ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

بسیار سفر باید.

1391/6/29 21:58
نویسنده : مامان
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره من!

   از وقتی خدا درخشانترین ستاره ش رو به من هدیه داد یه دنیا مشغله ذهنی مادرانه و شیرین رو نیز در کنارش بهم داد.از ساده ترین حرکات و کارها بگیر تا سخت ترین تصمیم ها.از تفریح و شادی بگیر تا خدای نکرده درد و رنج.همیشه کنار همه اینا یه جمله هست:"من مامانم."و این جمله کوتاه بار مسئولیت بزرگی رو روی دوش من (و هر مادر دیگه) میذاره.

    اگه بتونم کاری کنم که تو خوشحال بشی،شادی خودم چند برابره و اگر نتونم از عهده اون کاری که باید برات انجام میدادم بر بیام ،عذاب وجدانم حسابی داغونم میکنه.

    یکی از همین مواردی که باعث میشد وجدانم به شدت دردناک باشه،مسافرت نبردن تو هست.به جز مسافرت کوتاه نوروز امسال به اصفهان هر بار که برنامه ای برای مسافرت میچیدیم به دلیلی کنسل میشد و من می موندم و عذاب وجدان شدید.

    اما خدا رو شکر که دو هفته پیش بالاخره فرصتی دست داد و با یه مسافرت طولانی جبران مافات شد. به بهانه زیارت امام رضا علیه السلام،(که البته دو روز بیبشتر مهمونشون نبودیم) شهرهای زیادی رو هم گشتیم و تجربیات جدیدی رو در کنار هم بدست آوردیم. اگه بخوام تمامش رو بنویسم که هر روزش چند پست طولانی میشه. به چند تا عکس و شیرین زبونی تو بسنده میکنم؛

قبول باشه

 

    مسیر هتل تا حرم کوتاه بود و پیاده میرفتیم.بار اول توی راه پرسیدی :"داریم میریم علیه السلام؟" بابایی میگفت توی حرم هم به امام رضا گفتی:"ما از راه خیلی خیلی دوری اومدیم حاجتمون رو رها کنی(=روا کنی)."

    با آژانس رفتیم اطراف شهر توی راه برگشت که حسابی گرسنه شده بودی هر چی رستوران بود به من نشون میدادی و میگفتی:"مامان اینجا هم دارن شام میدن."گفتم نمیشه که از ماشین پیاده شیم.گفتی:"میشه زبونمون رو قورباغه ای کنیم غذاهاشون رو بکشیم تو دهنمون؟؟!!"

    راننده آژانس داشت با دایی درمورد هتلها و درآمدشون و سود اونا حرف میزد که آخر سر بهش گفتی:"ببینید آقا این هتلها رو برای مردم ساختن.برای پول نساختن."(قربون عالم پاک بچگی) 

   یه شب همینطور که منتظر آماده شدن شام بودیم گفتی:"مامان به اون آقاهه زودتر از ما شام دادن."گفتم اون آقا بیرون بر میخواست.رو کردی به گارسون و گفتی:" بیرون بر عزیزت رو قربون.مردم از گرسنگی."

                خوش بگذره

                ابیانه

      **************************************************************

    این انگشترای نقره رو از مشهد خریدی که یکیش انتخاب خودته(شرف الشمس) و اون یکی انتخاب باباییه.و از دستت درشون نمیاری.

                 تو ارزشمندترین نگینی عزیزم.

      **************************************************************

پ.ن1:مامان حسنی عزیز! یادتون هست چند وقت پیش گفتم احتمال اومدن ما به یزد یک در هزاره؟و شما گفتین چرا که نه؟خیلی غیر منتظره توی مسیر از یزد هم گذشتیم و من با چه ذوقی اون نصفه روز همه دختر بچه ها رو به امید دیدن حسنی شیرینم نگاه میکردم.حیف که میسر نبود براتون حتی یه پیام بذارم.

                 یزد

                                   ****************************

 پ.ن2:مامان پرهام نازنین!ممنونم بابت لطف زیادی که به ما داشتین و شرمنده ام از اینکه نتونستم  دعوتتون رو قبول کنم و سعادت زیارتتون رو از دست دادم.خودتون بگین با چه زبونی عذرخواهی کنم.اگه عمری باقی بود و سعادت دوباره ای نصیب شد،خدمت میرسیم.

     **************************************************************

 باید نوشت:پسر عزیزم ببخش مامان و بابا رو اگه توی مسافرت ازشون کوتاهی سر زد.بذار به حساب بی تجربگیشون برای مسافرت بردن تو.

