ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد

1391/6/12 4:32
نویسنده : مامان
2,385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدا جونم !

   بی مقدمه بگم ممنونم.شکرت.منت بر سرم گذاشتی و نعمتت را بر من تمام کردی.فرشته ای از آسمان به زمین فرستادی که مرا به آسمان برد.4 سال است که بهشت را زیر پای من نهادی و بی نظیری را نصیبم کردی که در رؤیاهایم نیز دست نیافتنی بود چه برسد به بودنش در لحظه لحظه هایم.

   نفسم را به نفسش بند کردی،الهی نفست در نفسش باد.دستانش را در دستانم نهادی،ید الهیت همواره پشتیبانش باد.قدمهایم را همگام قدمهایش کردی،الهی که همواره در راه تو قدم بردارد.

   اعتراف میکنم بلد نیستم آنطور که باید مادری کنم،اما خوشحالم که تو را دارم که میدانی چطور خدایی کنی.پس لطف کن هر جا برایش کم گذاشتم جبران کن و هر جا زیاده روی کردم،هشدارم ده.خدایا زیر ذره بین رحمتت نگهش دار.ترازوی عدالتت برای من رفوزه که آب از سرم گذشته حال چه یک وجب چه صد وجب.

و سلام بر تو نازنینم !

  چهار سالگیت مبارک.دعایی از ته دل هدیه تولدت:الهی که عاقبت بخیر شوی.آمین یا رب العالمین.

   دو روز زودتر یه جشن کوچولوی ده دقیقه ای با بچه های کلاس اسکیت برات گرفتم.خیلی مختصر و یک دفعه ای.آخه من میخواستم جشن چهارسالگیت رو یه جور دیگه برات به یادگار بذارم اما تو دلت یه جشن کودکانه با دوستانت رو میخواست.موقعی که گفتی:"....ولی من میخوام دوستام رو دعوت کنم."دلم تاب نیاورد و در کمتر از یک ساعت بساط یه جشن کوچولو رو راه انداختیم.خدا رو شکر خیلی قشنگتر از اونی شد که من فکر میکردم .مهم این بود که هم به تو و هم به دوستات خوش گذشت.هر چند که فقط ده دقیقه بود.هر چند که خیلی ساده بود هر چند که تا پایان کلاس کسی خبر از جشن نداشت،ولی جشن دست خودتون بود و اصلا نیازی نبود که کسی بگه چکار کنین.

    یه میز پنگ پنگ خاک آلود و چند تا بسته خوراکی و یه کیک کوچولو با چهارتا شمع و چند لبخند و نگاههای شاد که دنیایی ارزش داشت.هدیه هاشون هم دلنشین بود.حرفهایی به اقتضای سنشون که  هدیه خودشون بود نه کادوی بزرگترا.

- ماهان ایشالله 104 ساله بشی.

- خدا کنه همیشه سالم باشی.

- ممنوم که جشن تولد گرفتی ماهان.

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید

 

                                      همه روزهایت مبارک بهترینم.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان سانای
12 شهریور 91 9:49
تولد مبارک ماهانی
به قول دوستات ایشالله 104 ساله بشی خدا کنه همیشه سالم بمونی .
چه تولد ساده وبا صفایی نمی دونم چرا با خوندن پست ودیدن عکسا اشک توی چشمام جمع شد.زنده باشی الهی
مامانی به نظر من خاطره این جشن همیشه توی ذهن ماهان خواهد ماند .


ممنونم خاله.منم با خوندن کامنت شما اشک تو چشمام جمع شد.
مامان علی
12 شهریور 91 11:15
سلام عزیزم تولدت مبارک مبارک ماهانی
ان شالله طلوع هزاران خورشید رو ببینی گلم . بهترین های عالم رو از خدا می خوام برات
جشن تولدت ساده اما بسیار دوست داشتنی و دلنشین و ماندگار بود من تشنه ی این احساسات قشنگ کودکانه ام و تشنه ی احساس قشنگ مادریتم دوستم.


