یک عدد مامان
5 آبان 90 21:05
چه آقا ماهان ِ باهوش و خوشمزه ای.... عکسش خیلی قشنگ شده مامانی




ممنون.زحمتشو مامان آناهل کشیدن.
kosar-kimia
5 آبان 90 21:53
سلام.

خونه تکونی؟اینجایی که اومدین وبلاگ خودم بود وگرنه وبلاگ کیمیا هنوز سرجاشه

الان این آدرس کیماس


ببخشید.دقت نکردم.
خاله ندا
5 آبان 90 23:46
الهی من قربون اون جوابای شیرینت بشم خاله جون . مخصوصا قسمت حیونهای اهلی و وحشی من که کلی کیف کردم . ماشالا هزار ماشالا باین پسرباهوش و باسوادمون


خاله جون این پست مخصوص شما بود.شاد شاد.
مامانی طاها
6 آبان 90 0:40
دیگه دیگه با سواد شدی ماهان خان
نی نی توپولی
6 آبان 90 1:33
سلام ماهان عزیز خاله جوابات در حد عالی بود کلی
مامان زهرا نازنازی
6 آبان 90 6:12
سلام عزیزم الهی در همه ی مراحل زندگیت موفق ، سربلند و پیروز باشی
مامان ریحانا
6 آبان 90 11:09
سلام ای بلا ماهان حالا میگو حیوون وحشی دیگه خصوصی عزیزم


بله خاله.هروقت مامانم میخواد پاکش کنه،دمش تو دستش فرو میره و زخمی میشه.
kosar-kimia
6 آبان 90 12:34
بله دیگه انقدر نمیاید یادتون میره دیگه
مامان کیارش
6 آبان 90 12:42
ماشااله به ماهان جون .چه پسر باهوشی.واقعا جوابهایی جالبی به سوالات داده.
نادرخان
6 آبان 90 15:41
فكرميكنم اگه مخاطبتون عوض شه مطالب جذابتر بنظر برسه


متوجه منظورتون نمیشم.
نادرخان
6 آبان 90 16:00
بله درست ميگيد
منم تعجب كردم اين وبتونو ديدم
.
منظورم اين بود كه شما بيشتر جاها انگار حرفاتونو دارين براي پسرتون ميگيد و دارين براش تعريف ميكنيد
مطمئنم خيلي براتون اتفاق افتاده كه چيزي را براي بابا مامانتون ياشوهرتون تعريف كرده باشين مخاطب حرفاتون روشخص ديگه اي انتخاب كنين بهتره

آخه این یه دفتر خاطراته که واسه پسرم دارم یادگاری میذارم.البته اگر عمر من و سایت ارایه دهنده یاری کنه.
نادرخان
6 آبان 90 16:08
انشاا..داماد شدنشو جشن ميگيريد.
تصميم گيرنده شماييد اون فقط يه پيشنهاد بود



ممنون.
نادرخان
6 آبان 90 16:15
ممنونم
فقط يه خواهشي دارم
لطفا هيچ وقت نگيد :
اگه عمرمن قد بده
يا حرفاي اينجوري.....



خدا هميشه مامانا رو خوب سالم نگه ميداره .خدا خودش مراقب ماماناي مهربونه .

لطفا حرفاي اونجوري نگيد .


چشم .
نادرخان
6 آبان 90 16:22
ازخنده دل درد گرفتم وقتي شما ها رو تصور ميكنم. بچه بيجاره چشش به تلوزيونه و گوشش با شما بازم به آقا ماهان كه حوصله ميكنه
مریم و حسنی
6 آبان 90 17:51
سلام گلم من و حسنی نظرمون ایه که وبت خیلی ناز شده به ماهم یاد بده


