ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

برف بازی

1390/11/26 15:12
نویسنده : مامان
2,468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بزرگترین آرزوی من!

   فدای تو گل پسر نازنین عشق طبیعت بشم که امسال خیــــــلی دلت هوای برف کرده بود .ولی این منطقه رو که دماسنج ماشین حتی توی شهریور هم دمای ٥٦ درجه رو نشون میده چه به برف.به خاطر امتحانای بابایی هم فرصت مسافرت رو نداشتیم. ولی خیلی دلم برات میسوخت.هر وقت هواشناسی پیش بینی برف برای مناطق سردسیر میکرد بدو میرفتی پشت پنجره ببینی برف میاد یا نه؟حاضر نبودی قبول کنی اینجا هیچوقت برف نمیاد.

  یه شب هم که همه جا برف اومده بود و تلویزیون یه عالمه تصاویر برفی نشون میداد یه بسته پنبه و خورده ریز آوردم و یه آدم برفی با هم درست کردیم.خیلی خوشمزه میخواستی رو دماغ اون آدم برفی کوچولو هویج بذاری.فرداش هم بردی مهد و مربیتون حسابی ازت تعریف کرده بود.خیلی ازش خوشت اومده بود و تا یه هفته ایراد برف نمیگرفتی.اما باز هم ... .

  چند روز تعطیلی هفته گذشته و آزاد بودن وقت بابایی فرصت مناسبی شد تا بزنیم به دل طبیعت برفی.هر چند یکی دوساعت بیشتر تو برفا نبودیم ولی به هر سه مون حسابی خوش گذشت. 

 خدا رو شکر که به این آرزوی کوچولوی برفی که همه ذهنت رو مشغول کرده بود رسیدی.ان شاءالله آرزوهای خوبت به خیر و سلامتی برآورده بشه.آمین.

         

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

 

  چند تا عکس دبگه هم در ادامه مطلبه.

مراسم آدم برفی خوران

     

آدم پنبه ای...

اینم همون آدم برفیه که با هم درست کردیم.عکسش تو گوشیم بود .خیلی کیفیت نداره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامان زهره
26 بهمن 90 14:55
منم مثل ماهان جون کیف کردم. چه فکر خوبی کردی بچه را جایی بردی تا برف ببینه. فقط مواظب باش که خودته جای آدم برفی نخوره چون فکرهات مثل برف خوشمزه ست.


مامان سانای
26 بهمن 90 15:10
بچه ها آرزوی های قشنگی دارند شکر خدا مامانی به آرزوش رسید برف بازی کرد .ماهانی مواظب دندونات باش یه گاز کوچولو بردار. راستی چه آدم برفی بزرگی درست کردین


مامان زهره
26 بهمن 90 15:46
گل همین کارا را کردی که توی دلم جا کردی.دوستتون دارم. بماند که شما هم مارا دوست دارین ولی ابراز نمی کنین.


با همه وجودم ابراز میکنم.:"دوستتون دارم."بابا نکن این کارا رو.
مامان زهره
26 بهمن 90 16:05
بازم با چاخان گولم زدی(منظورم مورداول بود) گفتی که جوانتر شدی


شکسته نفسی میفرمایید.
مامان زهره
26 بهمن 90 16:06
تازه مگه من چه جوری نشانی می گذارم. شاید به خاطر اینکه عجله دارم.به بزرگی خودت بخند


ما که میخندیم.ولی به کوچیکی خودمون.حالا شما لطف کن یهhttpرو کم کن.
مامان زهره
26 بهمن 90 16:07
ما هم عاشقانه ماهان جونم را دوست داریم و گل مادر را و مابقی خانواده را اگه خدا قبول کنه
برم که دیرم شد


التماس دعا.
مامان ریحانا
26 بهمن 90 17:16
سلام
خوشحالم که ماهانی به آرزوی برفیش رسید
چه آدم برفی بزرگی و چه با حاله دست به کمرم هست؟ دکمه هاش از چیه ؟ سپیدان رفته بودید؟
عکس دوا از پایین چه زیباست بسی لذت بردم
بابا عکاس




خاله جون بی ادبیه بگم دکمه ها از چیه.آخه تو اون طبیعت فراوون از اینا پیدا میشد.


