ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

تعطیلات

1391/2/16 14:47
نویسنده : مامان
4,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم ! 

  خدا رو شکر سال تحصیلی هم روزهای آخرش رو میگذرونه و تعطیلات کم کم داره شروع میشه. به امید خدا امسال تابستون برنامه های زیادی برای ماهان دارم و تا مهر ماه ممکنه پست جدیدی نذارم مگر در موارد خاص .

  از همه دوستان و عزیزانی هم که لطف میکنن و سر میزنن ممنونم.حتما در اسرع وقت سعی میکنم لطف بیکرانتون  رو جبران کنم.فعلا حدود 60 کامنت تایید نشده از دو پست قبل مونده که به مرور تایید میکنم.همینجا عذرخواهی میکنم از اینکه اینقدر دیر جواب میدم و سراغتون میام.

  و تو پسر عزیزم !همه وجودم.این وقفه رو توی ثبت خاطراتت بپذیر.همه سعیم رو میکنم تا تابستون خوبی رو پیش رو داشته باشی.

  خدا جونم خودت میدونی من چی میخوام.ازت میخوام به ماهان و من این قدرت رو بدی که حداکثر استفاده رو از این مدت ببریم.خواهش میکنم اون پشتکار بیکار را به من برگردان.و بهترینش را هم به ماهان عطا کن.آمین یا رب العالمین.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 پ.ن:خیلی دلم برای کوچولوهای خوشملتون تنگ میشه.تو این مدت سعی میکنم حداقل هفته ای یک بار هم که شده به دیدنشون بیام.حتی شده در سکوت.

فقط به خاطر تو

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (163)

مامان علی خوشتیپ
16 اردیبهشت 91 14:49
خوش به حالت ما که اول کارمونه خوب یه جوری برنامه ریزی کن هر روز یه سر کوچولو بهمون بزنی.اینجوری خیلی دلمون تنگ میشه خب حالا برنامه هات چی هست.فضولیمون گل کرد
مریم -----------♥
16 اردیبهشت 91 16:16
به خدا میسپارمت گلم
مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 16:29
امیدوارم بهترین استفاده رو از تعطیلات ببرید.شاد باشی گلم.
مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 91 17:21
سلام هر جا هستید خوش باشید و خوش بگذرونید... الهی آمین اگه واسه تایید نظرات کمک خواستید خبرم کن
مامان علی
16 اردیبهشت 91 21:47
یکی به من بگه اینجا چه خبره اون از مامان کوثر اینم ازتو معلوم هست چتونه شما. با شنخاتی که ازت دارم میدونم که این تصمیم رو از روی احساسات نگرفتی ساعتها نشستی و فکر کردی و می دنم که بهترین تصمیم رو گرفتی ولی آخه چرا آیا می تونی در صورت امکان مارو هم قانع کنی؟ من و همه اونهایی که دلبسته نوشته هات هستن ؟ اونهایی که سنگ صبورشون هستی ومن همیشه از کامنتایی که برات میذارن اینو میفهمم؟ اصلا همینکه در عرض دو روز 60 تا کامنت داری بی اینکه بهشون سر زده باشی می فهمی معنیش چیه؟ یعنی دلبستگی به تو و به پسرت و نوشته هات حتی اگه مث خاله بازی نیای سر بزنی بهشون. همینجوری دارم میگم و آرومم نمیشم. قصدت ادامه تحصیله باشه خیلی هم تصمیمه درستیه ولی بازم می تونی مدیریت کنی اینجا. اگه برنامه های ماهانه که بازم می تونی لابه لای برنامه هات یه باریکه راه باز کنی برای اینجا . اصلا مگه اینجا متعلق به ماهان نیست . دستام خسته شد. بازم میام دعوات کنم دلم ازت پره خیلی پر. دوست ندارم
مامان امیر علی
16 اردیبهشت 91 23:52
بانوی اردیبهشت خواهر عزیزم تولدتون در این ماه مبارک ایشاله همیشه موفق و شاد باشین نه تو رو خدا شبها که همه خوابن بیا بنویس دفتر خاطرات پسرمون را خالی نزار عزیزم .ایشاله که به ارزوهای قشنگت برسی و ماشاله بانوی بزرگ و دانایی هستی و مادری فداکار من می دونم که با برنامه ریزی خوب و دقیق به تمام اهدافت می رسی و همچنان با ما هستی راستی دندون پسرم کو ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان علی
16 اردیبهشت 91 23:52
خیلی بی رحمی
مامان حسني
17 اردیبهشت 91 8:37
ووااااااااااااييييييييي نگونمي ايي كه خيلي دلم مي گيره من عادت كردم هرروز بيام اينجا ولي خوب اگه به نفع ماهانه حرفي نيست تحمل مي كنيم تا ديداردوباره راستي ميشه بگي چه برنامه هايي دارين كنجكاو شدم چيه كه چندماه مامان جون اصلا فرصت نمي كنه حداقل به ما سربزن هروقت بيايي ازعطر قدمهات مي فهمم اومدي حتي اگرساكت باشي مي بوسمتون خيلي دوستتون دارم دلم براتون تنگ ميشه زودزود بياين ديگه
مامان زهره
17 اردیبهشت 91 10:31
تعطيلات خوش بگذره.فقط اي كاش شماره همراهت را مي دادي؟!
