ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

♀ ♂

1391/8/6 18:53
نویسنده : مامان
2,415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگمرد من!

  یعنی من کشته مرده این آفرینش حساب شده خدا هستم که شما فینگیلیها یه وقتایی کارایی میکنید یا حرکاتی انجام میدین که مختص جنس خودتونه.یه دختر یکساله گاهی به خوبی یه خانم جوان دلبری بلده و یک پسر ٤ ساله گاهی مث یه مرد بزرگ رفتار میکنه و البته ناخودآگاه.

   چند وقت پیش جایی خوندم که پدر و مادری فرزندشون رو تا سن ٥ سالگی جدا از مساله جنسیت بار آوردن و حتی لباسهاش رو گاهی دخترانه و گاهی پسرونه انتخاب کردن و...حالا بگذریم از اون خبر.ولی به نظر من اونا فقط خودشون رو گول میزدن.عقیده من اینه که وقتی خدا جنسیت کودکی رو معین میکنه تمام سلولهای بدنش بر اساس همون جنسیت ساخته میشه.یه چیزایی تو هر دو جنس مشترکه و یه چیزایی خاص پسر یا دختر میشه.

 الهی من به فدای تو جنس _دلم نمیخواد بگم مخالفم،میگم مکملم_ بشم که این روزها بیشتر بزرگ شدنت رو احساس میکنم و بیشتر تفاوت بین توی مذکر و من مادر مونث رو متوجه میشم و این وسط چه خوش به حال بابایی میشه که کمتر غرغر میشنوه.مث اون زمانی که رو اوپن آشپزخونه نشستی و هرچی آدرس میدم، خودکاری که نزدیکته رو نمی بینی و وقتی که میای پیشم تا بگی مامان نیست به سرعت از اون دور پیداش میکنی. مث وقتایی که داریم با هم لوگو میسازیم و من خانه و ماشین را این مدلی میذارم (سمت راستی) و تو که تجسمت فضایی تره این مدلی(سمت چپی):

سازه های مامان  سازه های ماهان

و یا این عکس سمت راست را اصلا به عنوان هلی کوپتر قبول نداشته باشی و کمی تغییرش بدهی و یگویی باز هم شبیه نیست ولی بهتره.سمت چپی:

before  after

پ.ن١:مردان عزیز و دوست داشتنی خانه ام! ببخشید اگر گاهی درکتان نمیکنم و میبخشم اگر گاهی درکم نمیکنید.

  از این به بعد سعی میکنم وقتی آدرس پاکتی را میدهم که در تنها کشوی تنها میز کامپیوتر است خیلی واضحتر بگویم که دقیقا چند سانتیمتر از هر ضلع این کشوی ٣٠*٢٠ فاصله دارد تا شما راحت تر پیدایش کنید و لازم نباشد هی بپرسید کدام میز؟ کدام کشو ؟کجاش؟همچنین سعی میکنم وقتی شما میگویید پاکت در کمد دیواری است به علم غیب بفهمم الان دقیقا در ِکدامیک از ٦ کمد را باز کنم.و بدانم درکدام قفسه و در کدام جعبه است.اصلا سوال هم نپرسم.

   خدایا ممنونم که به ما زنها علم غیب دادی.

                             دستانت را به من بده برای رهایی

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

محبوبه مامان الینا
6 آبان 91 19:15
خداوند به ما زنها صبر جزیل عطا نماید
با افتخار لینکت کردم عزیزم


zizigo0ol0
6 آبان 91 23:51
akhiiiiiiiiiiiiiiiii


نگاری
7 آبان 91 1:53
وای مامانی خیلی خیلی قشنگ نوشته بودی.
و واقعا همین تفاوت هاست که باعث می شه همدیگرو تکمیل کنیم.