در ضمن سپیدان نبوده.دشت بکان(اگه درست نوشته باشم)طرفای اقلید.

مامان علی
26 بهمن 90 17:18
الهی بگردم اون دل پاکت رو که منتظر معجزه بودی.خداروشکر که آرزوت برآروده شد گل پسر مامان. دست آفریننده برف و آفریدگار ماهان و مامان گلش بر سر خالق آدم برفی و خورنده برف و رونده در برف ... برفای زندگیت همه شاد شاد


ممنون خاله.من مرده قدرت قلمتونم.
مریم
26 بهمن 90 17:18
گل پسملی مارو نبرین خدا نکرده سرما بخوره()
سلام عزیزم عکسا خیلیبا کیفیت بودن کلی حال کردیمانشاالله خوش گذشته باشه


مریم جون خیلی جات خالی بود.
مامان علی
26 بهمن 90 17:24
عکسا مث همیشه فوق العاده بود..
در زندگی عشق بهاست ، برای آن به دنبال بهانه نباش...
همه روزت عشق و همه دقایقت عاشقی... روز عشق بر توعزیزدل مبارک


مصراع نخست: من تو را می بوسم
در مصرع بعد هم تو را می بوسم
ایراد ندارد! به کسی چه اصلا؟
شعر خودم است من تو را می بوسم.
روز دلدادگی بر شما هم مبارک.
مامان ماهان
26 بهمن 90 17:58
واااااااااااااااااای خوش به حالت ماهان جونم حسابی کیف کردیاااااااااااا منم دلم لک زده برای برف
اینجا هم که برف اصلا نمیشینه رو زمین
ولی جای ما رو حسابی خالی کردی دیگه همیشه خوش باشین عکسها هم عالی بود


ATeNa
26 بهمن 90 17:59
ای جانمممم . خوش بحالت که برف بازی کردی خاله جووون . پسمل من که هنوز برف ندیده . اینجا فقط سوزش و بارونش میاد دوست دارم عزیزم


منم شما رو دوست دارم.
خاله ندا
26 بهمن 90 18:36
همیشه به گردش عزیزم وای چه آدم برفی خوشکل و بزرگی ساختید شاهکار هنری کی بود ؟؟ منم دلم برف میخواد خیلی وقته که برف بازی نکردم


دست گل جمعی.البته به جز مامان یخ زده.
داي ممد
26 بهمن 90 20:18
سلام داي تنها رفتي برف بازي من هم نبوردي كه.اكيپ كامل بودين سينا هم كه امده بود اذيت كرد؟


ما که روز قبلش گفتیم.گفتی نه.
مامان حارث
26 بهمن 90 21:05
عکساش عالیه ببوسش ازطرف حارث


ممنون خاله جون.
ya30
26 بهمن 90 22:06
akh nagin barf ma emsal ye fesgheli barfam nadidim oghdee shodam
upam akhar upamam ye kocholo rajebe shomas


یاسی جون خیلی بیشتر از یه کوچولو لطف داشتی.فرای تفاوت سنی، یه حس دوستانه چند ساله باهات دارم.هرچند که مدت کوتاهی بوده.و همه چی به همین حس مربوطه.
مریم
26 بهمن 90 22:11
خصوصی
ya30
26 بهمن 90 22:38
mercccccccccccccc
ba in harfay ma dg niazi be hendone shab yalda ni


آره .یخچال ما که جا نداره حالا این هندونه ها رو چکار کنم؟
مامان حسنی
26 بهمن 90 23:14
سلام
به به برف ماکه ارزوبه دلمون موند خوشبحال ماهان گلم هم به خاطر برف هم به خاطر داشتن یه مامان گل
...........
چقدر حرفاتون به دلم نشست مثل حرفهای یه خواهر سعی میکنم توکل برخدا شایدنقاشیم را بهترکنم