الهه مامان ماهان
17 اردیبهشت 91 11:10
مامان ماهان جوووووونم چه شما خاموش بیای چه با صدا ما دوستتون داریم


ما بیشتر.:
سمانه مامان پارسا جون
17 اردیبهشت 91 11:46
آمین
آرزو مامان نیکی
17 اردیبهشت 91 13:02
سلام عزیزم ماشاله به این گل پسری
ایشاله دامادش کنی
ممنونم که وقت گذاشتی و جوابم رو تو پرسش و پاسخ دادی


خواهش میکنم عزیزم.کاری نکردم.
مامان آريا
17 اردیبهشت 91 13:23
ما هم خيلي خيلي دلمون براتون تنگ مي شه اما مي تونيم به خاطر خوشحاليه ماهاني كه ساعات بيشتري پيش مامانه مهربونش مي گذرونه دندون رو جيگر مي زاريم
بازم خوشبحالتون كه يه تعطيلي تابستونه دارين تا جبران كنين ما چي بگيم كه تعطيلي نداريم


اتفاقا موقع نوشتن این پست به یاد شما و خیلی از مامانای دیگه بودم که کارمندن.
مامان سانای
17 اردیبهشت 91 13:56
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم گرفت


سر فرصت میام توضیح میدم.
ilijoon
18 اردیبهشت 91 7:05
سلام ماهان جونم من ايليا جون بزرگ مرد كوچك هستم پست روز معلم مامانتو خوندم وچه زيبا نوشت دلم نيومد بدون هيچ كامنتي برم واگر بامان جون اين افتخار رو به ما بده كه پيشمون بياد خيلي خوشحال ميشم چون واقعا داشتن دوستي با چنين طرز تفكر براي من مثل يه گنج ميمونه كه اميدوارم اين گنج نصيب من هم بشه دوستتون دارم بهم سر بزنيد ilijoon.niniweblog.com
مامان پریسا
18 اردیبهشت 91 9:13
موفق باشید عزیزم. خصوصی.
آوين
18 اردیبهشت 91 9:18
عزيز دلم سلام از اينكه به ما سر ميزني خيلي ممنونم اميدوارم تعطيلات خوش بگذره
نایسل
18 اردیبهشت 91 9:42
آخی عزیزززز دلم یادش به خیر خرداد امتحانامونو میدادیم تموم میشددددددددد عزیززز دلم هر جا هستی موفق باشی منم حتما باید برم دکتر بهم قرص بده آره شاید به خاطر شیر باشه اخه چند ماهه شیر اینجا نمیاد کم شده منم نخریدم شاید به خاطر اونه مرسی عسیس دلم
مائده
18 اردیبهشت 91 11:04
تعطيلات خوش بگذره
مامان ثنا و ثمین
18 اردیبهشت 91 11:11
امیدوارم که تعطیلات خوش بگذره.دندون ماهان جون هم که افتاده.مبالکه مامانش من یه کمک ازتون میخام.میشه بیاین خ
سید امیرعباس بابا
18 اردیبهشت 91 12:55
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟؟ اومدم روز مادر رو به تو و مامان مهربونت تبریک عرض کنم... چند وقتی نبودم حالا دوباره برگشتم بیا بهم یه سر بزن ... من منتظرتم راستی خیلی ناز شدیا ایشالا زودی بزرگتر بشی مامان و بابا رو اذیت نکنی ها بووووووووووووووووس دوستت دارم امضاء : سید امیرعباس بابا
مامانی وروجک
18 اردیبهشت 91 22:48
با اینکه من و ارمیا خییییییییییلیییییییییی دلمون براتون تنگ میشه ولی برید خوش باشید. امیدوارم تابستون خیلی خوبی داشته باشین دوستتون دارییییییییییم!
مريم مامان ماهان
19 اردیبهشت 91 7:47
دلمون وايستون تنگ ميشه عزيزم ايشالا تعطيلات خوب و پرباري رو داشته باشيد و به شما و ماهان جون خوش بگذره
مامان آريا
19 اردیبهشت 91 10:21
X
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 18:23
مامانی وروجک
19 اردیبهشت 91 21:07
باز از چمن داور، یک غنچه نمایان شد / از یمن قدوم او عالم همه بستان شد برخیز نما شادی، ایام سرور آمد / چون باز دری بر خلق از روضه ی رضوان شد . . . عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک خیلی دلم برات تو این مدت تنگ میشه نرووووووووووو!
