ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

... دل بستم.

1391/1/29 18:58
نویسنده : مامان
2,467 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام درخشان ترین ستاره !مهربانترین نفس! شیرینترین عسل! بهترین پسر !

  مامان فدای همه مهربونیات.فدای همه حرکات شیرینت.الهی دورت بگردم که اینقدر مهربون و شیرینی.دو روز پیش موقع عصر داشتی با بچه های همسایه توی حیاط بازی میکردی.(اینجا هر 4 واحد یک حیاط مشترک دارن.)یه دفعه اومدی در رو که نیمه باز گذاشته بودم باز کردی و گفتی مامان خیلی دوست دارم.بعد هم رفتی بازیت رو ادامه دادی.منم اومدم حسابی فشارت دادم و بوسیدمت.خانم همسایه (خاله مریم)هم که توی حیاط بود اساسی دلش آب افتاد و گفت کم کاری کردی.من بودم خورده بودمش.ماچماچماچماچماچ

  هر چند که این کار تو و ابراز محبتت  روزی چند بار اتفاق میفته ولی با این وجود باز هم برای من تازه ست و یه حس ناب عاشقانه مادر و پسری خاصی بهم میده.شبا در هر حالت و هر زمان و هر جایی که باشی حتما باید این جمله شیرین "مامان !من خیییییییییلی دوست دارم!"رو بگی و بعد بخوابی.و چنان  "خییییییییلی"رو با تاکید و با احساس میگی که من همون موقع تازه متولد میشم.(یا بقول خودت "از دنیا میام".)

  حالا به مامان حق میدی که تو رو بخوره ه ه ه ه.ماچماچماچماچماچ

   -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

  ترم فبل کلاس اسکیت رو خدا رو شکر عالی پشت سر گذاشتی.هر چند که 5 یا 6 جلسه بیشتر نرفتی ولی اینقدر علاقه و پشتکار داشتی که مربیتون روز آخر ازت پرسید ماهان چند سالته و تو هم گفتی 3سال(3سال و نیم)بعد مربی گفت میدونستی از همه 3 ساله ها بهتر اسکیت بازی میکنی؟و تو هم با اعتماد به نفس گفتی :آره.بعد بهت گفت میدونستی کارت از همه 5 ساله ها هم بهتره؟و تو دیگه هیچی نگفتی و با غرور یه دور دیگه دور زمین زدی.

  ترم جدید از اردیبهشت شروع میشه و ان شاءالله فردا باید برم برای ثبت نامت.چند روز پیش برای تمرین بردمت زمین اسکیت.قبل از اینکه کفشت رو بپوشم یه خراش کوچولو پشت پات دیدم.پرسیدم ماهان این کی زخم شده؟گفتی وقتی از دنیا اومده بودم خودش زخم بود.

  اسکیتها رو پات کردم و حدود سه ربع تمرین کردی.بعد که میخواستیم بریم خونه پیشنهاد دادم بریم سوپری خرید.یه قیافه عاقلانه به خودت گرفتی و گفتی:"تو خونه هله بوله(=هله هوله)همه چی داریم."

   -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

  شب موقع خواب از من پرسیدی:"مامان! چرا من از دنیا اومدم؟"منم یه عالمه از آرزوهای خودم و بابایی برای داشتنت گفتم و از لطف خدای مهربون برای ارزانی داشتن بهترین هدیه ش به ما. برات توضیح دادم که چقدر تو پسر خوبی هستی و ما چقدر از خدا به خاطر داشتنت ممنونیم.خیلی خوشحال شدی و احساس خوبی بهت دست داده بود.بعد از چند دقیقه سوال دیگه ای برات پیش اومد.در مورد جنسیتت. منتها با این پرسش:"مامان! چرا من دختر خیلی خوبی نیستم؟"بهت گفتم :مامان تو خیلی خوبی .فقط پسری.دختر نیستی.اما پسر خیلی خوبی هستی.خیالت صد در صد راحت شد و با آرامش تمام خوابیدی. جیگرو عمرو نفس و همه زندگی منی تـــــــــــــــــــــــــــو.ماچماچماچماچماچ

  خدایا ممنونم.ممنونم.ممنونم.ممنونم.ماچماچماچماچماچ

 

 

