ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

قهرمانی

1390/4/18 6:37
نویسنده : مامان
1,926 بازدید
اشتراک گذاری

  دیروز عصر توی شهرک مسابقه دوچرخه سواری کودکان (تا پانزده سال)بود.ما هم آماده شدیم تا بریم.                     

قبل از رفتن میگفتی "مامان من خیلی انگیزه دارم".(الهی مامان فدای اون انگیزه و انگیزه گفتنت بشه)

"من برنده میشم."حتی به خانم همسایه گفتی"من میخوام برم مسابقه دوچرخه سواری برنده بشم"یه کلاه آفتابگیر پوشیدی و گفتی "این کلاه ایمنیه"

به خاطر هیجانی که داشتیم کمی زودتر رفتیم.به محل مسابقه که رسیدیم فقط بچه های بالای 12 سال اومده بودن.من کمی نگران شدم که نکنه برای رده سنی شما مسابقه ای نباشه.بابات به دفتر "مجتمع فرهنگی"رفت تا بپرسه.خودت هم با عجله رفتی ولی هنوز نیومده بودن.

کم کم تعداد شرکت کننده ها زیاد شد تا اینکه بالاخره یه پسر 6 ساله هم اومد.کمی خوشحال شدم.از مامانش پرسیدم تا مطمئن بشم.گفتن آره برای کوچولو ها هم هست ولی بچه شما خیلی کوچیکه.

شرکت کننده ها یکی یکی اومدن ولی همشون از تو بزرگتر بودن.فقط یه نفر از تو کوچکتر بود.که با سه چرخه اومده بود و هنوز نمیتونست رکاب بزنه.مامانش هلش میداد.

اولین گروهی که قرار بود مسابقه بدن رده سنی زیر 5 سال بود که تو هم جزءشون بودی.مسیر رو مشخص کردن.بابات پیش تو موند و من رفتم انتهای خط.

1_2_3 مسابقه شروع شد.ولی تو نمیدونستی که با شماره 3 باید حرکت کنی.(تقصیر ما بود که بهت نگفته بودیم)بابات گفت برو و تو با تاخیر حرکت کردی.منم انتهای خط با دوربین ازت فیلم میگرفتم. وسطهای مسیر خودتو به ردیف اول رسوندی.من که یادم رفت دارم فیلم میگیرم.بالا و پایین می پریدم و جیغ میزدم "ماهان بدو. ماهان بدو"(تو که نمیدویدی.رکاب میزدی.من قاطی کرده بودم.)

به انتهای خط رسیدین.بابات که تا آخر باهات دویده بود با افتخار بغلت کرد و گفت پسرم تو برنده شدی.خدایا شکرت.منم که دیگه حال خودمو نمیفهمیدم.

داور تو انتخاب نفرات بعدی کمی گیج شده بود.من بهش گفتم من فیلمو دارم میتونین ببینین.ولی دستام میلرزید و اصلا یادم نمیومد که دوربین رو چطور روی حالت پخش بذارم.

وای که چقدر هیجان داشتم .من و بابات خیلی خوشحال بودیم.آخه تو کوچکترین برنده مسابقه هم بودی.(2سال و 10 ماه) دو برنده دیگه 5 ساله بودن.

                                          قهرمانی مبارک پسرم

          ماهان قهرمان

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

  دیروز عصر توی شهرک مسابقه دوچرخه سواری کودکان (تا پانزده سال)بود.ما هم آماده شدیم تا بریم.                     

قبل از رفتن میگفتی "مامان من خیلی انگیزه دارم".(الهی مامان فدای اون انگیزه و انگیزه گفتنت بشه)

"من برنده میشم."حتی به خانم همسایه گفتی"من میخوام برم مسابقه دوچرخه سواری برنده بشم"یه کلاه آفتابگیر پوشیدی و گفتی "این کلاه ایمنیه"

به خاطر هیجانی که داشتیم کمی زودتر رفتیم.به محل مسابقه که رسیدیم فقط بچه های بالای 12 سال اومده بودن.من کمی نگران شدم که نکنه برای رده سنی شما مسابقه ای نباشه.بابات به دفتر "مجتمع فرهنگی"رفت تا بپرسه.خودت هم با عجله رفتی ولی هنوز نیومده بودن.

