ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

فَأَيْنَمَا تُوَلُّواْ فَثَمَّ وَجْهُ اللّهِ

1391/5/11 8:29
نویسنده : مامان
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

بر تمام ساکنین شهر وحدت یک سلام         با امید عشق و ایمان و محبت یک سلام

بر جوان و پیر و بر زنها و مردان همچنین        تازه وارد،یار دیرین،پیش کسوت یک سلام

   و سلام بر تو همه وجودم، گل پسر ماهم!

   بارها و بارها میخواستم بیام و بنویسم از کارهات، از شیرین زبونیهایت،از بازیهات،از احساساتت و از... اما... .و بارها این "اما"ها تکرار شد تا تعطیلی این یادنوشته ها به دوماه رسید.

   "اما" این بار دلم نیومد که ننویسم:آخه الان به اقتضای سنت سوالات خیلی جالبی میپرسی که بعضی وقتا جواب دادن به اونا خیلی سخته.در همه زمینه ها سوال داری و یه عالمه"چرا؟".که این "چرا"ها خیلی کاربرد داره.تقریبا اول و آخر و وسط اکثر جمله های خودت و من یه "چرا"میذاری؟و به دنبال هر جواب هم یه عالمه سوال دیگه برات پیش میاد.

   این روزا مث همه بچه های هم سن خودت به دلیل فطرت پاک خداجویانه ای که تو وجود همه نهاده شده یه عالمه سوال در این مورد داری:

- مامان!خدا کیه؟

- بهشت کجاست؟

- بهشت به خونه ما دوره یا نزدیکه؟

- خدا چطور جایزه های بهشت رو به ما میده؟

- من کی میرم بهشت؟

- ما که برای خدا نماز میخونیم،خدا هم برای ما نماز میخونه؟

- خدا کجاست؟پس چرا من نمیبینمش؟

- بعد که رفتیم بهشت،کی از بهشت بر میگردیم؟

.

.

.

و سیل سوالاتی از این دست که الان حضور ذهن ندارم وخیلیهاش رو یادم نمیاد.

  خدای عزیز و مهربونم! ماهان قبل از اینکه فرزند من باشه بنده تو هست.با تمام وجود ازت میخوام که چشم ازش بر نداری و دستش رو تحت هیچ شرایطی رها نکنی.نه بهتشت رو میخواد و نه جایزه هاش رو.همش برای بندگان نیکوکارت.فقط خودت رو ازش دریغ مدار.التماست میکنم.به حق همین ماه عزیز و به حق همین ساعات گرانبها قسمت میدم که این خواسته منو برآورده سازی.دست از طلب ندارم تا کام من بر آید... .

---------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم از همه دوستان و عزیزانی که توی این مدت به یاد ما بودن باور کنید من هم همیشه به یادتون بودم.خیلی خیلی معذرت میخوام که نظراتتون رو تایید نکردم.اظهار لطف همه شما عزیزان رو خوندم ولی چون از ادب به دور بود که سلامهای پر مهر و محبتتون رو بی پاسخ بذارم نتونستم تایید کنم.فقط میتونم اظهار شرمندگی کنم.قسمت نظرات این پست رو باز گذاشتم تا فقط صحه ای بر تنبلی خودم گذاشته باشم.باز هم ببخشید.