              و می دانم که میدانى ز عاشق بودنت مستم       وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان ال آی
29 فروردین 91 19:30
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگمون سر زدید. ماهان جون هم ماشااله بزرگ شده
مامان ریحان عسلی
29 فروردین 91 20:09
سلام خوبید چه خبرا ؟ کولراتون روشن شده ؟ آخی خدا رو شکر که منم مادر شدم تا بتونم حس خوبه مادر بودنتون رو درک کنم قالبتون هم مبارک
مامان متین وکسرا
29 فروردین 91 22:58
قطعا از تربیت خوب و ابراز احساسات بی پایان شماست که همچین پسر بامحبتی شده
مامان علي خوشتيپ
30 فروردین 91 1:05
الهي قربون هوش و ذكاوتت بشم عزيز خاله
خيلي حرفات و كارات شبيه به عليه.دقيقا حس مامانتو درك ميكنم.فقط من نميتونم مثل مامانت اينقدر خوشگل بنويسم.
واقعا مادر و پسري هم براي خودش عالمي داره.منم خيلي لذت ميبرم
بوس براي ماهان مهربون و قدر شناس و هميشه اول


سلاااااام.شکسته نفسی میفرمایید خواهر.من عاشق نوشته های شیرین شما هستم.به نظر من نوع نوشتن مامانای پسر دار با مامانای دختر دار متفاوته.شاید هم اینطور نباشه ولی من این حس رو دارم.و شما هم اینقدر جالب مدل مامان پسرانه(اصطلاح دیگه ای پیدا نکردم) مینویسین که من کاملا فکر میکنم توی خونتون بودم و اینا رو دیدم.
مامان علي خوشتيپ
30 فروردین 91 1:06
آبجي گلم ممنون از نظرت.
نكنه مدير ني ني وبلاگ شماييد؟


مگه یادتون رفته من رییس مایکروسافت آینده ام.چند بار عکس بیل گیتس رو دیدم.حالا هم اگه برای ریاست نی نی وبلاگ اصرار دارین باشه چکار کنم.مجبورم بپذیرم.دل نیست که...
مريم مامان ماهان
30 فروردین 91 7:38
اي جانم چه پسر احساساتي گرچه حتماً اين همه مهربوني و احساسات رو از جانب شما دريافت كرده و ياد گرفته
مامان سانای
30 فروردین 91 8:40
نازی ماهان جون.
سانای هم احساساتشو خیلی خوب بیان می کنه یهو بغل می کنه بوس می کنه می گه دوستت دارم می گه چه خوب شد منو گرفتی اگه منو کس دیگه ای می گرفت من چی کار می کردم و.... و همچنین سوالهای متفاوتی مثل ماهان جون می پرسه . قبلا هم گفتم من هیچ وقت فکر نمی کردم پسر بچه ها مثل دخترا با احساس و مهربون باشن چون از نزدیک تجربه زندگی با اونارو نداشتم .بهر حال خیلی خوب تصویر زندگی یه پسر کوچولو را برام به تصویر می کشی .
در مورد گمنام بودن اون شهدا .اون طوری که باید از این عزیزان یاد وتجلیل بشه نمی شه .شهید در را ه وطن شهیده فرق نمی کنه در چه زمانی شهید شده باشه بخصوص شهیدی که در پاسکاه متروکه واقع شده ومزارش هم داره تخریب می شه که در وب خوندم بعد از 69 سال ، از خانواده اش تنها نوه دختریش تازگیها سر مزارش اومده در فکر مرمت و بازسازی است .


سلام.ممنونم بابت توضیحاتتون.حدس میزدم دلیلتون برای به کار بردن لفظ "گمنام" همین باشه.
خاله ندا
30 فروردین 91 9:01
من قبلا گفتم ، حالا بازم میگم ... تو شیرین ترین و مهربون ترین پسر دنیا هستی قربون اون دل مهربونت برم


مامان نسترن
30 فروردین 91 9:12
ماهان جونم الهی به قول ململ حتی اگه بزرگ شدی دلت صاف وپاک و مخملی باشه همیشه و در همه حال هر کاری با پشتکار ادامه بده تا به سرانجام برسی.آفرین پسر خوب
مريم مامان ماهان
30 فروردین 91 9:45
عزيزم ما اهواز زندگي مي كنيم و واسه اينكه دلمون بازشه حافظيه يا جايي شبيه به اون نداريم متأسفانه .