ایشالله.
زهره مامان نیایش
27 بهمن 90 0:25
به به چه برفی چه آدم برفی ای ! چه عکس هایی چه گل پسری شاد باشی همیشه
مامان ریحانا
27 بهمن 90 2:52
هه هه هه متوجه شدم جنس دکمه هارو
حالا با چی برداشتید دکمه هارو ؟
دشت بکان نشنیدم تا حالا


ای بابا عمه ماهان خیلی پایه س.موقع خوشگذرونی بیخیال بهداشت شو.
دشت بکان هم اسم یه روستاست.به خاطر همین نشنیدین.اینجا توی فروردین هم میتونی برف رو رو سر کوههاش ببینی.خیلی قشنگتر از سپیدانه.بکره.یه جاییش بود به نظرت میومد دریای برفه.یه دشت صاف که تا چشم کار میکرد برف بود.حتی ماهان میگفت مامان اینجا دریاست؟زیرش آبه.
مامان اميرحسين
27 بهمن 90 8:30
به به برف بازي .آدم برفي خيلي نازه امروز هواي تهران برفيه برفيه خواستين بياين اينجا تازه ماهان هم همسن و سالاي پسرم هم هست بهشون حسابي خوش ميگذره اميرحسين هم برف باز ماهريه هاااااااااا آدم برفي خيلي خوب شده بود


خدا رو شکر امروز اینجا هم بارونیه و ماهان خوشحاله.هوا عالیه بوی بهار میاد.شما و گل پسری تشریف بیارین.اینجوری با یه تیر دو نشون میزنین.بعدش خونه پدر محترم هم میتونید برید.
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 10:29
به به به
چه عالیییییییییییییییی
انشالله همیشه خوش باشید


راستی

اومده بودم بگم دوستتون دارم و آپم


دوستتون داریم.آمدیم.
مادر کوثر و علی
27 بهمن 90 10:31
یه راستیه دیگه
من همیشه برا رسیدن عید نوروز لحظه شماری میکنم. آخه فقط عیدا میایم سمت جم و عسلویه و بوشهر. انشالله امسال هم میایم
برنامه ریزی کردیم سال تحویل در کنار سواحل خلیج فارس باشیم

خصوصی


قدمتون بر سر و چشم.
بابای دوقلوها
27 بهمن 90 12:48
همیشه به گردش.
انشالله همیشه سلامتی باشه و برید برف بازی


ایشالله.
شبنم
27 بهمن 90 12:56
مامان ماهان خيلي كار خوبي كردي پسرتو به آرزوش رسوندي....بچه ها بايد يكبار هم كه شده تجربه كنن... براشون خيلي خوبه. موفق باشي. عزيزم.


ممنونم.راستی ایمیلم رو دریافت کردین؟
مامی امیرحسین
27 بهمن 90 13:18
خوش بحالت ماهان جون...منم سالهاست هوس درست کردن آدم برفی دارم...کو اون سالهای بچگی که نه تنها آدم برفی که هر سال با برادرم یه خونه برفی محکم درست میکردیم که تا مدتها تا وقتی آفتاب تندی درنمیومد پابرجا بود...مامان و بابا رو دعوت میکردیم خونمون و دور هم مینشستیم...یادش بخیر...


الهی!!!...یادش بخیر.
نفس
27 بهمن 90 13:31
وووووووااااااااااااي برف بازي به به


جای شما سبز.کاش آدرس گذاشته بودین.
نایسل
27 بهمن 90 16:21
عزیززززززززززززززز دلمممم چه آرزوی قشنگی داشته وایییی آرزوهاشونم مثه خودشون کوچولوووویه ای جان خوشگلمممم
شهراد شیر کوچولو
27 بهمن 90 19:57
در عوض مامانی به جای صد بار برف بازی یه کاری کرده کارستون ادم برفیتونم خوجگله
مامان ریحانا
28 بهمن 90 18:54
سلام عزیز بدو بیا پیشم ریحانه برات چایی آورده ببین دوست داری طعمشو ؟ (جواب کامنتتو منظورمه )
مامان علي خوشتيپ
28 بهمن 90 23:34
چه آدم برفيهاي قشنگي.هم واقعيش هم غير واقعيش
خوش به حالتون ما كه تو عمرمون برف نديديم