ممنونم.خاله ندا زحمتشو کشیدن.این آدرس وب خودشونه.میتونی ازشون بپرسیhttp://www.ajayeberooz.blogfa.com/
مریم
6 آبان 90 20:46
سلام عزیزم شما کجا زندگی می کنبن اخه منم بوشهریم ولی ساکن تهرانم یکی از عکسای قدیمی شمارو دیدم دریا کناری گفتم شاید شمال ولی نوشته بودی خلیج فارس؟؟ اخه کجایین پس؟؟
monib
6 آبان 90 21:44
سلام . سالروز ازدواج حضرت علي عليه السلام و حضرت زهرا سلام الله عليها مبارك باد . با مشاوره ي ازدواج به روز هستم
phonix
6 آبان 90 21:53
سلام ممنون که وبلاگ من سرزدین
مامان پارسا
7 آبان 90 0:19
آفرین به ماهان خان باهوش و زرنگ خیلی بامزه گفته چشمام خودش اینجوری میشه اونجارو نگاه میکنه چرا زبان نمیذارین بره؟؟
آوين
7 آبان 90 1:48
سلام عزيز دلم خيلي بامزه به سوالات مامان جونت جواب دادي بوس
مامان رهام
7 آبان 90 8:17
الهي چه پسر باهوشيييي
مامان رهام
7 آبان 90 8:18
چه كاربرگاي دقيقي
مامان آرین
7 آبان 90 9:09
سلااااااااام با پست نتیجه نظر خواهی آپیم زودی بیاین
مامان آناهل
7 آبان 90 9:40
بخورمت ماهان با این شیرین زبونیهات.
مامان پریسا
7 آبان 90 13:33
آفرین مامانی، برای آقا ماهان اسپند یادت نره!!!
مامان آريا
7 آبان 90 13:38
خاله قربونت برم با اين جواباي بامزه اي كه مي دي حسين فهميده كيفتو كشيد ميگو بوي ماهي ميده ولي بايد بخوريمقربونت برم
مریم
7 آبان 90 14:44
ممنوم گلم راستی کجا زندگی می کنی؟؟
مریم
7 آبان 90 14:52
٧بان بزرگداشت کورش کبیر برشماایرانیان پاک سرشت مبارک
مامان ثنا و ثمین
7 آبان 90 17:44
الهی الهی .شغل حافظ رو خیلی خوب اومدیامیدوارم همواره موفق باشی عزیزم
مامان سانای
7 آبان 90 17:59
ماشالله به این گل پسر.راستی مامان مهربون می شه بگی پایین هر پست در عمق قلبم آرزویی را چطور درست کردی


سلام عزیزم.
درمورد سوالتون:اون لوگوی ماهان رو از تو اینترنت دیدم.یه کم تغییرش دادم و توی wordجمله در عمق قلبم آرزویی و اون علامت قلب رو اضاف کردم.بعدش با دکمهPrt Scازش عکس گرفتم و اون عکسو آپلود کردم.سپس به صورت کد html دراومده و توی ویرایش قالب پایین صفحه وارد شده.اینجوری پایین همه پستا دیده میشه.
امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه.
مامان ریحانا
7 آبان 90 19:11
از روزی که این پست وگذاشتی روزی چند باز میام این پست و میخونم خیلی ببهم روحیه میده با وجود اینکه چند باز خوندم اما بازم هر وقت میخونم خنده ام میگیره ای ماهان بلا
مامان علی
7 آبان 90 23:28
سلام همشهری خوبم. پست با حالی بود کلی شاد شدم وقتی خوندمش مخصوصا اون شغل حافظ و شعر دختر همسایه که آخرش بود. راستی چه جالب منم دبیر ریاضی هستم. یه بوس آبدار برای ماهان عشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق
مامان اسراواسما
8 آبان 90 9:35
چه پسر بامزه ای داری مامانی خداحفظش کنه
مامان پریاگلی
8 آبان 90 12:56
آرتین خان
8 آبان 90 12:58
وای مامانی سر حسین فهمیدش کلی خندیدم ببوس ماهان جون رو
مامان سانای
8 آبان 90 15:51
من یکی از عکسهای شمارو با اجازتون کپی کردم (گل رز وکنارش نوشته شده دوستت دارم) مگه به من هم یاد بدین که با کلیک راست بر روی هر عکس امکان کپی نده .


حتما.
مامان آناهل
8 آبان 90 22:21
مبارک مبارک . خونه جدیدت مبارک ماهان جون . چه طراحی بامزه ای .


