ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

امان از فصل انتحام✍

1390/10/26 16:27
نویسنده : مامان
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم!

خوبی مامانی؟اوضاع و احوال چطوره؟انتحامات تموم شده؟

قربونت برم که جوگیر شدی و همش میگی من انتحام دارم.تقصیر مامان و باباست.www.smilehaa.orgمن که این چند روز درگیر امتحانات بچه ها و تصحیح برگه های امتحانی بودم و بابایی هم که همش سرش تو کتاب بوده.حالا هم که نیست و تو روزی n مرتبه(∞ → n) دلت براش میسوزه(=تنگ میشه).تا بابایی زنگ میزنه بدو گوشی رو برمیداری و میگی انتحامت تموم شد؟و وقتی بابا میگه نه میگی منم انتحام دارم.درسم سخته.

اولش میگفتی من انتحام خودمو دارم.انتحام بابایی رو ندارم.ولی حالا که دلت برای بابات تنگ شده همش میگی من انتحام بابایی رو دارم.خیلی سخته.www.smilehaa.org

خاله ندا زنگ زدن و گفتن ماهان آخر هفته با مامان بیاین اینجا تا حوصله تون سر نره.گفتی خاله من نمیتونم انتحامم سخته.تموم شد میام.www.smilehaa.org

بهت میگم پاشو بریم حموم، میگی مامان من انتحام دارم تو وقت منو میگیری نمیتونم درس بخونم.

رفته بودیم خونه همسایه.سه تا از بچه ها تو اتاق بودن.خانم همسایه ازت خواست تو هم بری تو اتاق پیششون بازی کنی.گفتی نه من وقت ندارم.انتحام دارم سخته.www.smilehaa.org

دیشب به من میگفتی من بزرگ شدم رفتم دانشگاه،مدرسه ،پیش دبستانی تو رو با خودم نمیبرم.هی نگی منو ببر با خودت پیش دبستانی.خانممون اجازه نمیده.نمیشه همشـ ـ همش تو رو ببرم مدرسه دانشگاه....

زنده باشم ان شا الله پیش دبستانیت رو ببینم.مرده و قولشــهــاwww.smilehaa.org

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (66)

مامان ریحانا
26 دی 90 16:21
سلام خوب راست میگه دیگه حتما انتحام داره
زنده باشی ماهان جون
ای وای چقدر دلم تنگ شده واسه اون روزا خانم معلم من عاشق برگه تصحیح کردنم


سلام.کاش اینجا بودین کمکم میکردین.آخه بخاطر ماهان نمیخوام تو خونه برگه تصحیح کنم یه عالمه رو دستم مونده.
مامان نیایش
26 دی 90 16:27
سلام گل پسری قربونت برم زیاد سخت نگیر عزیزم انتحام ها رو میگم راستی عزیزم انتحام که خیلی سخت تر از امتحانه امان از دست شما بچه ها الهی زنده باشی همیشه و شاد
مامان زهرا نازنازی
26 دی 90 17:58
سلام خانومی شما به شرکت در سومین بازی وبلاگی ما دعوت شدید
ثمین
26 دی 90 19:35
سلام. واقعا امان از انتحام!


سلام.بــــــــــــــــــله.
ترنم
26 دی 90 20:16
ماشالله خیلی پسر ناز و خوشکل و با نمکی دارین خدا براتون نگهش داره . مرسی که بهم سر زدین .التماس دعا


سلام.ممنون.
حدیث
26 دی 90 20:33
سلام مامان خانوم...
اینم آدرس اون سایته
http://www.makemebabies.com/