مامان آريا
29 بهمن 90 11:09
عزيزم خوشحالم كه يه آرزوي ديگه ماهان جوني رو تونستين برآورده كنين اميدوارم هميشه توي برآورده كردن آرزوهاش موفق باشين
خوشحالم ماهاني كه تونستي يه برف بازيه اساسي بكني گلم تازه آدم برفياتم هردوشون خوشگل شده چه اوني كه با پنبست چه اوني كه با برفه واقعيه


مادر کوثر و علی
29 بهمن 90 13:39
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت خانمی از نظرات خوشگلت بهره مند شدیم بازم بیا پیشمون
سهیلا مامان درسا جون
29 بهمن 90 16:39
مگه کجائید که اینقده گرمه؟ ولی هوای سرد هم عالمی داره خیلی قشنگه اینجا که هنوز اونقدر برف نیومده که بشه باهاش یه آدم برفی حسابی درست کرد درسای منم عاشق برف و آدم برفیه آدم برفی شما هم خیلی خوشگل شده کاردستی شم قشنگ و با حاله آفرین ببوس ماهان عشق خاله رو
شیما
29 بهمن 90 19:33
آخیییییییییی نازی! منم وقتی دبستانی بودم و فهمیدم که یه جاهایی از این کره زمین هست که هیچوقت برف نمیاد، باد خنک نمیاد و گرمه، همش از خدا میخواستم اون چیزی رو که من تو اون موقع داشتم ازش لذت میبردم رو برای همه ی بچه های این کره بفرسته!! کاش هنوز بچه بودیم... با همون آرزوهای کوچیک.. با همون حسهای ناب..
سمانه مامان پارسا جون
30 بهمن 90 1:33
آخی عزیز دلم خوشحالم که به آرزوت رسیدی گلم عکسهاتم که محشره
مامان پریسا
30 بهمن 90 10:47
ایشالله همیشه ماهان جون به ارزوهای قشنگش برسه. واااای چه برف خوشکلی. جای ما هم خالی
مامان امیر علی
30 بهمن 90 10:54
نازی خدا را شکر که پسرک بالاخره برف دید ما خودمون عاشق برفیم چه برسه به این فرشته ها .خوشحالم که خوشحالی .بوس
مامان ریحانه جون
30 بهمن 90 12:15
مامان امیرمسعود
30 بهمن 90 13:21
سلام، همیشه به تفریح عزیزم، امیرمسعود ما هم هنوز برفرو ندیده آخه شیراز که امسال برف نیومد، طرفای سپیدان این قدر شلوغه که نمی شه بری و بکان هم این قدر دور که تا بخوای بری باید برگردی البته اینم اضافه کنم مامان امیرمسعود بیشتر از خودش دلش هوای برف کرده ولی خوب باید یه بهانه داشته باشه واسه درددل کردن ...
مامان نفس طلایی
30 بهمن 90 20:17
اخ جون برف اح جون ادم برفی
مادر کوثر و علی
1 اسفند 90 10:20
سلام عزیزم ممنون از حضور گرم و نظرات خوبت دوباره آپیم نی نیه نازمون رو بوسه بارون کن
مامان حسین
1 اسفند 90 10:43
سلام خوبین راستش ما هم تو اصفهان چند ساله برف ندیدیم.حسین هم همش میگه کی برف میاد ؟؟؟ راستی کاردستی خوشگلی درست کردین. دستتون درد نکنه. بوسسسسسسسسس
مامان علی
1 اسفند 90 10:51
سلام دوست گلم. ما خوبیم ممنون که به یلدمون هستی و معذرت اگه نگرانتون کردم. با کامنتای سرشار از مهر شما قوت قلب گرفتم الان آرومم. بزودی زود آپ می کنم


سلام.شدیدا منتظرم.
مامان زهره
1 اسفند 90 15:47
یه سلام گرم به آدم های خونگرم.خوبی هاتون را هیچ وقت فراموش نمی کنم