من همیشه فکر میکردم شما شیرازی هستین.راستی مامان پریسا و مامان علی خوش تیپ که تو لینکهای ما هستن هم اهوازی هستن.این دفعه مطمئنم.اشتباهی نمیگم.
البته چند روز پیش برای یکی از دوستای تبریزی هم کلی از خوبیهای شهرشون اصفهان گفتم.فکر کن...
آرتین خان
30 فروردین 91 14:18
سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com ماشالا به ماهان جون خاله
مریم -----------♥
30 فروردین 91 15:16

عزیزم


مریم -----------♥
30 فروردین 91 18:48
سلام عزیزم راستش مامانی حالا میخوام یه اعتراف کنم عزیزم اونم فقط برای تو تصمیمم هم گرفتم خصوصی همه چی رو توضیح دادم برات
بابای دوقلوها
30 فروردین 91 20:04
آفرین به ماهان گلی که قدر مامانی رو میدونی و آفرین که کلاس اسکیت رو خوب پشت سر گذاشتی. برات آرزو میکنم همه مراحل زندگیت رو خوب پشت سر بذاری
مامان آناهل
30 فروردین 91 20:35
مامان حسنی
30 فروردین 91 20:49
سلللللللللللللللللام اول ازهمه خیلللللللللللی دوستتون دارم هردوتون را
ای جانم لبریز ازعشق مادرانه چقدر قشنگ نوشی عزیزم راستش با شرمندگی درگذشته من فکر می کردم که ابراز عشق وادا واطوارو...را فقط دخترا دارن ولی مدتیه نظرم کاملا عوض شده دلم ضعف رفت با این شیرین زبونی پسر خیلی خیلی خیلی خوب الهی درپناه خدا وزیر سایه پدرمادرگلش باشه


ممنونم خاله.شما همیشه لطف دارین.
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:26
سلام رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 15:40
سلام خانومی خوبی؟
ماهان جونمون خوبه/
این گل پسر شما خیلی باهوش و با احساسه ماشاا...
حتما به مامانش رفته چون نوشته هات همیشه قشنگه و من باخوندنش واقعا لذت میبرم


مامان پریسا
31 فروردین 91 16:41
عزیز دلم .ماهان جون خیلی قشنگ حرف میزنی البته مامانی هم نویسنده خوبیه. ما که هر کاری کنیم نمیتونیم به خوشکلی مامان احساسمون رو بنویسیم.
پریسا هم با اینکه بلد نیست حرف بزنه ولی گاهی میاد و چنان بغلم میکنه و میبوستم که قند تو دلم اب میشه....


معلومه که نمیتونید.آخه شما خیلی خوشکلتر مینویسین.پریسای عزیز رو ببوسید.
خانم معلم بندری
31 فروردین 91 17:43
سلام مامان خانمی
خیلی ممنونم از محبتتون
خیلی دوستتون دارم


سلام استاد.ما بیشتر.
بابای دوقلوها
31 فروردین 91 19:32
سلام به ماهان عزیز منم با خاله مریم موافقم. کم لطفی کردید. پسر به این شیرینی رو باید خورد. آفرین ماهانی کلاستو عالی پشت سر گذاشتی. امیدوارم تمام مراحل زندگی رو عالی پشت سر بذاری. الهی الهی. چه شیرین. مامان چرا من دختر خووبی نیستم؟ ماهان جون تو مردییییییی مرددددددد. پسر امروز مرد آینده گل واسه ماهان
مامان علی
1 اردیبهشت 91 9:06
من عاشق این بده بستون های مادری-پسری تم!!!! اصلا این نوشته هات رو که می خونم به جای تو انگار دو بال سفید و بزرگ روی شونه هام سبز میشه می دوم و دلم رو مث بادبادکی رقصان به دنبال خودم می کشم. باور کن که دل منم از عشق سر میره....


فدای دل عاشقت....
مامان علی
1 اردیبهشت 91 9:12
ای من به فدای اون غرور قشنگتو اون لب ورچیدنتو اون اصطلاحات مخصوص خودتو اون ژست عاقلانه ت برم خاله جون ماهان باور کن که من هم عجیب به تو دل بستم و "فتادم به بند" خدا حفظت کنه تو رو برای مامان مهربون و دوست داشتنیت و مامانتو برای توی عشق و نفس!!!! آمین


ممنونم خاله از این همه لطف بیکران.خدا شما و علی جون عزیز و بابایی رو هم برای هم حفظ کنه.البته زیر سایه همه عزیزانتون.آمین.
مامان علی
1 اردیبهشت 91 9:16
من فکر می کنم همه ی حس این جمله::"...وتو دیگه هیچی نگفتی و با غرور یه دور دیگه دور زمین زدی." رو میشه توی عکس دید . اینقدر که میشه بگی این عکس رو دقیقا توی اون لحظه گرفتی