مادر کوثر
7 آبان 91 7:46


عالی بود این پست

زیبا و دوست داشتنی و دقیق و آموزنده

همین امروز صبح همسری لباسش رو که توی کمد بود نمیدید و داشت عصبانی میشد

وای منم خیلی دوست دارم یه عکس مثه اون عکس آخری شما بذارم. خیلی وقته بهش فکر میکنم ولی هنوز نشده اینو گفتم که اگه یه روزی چنین عکسی دیدی تو دلت نگی: از من یاد گرفته ها


اینو از یه عکس کامل کات کردم.قابل شما رو هم نداره.
مامان سانای
7 آبان 91 9:25
سلام مامان بزرگمرد چه خوب شد امدید .دلمون براتون تنگ شده بود.
ماشالله به ماهانی که رفته رفته خصلت مردونه اش آشکارتر می شه.
حالا خوبه مردای خونه شما زحمت آدرس پرسیدن ونگاه کردن را به خودشون می دن . مرد خونه ما نمی گه فلان چیز کجاست می گه فلان چیز را بیار .بیشتر وقتا حتی لباسهای خودشو .
البته منم گام به سوی سرکوبی این خصلت برداشتم .


صد البته این خصلتها در شوهرانمان باید سرکوب شود.ولی قربان صدقه همین خصلتها در پسرانمان میرویم.
دایی سامان
7 آبان 91 13:34
خدایش نیست!
ولی وقتی شما میاید هست!

با این آدرس دادناتون


مادر کوثر
7 آبان 91 17:03
سلام عزیزم آره دیگه بچه ها و بازی بله همونجا توی سالن منتظر خانم خانما میشینم که هر وقت بازی کردن و شعر خوندن دلشون رو زد با هم بیایم بیرون و بریم پارک!!! البته زیاد هم بد نیس چون در آرامش کتاب میخونم
مامان ریحان عسلی
8 آبان 91 9:03
سلام چه عنوان با حالی ؛ ای خدا این وروجکا چقدر شیرینن بخدا من که از لحظه به لحظه با ریحانم دارم کلی لذت می برم مخصوصا الان که کلی برام شیرین زبونی می کنه چه قشنگ نوشتی جنس مکملم ایشالا خدا برات نگهش داره *********************** در مورد چشمم خداروشکر چیز خاصی نبود و با همون قطره برطرف شد مرسی از یاد آوریهات دوست خوبم
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 15:16
عزيزم چقدر زن بودن متفاوت از مرد بودن هست.از همين دست اضافه كن فرق دختر بودن را با پسر؟ سيد كوچولوي ما عيدي ميده شما نمي خواين؟
فهیمه
8 آبان 91 16:04
خیلی باحال بود .... واقعا" بعضی وقتا حرص آدمو درمیارن اون عکس آخر هم خیلی ناز بود خدا هر دو رو برات حفظ کنه
مامان امیر مهدی (سوده)
8 آبان 91 16:18
یک دنیا بوس شکلاتی تقدیم ماهان عزیز و مامان گلش
مامان علي خوشتيپ
10 آبان 91 21:07
آي كه دقيقا حرف دله منو زديدقيقا زدي تو هدف خيلي پست قشنگي بود.به خصوص عنوانش... عاشق انتخاب عناوينتم
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
12 آبان 91 1:46
سلام عیدتون مبارک کلی خندیدم روزگار خونه ماهم همینه منم بلدم چطور جواب بدم وقتی سوژه مورد نظر رو پیدا نمیکنن ومیپرسن کجاس میگم یه سانت اون ورتره وجالب اینه که وقتی به دخترم که دو سالشه میگم برو انبردستی رو بیار بدون هیچ حرفی میره سر جعبه ابزار و میگه مامان دم باریک رو هم میخوای با اجازتون مثل این مطلب رو میزارنم تو وبلاگم
زری مامان مهدیار
16 آبان 91 22:45
یعنی این پست بی نظیر بود اگه می شد بهش امتیاز داد بالاترین امتیاز رو می گرفت خدا ایشالا این مردای دوست داشتنی خونه هامون رو حفظ کنه
مامان آناهل
17 آبان 91 23:20
سلام ماهان گلی . سلام مامان گلش خوبین ؟ پست جالبی بود . هر چند زیاد ملموس نیست برام. میدونی که چرا
مامان ثنا و ثمین
22 آبان 91 16:21
خیلی زیبا بود.هم متن هم عکس جالبه انگاراین خصلت همه ی مردهاست!
مامان علی
24 آبان 91 7:59
سلام عزیزم صبح قشنگت بخیر . ما خوبیم به لطف مهربونیات.ببخش اینقدر نگرانت کردم .بعدا هم میام و برات توضیح میدم و هم سر فرصت پستای قشنگت رو می خونم. دوستون دارم