ماهـان عــ❤ــزیزتر از جانماهـان عــ❤ــزیزتر از جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

▒▓♥ ماهان عشـ❤ــق ♥▓▒

زمستان آمد.

1390/9/29 23:38
نویسنده : مامان
2,373 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینترینم!

  آنگاه که تولد دختری بیگناه مایه ننگ عربها بود و زندگی برای دخترکان ساعتی به طول نمی انجامید، نیاکان ما ،بلندترین شب سال ـیلداـشب تولد مینو،الهه زن و میترا الهه خورشید را شب زنده داری میکردند.

این شب و همه شبهای پرستاره و عاشقانه ایرانی پیشکش تو پسر عزیزم.آرزو دارم در پس یلدا زایش خورشید زندگیت را.

دیوانه وار دوستت دارم.

                                

             یلدایت مبارک.

             نوش جان.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن:تو این سه سالی که خدا تو فرشته مهربون رو مهمون ما کرده هنوز قسمت نشده شب یلدایی جمع سه نفره مون دور هم باشه.البته ما دوتا پیش هم بودیم ولی بیچاره باباجون هر بار به دلیل گرفتاری دور ازما بوده. و چه طولانی تر میشد اون شبهای تنهایی.

فردا شب اولین یلداست که هر سه با همیم.البته تو ماشین و یه جاده سرد و تاریک و طولانی.ولی همینش هم برای ما غنیمته.

عکسا هم مال مراسم یلدای مهدتونه .

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان ریحانا
30 آذر 90 2:59
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم



خاله جون اینقدر چیزا برای شمردن داریم که این جوجه ها رو بی خیال شدیم.
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:59
سفر به سلامت


ممنون.
داي ممد
30 آذر 90 9:08
داي شب يلدات مبارك انشالله شب يلدا 120 سالگيت


ممنون دایی.شب یلدای تو هم مبارک.شب یلدای 120سالگی هم ایشالله با هم.
محمد گیان
30 آذر 90 11:09
روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک
مامان سپنتا
30 آذر 90 13:23
╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ یلـــــــــــ**** ــــــدا مبارکـــــــــ****ــــــــــــــ
مامان آريا
30 آذر 90 14:32
شب یلدا شب بزم و سرور است شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاه بساط خنده و شادی چه جوراست یلدا مبارک دوستتون داريم
مامان اميرحسين(سام)
30 آذر 90 14:51
مشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم شب یلدا ، این شب زایش مهر و میترا ، شب زایش نور و روشنائی بر تو ایرانی مبارک
مامان ریحانا
30 آذر 90 16:43
از اونجاییکه جوجه رو آخر پاییز می شمرن ما هم شمردیم یکی بیشتر نبود اونم . . . . . فقط ریحان عسلی بود
مریم
30 آذر 90 19:00
یلداتون مبارکهـ عزیزم
مامان آرمیتا
30 آذر 90 19:05
تو این شب یلدا برایتان بهترین آرزوها را دارم
خاله ندا
30 آذر 90 20:32
عزیزم شب یلدات مبارک به امید خدا که سالیان سال این شب رو با مامان و بابای مهربونت خوش باشی
نارینه
30 آذر 90 20:41
یلداتون پر از شادی
كتي
30 آذر 90 22:12
عمرتون صد شب یلدا

دلتون قدر یه دنیا

توی این شبهای سرما

یادتون همیشه با ما

دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا





ممنون.کاش آدرس گذاشته بودین.

مامان آرمان
30 آذر 90 23:09
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت بی نور نماند حتی طولانی ترین شب سال یلدایتان مبارک
خاله سودابه
1 دی 90 2:00
یلدا مبارک باد وای خاله چه سفره قشنگی چه انار و هندونه ی درشتی عجب پسری چشم و ابروانت سیاه رنگ هیکلت مانند رستم !!!کمی انارم به من میدی یا میخوای انار بزنی زیر بغلت بگی من خودم کلاس سومم مامان ماهان یلدای تو هم مبارک مامانش من وبلاگ قبلیم مسدود کردن از نو وب ثبت کردم
مامان ثنا و ثمین
1 دی 90 3:28
هندونه بده قاچ کنم،لپتو بده ماچ کنم،غمتو بده چال کنم،بخند تا من حال کنم یلدا مبارک
زهرا
1 دی 90 14:16
اولین یلدای سه نفرتون بلند و زیبا!!
مامان کیارش
1 دی 90 21:06
سلام دوست عزیزم .چه مراسم جالبی تو مهدکودک داشتن ماهان جون .امیدوارم حسابی بهش خوش گذشته باشه.مطلب زیبایی نوشتی .یلدای شما هم مبارک باشه. ان شااله هرسال یلدای شما بهتر از سال قبل باشه.
مامان کیارش
1 دی 90 21:09
ازم سوال کرده بودی که مراسم چهل منبر تو چه شهری برگزار میشه .ما در شهر خرم آباد زندگی می کنیم و مراسم هم همین جا برگزار میشه.
مریم
1 دی 90 21:33
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... •~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________
کوثر آبجی کیمیا
1 دی 90 21:37
سلام.وای خاله چه قالب خومشلی گذاشتین