   خدای عزیزم مث همیشه ازت میخوام که نگاهت رو از ماهان برنداری.آمین یا رب العالمین.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                            

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (57)

مامان ریحان عسلی
29 شهریور 91 18:33
سلام همیشه به گردش و تفریح زیارتتون قبول همیشه به این سفرا پس این چند وقته نبودید رفته بودید ددر دودور میگم امسال چقدر از دوستای خوب هم لینکی رفتن مشهد و ما بی نصیب موندیم خط پنجم پستتون حرف منم زدی حالا من نی نی ام خیلی کوچیکه ولی یه وقتایی یه چیزایی که خودم دلم میخواد نمیتونم براش انجام بدم خیلی داغون میشم چه برسه به اینکه خودش چیزی ازم به خوادو اونوقت من نتونم
دایی سامان
29 شهریور 91 18:51
زیارت قبول مشتی!
مامان سانای
29 شهریور 91 21:45
سلام مشدی. خوبی ماهانی خوش گذشت ؟ایشالله زیارت خونه خدا هم نصیبت باشه. مامانی منتظر عکسا وسفرنامه ات هستیم
مامان آرمان
29 شهریور 91 23:14
سلام زیارت قبول چه سفر عالیه رفتید. چه شیرین زبون و بلایی گا پسر حالا میخوای با زبونت مثل قورباغه ها غذا را ار راه دور بکشی تو دهنت انگشترهات مبارک خیلی خوب کردی خریدی. عکس یزدت هم عالی بود.سالم باشی انشاءا...فرصت بیشتری برای سفر پیدا کنید. ممنون از تبریکتون یک خصوصی دارید.
مامان نسترن
30 شهریور 91 9:48
سلام ماهانای. زیارتا قبول. خوشحالم که بهت خوش گذشته.
مامان علي خوشتيپ
30 شهریور 91 10:09
به به هميشه به سفر.زيارت قبول چه انگشتراي خوشگلي.مباركت باشه عزيزم ماشاالله چه شيرين زبون شدي.كلي به ايده قورباغت خنديدم
زری مامان مهدیار
30 شهریور 91 11:17
زیارتتون قبول باشه ایشالا الهی فدای دل پاکت خاله جون ایشالا حاجتت رها(روا) بشه مهربون
ما (من و گاهی بابا)
30 شهریور 91 12:11
رسیدن بخیر زیارت قبول چرا این همه عذاب وجدان ؟ خب شما رفتین سفر مطمئنا هم خیلی نسبت به ماهان عزیز مراقب هستین پس چرا دیگه فکر می کنی که کوتاهی کردی ؟؟؟
مامان آناهل
30 شهریور 91 12:32
زیارت قبول مشهدی ماهان مشهدی مامان و مشهدی بابا. همیشه به سفر . ولی باید اون طرح قورباغه ای رو مطرح کنی. شاید یکی روش سرمایه گذاری کنه
شهرزاد مامان حسین
30 شهریور 91 12:41
سلام. زیارتتون قبول خانومی. همیشه به سفر و همیشه خوش باشید
الهه مامان ماهان
30 شهریور 91 13:50
عزیزم زیارت قبول. همیشه به سفر و شادی. خوب شما یه سر به تهران آلوده بزنید و ما رو خوشحال کنید
مامان پریسا
30 شهریور 91 14:05
سلام خانمی اول تبریک عید که گذشت دوم زیارت قبولی به شما و مش ماهان جونم سوم هم برای اغاز سال تحصیلی جدید. انشالله سال پرباری داشته باشید. عکس ها کم بود هاااا
ع.قلی پور
31 شهریور 91 14:39
زیارت عموها و دایی قبول . همیشه در پناه خدا باشید.
اعظم
31 شهریور 91 19:04
سلام عزیزم فقط اومدم از لطفتون تشکر کنم. وقتی برگشتم میرسم خدمتتون.
zizigo0ol0
31 شهریور 91 22:26
sahlaaaaaaaaaaam ziarat ghabol maman manam ye sharafe shams kharide az dastesh darnemiare harkari mikonim upam
آذر
1 مهر 91 10:12
سلام عزیزم همیشه به مسافرت و خوشی .امیدوارم همیشه روزگار در کنار هم شاد باشید
مادر کوثر
1 مهر 91 12:02
سلام مامانی زیارت قبول خوش به سعادتتون امیدوارم همیشه شاد باشید و بهترین سفرها رو تجربه کنید عکسا و شیرین زبونیا عالی بود. مرسی
zizigo0ol0
1 مهر 91 15:15
سلام مدرسه خوب بود؟ والا منم به عشق موجهای ابی رفتم من بیشتر از شلوغیش شنیدم میگن برا هر وسیله 1 ساعت باید صبر کنی سفر مام در کل بد نبود بقول مامانم خوبو بد توام باهم بود! الان یکی از عکسارو واستون اپ میکنم خصوصی میزارم البته به حرف اونا اعتماد نکنینا اصلا خوشگل نیستم
zizigo0ol0
1 مهر 91 15:18
اااااااااا خیره سرم مثلا خواستم خصوصی بدمش
خاله ندا
1 مهر 91 22:00
زیارتت قبول خاله جون - همیشه به گردش و شادی ایشالا
zizigo0ol0
2 مهر 91 11:51
mic asisammmmm