A D
19 اردیبهشت 91 23:41
سلام اقا ماهان چطره
مامان حسین
20 اردیبهشت 91 13:47
تابستان خوبی داشته باشید
بابای دوقلوها
20 اردیبهشت 91 16:14
انشالله تعطیلات خوش بگذره
مامان ثنا و ثمین
20 اردیبهشت 91 20:04
ممنون خانومی از لطفتون.دیگه از خودش کمک گرفتم.چون فرصتی باقی نمونده باید تا شنبه حفظش کنه
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 0:02
چ برنامه هایی داری؟ایشالا که همه ش عالی انجام بشه
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 9:03
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
آوين
21 اردیبهشت 91 12:06
دوست خوبم ، مهربونم پيشا پيش روزت مبارك
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 12:07
مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان روز مادر بر شما مبارک
مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 23:02
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان علي خوشتيپ
22 اردیبهشت 91 0:48
میلاد سرور بانوان جهان و مادر تمام شیعیان و روز مادر بر شما و تمام ایرانیان مبارک http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up5/00799979429965848816.jpg
الهام مامان رامیلا
22 اردیبهشت 91 2:29
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•. سلام عزیزم روزت پیشاپیش مبارک باشه گلم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 10:10
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 10:49
حالا هی به ما ضد حال بزنین خوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا تعطیلات که فرصت بیشتری هست برای آپ کردن چرا آخه؟من مطمئنم ماهان هم از اینکه وقفه تو ثبت خاطرات با مزش بیفته خوشحال نمیشه.اگه سر زدن به لینکا سخته ما فقط به یه شاخه گل رضاییم که بدونیم شما اومدین و رفتین...فقط همین.
مامی امیرحسین
22 اردیبهشت 91 10:59
راستی روزت مبارک مامان مهربون
كتي(مامان آقا مهديار)
22 اردیبهشت 91 12:17
به سلامتي مادر واسه اينكه ديوارش از همه كوتاهتره! به سلامتي مادر بخاطر اينكه هيچوقت نگفت من هميشه گفت بچه هام... به سلامتي مادر بخاطر اينكه هميشه از غمهامون شنيد اما هيچوقت از غمهاش نگفت به سلامتي مادر بخاطر اينكه از سلامتيش براي سلامتي بچه هاش هميشه گذشته به سلامتي مادر بخاطر زندگي كه همراه با شادي و اميد و مهربوني بهمون ميده به سلامتي مادرچون هيچوقت خستگيشو به رخمون نميكشه و ازش گلايه اي نميكنه به سلامتي مادر چون اگه خورشيد نباشه ميشه گذرون كرد اما بدون حضور مادر زندگي يه لحظه هم معني نداره روزت مبارك عزيزم
مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:04
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . . .
ilijoon
22 اردیبهشت 91 14:07
مامان جون مهربون روزتون مبارك
مامان رومینا
22 اردیبهشت 91 17:23
پیشاپیش روزت مبارک مامان ماهان.ایشالا در کنار خانواده همیشه شاد و تندرست باشید
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 17:49
روز مادر رو با تقدیم یه شاخه گل بهتون تبریک میگم
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 18:31
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد. روزت مبارک
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 4:13
امیدوارم تعطیلات خوش بگذره خصوصی داری عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
23 اردیبهشت 91 8:23
کودکم کمی تب داشت شب زودتر از همیشه خوابید ..... نیمه شب از جا پریدم انگار کسی صدا میزد: مامان ...مامان.... همسرم راحت و آسوده خوابیده بود و همه جا غرق در سکوت... "خواب دیده ام آری خواب دیده ام" هنوز چشمم گرم نشده بود که دوباره شنیدم: مامان..... مامان پریدم و سریع به اتاق کودکم رفتم ونگاهش کردم مثل فرشته ای معصوم و زیبا در خواب ناز بود لحافش را مرتب کردم وصورتش را بوسیدم دلشوره داشتم همه جای خانه را سرک کشیدم و دوباره به بستر رفتم اینبار خیلی واضح تر و بلند تر از قبل... انگار هزاران نفر همزمان فریاد میکردند: "مامان....مامان..." تا اتاقش دویدم ! تب داشت پایین تخت نشستم به موهایش دست کشیدم و دستمال نمدار را هر چند دقیقه یکبار عوض کردم خسته بودم اما خواب به چشمانم نمی آمد آرزوهایی که برایش داشتم را مرور می کردم تا سپیده دمان.... "روز مادر مبارک" زهرا
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 9:22
در میان دستهایت عشق پیدا میشود زیر باران نگاهت نسترن وا میشود با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید
❤。★مامان رضا جون★。❤
23 اردیبهشت 91 10:09
روزتون مبارک
سمانه مامان پارسا جون
23 اردیبهشت 91 10:55
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک عزیزم
مامان امیر علی
23 اردیبهشت 91 11:10