قبول باشه عزیزم م م م م م

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

مامان علی خوشتیپ
11 مرداد 91 8:34
سلاااااااااااااام دوست عزیزم طاعات و عباداتت قبول وای که چقدر دلم برای این گل پسر شیطون و باهوشت تنگ شده بود آخی چه بامزه نماز میخونه.ولی کاش صورتشم افتاده بود تو عکس برای دعات آمین گفتم عزیزم. ماهان عزیزم خدا نگهدارت باشه
مامان آزی
11 مرداد 91 9:31
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
مادر کوثر
11 مرداد 91 11:29
واااااااااااااااای سلام عزیزممممممممممممم چقد دلم براتون تنگ شده بووووووووووووود طاعاتتون قبول مرسی که اومدی و نوشتی دوستتون داریم ببوس ماهان خوش زبونمون رو حالا نمیشه مثه قبلا بازم هی بیاین پیشمون؟؟؟؟
مادر کوثر
11 مرداد 91 12:52
سلام سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی دوستتون داریم خصوصی
مامان آزی
11 مرداد 91 13:07
عزیزم سپاس اما توی مسابقه والی امروز میتونی رای بدید مسابقه دومی از شنبه است سپاس گلم از مهرت
مامان زهره
11 مرداد 91 13:19
سلام عزيز دلم خوش اومدي .خيلي دلم براتون تنگ شده بود.ولي من دوستيمو حفظ كردم و هر از چند گاهي اومدم پيشت ولي توچي؟همش توي تعطيلات با ماهان جونم بودي.اكشال نداره.ببوسش.باور كن دلم برات تنگ شده بود.
مامان زهره
11 مرداد 91 13:20
عزيزم راستي فضاي وبت مبارك.عين خودت خوشگل شده.نماز و روزه هاتون قبول.نمي دونم آپي يا نه ولي كم كم مي خوام برم نماز(اگه ريا نباشه) دوستت دارم .به ما هم سر بز ن خانوم معلم
مامان زهره
11 مرداد 91 13:21
بعد از نماز مي يام احوالات ماهان جون را مي خونم.فقط ببوسش.
مامان ریحان عسلی
11 مرداد 91 13:37
سلام طاعات و عباتتون هم قبول خوشحالم پست گذاشتی امیدوارم دوباره نری و یه مدتی نباشی
سپیده
11 مرداد 91 14:03
سلام. رای گیری از روز شنبه شروع می شه.
ya30
11 مرداد 91 20:12
akhey azizaaaaam cheghad khob sod upidin delam baraton koli tang shode kash ye ax dg az mahan bezarin ke kamel malom bashe bebinim golpesareton cheshekli shode
مامان اسراواسما
12 مرداد 91 9:16
سلام !نماز و روزه هاتون قبول باشه. خوشحالم که اومدی خواهر جان. برای ماهان جون ومامان گلش
دایی سامان
12 مرداد 91 13:48
نگاه کن کله پوک سجده و رکوع رو یکی کرده!! هرچی مهرم بوده جمع کرده((به شخصه خودم بچه بودم نظرم این بود که مهر بیشتر= ثواب بیشتر+کلاس بیشتر پیش خدا)) دلم براتون تنگ شده بیاید اینجا
مریم--------❤
12 مرداد 91 14:14
خاله سنا
13 مرداد 91 13:41
ماه رمضانتان مبارکخصوصی
خاله سنا
13 مرداد 91 14:04
ممنون عزیزمـ
لیلا مامان آرمین
13 مرداد 91 23:36
سلام زنده باشه پسر نازتون. خدا حفظش کنه. خانمی آرمین من توی مسابقه دو روی سکه وبلاگ کودک من شرکت کرده و برای رای گیری نیاز به رای شما عزیزان داره. اگه دوست داشتید سری به وبلاگ ما بزنید. خوشحال میشیم.
مامان نسترن
14 مرداد 91 1:47
آرفرین گل پسر. خاله جون موقع دعا ونمازمارو هم فراموش نکن
مامان رومینا
14 مرداد 91 10:54
گل پسری کنجکاوه.چه سوالای سختیمامانش اگه من بودم میمونم چی جواب بدم شما چی؟
مریم--------❤
14 مرداد 91 12:01
خصوصی داری کمکم کن
لیلا مامان آرمین