سلام.ممنونم حدیث جون.خبرت میکنم.
dp
26 دی 90 21:49
سلام . اولین قهقهه بلند ملیسا : موضوع یادداشت جدید من هستش . ممنون میشم با حضور خودتون این حقیر رو سرافراز کنید و از طرفی هم با گذاشتن یه یادگاری تو قسمت نظرات ، ولو یک سلام ، روزهای خاطره انگیزی رو برای دخترم رقم بزنید . منتظر شما هستیم .
مامان علی
26 دی 90 22:27
مامان چرا وقت بچه رو میگیری خوب انتحام داره خوب.من عاشق اینجور حرف زدنای شکسته و خوشمزه بچه هام.وای اسم امتحان و تصحیح برگه ها که میاد تنم میلرزه. یاد یک ماه دیگه میفتم که مرخصیم تموم میشه و باید برم مدرسه البته امسال دیگه فکر نکنم جز پستای دفتری چیزی بهم بخوره. راستی مامانی منم مقطع پیش دانشگاهی تدریس می کنم حساب دیفرانسیل و گسسته و ریاضیات عمومی. ان شالله یروزی بیاد پسر جیگملت همشــ همش تورو باخودش ببره دانشگاه
مریم
26 دی 90 22:31
حدیث
26 دی 90 23:26
سلام...اره...به نظر من هم جالبه
مامان خانومی..حتما حتما فردا نقاشی ماهان خان و نگاه میکنم...واسم دعا کنید فردا یه امتحان سخت دارم اینی که همش میام سر میزنم چون دیدن بچه ها و کار کردن با اونا آرومم میکنه...مرسی میاین پیشم


ایشالله همه امتحانات خوب بشه.
فهیمه مامان پرهام
26 دی 90 23:37
هنوز اینجائی؟


نه.
سمانه مامان پارسا جون
26 دی 90 23:38
سلام خانومی خوبی؟ قربون گل پسری بااین انتحامش دلمون واسه زمان مدرسه و امتحاناتمون خیلی تنگ شد..... خانومی معلم چی هستی؟
فهیمه مامان پرهام
27 دی 90 0:53
وای خدا چه با نمک
می خوای من بیام کمکت عزیزم، باور کن می تونم، همین دفعه ی آخر که اصفهان بودم کمک خواهرم کلی برگه ی دینی عربی تصحیح کردم و بهش یه حال اساسی دادم
فقط مشکل اینه که برعکس عربی، تو ریاضی اصلا" خوب نیستم


ریاضی که آسونتره.کاش بودین.
مادر کوثر و علی
27 دی 90 7:27
خدایا بگذار هر جا تنفر است بذر عشق بکارم ، هر جا آزادگی هست ببخشایم و هر جا که غم است شادی نثار کنم. الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدلی، همدلی کنم ،بیش از آنکه دوستم بدارن دوست بدارم زیرا در عطا کردن است که ستوده می شویم و در بخشیدن است که بخشیده می شویم...
مامان حسني
27 دی 90 8:13
جاننننننننم چه بلبل زبوني مي كني ماهان خان
ماهان جونم حد بينهايت دوستت دارم به مامان بگو حدبينهايت را برات ترجمه كنه من عاشق رياضي ام فقط يه علامت حد منو برد به اون روزها يادش بخيربچه هاي رشته رياضي مدرسه



∞دوستتون دارم.
مامان رهام
27 دی 90 8:39
قربون شيرين زبونيت پسري
مامان زهره
27 دی 90 9:54
سلام. خوب بذار بچه درساشو خوب بخونه که نمره بیست بگیره.
فکر کردی فقط بزرگترها امتحان دارن؟
به خدا امتحان اونا سخت تره که دارن با ماها زندگی می کنن. دوری مارا تحمل می کنن و مثل دانشمندها فکر می کنن.


واااای اون امتحان رو نگو خاله جون.
مامان سانای
27 دی 90 10:28
ماهانی راست می گه امان ار دست انتحام .هفته پیش ما امتحان دوره هدفمندی یارانه ها رو داشتیم علاوه بر اینکه درس نمی تونستم بخونم هیچ کاری هم نمی تونستم بکنم تا اینکه جمعه انتحام دادم یه نفس راحت کشیدم.
سهیلا مامان درسا جون
27 دی 90 10:57
راست میگه بچه خوب چرا هی وقتش و میگیرین مگه نمیدونی انتحام داره اونم خیلی سخت
مامان ریحانا
27 دی 90 11:31
آخی چرا نمیذاره؟