روزت مبارک و تولدت هم پیشاپیش مبارک عزیزم .با ارزوی بهترین ها برای ششما بانوی نمونه و فداکار . وقتی ماهان جون خوابیده بیا بازم بنویس و به ما هم سری بزن .من فقط در وقت خواب امیر علی می یام و می نویسم
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:24
یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم. روز مادر مبارک
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 14:57
امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشین از تعطیلات تون نهایت لذت مادر و پسری رو ببرین
فهیمه مامان پرهام
23 اردیبهشت 91 14:59
کدامین گل زیبا را به خاطرت هدیه کنم که وجودت عطر تمام گلهاست... روزت مبارک
الهه مامان ماهان
23 اردیبهشت 91 15:42
سلام مامان ماهان جووووووووووووووونم روزت مباااااااااااااااااااااااارک
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:12
. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک دوست عزیزم
کوثر آبجی کیمیا
23 اردیبهشت 91 22:31
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی من ، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به ارامی سیرابم کند ، گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد.... سلام خاله جووووووونم خوبید؟خاله ماهان هر چی بزرگتر میشه خوجگلتر میشه قلبونچ بلم من... راسی روز مامانم مبارک
مامان رهام
24 اردیبهشت 91 10:02
ایشاا... تعطیلات خیلی خوبی داشته باشین
مامان نسترن
24 اردیبهشت 91 10:15
خوشبحالت خانومی. ماکه واسمون تعطیلات وغیر تعطیلات نداره. همسری که دایم سرکاره. منو پسریم تنها
ilijoon
24 اردیبهشت 91 15:51
مامان احسان
25 اردیبهشت 91 0:32
روز برشته بی بال یعنی مادر مبارک عزیزم
مامان سانای
25 اردیبهشت 91 9:09
مامان زهره
25 اردیبهشت 91 13:03
تعطيلات خوش مي گذره.خداراشكر
الهه مامان ماهان
26 اردیبهشت 91 0:16
نمیدونم روزتو تبریک گفتم یاااااااااااا نه. کم پیدایی هر روز بهتون سر میزنم و لجم در میاد.
مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 16:19
بوس
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 اردیبهشت 91 16:54
سلاااااااااام اومدم واسه احوالپرسی خوبی؟ ماهان جون خوبه؟ کی بر میگردید به سلامتی؟
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:56
دندوناشو خاله قربون اون دندونای افتادت بشم
مامان آرمان
27 اردیبهشت 91 12:51
سلام دلمون براتون تنگ میشه البته شده بهتون عادت کردیم
مـــــــــــردبارانـــــــــــ
27 اردیبهشت 91 17:33
سلام به به به به دیگه داره اقاکوچلو بزرگ میشه خدابرات نگهداره انشاالله تابستون خوبی رو پشت سر بزاری خاله براتون آرزو موفقیت دارم موفق باشی
سمانه مامان پارسا جون
27 اردیبهشت 91 20:59
خانومی کجایی نیستی؟ دلمون تنگ شده نگرانت شدیم
مامان امیر علی
30 اردیبهشت 91 11:36
سلام بانوی اردیبهشتی عزیزم .دیشب خوابتون رو دیدم با اینکه چهرتون رو ندیدم اما شما بودید در خوابم ... با تاخیر تولدتون بسیار مبارک سایتون هزاران سال بالای سر فرزند و خانواده مهربونتون موفق و سر بلند و عاقبت به خیر باشید با ارزوی بهترین ها برای شما دوست گلم
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 12:13
اي كاش تعطيلات به جاي 3 ماه 3روز بود بوس بوس بوس براي ماهان جون
مادر کوثر
30 اردیبهشت 91 13:27
الهه مامان ماهان
31 اردیبهشت 91 17:03
مامان ماهان جون مرسی که اومدی وقتی ظرتو دیدم گفتم آخ جوووووووووووون بدو پست جدید ولی بازم به در بسته خوردم
مامان نیایش
31 اردیبهشت 91 22:02
سلام خانمی ان شا الله که هر کجا هستی سالم باشی و شاد و سایه ات رو سر گل پسرت و خسته نباشی فدای این پسری بی دندون نیایش من که یک سال از تو کوچیک تره دیروز دو تا دندونش رو از دست داد و بی دندون شد دیگه مجبور شدیم بکشیمایشالا همه بچه ها سالم باشن و لبشون خندون
مامان علی خوشتیپ
1 خرداد 91 14:31
دلمون تنگ شده براتون خووووووووووو
مامان ثنا و ثمین
2 خرداد 91 19:47
سلام.دلمون براتون تنگ شده.حداقل وقتی ماهان خوابه،یه پست بذار از حال و احوالتون. ثمین من تو مسابقه ی شکلک نی نی شرکت کرده.خوشحال میشم بهش رای بدین.البته زمان رای گیری احتمالا 6 خرداد هست.
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 خرداد 91 16:06
سلام خانومی...خوبی عزیزم..؟ عزیز خاله چطوره خوبه ؟ خوش میگذره ؟ عزیزم خیلی خیلی شرمنده ی محبتاتم و منو ببخش از اینکه اینقده دیر بهت سر میزنم...باور کن همین وقتی رو هم که میام برای مسیح آپ میکنم به زور جور میشه...به خاطر ساعت بد کاری من اصلا نمی تونم از خجالت دوست گلی مثل شما در بیام... امیدوارم درکم کنی و ازم نرنجی... دوستتون داریم... ماهان نازمونو ببوس
Persian Friends
6 خرداد 91 0:23
بهترين اسم هايي كه مناسب مي دانيد!