کم کم تعداد شرکت کننده ها زیاد شد تا اینکه بالاخره یه پسر 6 ساله هم اومد.کمی خوشحال شدم.از مامانش پرسیدم تا مطمئن بشم.گفتن آره برای کوچولو ها هم هست ولی بچه شما خیلی کوچیکه.

شرکت کننده ها یکی یکی اومدن ولی همشون از تو بزرگتر بودن.فقط یه نفر از تو کوچکتر بود.که با سه چرخه اومده بود و هنوز نمیتونست رکاب بزنه.مامانش هلش میداد.

اولین گروهی که قرار بود مسابقه بدن رده سنی زیر 5 سال بود که تو هم جزءشون بودی.مسیر رو مشخص کردن.بابات پیش تو موند و من رفتم انتهای خط.

1_2_3 مسابقه شروع شد.ولی تو نمیدونستی که با شماره 3 باید حرکت کنی.(تقصیر ما بود که بهت نگفته بودیم)بابات گفت برو و تو با تاخیر حرکت کردی.منم انتهای خط با دوربین ازت فیلم میگرفتم. وسطهای مسیر خودتو به ردیف اول رسوندی.من که یادم رفت دارم فیلم میگیرم.بالا و پایین می پریدم و جیغ میزدم "ماهان بدو. ماهان بدو"(تو که نمیدویدی.رکاب میزدی.من قاطی کرده بودم.)

به انتهای خط رسیدین.بابات که تا آخر باهات دویده بود با افتخار بغلت کرد و گفت پسرم تو برنده شدی.خدایا شکرت.منم که دیگه حال خودمو نمیفهمیدم.

داور تو انتخاب نفرات بعدی کمی گیج شده بود.من بهش گفتم من فیلمو دارم میتونین ببینین.ولی دستام میلرزید و اصلا یادم نمیومد که دوربین رو چطور روی حالت پخش بذارم.

وای که چقدر هیجان داشتم .من و بابات خیلی خوشحال بودیم.آخه تو کوچکترین برنده مسابقه هم بودی.(2سال و 10 ماه) دو برنده دیگه 5 ساله بودن.

                                          قهرمانی مبارک پسرم

          ماهان قهرمان

 

مسابقه

ماهان و حکم قهرمانی

ماهان قهرمان

 

اینم جایزه هات:ماشین کنترلی از طرف امور ورزش و هواپیما از طرف بابایی.البته باباجون میخواست برات کلاه دوچرخه سواری یا به قول خودت ایمنی بخره که اینجا خوبشو نداشتن.رفتیم شیراز خودم واست میخرم.

جایزه

                    جایزه بابایی

اینو هم اضافه کنم که انگیزه بالا باعث شده بود  جوگیر شده و با همه گروههای سنی مسابقه بدی  که ما به زور نگهت میداشتیم.مثلا وقتی گروه12تا 15 سال میخواست مسابقه بده بهت گفتم اینا خیلی بزرگن.تو هم قیافه حق به جانبی گرفتی و گفتی:منم بزرگم.منم که چاره ای نداشتم گفتم آره ولی مدرسه که نمیری.این گروه مال اوناییه که مدرسه میرن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان ال آی
18 تیر 90 10:47
به به .مبارک باشه .عزیزم.
مامان حسني
18 تیر 90 11:09
افرين صدافرين هزاروسيصدافرين به پسرورزشكاروقهرمان مبارك باشه عزيزدلم
مامان حسني
18 تیر 90 11:15
افرين صدافرين هزاروسيصدافرين فرشته روي زمين مبارك باشه ماهان جون ورزشكاروقهرمان هميشه قهرمان بشي عزيزدلم
مامان آرمان
18 تیر 90 12:25
سلام و آفرین به پسر قهرمان و ورزشکار.ایشاءا.....همیشه در زندگیت قهرمان باشی گلم.
خاله ندا
18 تیر 90 14:24
الهی قربونت برم خاله جون مبارکت باشه عزیزم . امیدوارم که تو زنگیت همیشه برنده باشی
دايي ممد
18 تیر 90 16:06
داي يادت نره قرار شد جايزت نصف كني