فهیمه مامان پرهام
27 دی 90 13:15
اتفاقا" منم چند بار خواستم بگم که دلم برای کامنت بازی مون تنگ شده... ولی می دونم که الان درگیر مدرسه ای.
میگم پس تو هم مث من "دکتر مایک" رو می دیدی؟ من دو سه بار دیدمش..... خیلی حس خوبی بهم میداد
راستی عزیزم، جواب کامنتای قبلی ت رو نخوندی فکر کنم.... اگه تونستی بخون و جوابمو بده، باش؟ چرا با عجله ننویسم؟؟؟ یه کم نمی گیرم منظورتو
ماهان مهربونمو ببوس


مادر کوثر و علی
27 دی 90 13:47
سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم از همدردیت و راهنمایی های بسیار خوبت بله حق با شماست. همه حرفاتونو قبول دارم خانمی عزیزم انشالله بزودی مسافرت هم میریم. فعلا باید منتظر بمونیم که امتحانای همسرم تموم بشه چشم آهنگ وب رو هم عوض میکنم تازه یکی دوروزه که احساس میکنم حالم بهتر شده چون دیگه چشمام برای پسر کوچولوم زیاد خیس نشده! کوثر هم دقیقا احوالاتش وابسته به حاله منه. از وقتی که کوچیک بود تا الان همینجوریه همسرم و اطرافیان هم که دیگه معلومه به لطف خدا خیلی بهترم. بازم ممنون
فهیمه مامان پرهام
27 دی 90 13:54
دقیقا" زدی تو خال.... داشتم می رفتم که کامنتت رو دیدم و در مورد اون پست هم راست میگی عزیزم..... برا این پست هم همین طوره؟ راستی یه عکس اضافه کردما
اینجائی؟



سلام.نه خوشبختانه.
فهیمه مامان پرهام
27 دی 90 13:58
راستش برای اون پست خیلی کلافه بودم و می نوشتمش، حتی نمی تونستم براش عنوان بذارم... تا این حد کلافه بودم.... چون خیلی سرم شلوغ شده و 90 درصد خاطراتی که دوست دارم براش ثبت کنم رو نتونستم.... بخاطر همین گفتم هر از گاهی فقط طوطی وار کاراشو بنویسم که حداقل بهتر از ننوشتنه.... لی فکر نمی کردم تا این حد حسم به شماها منتقل بشه.... خیلی برام جالب بود که گفتی، آخه همسرمم همیشه اول از همه می خونه و نظر میده و اونم تا حدی همین نظر رو داره
حالا میگی چیکار کنم؟

هیچی عزیزم.کارای لازم رو انجام دادی.حالا که فکرشو میکنم میبینم پست به اون طولانی خیلی هم خوب نوشته شده.
مریم
27 دی 90 14:34
خصوصی
خاله ندا
27 دی 90 17:22
واي مردم برات من قربون خاله درس خونم بشم مهندس وقتي انتحامات تموم شد خاله منتظرته ها

