ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

▒▓- ❤ -▓▒

1391/6/2 0:29
نویسنده : مامان
1,680 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرامِ دل!

    مدت زیادی بود که به خاطر گرمای شدید اینجا کلاس اسکیت نمیبردمت.آخه در حالت عادی هم وقتی بیرون میریم حسابی عرق میکنی.مخصوصا سرت.چه برسه به اینکه بخوای کلاه ایمنی هم بپوشی و فعالیت هم داشته باشی.ولی چند شب بود یاد کلاس اسکیتت میکردی و میگفتی دلت برای خانم مربی تنگ شده.

    امشب دوباره رفتیم زمین اسکیت و خدا رو شکر مث همیشه عالی بودی.موقع استراحت که کنار زمین نشسته بودی ایلیا و پرهام _دو تا از دوستای خوبت توی کلاس اسکیت _ شروع به صحبت در مورد لاک پشتهای نینجا کردن.اساسی هم برای همدیگه کلاس میذاشتن.تو هم برای اینکه عقب نمونی گفتی:مامانم یه بار اجازه داده من لاک پشتهای مینجا(=نینجا)رو ببینم و با آب و تاب شروع کردی به تعریف کردن همون یه قسمت.

    دلم برات سوخت.یاد نوجوانیهای خودم افتادم.وقتی دوستام از خواننده ها و ترانه های جدیدشون حرف میزدن ،من به یه بهونه ازشون جدا میشدم.آخه اون موقع که ماهواره نبود و بعضی خونه ها ویدئو داشتن.اما ما نداشتیم و اصلا مرحوم بابابزرگ خوشش نمیومد.شاید اونوقتا احساس کمبود میکردم اما حالا خوشحالم که به جای دیدن چیزایی که مناسب سنم نبود وقتمو با کارای بهتری پر میکردم.

    اما هر چی با خودم کلنجار میرم باز یه کم برات غصه میخورم.شاید پاراگراف بالا رو هم برای آروم کردن دل خودم نوشتم.لاک پشتهای نینجا اصلا مناسب سنت نیست و خدا رو شکر خودت هم به راحتی با این قضیه کنار اومدی و هر وقت شروع میشه به من میگی مامان بیا شبکه رو عوض کن.ولی با وجود همه این حرفا دلم یه جوریه.خواستم اینجا به خودت بگم تا یه کم آروم بشم.حالا اشکالی نداره، ان شاءالله وقتی بزرگتر شدی.همش رو ببین.