اخه ماشینمو چه جوری نصف کنم دایی؟؟!!
مامان كيارش
18 تیر 90 17:23
آفرين.قهرمانيت مبارك .مامان ماهان بهت تبريك مي گم.واقعا بايد به اين گل پسرت افتخار كني .البته دست شما هم درد نكنه كه ماهان جون رو به مسابقه برديد .


ممنون عزیزم.دست شما هم درد نکنه که به ما سر میزنین
امیر کوچولو
18 تیر 90 22:19
قهرمانی ماهان تبریک می گوییم.

برای ساخت عکس متحرک می تونی از سایت
http://www.flashbanneronline.com/
استفاده بکنی.


ممنون از راهنماییتون.
مامان پسرا
18 تیر 90 22:45
مبارک! مبارک!
آفرین به این پسر با انگیزه!
خوش به حال مامانِ خوشحالش!
ایشالا همیشه شادتون کنه گل پسرتون!


ممنون. ایشالا.
مامان آنیتا کوچولو
18 تیر 90 23:11
آفرین به این پسر قهرمان ،جانم چه تریپ اسپرتی زده گل پسرهزار ماشاا... به این قهرمان . خدا حفظش کنه برای پدر مادرش انشاا...
مبین فرفری
18 تیر 90 23:21
سلام افرین پسر قهرمان .بوس بوس.
مامان نازنین زهرا
18 تیر 90 23:34
سلام مبارک باشه عزیزم انشالله توی تمام مراحل زندگی قهرمان بشی


ممنون.ایشالا.
مامان زهرا نازنازی
19 تیر 90 1:26
مبارک باشه عزیزم امیدوارم همیشه در زندگیت قهرمان باشی
مهرانه مامان مهرسا
19 تیر 90 7:39
آفرين به گل پسر قهرمان معروف شده اساسي عكسش تو مجلات خارجي پخش شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روژین
19 تیر 90 9:26
افرین پسر گل بهت تبریک میگم دوست داشتی به من سربزن دوستت دارم اگرخواستی بامن دوست بشی به من خبر بده
mAhyA
19 تیر 90 10:19
سلام مااااااشالله به این گل پسر.... چه عکسای باحالییییییییییییییییییی معروف شدی رفت هاااااااااااا
مامان ستایش و ساجده
19 تیر 90 11:07
سلام ممنونم از حضور پر مهرتون الهی قربون ماهان جون شیطون بشم مراقبش باش
مامان آريا
19 تیر 90 13:30
قهرمانيت مبارك باشه عزيزم
كادوهات هم خيلي خوشگلن
بوس براي كوچكترين قهرمان دوچرخه سواري


آرتین خان
19 تیر 90 18:40
سلام عزیزم
مبارک باشه ماهان قهرمان
چقدر خوشحال شدم
همیشه تو زندگیت قهرمان بشی خاله
مامانی از طرف من ببوسش
راستی کادو هم دادن؟