الان سركارم و اين پست رو خوندم . كل خستگيم در اومد عاشقتم خاله جون


واقعا خسته نباشی خاله ندا.هنوز سرکاری؟؟؟؟
مامان حسین
27 دی 90 19:28
الهی قربونت برم خاله که امتحان داری..پس خوب درساتو بخون
مامان ماهان
27 دی 90 20:54
خوب حتما انتحام داره دیگه ماهان جونممممممممم حسابی درس بخون تا نمره هات عالی بشه عزیزم چه بلبل خوش زبونی داری خدا حفظش کنه
مامان ماهان
27 دی 90 20:59
دوست جونم ممنونم که پیگیر کارم بودی واقعا دوستان مجازی نه ببخشید دوستان واقعی یه چیز دیگه هستن راستش یه مشکلی برام پیش اومده بود دوست نداشتم قالب قبلی رو بزارم ولی یه کم حل شد باز هم همونو گذاشتم به نظرت قشنگه یا نه عکسهایی که توش داره به نظرت یه کم تکراری نیست چون چند تا قالب دیگه پیدا کرده بودم که خیلی خوشگل بودن ولی تصمیم گرفتم همونو بزارم راستی یه سوال داشتم میشه بگی بک گراند وبلاگ ماهانی رو از کدوم سایت استفاده کردی و اینکه باید کجای قالب قرار بدم اگه جواب این سوالاتم رو و همچنین نظرت رو راجب به قالبم بدونم خیلی خیلی ازت ممنون میشمممممممممم این گلا تقدیم به روی ماه شمااااااااااااااااااااااا
فهیمه مامان پرهام
27 دی 90 21:26
عزیزم منظورم این بود که به نظرت دیگه پستای گزارشی مثل اون ننویسم؟؟ راحت بگو ها؟؟؟؟ البته شایدم بخاطر پستای سفرمه که اینا بی حس و حال جلوه میکنه.... آخه بالاخره پست های سفر برا خودش کلی هیجان و تازگی داره و پستای خونه قابل مقایسه نیستن
فهیمه مامان پرهام
28 دی 90 9:00
دیدی این دفعه دیگه گرفتمت آخه همین الان اومدم


نگرفتی که.من همون موقع رفته بودم ادای مامان خوبه رو درآوردن.ته چین پختم و کیک و ...
شما هم بفرمایید
فهیمه مامان پرهام
28 دی 90 9:06
سلام عزیزم
حرف بدی نزدی و منم اصلا" ناراحت نشدما اتفاقا" خیلی دلم می خواست یکی در مورد این قضیه نظر بده... بخاطر همینه انقدر دارم هی سوال می کنم و دلم می خواد بگی وگرنه اصلا" از نظرت بدم نومد که هیچ، تازه خوشحالم شدم
از این به بعد هم هر وقت حس کردی که باید بهتر بنویسم خیلی راحت بهم بگو
اتفاقا" سر پست قبل خیلی بی حوصله بودم و نمی تونستم براش عنوان خوبی بذارم و وقتی همینجوری یه چیزی سر هم کردم، مامان مینو بهم گفت یه کمی منفیه و منم چون حرفشو قبول داشتم فورا" عوضش کردم با اینکه هیچوقت خیلی جنبه ی انتقاد نداشتم اما انگار برای وبم دارم


مامان زهره
28 دی 90 9:34
سلام. باور کن وقتی به ما سر می زنی از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم. دوستتون دارم. امیدوارم به همه آرزوهای خوبتون دست پیدا کنین
سمانه مامان پارسا جون
28 دی 90 11:48
سلام عزیزم ممنون که جوابمو دادی من همیشه عاشق معلم ریاضیمون بودم خوش به حالتون شغل خیلی خوبی دارید، واقعا لذت بخشه ماهان جونو میبوسم
مامان علی
28 دی 90 13:45
سلام مامان ماهان جون خوبی؟ ماهان جونم خوبه؟ ممنونم که بهمون سر زدین خاله جونم چه بامزه حرف میزنی ایشالا زودی بزرگ شی و بری دانشگاه و امتحانات 20 شن دوست دارم خاله جون میبوسمت
مامان اميرحسين
28 دی 90 13:56
منم بودم جوگير ميشدم ميگفتم انتحام دارم ماماني كه درگير تصحيح كردن بابايي هم كتاب خوندن يا همون درسخوندن
بابای ائلشن
28 دی 90 16:22
خدا براتون نگهش داره
میبینم که ماهان خان هم یواش یواش داره بزرگ میشه و هر روزش شیرینتر و با مزه تر از روزه قبلش...
امیدوارم که انتحام زندگیش همیشه باشه پر از خوشی و موفقفیت.
دوستدارش دایی بهرام بابای ائلشن