مامان زهره
6 خرداد 91 10:18
سلام از ماهان جون و مامان گلش چه خبر؟!
ستاره زمینی
6 خرداد 91 19:00
سلام ماهان جان خوشحال میشیم لینکمون کنید.
مامی امیرحسین
8 خرداد 91 12:17
همچنان خاموشی دوست عزیزم؟
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 12:27
اميرعلي جون ما در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي به اميرعلي جون مارو ياري كنيد و خوشحالتر ممنونم http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php
زينب عشق مامان و بابا
9 خرداد 91 12:32
سلام سلام خوبيد ؟كجاييد زينب گل ما 17 ماهه شد
مامانی درسا
9 خرداد 91 18:42
سلام سلام صدتا سلام ....... دوستان عزیزم همانطور که میدونید درسا گلی توی مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده ...... از امروز تا چهاردهم زمان رای گیری است ..... اگه ما رو قابل دونستید .... به آدرس زیذ مراجعه کنید و بهش رای بدین ..... راستی حتما" آدرس وبلاگتان رو بذارین ..... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ...... ممنون ...... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مريم مامان ماهان
10 خرداد 91 10:37
سلام اميداوارم خوب و خوش باشيد ببوس ماهان جان رو
مامان آريا
10 خرداد 91 11:58
دلمون حسابي براتون تنگ شده ها
مامان آريا
10 خرداد 91 11:58
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی است تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است . . . روز مرد و به دوتا مرداي خانوادتون ماهاني و باباي مهربونش تبريك مي گم
مامان پریاگلی
12 خرداد 91 8:04
پیشاپیش ولادت علی مرتضی روز مرد و روز پدر بر پدر و همسر محترم و بزرگ مرد کوچولومون مبارک روزگار به کامتون
مامان آناهل
15 خرداد 91 17:29
ماهااااااااااان اینجوری دلمون برات خیلی تنگ میشه . در عوض باید بیشتر بیای خونمون قبوله ؟ایشالا مامان هر جا هست موفق و موید باشه. همینطورتو و بابا
الهه مامان ماهان
15 خرداد 91 23:32
سلام عزیزم نمی خوای بیای دیگه کم کم قهر میکنما مگه این امنحان بچه ها چقدر طول میکشه هر وقت میام پست تعطیلاتو میبینم لجم در میاد. امیدوارم بخونی و جواب بدی.
مامان زهره
16 خرداد 91 9:26
سلام خانم گل .خوبي تعطيلات خوش بگذره.اومدم غير از تبريك روز پدر بگم حداقل توي يه پست بگو كه تئي تعطيلات چه كار مي كنين؟!
مادر کوثر
16 خرداد 91 14:19
سلام عزیزم سلام مامانیه مهربون ما برگشتیم اما نه به پر رنگی قبل امیدواریم شاهد حضورت باشیم هرچند در سکوت
زهره مامان هلیا
18 خرداد 91 2:29
ماهم گاهی میام وماهان و می بوسیم ومیریم
فهیمه
18 خرداد 91 10:12
دلمون براتون تنگولیده
زهرا مامان صبا
20 خرداد 91 0:54
الهی لبت خندون و دلت شاد باشه جونم
ya30
20 خرداد 91 1:36
salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam kojaeeen?????????????????????????? kam peyda shodin delam baraton ye zareeeeeeeeeeeeeeee shode
مامانی فری
22 خرداد 91 15:12
تشریف بیارید جشن دندونی خوشحال میشم
آذر(مامان کیارش)
23 خرداد 91 16:52
بهتون خوش بگذره دوست خوبم وموفق باشی
الهام مامان رامیلا
24 خرداد 91 0:38
هر جا هستی خوش باشی عزیزم ما که دلمون براتون تنگ میشه
محمدمهدی
24 خرداد 91 10:45
سلام ایشالله همیشه شاد باشی دوستم خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان رها
24 خرداد 91 15:29
چقدر دیر به دیر میای دلمون برات تنگ میشه راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون
مامان نیایش
25 خرداد 91 11:00
سلام عزیزم خوبین فکر کنم هنوز نظرات قبلی رو تایید نکردی ان اش الله هرجا هستن خوش باشین دلمو.ن براتون تنگ شده
مریم
25 خرداد 91 20:10
وب جدیدم http://maryam-zand.niniweblog.com/
مهرانا
26 خرداد 91 20:13
سلام همکار عزیز امیدوارم تابستان خوبی داشته باشی وکنار پسر خوشگلت بهت خوش بگذره
ya30
28 خرداد 91 23:21
akhi jigaresho
مریم--------❤
29 خرداد 91 15:47
سلام عزیزم تورو خدا بیا خیلی نگرانتم بخدا دیگه اشک تو چشام جمع شده نگرانتم خیلی خیلی تو رو خدا بگو که سالمی سرحال نکنه زبونم لال چیزیتون شده باشه
مامان پریسا
31 خرداد 91 15:37
سلام دوست عزیز. پیغامتونو در وب مریم دیدم. خوشحالم که خوبید. راستش من هم خیلی براتون نگران بودم.