همه دعاهای قشنگتون نصیب علی عزیز خاله جون.
مامان ریحان عسلی
12 شهریور 91 11:32
سلام
آمین ... ایشالا که سایه تون سالیان سال بالا سر ماهان جون کم نشه
تولدت مبارک ماهان جون ایشالا که 104 ساله شی به قول مامان
اینم کادوی مجازی من وریحان عسلی به ماهان جون :
http://shabestan.ir/Images/News/Larg_Pic/11-4-1391/IMAGE634767331676136224.jpg




ممنون خاله جون.چه کادوی خوشکلی.به قول دوستای ماهان ایشالله ریحانی هم 104ساله بشه.البته در کنار مامان و بابای گلش
مامان علی خوشتیپ
12 شهریور 91 13:10
salam azizam
man to safaram o be rahati nemitonam nazar bezaram
vali delam nayomad nazar nazaram
tavalodet mobarak azize khale
elahi 120 sale shi
bazam miam pishet
boOoOoOoOs



ممنونم خاله.سفر به سلامت.
مامان آرمان
15 شهریور 91 15:35
سلام به دوستان خوبم. تولدت مبارک دوست خوب و نازنین ما ماهان جون انشاأا.......همونطور که مامان برات دعا کرده 104 سال زنده و برقرار باشی و شاد و خوب و خوش و سلامت و موفق زندگی کنی گل پسر مدتهاست که نتونستم بهتون سر بزنم البته تولد ماهان خان را در روزش به یاد داشتم و اومدم ولی نی نی وبلاگ مشکل ورود داشت و با تاخیر 2 روزه پیشتون اومدم. خیلی خوشحالم که جشن کوچیک ولی پر از شادی داشتی.برات آرزوی بهترینها را دارم در فرصت مناسب میام و بقیه پستهای جا مونده را میخونم.
zizigo0ol0
16 شهریور 91 4:23
سلاااااااااااااااااااااام اخیییییییییی عزیزم تولدت مبارک عزیز دلم من فک میکردم تولدش تیر! ایشالا خدا عمر با عزت و با سلامتیه کامل به ماهان عزیز هدیه کنه خیلی دلم میخواست میتونستم یه کادو براش بخرم حتی یه یادگاری کوچیک هم بخاطر خودش هم مامانه گلش اگه قابل بدونینن براش یه هدیه کوچیک پست کنم خیلی دوست دارم عزیزم تفلدت مفالککککککککککککک تفلد تفلد تفلدت مفالک گیلیلیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
سمانه مامان پارسا جون
17 شهریور 91 16:52
سلام خانومی تولد گل پسرت گلبارون به به چه تولدی ایشاا.... تولد 120 سالگیش و به قول خودت ایشاا... که عاقبت به خیر بشه
zizigo0ol0
17 شهریور 91 22:06
اپمممممم
مامان آناهل
17 شهریور 91 22:49
سلام ماهان جون . تولدت مبارک . چه کیفی داشته. مطمئنم به ماهان خیلی خوش گذشته .
مامان حسني
18 شهریور 91 8:40
سلام مليحه جانم مبارك باشه مبارك باشه الهي ماهان جونم ساليان سال زيرسايه پدر ومادرگلش با دل خوش زندگي كنه وعاقبت به خيربشه چه جشن مفصل ودوست داشتني وقتي مهمونات دلاي پاكشون را دست مي گيرن وبرات كادو ميارن چيزي كه تو اين روزگارخيلي كمياب شده وارزشمند مليحه جونم اين يه جشن فوق العاده هست كه ماهان جون هرگزيادش نمي ره
مامان زهره
18 شهریور 91 9:46
https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRFDpgUq4yRCkj4w2nOTxg1IwvSucsx7Rnqbh1cl1pbMVzqrByw9w سلام عزيز دلم ماهان گل تولدت مبارك ببخش اگه كيك دير به دستتون رسيد
مامان زهره
18 شهریور 91 9:47
تولد تولد تولدت مبارك مبارك مبارك تولدت مبارك. كار خوبي كردي در جمع دوستام تولد را گرفتي
مامان پریسا
18 شهریور 91 21:06
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده. اگر بهش رای بدید ممنون میشم. مهلت تا 2 شنبه. در ضمن ادرس وبلاگتون فراموش نشه. ممنون برای همکاریتون. http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php
مامان پریسا
18 شهریور 91 21:08
تولدت مبارک باشه عزیزم. دست مامان درد نکنه چه جشن خوشکلی براتون گرفته. ایشالله جشن 120 سالگی
مامان پریسا
18 شهریور 91 21:08
خیلی براتون دعا کردم
سودابه
18 شهریور 91 21:40
تولدت مبارک ماهان.
الهه مامان ماهان
19 شهریور 91 0:39
الهی قربونت خاله جونم . ببخشید دیر شد یه کم گرفتار بدم . عزیز دل تولدت مبارک با یه دنیا آرزوی خوب
مادر کوثر
19 شهریور 91 8:55