مامان محمد سپهر
2 مهر 91 13:19
عزيز دلم زيارت قبول.حتما ماهان جون درك مي كنه كه شما هركاري كه از دستتون بر مي ياد انجچام مي دين
مامان آرمیتا
2 مهر 91 16:55
سلام گلم آپم
مامان آريا
3 مهر 91 10:19
هميشه به گردش حسابي خوش گذشته بهتون خداروشكر اميدوارم هميشه توي زندگيتون لحظات شاد وجود داشته باشه
مریم مامان امیررضا
3 مهر 91 20:56
به به ...همیشه به شادی و گردش . سلامت باشی آقا ماهان با ادب و خوشگل
zizigo0ol0
4 مهر 91 16:46
اپم
مامان حسني
5 مهر 91 9:45
مليحه جونم سلاااااااااااام زيارت قبول خداراشكرخوش گذشته ماشالله هزارماشالله ماهان چه بزرگ شده با خوندن اولين جمله ماهان جونم " ما ازراه خيلي خيلي دوري اومديم ...." يهويي خيلي دلم هواي امام رضا كرد اي جانم يزدبودي گفتم هيچي غيرممكن نيست پس به يزد ما هم تشريف فرما شدين اي كاش همديگه را ديده بوديم بازم بيا اينجا شهرنسبتا ارومي هست من هم وقتي سفرميرم همش چشمم به بچه هاس تا شايديكيشون اشنادربياد هميشه خوشحال وخندون باشيد ماهان جونم را ازطرف من ببوسش (ازبس تو وماهان را دوست دارم اسم ماهان منو به يادتون ميندازه به خواهرم گفتم اگه بچه اش پسرشد اسمشو ماهان بذاره ميگه اتفاقا شوهرش هم همين پيشنهادرا داده تاخداچه خواهد )
مامان محمد سپهر
5 مهر 91 10:24
سلام خانوم معلم ببخشين كه با تاخير بازگشايي مدارس را تبريك گفتم. عزيزم خوب باشي و خوش ماهان جون را ببوس
ندا عاشق سفر
5 مهر 91 10:42
زيارت قبول با چه ماشيني رفتي ؟
zizigo0ol0
5 مهر 91 15:03
بازم اپم
مامان علی
5 مهر 91 22:55
سلام عزیزم زیارتت قبول همیشه به گشت و گذار خوش تیپ .نمی دونم چرا اینروزا من همش دیر می رسم ببخش خاله واقعا گرفتارم . فدات بشم شیرین شیرینم واسه ما هم دعا کردی "حاجت رها "بشیم؟ خیلی دوسِت دارم خیلی
مامان علی
5 مهر 91 22:56
عکسا هم فوق العاده بود همش همش همش با اینکه همش خیلی کم بود
مامان علی
5 مهر 91 22:58
راستی سال نوی تحصیلی هم مبارک با تاخیر دوستم. ضمنا اینقدر به خودت سخت نگیر و اذیت نکن خودت روعزیزدلم. تو بهترینی و بی نظیر یک لحظه هم شک نکن !!!!
بردیا
7 مهر 91 12:13
سلام.زیارت قبول ،سفر خوش گذشت؟با تاخیر تولد ماهان جان رو تبریک میگم.
کاکل زری یا ناز پری
7 مهر 91 23:52
زیارت قبول ماهان جون حسابی خوش گذشتتتتتتتتتتتت؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود مرد
مامان سانای
8 مهر 91 15:14
ماهان جون تعطیلات تموم شده ها کجایین؟
مامان پریاگلی
9 مهر 91 13:50
انشالله که هم سفر خوش گذشته باشه و هم زیارتتون قبول بوده باشه ... انشاالله ماهانی خیلی آقایی
سهیلا مامان درسا جون
10 مهر 91 13:01
زیارت قبول عزیزم قربون شیرین زبونی ماهان گلم برم من که اینقده بزرگ شده هزار ماشاالله ما رو هم از دعا خیرتون بی نصیب نکنید
مامان محمد سپهر
10 مهر 91 13:48
عزيزم خوبي ماهان جون چطوره ؟
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 17:17
سلام رسیدن به خیر چه عجب مامان خانوم ما پست جدید دیدیم اوایل هر روز بهتون سر میزدم حتی پیام میذاشتم که کجایید پس؟ دیدم نیستید دیگه نیومدم. باز امروز دلم تنگتون شد اومدم دیدم ااااااااا ! اومدید بسلامتی
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 17:17
ماشالا به ماهان نانازمممممممممممم
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 17:18
خودتو ناراحت نکن ماهان به تو افتخار میکنه مامانی سفرتون هم خوش
مادر کوثر
10 مهر 91 21:49
مامانی وروجک
11 مهر 91 21:21
سلام همیشه به تفریح و گشت و گذار.زیارتتون هم قبول!
یه گلایه ازتون بکنم ,خانمی چندماهه که برگشتین به دنیای مجازی و ما بی خبریم؟!من کوتاهی کردم و چند ماهی بهتون سرنزدم چون فکر میکردم تا مهر نمیاین,شما اگه لطف میکردین و به خونه ی ارمیا جون قدم رنجه میکردین مارو سرافراز میکردین و هم ما از بازگشت تون مطلع میشدیم.امیدوارم همیشه شاد باشیدو خرم.