سهیلا مامان درسا جون
31 خرداد 91 17:06
ایشاالله هر جا هستین بهتون حسابی خوش بگذره و تعطیلات تابستونی خوبی رو پشت سر بگذارید با یه عالمه خاطره خوب و زیبا برگردین ولی خدایی دلت میاد اینجا رو سه ماه بیخیال بشی مطمئنا دلت تنگ میشه و زود زود میای تا یه آپ شیرین و خوشگل برامون بزاری با یه عالمه عکس از گل پسری
مامان ریحان عسلی
31 خرداد 91 18:45
سلام کجایییییییی کامنتتو تو وب جدید مریم دیدم اومدم گفتم شاید آپ کردی هر چند وقت یه بار میآم وبت آپ نکردی منم حوصله ی کامنت گذاشتن ندارم مادر شوهر دختریییییییییییی دومادم چطوره خودتون چطورید مادر عروس به این خوبی دیده بودی نه والا
مامانی درسا
31 خرداد 91 20:27
کچایید شما ؟
فهیمه
2 تیر 91 12:03
مامان ماهان
2 تیر 91 15:29
ما هم دلمون تنگ میشه ولی مسلما ماهان جون واجبتره بووووووووووووووووووس
کوثر آبجی کیمیا
2 تیر 91 16:09
سلام خاله گلــــــــــــــم منم واسه مدرسه و درس و امتحانا سرم خیلی شلوغ بود ولی الان...بخاطر کیمیاهم که شده....حتما میام و به وبلاگاتون سر میزنمراستی برا کیمیا لوگو ساختم میخاسم بگم بیزحمت بذارینش تو وبتون ماهان جون گلو از دور میبوسم
ya30
2 تیر 91 16:53
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان ساناز
3 تیر 91 15:21
سلام عزیزم ما برگشتیم خوشحال میشم بهمون سر بزنید
مادر کوثر
3 تیر 91 17:03
دلمون تنگ شده هااااااااااااااا
زهرا از نی نی وبلاگ213
4 تیر 91 19:04
سلاااااااااااااااااام عزیزم معلومه کجایی؟ یه خبر به ما بده دوست جونم
مامان حسني
5 تیر 91 14:10
مليحه جونم سلام كجايي خواهرخيلي نبودنت بهم ميگه دلم تنگ شده براتون خوب يه خبرايي هستا حداقل بيا وبم را بخون شايد حدس زدي ماهان جونم راببوسش حسابي
زهرا
5 تیر 91 14:21
سلااام.. تابستون 3نفره ی فوق العاده ای داشته باشین...
زهره مامان هلیا
6 تیر 91 9:34
سلام اگه فرست کردین بیاین عکسای آتلیه هلیا رو ببینین
زهرا از نی نی وبلاگ213
6 تیر 91 13:52
شبيه ابر باشيد!؟ روزی شیوانا از کنار مزرعه ایی می گذشت. زن و مرد جوانی را دید که به زحمت در حال کشت و زرع هستند. مرد به محض دیدن شیوانا به سوی او دوید و در حالی که زنش او را همراهی می کرد، هراسان گفت: " استاد! تمام امید من و خانواده ام به نتیجه این کشت و زرع است. اگر آفتی بیاید یا اتفاق ناگواری بیفتد شاید تا چند ماه آینده تمام چیزی را که داریم از دست بدهیم و به فقر و تنگدستی بیفتیم. ما را راهنمایی کن تا از این نگرانی بیرون بیاییم." شیوانا نگاهی به زن و مرد جوان ا نداخت و گفت:" خالق هستی مزرعه را در اختیار شما قرار داده است و شما هم از زحمت و تلاش چیزی کم نگذاشته اید. پس دلیلی نیست که نسبت به کسی که دست روی دست گذاشته عقب بمانید. اما با این وجود در کنار این کار به پرورش دام و طیور هم مشغول شوید و در اوقات فراغت یک کار فنی مثل فرش بافی برای خود دست و پا کنید!در این صورت احتمال شکست و تنگدستی شما کمتر می- شود! اما در هر صورت پیشنهاد می کنم با نیت خالص و پاک کارتان را انجام دهيد و مانند ابرشناور شوید و بگذاريد نتایج خودشان همدیگر را پیدا کنند و گرد هم آیند. شما شبیه ابر باشید. برای ابر چه فقر می کند که باد از کدام جهت می وزد. او در آسمان رویایی خودش شناور است. شما هم مادامی که خود را در آسمان توکل و اعتماد به خالق هستی شناور ساخته اید، نگران هیچ تندبادی نباشید!"