14 مرداد 91 13:43
سلام خاله جون. رای گیری امروز و فرداست. به آرمین رای نمی دید ؟شماره عکسش 10 آدرس وبلاگ رای گیری: http://koodakeman91.niniweblog.com/
الهه مامان ماهان
14 مرداد 91 14:43
سلام به دوست عزیزم. نا امیدانه وبتو باز کردم ولادت امام حسن برات تبریک بنویسم باورم نمیشد. خیلی دلم براتون تنگ شده جاتون واقعا خالی بود. هزارتا بووووووووووووووووووووس
مریم--------❤
14 مرداد 91 17:13
تولد امام حسن مبارک باشهخصوصی
مادر کوثر
14 مرداد 91 19:26
سلام و عرض ادب خدمت مامانیه مهربوووووووووووون
مامان زهره
15 مرداد 91 12:01
عزيز دلم سلام .به نكته قشنگي اشاره كردي؟سوالهاي بچه ها تمومي نداره؟ و اين وظيفه ماست كه به همشون خوب و درست جواب بديم. راستي يه عكس كامل از ماهان بذار صورت خوشگلش را خيلي وقته نديديم.
مامان زهره
15 مرداد 91 12:01
سلام عزيز دلم پيش ما هم بيا خوشحال مي شم نظرتتون را بدونم
مامان سانای
16 مرداد 91 21:51
رسیدن به خیر دلم براتون خیلی تنگ شده بود ایشالله که تعطیلات خوش گذشته . نماز وروزه هاتون هم قبول . ماهانی هم مثل سانای من از خدا میپرسه خدا نگهدارش باشه من مونده بودم به سانای چی بگم برای همین از دوستای وبلاگیم کمک گرفتم . اگه پستشو نخوندی فرصت کردنی سربزن .
مامان آرسن
17 مرداد 91 16:53
ممنون از حضورتون در وب آرسن . یه عالمه بوس واسه پسر نازتون
زهره مامان نیایش
18 مرداد 91 11:20
سلام عزیزم خوشحال شدم که آپ کردی دلتنگتون بودیم خدا رو شکر که خوبید چند باری اومدم تشریف نداشتید ماهان گلم الهی همیشه د رپناه خود خود خدا شاد و سلامت باشی و زیر سایه ی پدر و مادرت التماس دعا
مامان زهره
18 مرداد 91 14:17
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا
مامان علی
18 مرداد 91 23:01
سلام عزیزم چقدر خوشحالم از اومدنت فقط خدا می دونه که چقدر خوشحالم .ان شالله همیشه همیشه خونه ت پررونق و سبز باشه. فدای ماهان جونم بشه با اون نیایش قشنگش چقدر دلم براش تنگ شده بود هرچند بازم روی ماهش رو ندیدم .ماهان تو خودِ خدائی ماهان خدا توی قلب توئه . البته می دونم جواب دادن به اینجور سوالا واقعا سخته . موفق باشی دوستم. التماس دعا
مامان اسرا واسما
19 مرداد 91 8:39
به فرق نازنینش کی اثر می کرد شمشیر / یقینا ابن ملجم وقت ضربت یا علی گفت . . . (با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم.)
مامان متین وکسرا
19 مرداد 91 15:41
از دوباره آمدنتان حوشحالم همیشه به سلامت باشید بوس برای ماهان عزییییییییز
سپیده
19 مرداد 91 18:19
سلام. مسابقه شماره 2 را برگزار کردیم. در صورت تمایل شرکت کنید. با تشکر.
مامان آناهل
20 مرداد 91 17:14
اِ سلاااااااااااااااااااااام . ماهان گل گلاب .کجا بودی گل پسر . قند عسل . آفرین که مامان تنبل رو راه انداختی . بازم ازین سئوالها بپرس .
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
21 مرداد 91 8:58
اومدم تشکر کنم از شما خاله مهربون به خاطر اینکه به وبلاگ محمدی عزیزم سرزدین و اون نظر قشنگ رو گذاشتین. خدا محمد رو با همه زیبایی های ممکن به ما عطا کرد. لحظه لحظه وجود و حضورش برامون برکته. خدارو هزاران هزار مرتبه شکر که بعد از اون همه درد و رنج الان سالم سالمه. مرسی عزیزم خیلی خوشحالم کردین.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