یه جواب سلام گرمتر به آدمای خونگرمتر.
رضا جونی
1 اسفند 90 16:50
http://rezajoon.niniweblog.com/
مامی امیرحسین
2 اسفند 90 0:00
علیک سلام دوست خوبمآپم
مامان زهره
2 اسفند 90 8:21
سلام عزیزم. اونم به رسم ادب واحترام.که هرچی دارم از وجود معلم های خوبی همچون شماست.
گلم حق می دم عصبانی باشی چون یه جورایی هممون بازی هستیم شاید سر اولین فرصت مطلبی در مورد مسئله شهادت بگذارم.شهادتی که بدنم لرزید ، خانواده هایی که از هم پاشیدن را از نزدیک دیدم وخوردشدن همسری در سوگ بهترین دوستانش.
دوست ندارم عزیز دلم به مرگ معمولی بره. دوست ندارم زندگیمون مثل خیلی ها فقط زندگی باشه و...
حق داری عصبانی بشی هروقت همسری مانور می ره می مونم که اگه خدای نکرده برنگرده من چقدر شیر زنم.
حق داری عصبانی بشی چون نه تنها جامعه بلکه خیلی از ...قدر شهدای ما را نمی دانند.
واما یه مژده نمی خواستم الان بهت بگم گذاشته بودم سر فرصت اما چون من هم مشتاقانه دوست دارم شما خانواده خوب را ببینم می گم.همسری گفته اردیبهشت ماه ماموریت دارند به سمت بندرعباس و چون قول دادند ما را هم بیارند حتما به زور متوسل می شم و انشاء الله که همدیگه را ببینیم.

با منوی غذا مشکل نداریم فقط یه جورایی می خواستم موضوع پست مخفی باشه
وبه بزرگی خودت بخند که عصبانی شدی.به دوستی با شما افتخار می کنم.



سلام عزیزم.منتظر پست زیبایت هستم.
قدمتون بر سر و چشم.فقط مواظب باشین ممکنه من محمد سپهر شیرین زبون رو یه دفعه قورت بدم.
مامان حسني
2 اسفند 90 9:38
سلام ممنون كه به يادمون بودين پيغامتون باعث شد تنبلي را كناربذارم وزود پست جديدرا اپ كنم قربون لطف وصفاتون


مامان زهره
2 اسفند 90 14:30
مادر و پسر خوب ست کردن کاپشن قرمز چشم و دلم روشن


سلام.نه خواهر اینقدرا هم جوون نیستیم.البته کاپشن همرنگ داریم ولی اون ما نیستیم.دختر عمه ماهانه.11 سالشه فقط.
مامان زهره
2 اسفند 90 15:16
خانوم معلم چی می شد یه بار عکستون را می گذاشتین بعد بر می داشتین.
ماهان جون را ببوس که اگر اینطور ادامه بدی هر عملی عکس العمل داره





http://mahan1.niniweblog.com/post62.php
مامان آناهل
2 اسفند 90 23:25
سلام ماهان جون همیشه به سفر و شادی . دست مامان بابا درد نکنه .
مامان آناهل
2 اسفند 90 23:27
چه عکس قشنگی شده اون گل بین یخها . کار خودتونه یا دوربینتون .


منظورت رو نمیفهمم
مامان ماهان نفسی
3 اسفند 90 0:25
الهی من قربونت برم خدا زندگیتو مثل برف روشن کنه افرین به این مادر دلسوزومهربان که این فکرو برای براورده کردن ارزوی بچه اش میکنه دوسسسسستوندارم
مامان علی خوشتیپ
3 اسفند 90 10:54
سلام دوست خوب و مهربون و بامرامم.ممنون بابت هدیه بسیار زیباتون.واقعا سورپرایز شدم.شما خیلی به ما لطف دارید.امیدوارم بتونم جبران کنم.روی ماه ماهان قشنگم و شما رو از دور میبوسم
الهه مامان ماهان
6 اسفند 90 23:22
پسر من هم اسم پسر شماست به ما هم سر بزنید


سلام.حتما.
امیرمحمد واسراکوچولو
20 اسفند 90 10:57
امیدوارم عید بابوسه هایش بهاربا گلهایش و سال نو با امید هایش بر تو ای عزیز پیشاپیش مبارک باشد


عید شما هم مبارک.سال خوبی داشته باشین.