ممنون دایی بهرام.
مامانی درسا
28 دی 90 18:53
عزیز دلم . واقعا" حق داری پسرم ولی خوب مامان و بابا هم یه جورایی حق دارن . پس این به اون در
ya30
28 دی 90 21:42
khili im up bahal bod koli khandidam maman bad az alan dari hamash az enteham migi bezar ta narfte madrese nadone enteham cheghad che chize tarsnakie
بهار(مامانی شهراد)
28 دی 90 22:01
سلام گل نازم ماشاالله روز به روز خوشگل تر میشی به مامان جونی بگو واست اسپند دود کنه این هم 10000 تا ماچ واسه خوشگلترین نینی دنیا . . .(آپم گلم)
مامان آرمان
28 دی 90 22:47
سلام.
چقدر انتحام داری شما پسر؟
مگه چند واحد برداشتی که همش انتحام داری؟
حالا وسطها یک زنگ تفریح هم برای خودت قایل باش...
بهر حال خسته نباشی و امیدوارم زودتر از دست انتحااااااماااااات راحت بشی و بری سراغ همون ماشین بازی و به قول معروف بیب بیب بازی....


ya30
28 دی 90 23:58
خودمم همین تصمیمو داشتم واقعا چند روز بود هرچی نشونم ازش داشتم پاک کردم باز دیشب زنگ زد کلی حرف زدو اینا.................... تا یه تصمیم قطعی میگیرم پیداش میشه!


معلومه وبو میخونه.هر حرفی نمیتونی بهش بگی همونجا براش بنویس.
مامان آناهل
29 دی 90 7:19
ای فدای اون انتحاماتت. چقد جیجر شدی تو ماشالله . دلمون برات تنگ شده . مامانی عکس جدید ازش نذاشتی


سلام.یه مدت شارِژر دوربین گم شده بود عکس جدید نگرفته بودم.عکسای قبلی رو هم رو کامپیوتر نبود و توی دوربین بود.حالا پیداش کردم.پستای بعدی ایشالله میذارم.
حدیث
29 دی 90 12:15
خدا که بد نمیده.....اشکال از خودمه
یاسی
29 دی 90 14:04
من اون نظرتونو قاطی کردم نمیدونم بگم خوشحال شدم یا نه؟بستگی به حرفاش داره.ولی یه کوچولو خوشحالیم بیشتره. یعنی چی از چی خوشحال شدین؟
yasi
29 دی 90 14:23
0o0o0oo0o0o0o0o0o000o0oo0o
baleeeeeeeeeeeeeeeeee
mic
vay man khili dooseton daram khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


[
مامی امیرحسین
29 دی 90 14:40
قربون این پسر گل که همش انتحام داره...بچه فرهنگیا اینجورین دیگه!من درکش میکنم!تازه مامانم ورقی دوتومن بهمون میداد تا برگه هاشو تصحیح کنیم!تستیاشو و جاخالیاشو!یادش بخیر...


هی وای من.این کارا رو یاد ماهان ندیا.فعلا مجانی برگه منو صحیح میکنه.اونم چه صحیح کردنی.!!!
یاس
29 دی 90 16:30
سلام عزیزم من یاسم 21 سالمه یکی از دوستای مریم جونم اون من و به شما ببخشین شماروبهم معرفی کرده پسمل تون خیلی نازه و شیطون مزالب جالبی داشتی مخصوصا انتحامخدا حفظش کنه برات موفق باشی


سلام.از آشنایی با شما خیلی خوشحالم.پس کو آدرستون؟؟
مامان آرميتا
30 دی 90 2:46
سلام عزيزم خدا حفظش كنه قربون اون حرف زدنت بشم عاشق اين حرف زدن بچه هام انتحام دارم به ما هم سر بزن
مامان اسراواسما
30 دی 90 7:26
سلام !خسته نباشین.حالا این انتحاما تموم شد؟ببوس گل پسر خوشگلتو
دخترام بدجور مریض شده بودن دور از جونتون.