حسنی
1 اردیبهشت 91 15:21
خاله بیا


چششششششششم.
مامان حنا
1 اردیبهشت 91 22:45
سلام عزیزم مادر شدن نعمت خیلی بزرگیه که خدا مارو لیاقت دونسته و بهمون عطا کرده خدا ماهان جون عزیز رو براتون نگه داره می دونم چه حسی داشتید وقتی ماهان جون بهتون حرفای قشنگی زده خدا سایه شما رو هم از سر گل پسرت کم نکنه از طرف من هم ببوسیدش
آوين
2 اردیبهشت 91 0:55
من فداي اون قيافه خوشگلت با اون عينك نازت بشم مهربونم ـخ ببخشيد يادم رفت سلام كنم سسسسسسسسسلام خوشگلم
مامان ریحان عسلی
2 اردیبهشت 91 1:16
سلام
کجایییییییییییییییییییییییی


همین دورو برا.زیر سایه دوستان.
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 13:25
خاله قربونت برم با اين دوست دارم گفتنت ماماني منم بودم ماهاني رو مي خوردم مي دونم چه كيفي مي ده چون آريا هم همينطوريه زياد بهم مي گه دوست دارم و يا اينكه دلم برات تنگ شده بود هيچ حسي بهتر از اون لحظه نيست براي مادر
آفرين به ماهانيه خاله كه اسكيتو ياد گرفته از بس با استعداد و باهوشه پسرم



مامان آرمان(مونا)
2 اردیبهشت 91 17:57
دقیقا درست می گی وقتی بچه به مامانش می گه دوست دارم چون خیل بی ریا و بی بهونه هست ریشه آدمو تازه می کنه.
برای من هم زیاد پیش میاد که آرمانم یک دفعه ای یادش میوفته بهم بگه دوست دارم اونجاست که حس مادرانه رو زنده می کنه و سر تا پاشو بوس میکنم بعد همه میگن این پسر و مامانو ببینید چه همدیگه رو تحویل می گیرن.
ایشالا خدا پسر گلتونو براتون شاد و سالم حفظ کنه


ایشالله خدا گل پسر شما رو هم غرق آرامش و شادی و سلامتی کنه.آمین.
ماِئده
2 اردیبهشت 91 18:13
خیلی خوبه که آموزش رو از این سن شروع کردی.درضمن پسر خیلی با احساسی داری
فهیمه مامان پرهام
3 اردیبهشت 91 10:51
الهییییییییییییییییییییییییییییییییی ببوس این ماهان مهربونت رو از طرف من
چه جالب پرهام هم میگه: از دنیا اومد
خوش به سعادتت که پسر به این مهربونی داری اسپندش کن عزیزم
میگم منو هم به فکر اسکیت انداختیا آخه پرهام تو فعالیت های ورزشی از هر چیزی بهتره و حس می کنم توانائیشو داشته باشهبه هر حال ممنون که باعث این فکر شدی


مامان رضا جونی
3 اردیبهشت 91 11:18
مامان نیایش
3 اردیبهشت 91 12:56
سلام ماهان گل و شیرین زبونم خیلی ماهی واقعا که اسمت برازنده ات هست ما شا الله پسر ناز الهی همیشه سالم باشی و موفق خیلی عکست قشنگی مامانی کلی قربون صدقه ی این عسل رفتم من کاش عکسش رو برای مسابقه نی نی متفکر گذاشته بودی حتما برنده میشد البته من خودم هم دیر فهمیدم مسابقه رو میگم اگه بیای و به نیایش رای بدی که خیلی ممنون میشم


چشماتون قشنگ میبینه عزیزم.
ya30
3 اردیبهشت 91 14:48
elahiiiiiii jigare in alosalo bokholam soalesh khili bahal bod
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 اردیبهشت 91 18:43
الهی....نااااااااازی....خاله جون...قربونت بره خاله که توی دل کوچیکت اینهمه غصه داشتی....
خاله جون از مامان ناراحت نباشی هاااا..مامانی تو رو از همه ی فرشا ...پرده ها...ظرفا ...و از همه ی آدما بیشتر دوست داره...اگه گاهی عصبانی میشه...واسه اینه که دوست نداره پسر گلی مث تو اشتباه بکنه...
آفرین پسر خوشگل و ناااز