21 مرداد 91 8:59
عزیزم چه آقا پسمل شیطون و بامزه ای دارین. انشااله خدا حافظش باشه و روزهای زیبایی رو برای شما رقم بزنه. التماس دعا خاله مهربون
مامان حسني
22 مرداد 91 11:23
سلاااااااام خواهرگلم دوست عزيزدردونه من كي اومدي چه بي صدا اينقده خوشحال شدم كه گفتم اول بهت خوش امد بگم بعد برم پستتو بخونم خيلي دلم هواتو كرده بود بدجوردلتنگت شده بودم خوش امدي خوش امدي
مامان حسني
22 مرداد 91 11:26
اي جانم ماهان جونم براي ماهم دعا كن چون شمافرشته كوچولوها قلبتون خيلي صاف صاف صاف هست ازطرف من مامانت را ببوس كه خيلي دلتنگش بودم
❤مامان آزی❤
24 مرداد 91 16:04
اااااااااااااااای جونم با چندتا مهر نماز میخونی خاله جون ؟؟؟؟؟؟ _____████ ____________ _____██████ ___________ ____████████__________ ▌ ___███____███_________ █ ___██_______██__________▌ __███________█__________▌ __▌●█________█_________█ __███_______ █_________█ ___██_______█________██ ____________██_______██__▌ ____█______██______███_ █ _____▌_____██_____████_█ __________███___█████_█_█ ________███__██████__█_█ ______███__████____██_█ _____███_█████_████_█ ____████_██████_███_█__▌ ___████_█ █__███ _█__██_▌ __█████_████_▌_█_███_▌ _█████_██___██___██_█ _█████_███████_███__█__██ _███_▌███___██____██_███ _███_▌█████___███__█__█ _████_▌▌___█__█_██████ __██████_████__▌_████ ___█████_____████████ ._=--███████████████ _=--=_-████████████ =--_=-_=-█████████
الهه مامان ماهان
24 مرداد 91 20:00
عزیز دلم سلام. قربون مهربونیت منم دلم خیلی براتون تنگ شده خیلی دوست داشتم بعضی وقتا باهات بحرفم ولی نبودی. برام از ماهان و حرفای شیرینش بگو
مريم مامان ماهان
25 مرداد 91 8:15
سلام دلمون واستون خيلي تنگ شده بود خوشحالم كه اومدي چه سئوالات سختي رو بايد جواب بدي
آذر
26 مرداد 91 10:16
خوش باشي عزيزم
مامان نیایش
26 مرداد 91 12:10
اگه وقت کردی پیش ما هم بیا خوشحال میشیم
مامان آناهل
27 مرداد 91 19:30
سلام به ماهان گل و مامانش. اگه دوست داشتید پیغامی برای خودِ آناهل بذارید تا بعدها وقتی تونست خودش وبش رو بخونه و خودش به شما سر بزنه . ممنون .
مادر کوثر
28 مرداد 91 10:39
سلام دوستم طاعات و عباداتت قبول درگاه احدیت و عیدت پیشاپیش مبارک امشب ما رو هم دعا کنید.
مامان اسرا واسما
28 مرداد 91 19:27
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ سلام دوست خوبم!نماز وروزه هاتون قبول حق عید فطر بر شما وخانواده محترم مبارک.
مامان پریسا
30 مرداد 91 2:01
خوشحالم که به جمع دوستان برگشتید
سمانه مامان پارسا جون
31 مرداد 91 1:36
سلام مامانی خوبید؟ عیدتون مبارک طاعاتتون قبول چقدر دلم واسه خودتونو نوشته هاتون و ماهان جون تنگ شده بود خوشحالم که زودی برگشتید
مامان رادمان
4 مهر 91 12:46
سلام مامان ماهان.من واقعا به شما برای داشتن همچین پسر نازی تبریک میگم. خدا حفظش کنه. هزاررررررررررررر ما شا الله . پسر من هم توی عالم کودکیش نماز میخونه. خوشحال میشم بهش سر بزنین. منتظر نظراتت هستم عزیز.بای