خاله جونی ما اب تاخیر یه ماهه آپیم

منتظرم خاله ها ........ زودی بیاین

میسی

راستی ماشینای بالای قالب کاره خودتونه؟


سلام.نه عزیزم.زحمت خاله نداست.

فهیمه مامان پرهام
2 دی 90 2:39
1: پستامون عین هم شده
2: من بعد از شما نوشتمش اما جالب اینکه پست تونو ندیده بودم و جالب تر اینکه متنش هم دقیقا" به روش شما بدستم رسید
یعنی خاله پرهام اس زده بود و من خوشم اومد
جالب بود... نه؟.... پس تا برنامه ی بعد


سلام.خیلی جالب بود که شما هم ......
مامان آناهل
2 دی 90 18:08
ماهان عزیز. یلدات مبارک. هندوانه رویاهایت شیرین انار موفقیتهایت پردانه پسته خاطراتت خندان قصه زندگیت خوش و عمرت چون یلدا بلند باد
فهیمه مامان پرهام
3 دی 90 10:11
سلام عزیزم، ببخشید من یادم رفته بود جوابتو بدم ؛ بله عکسا مال نیمه مرداده
ممنون که پرسیدی، چون همیشه عکسائی رو که مربوط به قبل میشد رو زیرش تاریخ میزدم و اینبار یادم رفته بود
اما خواهر فکر می کنی من انقدر شجاعت دارم که شب چله پرهامو اینجوری لخت کنمو هندونه بپوشونم دقیقا" منم فکرشو می کنم لرزم میگیره
همینجوری هندونه نپوشیده، سرما خورده و تب داره چه برسه به اینکه مامانش بخواد از این شجاعتا به خرج بده بخاطر همین نتونسته بودم حتی کامنتتو تائید کنم، سرماخودگیش طولانی شده و کلافه م کرده، دعاش کن عزیزم


ایشالله که هر چی زود خوب خوب میشه.
نسترن
3 دی 90 13:14
به به چه عکسای قشنگی.دست مامانی و بابایی درد نکنه... ماهان جون عزیز خاله خیلی دوستت دارم.
مامان علی
3 دی 90 18:56
عکسا قشنگ بودن به قشنگیه ماهان جون. زمستان خوبی رو برات آرزو می کنم
مامان سانای
3 دی 90 20:43
همیشه از خواندن قلم زیبایت لذت می برم راستی شما اهل کجایید وکدوم شهر زندگی می کنید ؟
امیرمحمد واسراکوچولو
4 دی 90 8:19
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ کد133یادتون نره
مامان رها
4 دی 90 9:40
سلام ممنون میشم به ما رای بدهید کد ما 176 می باشد برای اطلاعات دقیق از رای دادن به وبلاگ من مراجعه کنید.
حسنی
4 دی 90 13:12
مامان پریسا
5 دی 90 19:29
سلام دوست عزیز. خوبی . ایام خوشی را براتون آرزو دارم.
مامان امیر علی
6 دی 90 12:54
به به چه سفره شب یلدای زیبایی با ماهان جون گل .راستی خانمی به ما رای دادین ؟ کد 120 را به شماره 09354000537 البته باید سه تا کد باشه مثلا 120 188 170 بازم ممنون
مریم
6 دی 90 13:53
پست جدید بزار دیگه


مریض بودم نتونستم.الان گذاشتم.
امیرمحمد واسراکوچولو
7 دی 90 13:01
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´ ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´ ممنــون ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´از حـــــــضــــــورتـــــــــــــــون´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان ماهان
8 دی 90 9:21
به ب چه شب یلدایی الهی همیشه خوش باشین