سلام.خدا ایشالله هرچی زودتر شفا بده گل دخملیا رو.
مامان اسراواسما
30 دی 90 9:45
...................::░.,.;░' ......................░ ░' ......................░.░ ___(█)___(▒▒▒▒▒▒▒▒) _(█)__(█████████████) __(█)_.(████████████) ___(█)_(███████████) _____(█)██████████) _________.(██████) ____███▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓███ ♥ سلام ♥خوبی؟ ♥ آپم♥ خوشحال میشم بیایی
دایی سامان
30 دی 90 16:19
ماهانی همه که مثل بابایی تو درس نمیخونن.
من الان انقدر وقت زیاد دارم داییییییییییییییی حوصلم سر رفته.(کاش زودتر کلاسا شروع بشه برم باز دانشگاه سرگرم باشم!! )
انتحامم انتحامایه قدیم


دایی سامان
30 دی 90 16:27
راستی مامانی ماهان اومدین این طرفا انیمیشن cars 2 هم اگه برا ماهان جون دانلود کردی برا منم بیارین(ترافیکم تموم داره میشه نمیتونم دانلودش کنم)
(آخه یکجورای من پیشکسوت همه بچها تو عقش ماشینم!!)مدارکشم موجوده




----------------------------------


سلام.اصلش رو خریدم.ولی به قشنگی 1 نیست.خودم که حوصلم نشد داستانش رو دنبال کنم.فقط در حدی که ببینم برای ماهان بد نباشه یه دید زدم.یادم باشه حتما میارمش.
مامان زهره
1 بهمن 90 9:12
سلام. روز برفی خوش. واقعا امان از انتحام؟
مادر کوثر و علی
1 بهمن 90 9:13
چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد... خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین بن علی، به دردهای دل زینب ، به غربت امام هشتم (ع) و به حرمت آقا رسول الله (ص)، ما و عزیزانمان را در زمره بهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیره مان را برآورده ساز...


آمین.
مامان آريا
1 بهمن 90 13:37
خاله الهي قربونت برم من كه انتحامات سخته و تو همش در حال انتحام دادني الهي ماماني 120 سال زنده باشي و دانشگاه رفتن خودشو پيش دبستاني رفتنه بچه هاشو ببيني
مامان امیر علی
1 بهمن 90 13:51
وای امتحان .عاشقش بودم .کاش من داشتم ./ماهان جون گل رو ببوس عزیزم .بیشتر به ما سر بزنید .ممنون از شما که پیش ما می یاین .اینجا سرد و برفی شده جای شما خالی


دوستان به جای ما
ya30
1 بهمن 90 22:44
salam
alan baz migin in dokhtarey poroe portavagho omad


این چه حرفیه.من دوست دارم یاسی جون.
مامان بیتا
4 بهمن 90 11:49
کـمـک کـن مـثـل مشهد، شهر رؤیا دلـم پـر ازدحـام از نـور بـاشــد پـر از پـرواز کـفـتـرهـاى کوچک سـرم سـبـز و دلـم پـر شور باشد شهادت امام رضا (ع)تسلیت باد
مامان پریسا
4 بهمن 90 21:38
حالا انتحانا ماهان جون تموم شده یا نه؟


هنوز نه.
مامان پریاگلی
4 بهمن 90 23:47
عزیزم خدا کنه هممممممممممه ی نمره هات بیست بشه
مهربانی
5 بهمن 90 0:35
سلام
ممنون که از نی نی وبلاگ ما هم سر زدی و یادداشت گذاشتین
راستی خدا نگهش داره براتون خیلی قشنگه
مطهره ما هم سه سالشه


خدا حفظش کنه..
مریم
5 بهمن 90 17:20
سلام عززیزم6/11 تولد منه همه دعوتین


هوراااااااااااا.تولدت مبارک خانومی.
کیتکس
6 بهمن 90 0:06
ممنون مامان جونش چه وبلاگه قشنگی درست کردید برای ماهان جون حالا با عسلی بدوو بیاین به وبلاگه ما تا هر چه زودتر از مسابقه ی نقاشی و اطلاع رسونی نمایشگاه کیتکس باخبر بشین و از دسته عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیرین معلومه که جوجو هنرمنده و حتما جایزه رو می بره زوووود زووود دیر نشه!! بیلبردهای خیابون رو هم نگاه کنید منتظر هستم
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:33
قربونت برم با این حرف زدنت که انتحام داری