   دلم با عشق تو عاشق ترین شد    تمام لحظه هایم بهترین شد

                       فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ریحان عسلی
2 شهریور 91 1:09
سلام آخی عزیزم یادش بخیر اولین پستی که از وب ماهان خوندم در مورد حموم نرفتن ماهان بود که کامیونشم می برد تو حموم ناخودآگاه یاد اون روز افتادم -------------------------------------------------------------- حتما که مامانت یه چیزی می دونه که دوست نداره این کارتون هارو نبینی
فرهاد داودوندی
2 شهریور 91 20:00
با سلام وبلاگ بسیار زیبائی دارید برای ماهان عزیزتان آرزوی موفقیت و تندرستی دارم کاش همه خانواده ها می توانستند برای فرزندانشان چنین دفترچه های خاطرات زیبائی در دنیای مجازی بسازند موفق باشید
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 13:23
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
آذر
3 شهریور 91 18:16
سلام عزیزم آفرین به تو مامان خوب که نمی ذاری لاک پشت های نینجا رو نگاه کنه کیارش یه مدتی این کارتون رو می دید بعد جوگیر می شد وهی بالا وپایین می پرید منم دیگه نمی ذارم نگاه کنه .
سمان مامان آرشیدا
3 شهریور 91 19:54
آخی نازی. چقدر بزرگ شده ماهان جون. ماشاللا خدا حفظش کنه.
مامان آناهل
3 شهریور 91 20:02
الهه مامان ماهان
4 شهریور 91 0:52
الهی قربون این پسر عاقل و فهمیده. بوووووووس برای مامان مهربون
مامان حسني
4 شهریور 91 8:31
مليحه جان سلام مادربزرگ مامانم يه جمله اي مي گفتن " بچه گريه بكنه بهترازاينه كه مادربچه گريه بكنه " واقعا بعضي ازبرنامه ها مناسب بچه ها نيست يكيش لاك پشتاي نينجا كه خيلي بدم ميادازش فقط فرهنگ خشونت را گسترش ميده متاسفانه گاهي ما مامانا براي اينكه چنددقيقه اي بچه مون را مشغول كنيم حالا به هردليلي ديگه برامون مهم نيست چه جوري مشغول شده خواهرگلم بابت دقت نظرت وتوجه فوق العاده ات به ماهان جون بهت تبريك ميگم واقعا دست مريزاد
بهشاد(مادر رادین)
4 شهریور 91 8:37
سلام ممنون از حضور قشنگتون ... ماشالله ... ماهان جون گوله ی نمکه ... خدا حفظش کنه. مامانی یادت نره شما برای ماهان جون بهترینی حتی اگر نذاری لاک پشت ها رو ببینه ... موفق باشی.
مامان رهام
4 شهریور 91 9:05
ماشاا.. چه بزرگ شده ماهان جون...
مامان علی
4 شهریور 91 9:46
خوب یعنی اونوقت منم باید دلم واسه خودم بسوزه کهلاک پشتای نینجارو ندیدم تا به حال؟ فدای این مادر و پسربشم الهی که روحیاتشون شبیه همه تو بهترین مامان و بهترین دوست و بهترین آموزگاری برای ماهان شک نکن توی تصمیمت. خاطره اون دوران هم خاطره مشترک خیلی از ماهاست
مامان علی
4 شهریور 91 9:47
عکسش رو دوست داشتم
مامان علی
4 شهریور 91 9:53
راستی ماهانی تا 4 سالگی چند قدم بیشتر فاصله نداری ها
مامان نسترن
4 شهریور 91 11:01
چقدر خوبه مامان مهربون که اینقدر حساسی رو فیلما وکارتونایی که ماهانی میبینه.
مامان رومینا
4 شهریور 91 13:34
آره ما ها الان قدر سختگیری های پدرمادرمونو میدونیم.خدا کنه بچه ها هم از سختگیری های ما ناراحت نشن
مامان زهره
4 شهریور 91 14:29
سلام عزيز دلم خوبي .محمد سپهر هم اسم اين كارتون ها را ياد گرفته و از شبكه پويا نمايي بعضي هاشون را مي بينه مثل آن شرلي، پرين ، دختري در مزرعه ، مدرسه موش ها و كلي كيف مي كنه
دایی سامان
4 شهریور 91 17:18
سلام مامانش لاک پشت های مینجان مگه چه عیبی داره؟؟ من از بچگی عاشقشون بودم.بزار نگاه کنه.(برا منم بیارین ) راستی تنبلی هم گزاشتم کنار و ماشین هایه 2 رو فول اچ دی دانلود کردم. عصر یخبندان 3 و 4 هم گرفتم. دیگه یاد بچگی افتادیم اساسی!ولی ماشین2 یکمی ماله آدم بزرگا شده بود و شخصیت داستانش عوض شده بود.ولی بازم برام خیلی خیـــلی جذاب بود.مخصوص شبیه ساز ماشین ها(همه اون ماشین ها در عالم واقعیت وجود دارن) از طرف من ماهان رو ببوس. فعلا پ.ن:برا تولد ماهان میاید اینطرفا؟؟
مامان رها
4 شهریور 91 18:24
با سفر نامه مشهد رها سادات منتظر نظرلت خوبتون هستیم
مامان ثنا و ثمین
5 شهریور 91 22:26
اکشال نداله عسیس خاله.مامان درست میگن.چون باید تا موقعی که شخصیتتون شکل میگیره خیلی از چیزا رو نبینین تا تحت تاثیرشون قرار نگیرین
ya30
5 شهریور 91 23:35
age omadin khososiatono bekhonin
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 18:30
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
❤。★مامان رضا جون★。❤
7 شهریور 91 16:39
آفریــــــــــــــــن به پسر خوب و حرف گوش کن ما
zizigo0ol0
7 شهریور 91 20:24
mic asis delam
سمانه مامان پارسا جون
8 شهریور 91 17:14
سلام خوبین؟ بهترین کار رو میکنی مامانی چه عکس قشنگی گرفتین ماهان جون خیلی بزرگ شده ماشاا...
zizigo0ol0
8 شهریور 91 23:43
linkam mikonin
zizigo0ol0
9 شهریور 91 14:04
مرسیییییی
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:50
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان آرمان
15 شهریور 91 23:20
سلام عکس فوق العاده ای گذاشتی. ماشاءا....چقدر آقا شده. آخ گفتی و درد دل من را تازه کردی.آخه آرمان هم کپ ماهان هنوز شخصیتهای کارتونی را جز تام و جری و کایو و چند کارتون نرم و لطیف دیگه بیشتر نمی شناسه.بن تن و .........نمیشناسه.این لاک پشتها هم به کل قاطین و اصلا مناسب این سن نیستند .من اصلا بهش اجازه نمیدم و خودش هم همیشه با نظارت من کارتون میبینه.کار خوب را هم شما میکنی. من خودم هم هنوز هم که هنوزه با وجود دسترسی به وسایل ارتباط جمعی خیلی از خوانده ها و بازیگرهای خارجی را خوب نمیشناسم و کمی هم از دست خودم بخاطر این قضیه دلخورم.(هم دردیم)
مامان زهره
18 شهریور 91 9:19
سلام محمد سپهر با كد 41 در مسابقه "روياي زيبا" شركت كرده خوشحال مي شم بهش راي بدين. اين هم نشاني: http://lavashak.niniweblog.com/post36.php
مامان نسترن
6 مهر 91 9:35
سلام دوست خوبم. یه راهنمایی لازم دارم. به نظرت من با وجود پسر دوسالم که خیلی به من وابسته شده ,سر کار رفتن نیمه وقت درسته یا از اینی که هستم خسته تر میشم؟
مامان امیر علی
20 مهر 91 8:07