ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

سبیل نامه !!!

1391/5/29 2:07
نویسنده : مامان
2,548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگمرد من!

   خیلی حرفها و خاطره ها هست که دلم میخواد وقت بشه و ثبتشون کنم.یه عالمه شیرین زبونی، یه دنیا حاضرجوابی و استدلال، فراوون تغییراتی که نشون میدن تو اون نی نی چندماهه دیروز نیستی و در عین حال بسیار کودکانه هایی که میگن تو هنوز یه مرد سبیلو نیستی. (مامان به فدای اون سبیلهای سبز نشده) 

عالم سبیلویی: مامان! اون دوهزار تومنی که گذاشتم اونجا رو بدیم به اون بچه هایی که مامان ندارن.دیگه این دفعه همینجور رد نشیم هیچی بهشون ندیم. 

عالم بچگی: مامان! تو مامان اونا نشی ها.

 

عالم سبیلویی: من همش به مامان بزرگ میگم دیگه بسه برای من کادو نخر،باز برام کادو میخره.

عالم بچگی: (تا صدای مامان بزرگ اونور خط میاد): مامان بزرگ چی برام خریدی؟

 

عالم سبیلویی: اون آچار رو بده من.من بزرگ شدم خودم شیر آب رو عوض میکنم.

عالم بچگی: این پوست شکلات رو برام در بیار.

 

عالم سبیلویی: در حالیکه سوار ماشین خانم همسایه هستیم تذکر میدی کمربندهاتون رو ببندین.بعد هم که گوشیشون زنگ میخوره میگی:خاله بگیرید کنار یه گوشه نگهدارید گوشیتون رو جواب بدین.

عالم بچگی: خاله مریم سرعت برو یه گاز بده سرمون بخوره به سقف. 

 

عالم بندگی:خدایا به خود خودت میسپارمش.حافظ و نگاهبانش باش.لطــــــــــفا.

 

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 3:09
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
مامان ثنا و ثمین
29 مرداد 91 3:09
سلاااااام.قلفون اون سیبیلات ای بزرگ مرد کوچولو.خدا حفظش کنه. خیلی خوشحال شدم کامنتتو دیدم.بالاخره افتابی شدی.دلم براتون حسابی تنگیده بود. طاعاتتون قبول باشه و عیدتون هم مبارک ایشااله که برای شما هم هر چی خیره پیش بیاد
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 7:02
سلام
آخی عزیزم الان دارم روز شمار سنشو نیگاه می کنم می بینم که فقط 15 روز دیگه آقای سیبیلوی کوچیک 4 ساله میشه
پس پیشاپیش مبارک باشه تولدش
ریحانه هم بیدار عروسکای قالب رو می بینه هی میگه کرسیه کرسی و ازم می خواد بذارمش رو پاهام تا از نزدیک ببینه
الان پاشدم نماز بخونم بعد از اتمام نماز یهو لوسترمون تکون خورد اومدم ببینم که زلزله ایی ثبت شده یا نه که انگاری نیست اما این زلزله ها خیلی اعصابمو ضعیف کرده با یه تکون هوری دلم میریزه و دست و پام شروع به لرزیدن می کنه
در ضمن خدا پدرتونو قرین رحمت کنه و ایشالا با انبیاء محشور بشه


فدای ریحانه خانوم.به قول خودش:"تو رو خدا دلدله نیآآآد."
مامان رومینا
29 مرداد 91 8:56
با آرزوی قبولی طاعات تون ،عید شما هم مبارک
مادر کوثر
29 مرداد 91 13:37
سلام
واااااااااااااای خیلی عالی بود مامانیییییییییی
ماشالله به این گل پسر
راستی عیدتون مبارک
طاعاتتون قبول


سلام.عید شما هم مبارک.طاعاتتون قبول.3 روز هست هر چی صبر میکنم وبتون باز نمیشه.فقط یه صفحه سبز رنگ خالی دیده میشه.
مریم--------❤
29 مرداد 91 14:17
عیدت مبارک قبول باشه طاعات و عبادات ماهانی رو ببوس
مامانی طاها
29 مرداد 91 14:20
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد .


سلام مامانی طاها جونی.ممنون.عید شما هم مبارک.وبتون باز نمیشه؟؟؟
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 15:18
سلام اما مامانش من درست متوجه شدم زلزله بود اونم به بزرگی 4.3 ریشتر می خواستم بمونم خونه اما دیگه نموندمو با شوهرم رفتم واسه نماز که البته به خاطر ریحان نتونستم نماز بخونم اومدم خونه خودم تنهایی خوندم
الهه مامان ماهان
29 مرداد 91 23:03
الهی قربون عالم سیبولیت خیلی بامزه بود نماز روزت قبول و عیدتم مبارک عزیزم. ببوس ماهان ماهمو
مامان پریسا
30 مرداد 91 2:07
سلام دوست عزیزم خوشحالم که باز نوشتن رو شروع کردی. نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود الان متوجه شدم که دوباره اومدید ماشالله به ماهان عزیزم که برای خودش مردی شده و میخواد مردانگیشو نشون بده
مامان پریسا
30 مرداد 91 2:08
عید سعید فطر مبارک طاعات و عبادات شما قبول باشه
مامان علي خوشتيپ
30 مرداد 91 10:06
چه عنوان قشنگي براي حرفاي كودكانه ماهاني انتخاب كردي ماماني.خيلي خوشم مياد از سليقتون
عكسشم خيلي قشنگه
نماز و روزه هاتون قبول.عيدتونم مبارك


این آیکون خجالت و سر به زیری کجاست؟
مامان نسترن
30 مرداد 91 11:00
خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم
مامان نیایش
30 مرداد 91 11:39
سلام عزیزم قربون خودت و سیبیلات نازی خدا همیشه حافظت باشه عیدتون مبارک
مامان علي خوشتيپ
30 مرداد 91 15:33
عزيزم خجالت ندارهتازه بيشتر از اينا تعريفي هستياصلنم اهله پاچه خواري نيستما رمزو خصوصي ميذارم براتون.فعلا رمزمون همينه.ولي عكساي خودمو حذف كردم.همچنين چيز مهميم نبودن.بقيه عكسا بهترن
نرگس ولی
31 مرداد 91 1:47
سلام ملیحه جون. ماشالا پسرت چه بزرگ و آقا شده واسه خودش. تولدش هم پیشاپیش مبارک باشه. کپی خودته. منم نی نی می خوام مامانی. خیلی هوسم کرد با این وبلاگ های خوشگلی که تو و زهره درست کردین... البته خبری نیست ها... اگه از اینا درست کنم بهم سر میزنین؟


سلاااااااااااام.وااااای نرگس جون از همین الان تبریک میگم.حتما حتما مطمئن باش من یکی از خواننده های همیشگی وب نی نی نرگس جونم میشم.
مامان زهره
31 مرداد 91 13:12
واي سيبيل من چقدر از سبيل بزرگ مرد خوشم اومد
مادر کوثر
31 مرداد 91 15:50
سلام مامانی ای بابا! نمیدونم مشکلش چیه؟ دو تا از دوستان هم به همین مورد اشاره کردند. مرسی که گفتین
ya30
31 مرداد 91 16:02
elahi azizam 1000 mashala bia webam bibinin chi shode
مادر کوثر
1 شهریور 91 10:05
سلام مامانی فک کنم مشکل وبلاگ رو حل کردم البته بهتره که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید
مامان نسترن
1 شهریور 91 10:23
خیلی خوشگل بود. کلی خندیدم.
مامان زهره
1 شهریور 91 14:14
سلام عزيز دلم خيلي قشنگ نوشته بودي.واقعا دنياي بچه ها همين طوري هست كه نوشتي.خيلي دلم مي خواد زودتر تعطيلات تموم بشه تا بيشتر باهم صحبت كنيم
زری مامان مهدیار
2 شهریور 91 0:55
چقدر جالب نوشتید واقعاً که فاصله ی بین عالم بچگی و به قول شما سیبیلویی رو در ثانیه طی می کنن و مدام در حال تغییر روحیه هستن
مامان آناهل
3 شهریور 91 19:43
وای عجب عکسی شده بزرگمرد. چقدر شبیه باباش شده وقتی جدی میشه معلومه واقعا داره بزرگ میشه
مامان علی
4 شهریور 91 9:50
جووونم با اون سبیل "پواارو"ییت خاله جون . تو همه ی دنیات قشنگه . خیلی با مزه نوشته بودی کلی خندیدم دوستم.
خاله ندا
1 مهر 91 22:05
وییییییییی مردم برا اون سبیلاتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان امير علي
8 مهر 91 13:03
سلام خوب هستيد . خدا حفظش كنه گل پسرتونو . مامان جون ماهان ميشه يه كمكي بهم بگيد ميخوام بدونم شما قالب وبلاگ ماهان جون از جدا انتخاب كرديد . چون يه مشكل راجع به قالب دارم . اگه جواب بديد ممنون ميشم
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مهر 91 17:23
وااااااااااااااااااای نازیییییییییییی سیبیلووووووووو
مامانی وروجک
11 مهر 91 21:23
خییییییییییییلی باحال عالم سیبیلویی و عالم بچگی رو باحال و زیبا نوشتین.مرسی