مامان حسنی
8 تیر 91 14:21
سلااااااااااااااااااااام قربونت برم خواهرگلم که خیلی دلم برات تنگ شده نمی دونی وقتی پیغامت را دیدم چقدر ذوق زده شدم راستی حدست درست بودقربون ابجی باهوشم برامون دعا کن بری خواهرم هم دعا کن که بدون مشکل این دوران را بگذرونه ماهان جونم راببوسش حسابی که خیلی دلم براش تنگه
ya30
9 تیر 91 23:28
ta key dg nemiayn
مريم مامان ماهان
10 تیر 91 11:14
رایکا (پوسترساز)
10 تیر 91 14:31
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون ماهان جان عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
الهه مامان ماهان
10 تیر 91 18:11
سلام عزیزم نمیدونم میخونی یا نه؟ اما دلم براتون تنگ شده دوست دارم زودتر تابستون تموم بشه. ماهانی خاله عاشقتم.
مامان علی
10 تیر 91 18:44
دلتنگت روی خود تو ماهانتم دووووست... کجائی؟
مریم--------❤
11 تیر 91 15:25
سلااااااااااااام! ببخش نظرتونو دیر دیدم مرسی که اومدی و از نظرات قشنگت راستی فهمیدی حارث الکی بوداین عکسهارو تو نت پیدا کردم البته سایتش فیلتر بود(توی وب حسنی اپلود شدن) http://www.niniweblog.com/upl/222222/13401853483.jpg http://www.niniweblog.com/upl/222222/13367501340.jpg http://www.niniweblog.com/upl/222222/13367499639.jpg http://www.niniweblog.com/upl/222222/13368332622.jpg http://www.niniweblog.com/upl/222222/13368333076.jpg http://www.niniweblog.com/upl/222222/13411401002.jpg?60 بوووووووووووووووووووس برای خودتونو ماهان جونی
مریم--------❤
13 تیر 91 13:42
مامان سانای
14 تیر 91 9:33
هر روز به وبلاگتون سر می زنم به امید اینکه امده باشین
مامان نیایش
14 تیر 91 10:21
سحر از باغ،شمیم نفسی می آید همره قافله ی عشق کسی می اید ریسه بندان شده عالم به مبارک بادش مژده ای دوست که فریاد رسی می آید عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد التماس دعا
بارمان و برسام و مامی
14 تیر 91 12:46
ا سلام تو که ماهان خودمونی خیلی خیلی خوش اومدی
ya30
14 تیر 91 19:50
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣
نسترن(یک عاشقانه آرام)
14 تیر 91 22:39
ایشالا موفق باشین خانمی.دلتنگت میشیم
مامان اسراواسما
15 تیر 91 8:52
میلاد نور بر شما مبارک خدایا ، درک دوران سبز ظهور دولت عشق را نصیب ما بگردان آمین . .
ilijoon
16 تیر 91 2:46
عزيزم اگر ممكنه آدرس وب ايليا رو تو لينك دوستاتون به صورت زير تغيير بديد ممنون ميشم ilijoony.niniweblog.com
مامانهاي آشپز
16 تیر 91 9:56
سلام مامان ماهان عزيزم براي درست كردن كيك هاي ميوه اي از پودر كيك آماده استفاده كرده بوديد؟ مامان علي:يه دستور پاي سيب دارم عاليههههههههههه .يه جورايي امضامه تو فاميل.متاسفانه تو اهواز سيب گلاب گيرم نمياد كه از مراحل درست كردنش عكس بگيرم.اگه گيرم نيومد به خاطر شما دستورشو بدون عكس از مراحل درست كردن تو اين هفته ميذارم.فقط به خاطر شما. يه پست هم در مورد نكات پختن كيك ميذارم .اينكه كيك چرا تلخ شده نميدونم .من هيچوقت از پودرهاي آماده استفاده نكردم... ميذارم نظرتو مرجان جون هم ببينه اگه جوابشو نميدونست حتما برات ميپرسم.ممنون به وبمون سر زدي
مامان زینب
16 تیر 91 11:05
ایشالا هر چی هست خیره
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:07
ایشالا که هر جا هستین شاد باشین و اما ماهان جون چه عکس جالبی مخصوصا از دندان افتادش ما هم آپیم عزیزم
ya30
21 تیر 91 22:39
____ ♣♣♣_____________♣♣♣ _ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣ ♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣ ♣___________♣___♣ __________ ♣ ♣____________♣_♣ ___________ ♣ _ ♣____________♣ ___________ ♣ __ ♣________ ----------------------♣ ____ ♣ ____اپم بدو بیا_______ ♣ ______ ♣ ______________ ♣ ________ ♣ __________ ♣ __________ ♣ ______ ♣ _______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣ ______ ♣____♣__♣__♣____♣ _______ ♣_____♣♣_♣____♣ _________ ♣_♣__♣♣__♣ __دیر نکنیا__________ ♣♣ _________________ ♣♣ _____زودی بیا________ ♣♣ _________________ ♣♣
مامان پریسا
22 تیر 91 13:18
سلام دوست عزیزم. امیدوارم سلامت باشید. ممنون که به یادم بودید و در اندوهمون باما همدردی کردید. ایشالله در شادیهاتون جبران کنم.