ممنونم بابت دلداریتون خاله مهربون.
آذر
3 اردیبهشت 91 22:43
آوين
4 اردیبهشت 91 0:21
سلام ممنونم كه به ما سر ميزني با نوشته هات خيلي دلگرمم ميكني به نظر من خوبه كه همه با لبلس هايي پيو خوري ميان اينجا حداقل توي اين دنياي پر از غم در اين محفل پر از اميد غمي نيست


ممنون که نظرتون رو گفتین.
مادر کوثر
4 اردیبهشت 91 7:47
سلام دوست من ممنونم از حضور فعال و نظرات خوبت خانمی خیلی لطف کردی عزیزم در مورد اون رویش یه پست گذاشتم و در مورد "از دل برود هر آنکه از دیده برفت" مهربونم همیشه تلاش کردم که مصداق این مصرع نباشم اما هستن کسانی که باید حتما خودتو بهشون نشون بدی تا یادشون بیاد که هستی!! همه ی ما انسانها بی شک یه جاهایی کاستی داریم و اول هم در مورد خودم میگم که باید حتما رفعشون کنیم. جدای این حرفا بالاخره هر کسی گرفتار مسائل زندگیه خودشو و نباید از دیگران توقع داشت. فقط خداست که همیشه آغوش محبتش بازه بازه
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 91 11:10
سلام
رای گیری تا 7 اردیبهشته مهلت داره


سلام عزیزم.یه سر زدم.خدا رو شکر رای ریحان جون بد نبود .ولی ترجیح دادم توی این مسابقه شرکت نکنم.ببخشید.
مامی امیرحسین
4 اردیبهشت 91 13:41
وای عزیزم.یعنی میشه امیرحسین منم اینطور با محبت از آب دربیاد؟البته این حاصل تربیت زیبای شماست که ماهانی اینقدر مودب و مهربونه.امیدوارم منم بتونم...
اسکیت باز مهربون و شیرینم...


مریم -----------♥
4 اردیبهشت 91 14:38
سلام عزیزم
حرفات برای من مثل یه نسیم میمونه که از این دنیای مجازی بیرون میره و به قلبم میرسه عزیزم
خیلی خیلی خودت و ماهان رو دوست دارم و مثل همیشه بوس ماهان یادت نره
میدونی عزیزم:
شما اولین کسی بودین که برای وبلاگ من نظر دادید و پیشنهاد دوستی،و واقعا این دوستی فراتر از یه دوستی مجازی بود،حداقل برای من.
خیلی خیلی خاطرات خوبی با شما دارم یادم میاد وقتی میخواستم برم بوشهر هر چی تو دلم بود به شما گفتم و حسابی خالی شدم.
عزیزم شما تنها نی نی وبلاگی هستی که من تو دفتر خاطراتم فقط 3 صفحه از شما نوشتم
امیدوارم همیشه با هم دوست باشیم



تو هم از بهترین دوستای من بوده و هستی مریم جون.خیلی خیلی دوست دارم و برای تو دختر شیرین و دوست داشتنی و باهوش آرزوی بهترینها رو دارم.موفق باشی عزیزم.
مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 15:37
سلام
واقعا وقتی بچه ها ابراز محبت میکنند حالال میخوان کوچیک باشند یا بزرگتر خستی و غصه از بدن بزرگترهاشون بیرون میاد و تا مدتی همه چیز رنگ زیبایی به خودش میگیره.
افرین به ماهان مهربون و دوست داشتنی
خیلی عالیه که اسکیت یاد گرفته و معلومه که استعدادش هم داره پس یک آفرین دیگه برای ماهان عزیز


<
سلام.نمیدونم چرا وبتون برای من باز نمیشه.یه صفحه دیگه لود میشه.
مامانی فری
4 اردیبهشت 91 17:10
عزیزم فدایاین پسر با احساس بشم من


خدا نکنه مامانی مهربون.
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 17:34
سلام قربون ماهان با محبت و احساساتی
مطمئن باش همه اینا رو از خودت یاد گرفته
واااااااااااااای چه لذتی داره وقتی میگن که مامانی دوست دارم
میفهمم حس خیلی خیلی خیلی زیباییه که قابل توصیف نیست
خدا به همه این حس رو عطا کنه
الهی آمیــــــــــــــــــــــــــــن