خاله ندا زحمتشو کشیدن.اونم یه شب تا صبح.واقعا دستشون درد نکنه.
شهرزاد مامان حسین
8 آبان 90 22:57
سلام.راستش خیلی نمی تونم توضیح بدم. یه جورایی مال خودمه. شما کسی رو سراغ دارین؟
شهرزاد مامان حسین
8 آبان 90 23:01
دوباره سلام. کلی از درس جواب دادنش خندیدم. مختصر و مفید. خدا حفظش کنه . حسین ما هم دقیقا همینطور درس جواب میداد.
مامان امیر علی
8 آبان 90 23:23
وای ماشاله به این پسر باهوش چه مهدی افرین .کلی کیف کردم .ماشاله
مامان امیر علی
8 آبان 90 23:23
مرسی عزیزم به ما سر می زنید و ممنون از محبتتون .
مامان سام
8 آبان 90 23:58
سلام از دست اين بچه ها خيلي بامزه بود جوابهاي ماهان من كلي خنديدم
مدرسه ی مامان ها
9 آبان 90 9:48
سلام نظر خصوصی دارید
مامان تارا - سارا
9 آبان 90 12:32
وای عجب گل پسر باهوشی شدی خاله.
مامان آرمان
9 آبان 90 13:37
سلام.
صد آفرین ...هزار آفرین.....به این پسر باهوش و با استعداد و البته با دقت....موفق باشی همیشه ...
راستی طرح وبلاگتون هم زیباست حتما کار مامان مهربون و هنرمنده....درسته؟


نه خاله جون ندا زحمتشو کشیدن.
الهام مامان رامیلا
9 آبان 90 18:44
########______________________ ___####____________________________ ___####______سلام دوستگلم_____ ___####______________________________ ___####______________________________ ___####_____________________________ ___####_________________________________ ___####______###______###_______________ -########__#####___#####_____________ ___________#######__######______________ __________################______________ __________################______________ ___________###############______________ ____________#############_______________ _____________###########_____###___###__ ______________#########______###___###__ _____________ __#######_______###___###__ ________________#####________###___###__ __ ______________###_________###___###__ _________________#___________#######___ _____________________________#####__
معصومه مامان سهند
9 آبان 90 19:43
قربون این پسر خوشگل خوش ادا و ناناز بشم من عکس جدیدش هم خیلی خیلی قشنگهههههههههه
برنامه مهدش خیلی جالبه کدوم مهد میره ماهان جون ؟؟؟؟


شکوفه های پارس
معصومه مامان سهند
9 آبان 90 19:47
دفتر خاطرات ماهان جون رو هم خوندم جالب بود خیلی از کارها و رفتارهاش مثل سهند بوده و هست امیدوارم همه نی نی ها صحیح و سالم باشن


ان شاءالله.ممنون از توجهتون.
مامان حسنی
9 آبان 90 23:55
سلام کم کم ماهان جان هم داره سوات دار میشه مامانش سعی کن اطلاعاتت را بروز کنی یه وقت عقب نمونیبوس برای مادر وپسر گل
یاسمین مامان سورنا
10 آبان 90 11:29
سلام عزیزم ماشالا چه پسر نازی دارید امیدوارم همیشه موفق باشه راستی منم شیرازیم ولی مثل شما غریبم ما لامرد زندگی میکنیم به هم نزدیکیم تقریبا به سورنای من هم سر بزنید خوشحال میشم
zahra
10 آبان 90 15:31
سلام به ماهان عزیز ومامانی مهربونش من وصبا از اینکه پیشمون اومدین خیلی خوشحال شدیم ولینکتون کردیم امیدوارم دوستای خوبی برا هم بشیم
مامان حسین
10 آبان 90 17:20
افرین پسر باهوش ....خدا حفظش کنه. منم از حسین میپرسم تو مهد چی یاد گرفتین زیاد چیزی نمیگه فقط شعرهای که یاش دادن را میخونه.
آموزگار ناشنوایان
11 آبان 90 17:17
سلام به آقا ماهان گل و مامان و بابای نازنینش... خیلی از حضورتون در وبلاگم ممنونم برای شما و ماهان عزیزم آرزوی خوشبختی و سعادت دارم
تيفاني
13 آبان 90 17:47
سلام عزيزم خاطرات خيلي جالبي دارين و وبلاگتون خيلي خوبه به خاطر داشتم آقا پسر باهوش و نخوش تيپي كه دارين بهتون تبريك ميگم خدا براتون حفظش كنه


????????????
مامان ترنم کوچولو
14 آبان 90 7:43
سلام.امیدوارم ماهان جون همیشه همیشه تو تمام مراحل زندگیش موفق باشه.وبلاگ دوست داشتنی و جالبی دارین
مامان ماهان
14 آبان 90 8:59
1000000 ماشالله به ماهان باهوش و زرنگ چه جوابای خوشگلی میدی عزیزم
مسعود
15 آبان 90 14:08
سلام مادر عزیز وبلاگ خوشکلی داری با عکسای خوشکل خوشحال میشم به وبلاگ کودکانه منم سر بزنی منتظرم