وای ماهان جون تولدت مبارررررررررررک چه کار خوبی کردین مامانییییییی منم دوست دارم اینجوری تولد بگیرم فقط بچه ها و چیزایی که دوست دارن همیشه شاد و سلامت باشی. قدر مامانی مهربون و فداکار و پرتلاش رو هم بدون
برديا
19 شهریور 91 12:31
ماهان جان تولدت مبارك با تاخير چه تولد خوبو لذت بخشي هميشه شاد وسلامت باشي در پناه خداوند وزير سايه پدرومادر
مــــــــردبارانــــــــــ
19 شهریور 91 18:49
سلام خاله ببخش که دیربهتون جواب دادم بخدادرگیر بودم راستی تولدت گلت مبارک انشاالله 100سالگیشو هم ببینی وهم تولدبگیری تن هردوتاتون باسلامتی کامل ارزودارم
مامان نسترن
20 شهریور 91 10:51
تولدت مبارک عزیزم. عالی بود جشنت. چه خوب کاری کردی عزیزم.دوستات رو هم به شادیت دعوت کردی
مريم مامان اميررضا
20 شهریور 91 16:06
به به چه مامان زرنگي. تولدت مبارك آقا ماهان گل. سربلند و پيروز باشي
مــــــــردبارانــــــــــ
20 شهریور 91 17:55
http://www.98up.in/images/mwl608nill19967q00j0.gif یه هدیه کوچولو
مامان سانای
21 شهریور 91 11:04
زری مامان مهدیار
24 شهریور 91 12:54
تولد گل پسرت مبارک مامانی آفرین به این ذوق و سلیقه مطمئناً این تولد از ده تا تولد با تشریفات و برنامه ریزی شده برای ماهان جون شیرین تره ایشالا خدا براتون حفظ کنه این نازنین رو
شهرزاد مامان حسین
24 شهریور 91 16:58
این جا تولد بود و من غافل بودم؟ مبارک با تاخیر.
ما (من و گاهی بابا)
24 شهریور 91 21:52
تولد ساده و کودکانه خیلی بهتره ، من کلا با تولد مفصل به اسم بچه ها به کام بزرگترها مخالفم !
مامان رهام
27 شهریور 91 9:19
تولدت مبارک پسری
ندا عاشق سفر
27 شهریور 91 14:18
مبارك جوون http://neda1.niniweblog.com
فهیمه
28 شهریور 91 8:32
سلام عزیزم خیلی حیف شد و من واقعا" مشتاق دیدارتون بودم ولی فرداش اومدم تلفن بزنم که گفتم شاید اصرار بیش از حد من معذب تون کنه و بین ما و خونواده تون بمونین که چیکار کنین وگرنه اگه تنها بودین بازم اصرار می کردم. فرداش همش چشمم به گوشیم بود و منتظر خبرتون بودم الان هوای شاهرود عالی بود... امیدوارم خیلی زود برگردین و این بار دیگه بیاین پیشمون ماهانم رو ببوس و زودی با عکسای سفر آپ کن
فهیمه
29 شهریور 91 9:41
ممنون از کامنتای پر مهرت کلی منو سر حال آورد و احساس کردم باهات یه گپ طولانی زدم سالگرد ازدواج تون مبارک ... نمی دونم دقیقا" کی بوده اما امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشین ماهانم رو ببوس و زود سفرنامه رو بذار
خاله ندا
1 مهر 91 22:04
تولدت مبارک عشقه من . ماشالا هزار ماشالا واسه خودت مردی شدی دلم برات اندازه یه نقطه شده
مامان آريا
3 مهر 91 10:10
عزيز دلم تولدت مبارك الهي كه 120 ساله بشي و هميشه عاقبت بخير بشي و پله هاي ترقي رو روز به روز طي كني
مهرانه مامان مهرسا
3 مهر 91 17:52
سلام عزيزم دلم براتون خيلي تنگ شده بود تولد ماهان عزيز رو با كلي تاخير تبريك ميگم
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 17:20
تولدت مبارک عزیزممممممممممممم
مریم--------❤
14 مهر 91 20:53
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/attachment.php?attachmentid=4670&d=1284485093اینم کیک خوشگلت. روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . . عزیزم تولدت مبارک . .
مامان علی
16 مهر 91 22:23
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روزکودک مبارک ماهان جونی
مامان امیر علی
20 مهر 91 8:07
چه تولد باحالی تولدت مبارک عزیزم با ارزوی بهترینهااااااا برای گل پسرم ایشاله داماد بشی خاله جون
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
12 آبان 91 1:52
ماهان جون با 2ماه تاخییر تولدت مبارک آخه من امشب با شما اشنا شدم قالبت هم خیلی زیباس مثل خودت ومثل دل مامانیت که اینقدر زیبا برات مینویسه زنده باشین انشاا...