آره خاله جون .یه ماشین کنترلی.عکسش تو ادامه مطلب هست.
مامان محمد عرفان
19 تیر 90 19:57
مبارکه ماهان جون،ایشالا قهرمانی های بزرگترمملی من هم سه چرخشو خیلی دوست داره البته هنور خیلی چوچولوهه
مامان آتریناجون
19 تیر 90 21:30
ماهان عزیزم قهرمان کوچولو امیدوارم همیشه موفق باشی
ملیحه
19 تیر 90 23:45
تبریک پسر قهرمان .امیدوارم تو زندگیت همیشه برنده باشی
مامان ماهان
19 تیر 90 23:54
مبارکهههههههههههههههه چه ماهان جون زرنگی داریم ما هورررررررررررررررررررررررررررررررا
بابایی
20 تیر 90 11:15
به امید فتح قله های موفقیت که این آرزوی هر پدر ومادری است که ثمره زندگیشان همیشه باعث سر بلندیشان باشد .پسرم این نکته مولا هرگز یادت نرود در اوج قدرت همیشه مرد باش و غرور فرا نگیردت زیرا انسانهای زیادی هستند که میخواهند با تو رقابت کنند وبه تو برسند ولی تو باید تلاش کنی که همیشه یک گام از بقیه جلو باشی.موفقیتت را بهت تبریک میگوییم


مونا مامان گلسا
20 تیر 90 11:56
بچه ها هم که عاشق ریخت و پاشن بیچاره مامانا.
ولی قشنگی بازی بچه ها به همین چیزاست.



آره.اگه اینکارا رو نکنن که دیگه بچه نیستن.


مامان محمد عرفان
20 تیر 90 15:02
چقدر ماهی ماهان جوندوستت داریم من و مملی من شما رو لینکیدم،شما هم اگه دوستمون دارید بلینکید،بااااااش


لینک شدید.
مامان صفا
20 تیر 90 16:33
سلام مامان ماهان جون به مبارکی انشاالله موفقیت های بعدی و بیشتر قهرمان
mamane amir ali
21 تیر 90 0:54
salam.mersi be ma sar zadin. rasti in ghabhayeh axo az koja miari be man ham bego .mersi .
nazanin
21 تیر 90 3:42
khoda hefzesh kone پرنده پنج خصلت داشت نخستين اوج در پرواز سپس پرواز بی‌همراه سه ديگر به منقارش هدف گيرد فرا کهکشانها را چهارم رنگ بی‌رنگی ودر پايان نوايش همچنان نجوا «افسانه‌های قدرت؛ کارلوس کاستاندا»
دخمل بابا
21 تیر 90 15:24
سلام ماهان خان
قهرمانی تون رو مسابقه دوچرخه سواری تبریک میگم و امیدوارم که تو مسابقه زندگی همیشه برنده باشید


سلام.ممنونم.انشاءالله
مامان سویل
21 تیر 90 17:22
افرین قهرمان کوچولو خانمی سلام با اجازه لینکتون کردم اگه شما هم مایل باشیدوبلاگ ما رو لینک کنید ممنون می شم
دايي سامان
22 تیر 90 20:43
سلام به قهرمان المپيك دوچرخه سواري ني ني ني ها+مامان و بابايه خوبش! آقا ماهان امضاء لطفا...
مامان آروین
25 تیر 90 14:43
آفرین ماهان جیگر تبریک میگم ایشالله همیشه توو زندگی موفق و پیروز باشی نی نی منم تو مسابقه نی نی شگفت انگیز شرکت کرده کدش 31 هست
مامان ریحانه
26 تیر 90 20:09
آفرین به آقا ماهان
خاله تیبا
27 تیر 90 9:49
خیلی زیبا بود.من که مسابقه رو ندیده لذت بردم. آقا ماهان ایشالله همیشه تو زندگیت بهترین انگیزه ها رو داشته باشی و برنده باشی.
هدي جون
28 تیر 90 21:09
سلام لطفا به من راي بديد كد من : 128
مامان محمدجوادگل
10 مرداد 90 18:25
سلام آقا ماهان مبارك آفرين پسرگل التماس دعا دارم ازتون تو اين ماه مبارك
ساناز
16 مرداد 90 13:28
سلام ماهان خوشمل خاله
الهي قربون اون انگيزت برم كه باعث موفقيتت شد ....آفرين به تو گل پسر اميدوارم كه هميشه موفق و شاد باشي و باعث افتخار خانوادت بشي عزيزم .
هزارتا بوس براي تو .......


سلام.ممنون.کاش واسم آدرس گذاشته بودین.