شرمنده.
سیدمهدی
12 مهر 91 2:41
من رو یادت میاد؟؟؟ کسی بودم که وقتی پدرتون به رحمت خداوند رفت به حرمتتون 15روز وبلاگ ام رو بروز نکردم.........من هم شما رو یادم میاد کسی که وقتی تولد تنها دخترم شد شما اومدیدو جبران کردید...........واقعانکه


اشتباه گرفتین.پدر من 8 سال پیش رحمت خدا رفتند.
مامان علی
12 مهر 91 20:49
سلام جانان من قصد آپ کردن ندارید آیا؟
نرگس ولی
13 مهر 91 1:07
سلام ملیحه جان.خوبی خانوم? تا مشهد اومدین مارو قابل ندونستین?
مامان پریسا
14 مهر 91 17:54
مریم--------❤
14 مهر 91 20:49
سلام بالاخره طلسم شکست و وارد وبتون شدمایشالله بهتون خیلی خیلی خوش گذشته باشهدعای ما رو که فراموش نکردین
مامان رهام
15 مهر 91 8:23
زیارت قبول....
سپیده
15 مهر 91 18:31
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
مریم--------❤
16 مهر 91 21:46
تو نین ی گپ درخواست دوستی دادم
مامان علی
16 مهر 91 23:22
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روزکودک مبارک ماهان جونی
مامان سانای
17 مهر 91 0:02
روز کودک بر علی کودک امروز وشما کودک دیروز مبارک
مامان سانای
17 مهر 91 0:04
وای ببخشید اشتباه تایپی شد حواسم یه دفعه رفت به مامان علی که نظر قبلی بود
فهیمه
17 مهر 91 3:08
سلام عزیزم دیروز خواستم بیام اینجا که نشد و حالا که شما پیش دستی کردین خیلی ناراحت شدم چون فهمیدم ای وای خیلی وقت پیش آپ کردین و من نفهمیدم و نیومدم .... ببخش عزیزم اما باور کن از بس هی اومدم و رفتم و خبری ازتون نبود دیگه انگار امیدی به آپ شدن تون نداشتم که زود به زود سر بزنم وگرنه من همیشه وب ماهان جونو سر میزدم. از این حرفا بگذریم باید زیارت قبول بگم خانومی خوشحالم که ماهان جونو بردین مسافرت و عذاب وجدان تون از بین رفت ولی عزیزم شرمندگی برای چی؟ من سعادت دیدارت رو از دست دادم ولی امیدوارم بزودی دوباره بیاین و اینبار شاهرود موندنی بشین ولی عکسای سفرتون دیگه خیلی مختصر بودااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدااااا وقتی به اون "حاجتمونو رها کنی" رسیدم خیلی دلم پر کشید ماشالا چقدر این پسر شیرین زبونه خدا برات حفظش کنه ضمنا" روز کودک رو هم بهش تبریک میگم
مامان امیر علی
20 مهر 91 8:05
زیارتتون قبول ما را هم دعا می کردید...چه سفری جالبی من تا حالا یزد نرفتم خوشبحالتون این همه شهر و سفر رفتید همیشه به گردش باشید بوس