مـــــــــردبارانـــــــــــــ
23 تیر 91 17:33
سلام خاله خوبین شما ببخشید که دیربه دیرمیام بهتون سر میزنم اخه سرورارایه دهنده وبلاگتون همیشه خرابه چون اصلابازنمیشه وبلاگتون موفق باشین
مامان رهام
24 تیر 91 10:46
ایشا... تعطیلات بهتون خوش بگذره.دلمون واستون تنگ شده
مامان ال آی
24 تیر 91 19:35
ماشااله جقدر بزرگ شدی ماهان جون
زهرا از نی نی وبلاگ213
25 تیر 91 11:35
سلام ما دو تا پست جدید گذاشتیم + عکس نی نی کوچولومون که تازه دنیا اومده تشریف بیارید
ya30
25 تیر 91 14:40
روستای بیاره
28 تیر 91 0:59
سلام مامان ماهان بازم ببخشید که دیرجوابتون رو دادم چون ماموریت بودم خوشحال میشم تشریف بیارید روستای توریستی بیاره در 3کیلومتری شهر توریستی سی سخت واقع شده که در این شهر بهترین سوئیت با تمام امکانات براتون سراغ دارم که آشنا هم هستن اگه خواستین تشریف بیارین توی وبلاگم پیغام بزارید که منم بتونم شماره تماس و ...اون بنده خدا رو براتون بزارم توی وبتون تازه تخفیف هم براتون میگیرم بدرود تا درودی دیگر
کوثر ابجی کیمیا
28 تیر 91 8:53
خاله جون کچجایین؟ پس چرا نمیاین ؟ دلم براتون تنگ شده
مامان نیایش
29 تیر 91 10:10
سلام عزیزم دلمون براتون تنگ شده فکر کنم هنوز نظرات رو تایید نکردی ان شاا لله هر کجا هستید خوش باشید و توی این روزهای عزیز التماس دعا
زهره
29 تیر 91 10:13
سلام مامان مهربون. ممنون بهم سر زدين. چشم قالب رو عوض ميكنم. شما خيلي قشنگ مينويسيد. خوش به حال ماهان با مامان به اين خوشذوقي!!
مامان اسرا واسما
1 مرداد 91 22:22
السلام ای میهمانی خدا / ماه خوب آسمانی خدا السلام ای روزه داران السلام / عاشقان مخلص ماه صیام . . . ماه پر برکت رمضان بر شما مبارک
جهان
2 مرداد 91 12:05
سلام تنوع رنگ در وبلاگتون خیلی زیباست و با حرکت نمایشی نوشته ها قشنگتر شده امید که پسر گلتون همیشه سالم و شاد باشه
مامانی وروجک
2 مرداد 91 13:47
دوست عزیزم سلام.ادرس وب ارمیا وروجک تغییر کرده.لطفا از این پس با این ادرس ارمیا جون رو لینک کنیدhttp://ermiajoon90.niniweblog.com/
ya30
2 مرداد 91 15:50
. . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. .. .¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶آپم تشريف بياريد . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶آپم تشريف بياريد .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶آپم تشريف بياريد .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ آپم تشريف بياريد .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶آپم تشريف بياريد . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶آپم تشريف بياريد
مامان زهره
3 مرداد 91 13:00
سلام عزيز دلم مي دونم توي تعطيلات تابستان هستي براي همين مزاحمت نشدم ولي دلم برات تنگ شده اومدم هم از دلتنگي بگم هم اينكه روي گل ماهان جان را ببوس و اينكه عباداتتان مورد قبول حق
مامان نازنین زهرا
5 مرداد 91 14:58
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید esghemamanivababaei.Niniweblog.com
مامان علی
9 مرداد 91 0:27
چقدر خوشحالم از حضورت عزیزم .امیدوارم خودت و ماهانی هرجا که هستی خوش و سلامت باشی . اینروزا خیلی کم میام وب ولی هروقت میام محاله که سر نزنم به امید که اینجا مث قبل رونق بگیره دلم تنگ شده برای خودت و ماه پسرت ماهان گلم و آپای قشنگ و خوندنی و خواستنیت. مطمئنم کلی حرفای قشنگ و داغ داری از گل پسرمون. بیا و بیشترراز این چشم انتظارمون نذار . یه بوس داغ برای مادر و پسر
مریم
9 مرداد 91 9:22
سلام گلمخوب حلت خوبه مرسی از توجهاتت به حرفام مامانی مهربون تو وب حسنی واسه یکی از دوستان توضیح دادم بیا ببین چحوری میشه سرچ کرد
لیلا مامان آرمین
13 مرداد 91 23:39
با اجازه لینکتون کردم اگه دوست داشتید شما هم ما رو لینک کنید. ممنون
مامان آمیتیس
3 شهریور 91 22:50
سلام. ممنون که بهمون سر زدین. آره کاش نزدیک بودیم. ایشالا یه روزی قسمت بشه همدیگه رو ببینیم
مامان آمیتیس
3 شهریور 91 22:52
راستی من لینکتون میکنم