آفرین به ماهان جون که تو کلاس اسکیت موفق بوده
الهی همیشه تو زندگیت موفق باشی


الهی آمیــــــــــــــــــــــــــــن

مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 17:35
دوست خوبم من با اکسپلورر باز میکم باز میشه
الهه مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 21:56
سلام مامان ماهان جووونی. لطفا از طرف من این پسر مهربون و مودب و با محبتو یه بوس محکم کن. واااااااای دوستش دارم


مامان زهره
5 اردیبهشت 91 15:34
آفرين به گل پر كه تمامي حسش را پاي مادرش مي ريزه.خداكنه يه روزي اسم گل را توي تيم ملي ببينم
همه پرها توي اين سال مامانا را طور ديگه اي مي بينن.ازته دل دوستشون دارن.يه جورايي هووي پدرشون هستن.
ماهان را ببوس.راستي كدام گزارشم را خوندي كه متوجه فاميليم شدي؟!


برگزیده شدن شما در جشنواره.
ya30
6 اردیبهشت 91 10:46
merccccccccccccc
midwife
6 اردیبهشت 91 14:54
دوست عزیز سلام وممنون از حضورتان در وب مامایی پاسخ سوالتان راپایین بخش نظرات داده ام اگر سوالی بود باز هم در خدمتم وبفرمایید در کجا ما یلید پاسخ را دریافت کنید به همان طریق قبلی یا در وب خودتان.


ممنونم که جواب دادین.به همون طریق قبلی خوب بود.
مامان رها
7 اردیبهشت 91 15:31
خاله قربون اون شیرین زبونی هات و سوالات فلسفیت بشم
یادم باشه بعدا بیام از مامانی یادبگیریم جوابای قشنگ رو تا اگه رها یه روز پرسید بتونم مثل مامانی جواب قشنگ بدم



شکسته نفسی میفرمایید خاله .شما که همیشه بهترین جوابا رو دارین.
زهرا از نی نی وبلاگ213
7 اردیبهشت 91 16:58
سلاااااااااااااام به ماهان کوچولوی عزیزم و مامان مهربونش . میخواستم بگم که با اجازتون ما هم نقل مکان کردیم به نی نی وبلاگ وشما رو تو وبلاگ حدید لینک کردیم . خوشحال میشم اگه منو با آدرس جدیدلینک کنید: www.http://nini213.niniweblog.com لطفا مارو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کنید وخبر بدید ممنونم
خانم معلم بندری
7 اردیبهشت 91 17:45
سلام خانم گل ممنونم از محبتتون بابت تبریک زنده و سالم باشید در پناه حق
مامان ثنا و ثمین
8 اردیبهشت 91 1:02
الهی الهی که اینقده تو شکر پنیری. این از دنیا اومدنت منو کشته. مامانش از طرف منم بچلونششششششششش
مادر کوثر
8 اردیبهشت 91 11:25
مامان اميرحسين
8 اردیبهشت 91 15:15
چه عينكي چه پسر خوشتيپي چه پسر شيريني
ايوب دلاوري
8 اردیبهشت 91 22:07
با عرض سلام و عرض ادب خدمت شما دوست خوبم و مادري مهربون . از صميم قلب از شما تشكر ميكنمك و سپاسگذارم فكر كنم كه شما ورزش كار بوديد در مرودشت و در نوجواني به هر حال منم به شما افتخار ميكنم كه ميدونم مادري ارزشمند و عزيز واسه پسر گلتون هستيد . ماهان عزيزم رو ببوس جاي من عكسهاي قشنگي داره خدا حفظش كنه
مامان امیر علی
13 اردیبهشت 91 11:29
ای جانم مادر وای خیلی قشنگه و سخت و شیرین
زری مامان مهدیار
7 خرداد 91 18:38
سلام مامان ماهان جون خوش حالم که با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی خوب مینویسید لطف می کنید اگه به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان رادمان
29 تیر 91 13:03
سلام مامان ماهان ماشاءاله به پسر گلتون. خدا واستون حفظش کنه. چند تا پست رو که خوندم قند تو دلم آب شد. دلم میخواد پسر منم هر چه زودتر بزرگ بشه که مثل مال شما با من حرف بزنه و منم شیرین زبونیاشو بنویسم. خوشحال میشم به وبلاگ رادمان من هم سری بزنین.من ماهان جون رو به دوستای رادمان اضافه میکنم. خوشحال میشم شما هم این کار رو بکنید. زنده و پاینده باشین. http://radman-saberi.niniweblog.com/